Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 13:59
Pradachica
Pradachica is offline
Wie van jullie heeft er al eens een micro-dermabrasiebehandeling gehad bij een schoonheidssalon?
Ik heb er vorige week voor het eerst eentje laten doen en ik zie nu al resultaat!
Ik denk dat ik er nog 5 behandelingen ga doen en dan moet ik wel een huidje hebben dat superglad is
Ik heb namelijk lichte littekentjes van acne overgehouden op mijn wangen en mijn voorhoofd en toen ik zag dat bij mijn vriend in de buurt een schoonheidssalon was waar ze die microdermabrasiebehandelingen doen heb ik direct een afspraak gemaakt.

Ze gaat dan je huid zeg maar afschrapen met speciale apparaatjes die de huid van binnenuit vernieuwen.


Microdermabrasie is een speciale methode van dermabrasie en op het ogenblik de meest populaire techniek voor huidverjonging vanwege haar eenvoud, effectiviteit en bijna volledige afwezigheid van bijwerkingen. In tegenstelling tot bepaalde chemische peelings en laser behandelingen vereist microdermabrasie geen narcose, plaatselijke injecties of verdoving. Een donkere of zwarte huid, die niet geschikt is voor chemische peelings en laser behandelingen, kan wel met microdermabrasie worden behandeld

Via een gesteriliseerd mondstukje slijpt een geregelde stroom van microkristallen de huid op de gewenste plaatsen af. Tegelijkertijd worden de gebruikte kristallen en loskomende huidcellen afgezogen en weer opgevangen in het behandelingsapparaat.

De mate van afschuring van het te behandelen lichaamsdeel is regelbaar en afhankelijk van de plaats van het huidoppervlak

Hiermee is een zachte en pijnloze peeling uit te voeren die de collageenproductie stimuleert waardoor nieuwe huidcellen ontstaan die de buitenste huidlaag (epidermis) zachter, gladder en jonger maken.
De behandeling geeft geen belasting in het sociale verkeer. Na afloop van de behandeling mag u direct make-up opbrengen en zijn er geen medicijnen vereist.


Het is geschikt voor de behandeling van: alle huidtypen
alle lichaamsdelen
rimpels
lever- en ouderdomsvlekken
comedonen , milia en acne
chirurgische littekens
lichte acne littekens
vergrote poriën
huidverkleuringen (hyperpigmentat



Voor een effectief en duurzaam resultaat wordt (afhankelijk van het probleem en/of huidtype) een kuur van 4 à 10 wekelijkse behandelingen geadviseerd. U kunt het resultaat vasthouden door één keer per maand een nabehandeling te laten uitvoeren. Een behandeling duurt ongeveer 30-45 minuten. Na enkele behandelingen merkt men een significante verbetering in de glad- en strakheid van de huid.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 18:18
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik heb dat eens laten doen, meerdere keren zelfs...nooit meer!
Tegen acne? My ass.
Na enkele dagen/weken begon ik opeens hyperveel acne te krijgen en dan niet gewoon puistjes maar cysten! 'das omdat het je huid reinigt' zeiden ze dan...kan goed zijn, maar nooit meer!
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 16:02
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Volgens mij is het ook niet echt goed tegen acné, maar meer tegen de littekens die je achteraf daarvan hebt.. ik heb er zelf eens naar gekeken maar ik vind het echt idioot duur, €100,- per keer ongeveer geloof ik.. en dan heb je daar nog 6 behandelingen van nodig? Dat geld heb ik op dit moment ècht niet voor zoiets
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.