Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2009, 14:36
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
in de zoektocht naar een goed betaalde bijbaan kwam ik terecht op de volgende site: http://www.online-email-processing.c...s.php?pageid=1

t is een hoop leeswerk dus even een samenvatting, je kan hier vanuit huis werken, iedereen kan het doen en hoeveel en wanneer je wilt. je moet een of ander programma downloaden, kosten 30 E, en vervolgens kan je emails verwerken, wat hiermee precies wordt bedoeld is mij niet duidelijk.
die emails leveren per stuk 20 tot 30E op, als je dit dus een paar uur per dag doet, kan je zo een flink salaris opbouwen.

mijn vraag is alleen, is dit te vertrouwen, of zit er een addertje onder het gras?

er staat overigens ook een nummer van de kamer van koophandel vermeld ( heb ik niet gecheckt)

iemand ervaring met iets dergelijks?

bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2009, 16:56
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik zou het niet vertrouwen.
"If it sounds too good to be true, then it probably is"
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 17:22
Verwijderd
Idd, niet doen!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 18:59
Verwijderd
Haha, als ik 30 euro rond had liggen dan zou ik het downloaden alleen al om te zien wat "U hoeft alleen de e-mails versturen volgens onze uitgebreide informatie en instructies, die u van ons in heeft ontvangen in het Email Start Package." dit precies in houd.

Welk idioot bedrijf betaalt nu 20 tot 30 per verstuurde email, over wat? Ik zou er niet in trappen. Vind liever een andere manier om thuis te werken/zelfstandig ondernemer te worden.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 19:47
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Haha, als ik 30 euro rond had liggen dan zou ik het downloaden alleen al om te zien wat "U hoeft alleen de e-mails versturen volgens onze uitgebreide informatie en instructies, die u van ons in heeft ontvangen in het Email Start Package." dit precies in houd.

Welk idioot bedrijf betaalt nu 20 tot 30 per verstuurde email, over wat? Ik zou er niet in trappen. Vind liever een andere manier om thuis te werken/zelfstandig ondernemer te worden.
Uiteraard moet je zelf op het internet gaan leuren om nieuwe startpakketten te gaan verkopen. Waarschijnlijk kun je in de webshop materialen en boeken kopen om je eigen "verkoopsstrategie" te verbeteren. Maar goed, ik mag aannemen dat de post van de TS een provocatieve grap was, want het kan toch niet zijn dat een niet geheel wereldvreemd iemand op z'n 21e nog denkt dat zoiets betrouwbaar is.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 17:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zou sowieso nooit geld betalen om vervolgens geld te verdienen. Alleen dan al moet je door hebben dat het niet klopt.
Daarnaast is de omschrijving van wat je precies gaat doen en wat de emails bevatten veel te vaag. Een werkgever blijft alleen vaag als hij iets verbergen heeft.
En tenslotte schrijven ze 'ik wordt'



Het zou me niks verbazen als het een soort piramidespel is, trouwens.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2009, 18:16
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
En tenslotte schrijven ze 'ik wordt'
da's bij mij ook zo'n "don't trust it!"-teken
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 21:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ga nooit, maar dan ook nooit in op thuiswerk waar je moet betalen om er te mogen werken. Het is algemeen bekend dat dat oplichting is. Ze exploiteren ook dure betaalnummers daarvoor om mensen geld af te troggelen.

Maar zeg nu zelf; geloof je nu zelf dat een bedrijf zich kan veroorloven om € 20 euro te betalen voor versturen van een e-mail? Al helemaal als daar geautomatiseerde software voor bestaat die het gratis doet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-04-2009, 21:40
Verwijderd
Je gelooft toch zelf ook niet dat je met het verwerken van 10 emailberichten per dag, meer dan 100.000 euro per jaar kan verdienen? Denk je niet dat meer mensen dan geïnteresseerd zouden zijn?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2009, 23:04
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
http://www.verdienenofoplichting.nl/...p?pagina=email
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5
number9
413 23-01-2017 20:15
Liefde & Relatie Het grote zwangerschaps- en babytopic #8
Verwijderd
500 28-11-2009 17:43
Psychologie Schizofrenie?
blurred
13 06-07-2008 16:24
Games playstation 2
nu_even_niet
13 13-10-2004 01:10
Psychologie Dementie
BelleRosé
11 14-07-2003 16:13
Werk, Geld & Recht Werk voor na je examens/vakantiebaantjes?
*Sneeuwmuts*
5 23-01-2003 15:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.