Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2013, 14:45
Verwijderd
Citaat:
sorry dat ik besta hoor

maar hoe zou jij dat noemen dan?
Hah, welja. Begin jij ook nog even

Ehr, 'trek'. Of 'zin'. Voor mijn part 'behoefte'.
Advertentie
Oud 05-08-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Hah, welja. Begin jij ook nog even

Ehr, 'trek'. Of 'zin'. Voor mijn part 'behoefte'.
ook? Het was een grappie hoor poes ik haat mensen die zo praten.

Hmm ja dat had ik kunnen zeggen.
Oud 05-08-2013, 15:03
Verwijderd
Oud 05-08-2013, 15:08
Verwijderd
binnen nu en 4 uur wordt mijn nieuwe tellie bezorgd
dan nog een maandje m'n eigen aidsprovider en dan volgende maand die neue
Oud 05-08-2013, 15:13
Verwijderd
Nou, dan kan de trucendoos opengetrokken worden, foto's van je ID op de postbezorgersdoos en alles.
Oud 05-08-2013, 15:29
Verwijderd
wat?
Oud 05-08-2013, 15:31
Verwijderd
Dat is snel! als ik een telefoon bestel duurt het meestal 2weken.
Oud 05-08-2013, 15:32
Verwijderd
Dat ligt er aan waar he..
Oud 05-08-2013, 15:35
Verwijderd
Citaat:
wat?
Nou ik moest me ongeveer in vijfvoud legitimeren voor ik het telefoontje in ontvangst mocht nemen. Ik vroeg die knullemans nog of het altijd zo'n gedoe is, waarop hij me wist te vertellen dat diefstal en gesjoemel met die dingetjes SCHERING en INSLAG zijn. Ja, hier in Nederland
Oud 05-08-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Nou ik moest me ongeveer in vijfvoud legitimeren voor ik het telefoontje in ontvangst mocht nemen. Ik vroeg die knullemans nog of het altijd zo'n gedoe is, waarop hij me wist te vertellen dat diefstal en gesjoemel met die dingetjes SCHERING en INSLAG zijn. Ja, hier on Nederland
oh dat ja ik kreeg ook een instructielijst en allemaal erg overdreven.

Afleverprocedure

Het door jou opgegeven legitimatiebewijs leg je voor aan de koerier;
Om veiligheidsredenen vragen we je €0,01 te pinnen (via een mobiel pinapparaat);
Als alle gegevens kloppen onderteken je het contract;
Het getekende contract, je legitimatiebewijs, je bankpas en de pinslip van je betaling worden gescand;
Vervolgens teken je voor ontvangst van de bestelling;
Eventuele rembourskosten kun je afrekenen op het mobiele pinapparaat van de koerier. Indien je niet wilt pinnen is een contante betaling ook mogelijk.
Oud 05-08-2013, 15:57
Hazel
Hazel is offline
Pff, ik had ook een keer zoiets toen ik een zakelijk abonnement had afgesloten bestelde telefoon uiteindelijk nooit gekregen en na eindeloos gezeik pas alle kosten terug gestort gekregen. DRAMA.
Oud 05-08-2013, 16:02
Hazel
Hazel is offline
Hm. Ik heb net iets heel doms gedaan (spekkoek gekocht op een treinstation en het opgegeten). Ik heb zo'n voorgevoel dat ik zometeen echt KKmisselijk ga worden.
Oud 05-08-2013, 16:04
Verwijderd
HA! Ik kan het nog, werken, nu pas kan ik me niet meer concentreren. . Fjiew.
Oud 05-08-2013, 16:13
Verwijderd
Wat is er mis met spekkoek van een treinstation, behalve dat het aanzienlijk minder lekker is dan spekkoek van een goeie toko?
Oud 05-08-2013, 16:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
oh dat ja ik kreeg ook een instructielijst en allemaal erg overdreven.

Afleverprocedure

Het door jou opgegeven legitimatiebewijs leg je voor aan de koerier;
Om veiligheidsredenen vragen we je €0,01 te pinnen (via een mobiel pinapparaat);
Als alle gegevens kloppen onderteken je het contract;
Het getekende contract, je legitimatiebewijs, je bankpas en de pinslip van je betaling worden gescand;
Vervolgens teken je voor ontvangst van de bestelling;
Eventuele rembourskosten kun je afrekenen op het mobiele pinapparaat van de koerier. Indien je niet wilt pinnen is een contante betaling ook mogelijk.
Ik moest dit aan de telefoon uitleggen bij mijn vorige werk mensen waren meestal not amused, zeker wbt die cent pinnen, skimmers en fishers enzo. En ja, gedoe. Want alleen jij mag hem aannemen, tenzij je een formulier downloadt en daar een kopie bij doet en blaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-08-2013, 16:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens wordt er wel extreem mee gefraudeerd hoor, Q, het is wel echt nodig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-08-2013, 16:21
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Wat is er mis met spekkoek van een treinstation, behalve dat het aanzienlijk minder lekker is dan spekkoek van een goeie toko?
Helemaal niets, maar als je een groot stuk koopt en het heel snel opeet heb je wel een probleem.
Oud 05-08-2013, 16:21
Verwijderd
Hmm. Nu heb ik ook zin in spekkoek.
Oud 05-08-2013, 16:22
Verwijderd
Lang niet iedereen hoor
Oud 05-08-2013, 16:24
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Hmm. Nu heb ik ook zin in spekkoek.
Het was best goede
Oud 05-08-2013, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Wat is er mis met spekkoek van een treinstation, behalve dat het aanzienlijk minder lekker is dan spekkoek van een goeie toko?
Eerlijk gezegd heb ik nog geen goede gevonden, in welke toko dan ook. That said, ik ben dan ook wel shit van Maleise omaatjes gewend

Citaat:
Overigens wordt er wel extreem mee gefraudeerd hoor, Q, het is wel echt nodig.
Ja, dat zei knullemans dus ook. En ik geloof 'm wel op z'n blauwe ogen.
Oud 05-08-2013, 16:29
Verwijderd
En die Maleise omaatjes zitten waar? Gewoon in je sociale omgeving?

Er zit (op de Leidsestraat of all places) een delicatessenzaakje waar de oma van de eigenaresse zelf spekkoek maakt. Dat is wat je moet hebben, inderdaad
Oud 05-08-2013, 16:32
Verwijderd
Wat een extreem vermakelijke katerdag is het
Oud 05-08-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
En die Maleise omaatjes zitten waar? Gewoon in je sociale omgeving?

Er zit (op de Leidsestraat of all places) een delicatessenzaakje waar de oma van de eigenaresse zelf spekkoek maakt. Dat is wat je moet hebben, inderdaad
Aye, 't is de oma van 'n Molukse vriendin
Oud 05-08-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Wat een extreem vermakelijke katerdag is het
v-lid!
Oud 05-08-2013, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Aye, 't is de oma van 'n Molukse vriendin
Zo Goed voor elkaar.
Oud 05-08-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
v-lid!
Ja i know!
Oud 05-08-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Zo Goed voor elkaar.
Een molukker is zo versierd, toch? Ze zijn niet lastig te vinden, allemaal bij elkaar en lekker voor hun huis met dit weer!
Citaat:
Ja i know!
Ik heb het al gehoord. Ik vind het wel heel leuk voor je
Oud 05-08-2013, 16:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm. Nu heb ik ook zin in spekkoek.
Ik ook ja.

Maar inderdaad in de winkel meestal niet zulke goede als van de Indische familie/vrienden.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2013, 16:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, ik ga semi-onverwacht woensdag voor een week naar Kopenhagen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2013, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik ga semi-onverwacht woensdag voor een week naar Kopenhagen
Whaa Wil ik ook
Oud 05-08-2013, 16:48
Verwijderd
Ik had toch een broek besteld en volgens de bezorgsite zouden de afmetingen van het pakje debiel groot zijn? Nou dat klopt.



HIER ZIT ÉÉN BROEK IN GVD
Oud 05-08-2013, 16:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Whaa Wil ik ook
Ja gaaf he

Citaat:
Ik had toch een broek besteld en volgens de bezorgsite zouden de afmetingen van het pakje debiel groot zijn? Nou dat klopt.

[afbeelding]


HIER ZIT ÉÉN BROEK IN GVD
Huh wtf
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2013, 16:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik had toch een broek besteld en volgens de bezorgsite zouden de afmetingen van het pakje debiel groot zijn? Nou dat klopt.

[afbeelding]


HIER ZIT ÉÉN BROEK IN GVD
Maak dan op z'n minst de doos open en haal de broek eruit, zodat die kat IN de doos kan zitten.
Oud 05-08-2013, 16:53
Verwijderd
Oja, Ertur, ik wilde nog zeggen dat ik vermoed dat je die lichte broek inderdaad heel goed kan hebben, maar dat 'ie me ongeschikt lijkt voor een jaren '50-feest.
Oud 05-08-2013, 16:54
Verwijderd
Zie je hoe kunstig dat zowel een 'misschien moet je 'm kopen' als een 'het is maar goed dat je 'm niet gekocht hebt' is? Nu kun je zelf kiezen wat je mening is.
Oud 05-08-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Maak dan op z'n minst de doos open en haal de broek eruit, zodat die kat IN de doos kan zitten.
Al lang gedaan, eerst foto daarna open ze zat er even in maar zit nu vooral met de "hengsels"die om de doos zaten te spelen

Citaat:
Oja, Ertur, ik wilde nog zeggen dat ik vermoed dat je die lichte broek inderdaad heel goed kan hebben, maar dat 'ie me ongeschikt lijkt voor een jaren '50-feest.
droegen ze geen lichte broeken toen???

Citaat:
Zie je hoe kunstig dat zowel een 'misschien moet je 'm kopen' als een 'het is maar goed dat je 'm niet gekocht hebt' is? Nu kun je zelf kiezen wat je mening is.
ik weet mijn mening wel hoor
Oud 05-08-2013, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik ga semi-onverwacht woensdag voor een week naar Kopenhagen
Mweh, ik wil mee
Oud 05-08-2013, 16:57
Verwijderd
Oh ja er zat dus mijn broek in, maar ook een klerenhanger, een kledinghoes voor een volledig pak en een gigantische draagtas. Je weet waar je voor betaalt bij dit merk!
Oud 05-08-2013, 16:58
Hazel
Hazel is offline
Nu nog een foto van jou met die broek aan
Oud 05-08-2013, 17:02
Verwijderd
Whatsapp.
Oud 05-08-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
droegen ze geen lichte broeken toen???
Nee, dat lijkt me meer jaren '70. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik dat vooral baseer op Hitchcockfilms.

Citaat:
ik weet mijn mening wel hoor
Wat dan?
Oud 05-08-2013, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat lijkt me meer jaren '70. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik dat vooral baseer op Hitchcockfilms.
En op film noirs. Ik heb nog nooit een film noir gezien waar iemand een lichte broek aan had, denk ik.
Oud 05-08-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
.

Wat dan?
Dat ik binnenkort weer eens een leuke lichte broek ga kopen maar niet aantrek naar de bruiloft
Oud 05-08-2013, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Dat ik binnenkort weer eens een leuke lichte broek ga kopen maar niet aantrek naar de bruiloft
Uitstekende mening.
Oud 05-08-2013, 17:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mweh, ik wil mee
Oja?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Oja?
Ja Ik ben al te lang niet meer weg geweest. En dan ook nog eens met een forumbabe
Oud 05-08-2013, 17:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Whatsapp.
Oud 05-08-2013, 17:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja Ik ben al te lang niet meer weg geweest. En dan ook nog eens met een forumbabe
Moi?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2013, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Moi?
Je mag wat aardigs gewoon in ontvangst nemen hoor.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.