Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 12:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
19/30.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Oud 30-07-2013, 13:04
Verwijderd
workout 2, 9/90
Oud 30-07-2013, 16:29
Verwijderd
Meh m'n linkerbovenbeen zeurt nog steeds, vanochtend voelde alles wel oke, maar nu 'trekt' ie bij bepaalde bewegingen, geen spierpijn dus, niet echt pijn maar wel een vervelend gevoel. Niet m'n hele been maar een specifieke plek.

Oh waarde sporters (Carn, Ertur) wat is jullie advies? Even paar dagen niet hardlopen?
Oud 30-07-2013, 17:58
Verwijderd
Waar zit de pijn precies? Al geprobeerd de spier te rekken of iemand je laten masseren?
Oud 30-07-2013, 18:06
Verwijderd
Midden van het bovenbeen, klein tikje richting de binnenkant. Rekken levert weinig tot niks op en nee niemand heeft me gemasseerd
Oud 30-07-2013, 19:27
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik zocht op 'happy workout' en begon hier aan:


er van uitgaande dat ik moest dansen, maar ipv daarvan stond ik 10min met gebogen knieen in spreidstand te hupsen goed als je je binnenbovenbenen wilt trainen
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 30-07-2013, 21:23
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
[afbeelding]


Als iemand me 3 weken geleden had verteld dat ik deze move zou gaan kunnen doen, had ik die persoon keihard in zijn gezicht uitgelachen. Het is best gaaf om te merken dat ik er nu gewoon enthousiast naar toe leef.

Jillian.
Goed bezig Neko

Het veelvuldig posten van betekent dat je ook Jillian-verslaafd bent, congrats

Ik doe nu deze, en hij lukt ECHT niet

__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 30-07-2013, 21:24
Verwijderd
Zo, dat level 2 is echt één en al plankpositie, of niet dan
Oud 30-07-2013, 22:04
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Goed bezig Neko

Het veelvuldig posten van betekent dat je ook Jillian-verslaafd bent, congrats

Ik doe nu deze, en hij lukt ECHT niet

[afbeelding]
is dat die move uit six week abs? die lukte mij ook echt niet te zwakke polsen ook ervoor denk ik..
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 30-07-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Zo, dat level 2 is echt één en al plankpositie, of niet dan
Oud 30-07-2013, 22:29
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
is dat die move uit six week abs? die lukte mij ook echt niet te zwakke polsen ook ervoor denk ik..
Ik doe 'm nu bij Killer Buns & Thighs, zelfde probleem idd, mijn armen en polsen houden dat gewoon niet vol terwijl core / benen etc. primadeluxe gaat, ik doe het nu gewoon op ellebogen.

Hebben meer mensen trouwens niet last van hun polsen met al dat geplank?
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 30-07-2013, 22:32
Verwijderd
Killerabs is de helft van de tijd een beetje op je rug liggen dus nee, nu niet iig
Oud 30-07-2013, 23:19
Verwijderd
Ik vond level 2 wel heel goed te doen overigens, gewoon alles in één keer kunnen bijbenen, huppakee. Alleen die pendulum lunges zijn een logistiek mysterie.
Oud 30-07-2013, 23:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Motorisch gestoorden, gewoon doen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-07-2013, 00:11
Verwijderd
Vanaf de bank is het makkelijk praten

Ik heb qua coördinatie nul moeite met de op-een-been-sta-en-met-je-gewichten-zwaai-move, of met de jumping oblique twists, of de skater jumps, of de bicycle crunches, maar de pendulum lunges zijn gewoon RRraAAaAAAaaRrRRRrRRRrrrRrr.
Oud 31-07-2013, 00:11
Verwijderd
Ze doen me denken aan QWOP.
Oud 31-07-2013, 08:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik vond burpees en half-burpees altijd een ramp
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-07-2013, 08:48
Verwijderd
Carn ik vraag hierboven om je expertise!
Oud 31-07-2013, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Meh m'n linkerbovenbeen zeurt nog steeds, vanochtend voelde alles wel oke, maar nu 'trekt' ie bij bepaalde bewegingen, geen spierpijn dus, niet echt pijn maar wel een vervelend gevoel. Niet m'n hele been maar een specifieke plek.

Oh waarde sporters (Carn, Ertur) wat is jullie advies? Even paar dagen niet hardlopen?
Oud 31-07-2013, 08:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh waarde sporters (Carn, Ertur) wat is jullie advies? Even paar dagen niet hardlopen?
Yep. Weekje minimaal. Klinkt als een gevalletje overbelasting in mijn oren; en dat uit zich bv in een geïrriteerde spier of pees. Dus je kan je lekker storten op de UPPER BODY WORKOUT .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-07-2013, 08:54
Verwijderd
Het zal wel een scheurtje in een spier of een ontsteking bij de aanhechting van een pees zijn of zo. In eerste geval: niet sporten. In tweede geval: naar iemand die er verstand van heeft (en dat is de huisarts niet). Ik zou zelf naar een fysio/sportarts/etc gaan maar ja, dat kost geld dus dat doen Hollanders niet he
Oud 31-07-2013, 08:56
Verwijderd
Doet het pijn als je aanzet met fietsen?
Oud 31-07-2013, 08:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
als je het kan omschrijven als 'irritatie' en 'vervelend' dan is rust doorgaans voldoende, als het echt pijn doet dan doen wat Ertur zegt. Weet niet of je het al doet, maar met hardlopen kan een korte warmingup al wat problemen voorkomen als je nog niet veel routine hebt. Idem voor even rekken/strekken voor en of na het lopen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-07-2013, 08:58
Verwijderd
Mimimimimimim gaayyyyy
Oud 31-07-2013, 08:59
Verwijderd
Het niet hardlopen dan he
Oud 31-07-2013, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Doet het pijn als je aanzet met fietsen?
Nee fietsen gaat prima. En nooit echt PIJN, het zeurt gewoon.

Ik loop wel een weekje niet, en kijk hoe het dan gaat en ik zal wat beter warmuppen vanaf volgende week
Oud 31-07-2013, 09:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Weet niet of je een fijne fiets hebt, maar anders gewoon een paar keer een leuk stuk fietsen is een prima alternatief. Volgens mij wordt het daar ook wel weer voor.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-07-2013, 09:06
Verwijderd
Ja alternatieven zijn niet echt het probleem, maar ik vind rondjes hobbelen gewoon fijn
Oud 31-07-2013, 09:11
Verwijderd
Oh een beetje zeurend gevoel daarbij is mijn beleid doorgaans gewoon doorsporten, dan gaat het of weg, of ontwikkelt het zich tot iets boeiends

Nee maar je bent toch relatief gezien vanuit het niets heel veel gaan sporten? Zal wel wat overbelasting zijn. Als je nu gaat forceren dan verergert niet alleen deze blessure, maar ga je vast ook nog anders lopen (onbewust) omdat je dit voelt en krijg je op 12481904 andere plaatsen last RUSTEN RUSTEN RUSTEN
Oud 31-07-2013, 09:13
Verwijderd
Ja dat snap ik maar ik ben het er niet mee eens STOM BEEN.
Oud 31-07-2013, 09:14
Verwijderd
Naja, ga ik aankomende week wel even een six pack fixen
Oud 31-07-2013, 09:15
Verwijderd
gadverdamme dat is echt kklelijk bij een vrouw
Oud 31-07-2013, 09:16
Verwijderd
Bij een man trouwens ook + puberaal
Oud 31-07-2013, 09:16
Verwijderd
Hm?





Oud 31-07-2013, 09:18
Verwijderd
je hebt de goden verzocht sann, toen je een paar dagen terug zei dat je niet aan blessures deed
Oud 31-07-2013, 09:18
Verwijderd
Citaat:
je hebt de goden verzocht sann, toen je een paar dagen terug zei dat je niet aan blessures deed
I know right
Oud 31-07-2013, 09:19
Verwijderd
MAAR GELUKKIG IS ER JILLIAN OM DEZE DONKERE DAGEN DOOR TE KOMEN
Oud 31-07-2013, 09:23
Verwijderd
Zo is het maar net
Mijn scheen voelt EINDELIJK iets beter. ik twijfel nu of ik, als het zo doorgaat, eind deze week weer een robbertje Evy zal doen. Ben een beetje bang dat ik dan de genezing weer helemaal tenietdoe HMM.
Oud 31-07-2013, 09:25
Verwijderd
Als je echt shin splints hebt komt het weer terug als je deze week al begint. Ik snap dat je dat liever niet hoort maar het is wel wat ik al talloze keren bij anderen heb gezien.
Oud 31-07-2013, 09:29
Verwijderd
Mehhhh ;( het is ook nog niet helemaal weg.
Oud 31-07-2013, 09:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Zo, dat level 2 is echt één en al plankpositie, of niet dan
Ik vind 't vooral erg na de pendulum lunches en dat op 1 been staan. Dan zijn mijn schouders al helemaal van WAT DOE JE??? en dan moet je daarna plankpose innemen. De eerste keer zakte ik letterlijk halverwege door mijn armen heen. :')


Wat een blessures ineens, balen dames! Ik zou net als ertur zegt, gewoon lekker even nog rusthouden. Beter teveel rust en dus een stukje terugvallen, dan de blessure verergeren en nog langer niet mogen sporten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2013, 09:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Laatste keer leven 2 zometeen! Ik weet dat 10 dagen nog een eeeeuwigheid zijn, maar wat raden jullie aan om na shred te gaan doen? Ik las geloof ik in topic 2 dat er 'ripped' was gedaan? Is dat wat?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2013, 09:48
Verwijderd
Ripped level 1 is echt heeeeel prima na shred, level 2 en 3 zijn uitdagend en tof en van level 4 vond ik de laatste dagen de hel, maar volgens mij had ik toen gewoon een algeheel schijthumeur. (Alles is een week ipv 10 dagen)
Oud 31-07-2013, 09:50
Verwijderd
Ik zeg Body Revolution veel fijner om niet dag na dag hetzelfde te moeten doen.
Oud 31-07-2013, 09:51
Verwijderd
like so
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg SCHEMA.jpg (127.5 KB, 8x gelezen)
Oud 31-07-2013, 09:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ripped level 1 is echt heeeeel prima na shred, level 2 en 3 zijn uitdagend en tof en van level 4 vond ik de laatste dagen de hel, maar volgens mij had ik toen gewoon een algeheel schijthumeur. (Alles is een week ipv 10 dagen)
Een week is wel beter dan 10 dagen, ik het steeds na 7 dagen hetzelfde liedje wel zat. Overweging waard!

Citaat:
Ik zeg Body Revolution veel fijner om niet dag na dag hetzelfde te moeten doen.
Oh, hier! Dat ziet er ook wel tof uit! Maar je hebt wel hele dagen alleen cardio. WIE DENK JE DAT IK BEN? Maar wel uitdaging... Hmm.


Moeilijk, moeilijk. Staat het wel allemaal op yt of op is het andere manieren beschikbaar?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2013, 09:57
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
En ik zie dat ik met body revolution me niet meer druk hoef te maken omdat ik zondags altijd verzaak. HMMMM.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2013, 10:00
Verwijderd
ik was ook wel een beetje bang voor de cardiodagen, maar cardio 1 is echt goed te doen en ik heb de slechtste conditie van de wereld.
Oud 31-07-2013, 11:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
20/30! En man wat was het lekker vandaag!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 31-07-2013, 12:14
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
dadelijk even yoga-en en dan vanavond weer aan die paal hangen
ik kan de fireman spin, martini spin, en de stag spin. hollywood spin lukte vorige week niet meer mn schaafwonden
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.