Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2013, 09:51
Verwijderd
Tijd voor nummer zes alweer! Want jullie weten het:





DUS GO GO GO GO GO! Op naar nummer 7 en afgetrainde sexy lichamen

De fanatiekelingen uit #5
.sann 95
Neko* 58
Lieveheersbeest 57
Klaverhap 44
Paranoide 35
umberto 31
WishfulDreaming 30
Klovorhop 27
Carn 24
Sarah 19
Absinthe. 18
Ertur 16
Pancakes 12
tuttebel 11
Quis 3.0 8
Nemo 5
lovage 3
Miekje* 2
Quintiano 2
Signy 2
Pip 1
Ingegerd 1
Advertentie
Oud 22-08-2013, 15:25
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Jeej! Even iets anders... Ik ben ongelooflijk fan van amerikaanse diners, en we hadden een Johnny rockets in de mall vlakbij.. ik wil weer naar Amerika en ging ff kijken of ze ook daar een Johnny hebben.. en kwam toen op menu en voedingswaarden uit. WWWAAAAATTTT... Aardbei milkshake, 900 kcal. Dubbele burgers, 1000 kcal. Cheesefries, 700 kcal. Wtf
Oud 22-08-2013, 15:29
Verwijderd
Hahahaha yessss nummer 6
Oud 22-08-2013, 15:33
Verwijderd
Ik zocht even nieuwe plaatjes, maar deze is alvast speciaal voor Kloverhop:



Oud 22-08-2013, 15:37
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Woei meer plaatjes! Ik ga vanavond weer no more trouble zones doen denk ik. En nu ik dit gezegd heb moet het gebeuren ook maar druk druk!
Oud 22-08-2013, 15:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Jeej! Even iets anders... Ik ben ongelooflijk fan van amerikaanse diners, en we hadden een Johnny rockets in de mall vlakbij.. ik wil weer naar Amerika en ging ff kijken of ze ook daar een Johnny hebben.. en kwam toen op menu en voedingswaarden uit. WWWAAAAATTTT... Aardbei milkshake, 900 kcal. Dubbele burgers, 1000 kcal. Cheesefries, 700 kcal. Wtf
^_^ Is dat niet bij de MacD trouwens (ook gewoon in Nederland), dat alle 'voedingswaarden' onderop het papieren placematje gedrukt zijn?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2013, 16:03
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
^_^ Is dat niet bij de MacD trouwens (ook gewoon in Nederland), dat alle 'voedingswaarden' onderop het papieren placematje gedrukt zijn?
Ja dat klopt, maar daar is een menu geloof ik 1200/1300 cal
Oud 22-08-2013, 16:12
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
De grootste hamburger is 1770 kcal, een double bacon cheeseburger. Echt wow
Oud 22-08-2013, 16:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gewoon als ontbijt, kan je er een dag op teren .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2013, 16:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij een cafeetje in central park NY stonden op het gewone menu met de prijzen ook de caloriewaarden achter elk gerecht.
Ok sorry ik zal niet meer in dit topic komen kusjes.
Oud 22-08-2013, 16:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik zie nu een scifiwereld voor me waarin mensen een chip ingeplant hebben die als calorieëncounter werkt en als je al aan je tax of max zit mag je bepaalde dingen niet bestellen of kom je de gelegenheid niet binnen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-08-2013, 16:48
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
De grootste hamburger is 1770 kcal, een double bacon cheeseburger. Echt wow
omg
Oud 22-08-2013, 16:59
Verwijderd
Kapsalon is ook like 2000 he
Oud 22-08-2013, 19:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
4/90
Workout 2 is al iets beter dan workout 1. De cardio is HEL, en de tweede keer workout 1 met allemaal hardcore dingen is nog steeds niet erg heftig. Maar wel fijn om zo te beginnen, geeft elke keer dat ik eindig met een 'was dat alles?' idee wel een ernstig goed gevoel. Behalve de cardiodagen dan, die zijn echt kut. Ik ben toch serieus aan het overwegen om voor volgende week die dagen te vervangen door Evy.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-08-2013, 19:19
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
nu-uh dan leer je het nooit! met cardio 1 doe je de eerste vier weken he? dus na een paar keer gaat het vanzelf makkelijker. En dan komt cardio 2
Oud 22-08-2013, 19:20
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
You can be SORE or SORRY!!!
Oud 22-08-2013, 19:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline


nootjes om umberto terug te lokken
Oud 22-08-2013, 21:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Kapsalon is ook like 2000 he
Echt??? Gelukkig heb ik dat achter me gelaten met tijdperk ex .

Ok, ik heb een gegronde reden waarom mijn avond niet is gelopen zoals gehoopt (v-lid ga niet uitwijden waarom), wat best kut is, maar dus geen nmtz
Ads door Google
Oud 22-08-2013, 21:35
Verwijderd
Ik ben weer beter, maar ik heb al een week niks gedaan en komende week heb ik allemaal verjaardagen en moet ik duizend uur werken dus ik ga jullie alsnog verwaarlozen Maar ik denk dat ik straks level 1 en 2 een paar keer ga herhalen tot ik level 3 weer kan. Ik kon vanochtend alweer maar 4 push-ups in plaats van 10 :''(

Mijn knieën doen ook nog steeds moeilijk. Ik moet nog even twee/drie weken wachten, want dan is mijn BMI weer 24,nogwat, dus dan kan mijn huisarts daar niet meer over zeuren en mag 'ie gaan vertellen wat er echt aan schort. Het wordt erger van zitten.
Oud 23-08-2013, 08:39
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
nu-uh dan leer je het nooit! met cardio 1 doe je de eerste vier weken he? dus na een paar keer gaat het vanzelf makkelijker. En dan komt cardio 2
Maar, maar, maarrrr Evy is ook cardio! En ik wil zo graag weer 5 kilometer kunnen hardlopen. kGGG.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-08-2013, 08:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kapsalon is ook like 2000 he
Dat hangt ook maar net af van waar je hem haalt en hoe groot de portie is. In principe is een kapsalon best een goede volwaardige maaltijd, met koolhydraten (patat), eiwit (kebabvlees), groente (sla) en saus (de kaas + knoflooksaus). Wanneer ze dit in een beetje schappelijke hoeveelheden doen is het gewoon een gerecht dat prima een keer als avondmaaltijd kan. Niet elke dag natuurlijk, maar je moet echt niet een hele dag op een kapsalon gaan teren.
Oud 23-08-2013, 11:18
Verwijderd
Sporten is leuk
Oud 23-08-2013, 12:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Workout 2, 5/90!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-08-2013, 13:01
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
workout 6, 33/90

note to self: niet zo snel na de lunch sporten *misselijk*
Oud 23-08-2013, 13:29
Verwijderd
Killerabs 8/30. Lekker plasje zweet Blegh
Advertentie
Oud 23-08-2013, 14:56
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Moet weer wegens tijdgebrek verzaken, oeioeioei! Maar vanaf morgen ben ik vier dagen met Pancakes dus dan gaan we vast bewegen
Oud 23-08-2013, 19:54
Phree
Phree is offline
Wat is de bedoeling hiervan? Ben nieuw, ziet er wel interessant uit namelijk ^^
Oud 23-08-2013, 20:12
Verwijderd
Hoi Phree, we zijn een tijdje geleden met een groepje begonnen aan 30 day shred, van Jillian Michaels. Dat is een work-outprogramma wat uit drie levels bestaat, en ieder level doe je 10 dagen achter elkaar. Na 30 dagen ben je dus klaar en zit je (als het goed is) wat strakker in je vel. Ieder level duurt ongeveer 30 minuten en bestaat uit een warming-up en dan drie circuits die bestaan uit cardio, krachtoefeningen en buikspieroefeningen. Het klinkt nu heel ingewikkeld, maar kijk maar eens even op You Tube!
Inmiddels hebben heel wat mensen 30 day shred afgerond, en zijn we nu met verschillende programma's van diezelfde Jillian bezig (killer abs, 30 day ripped, total body work-out).
Oud 24-08-2013, 11:02
Phree
Phree is offline
Oh oke zulke dingen, heb zelf al een streng train & voedingsschema dus kan helaas niet meedoen :c succes allemaal ^^
Oud 24-08-2013, 11:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Cardio 1, 6/30. Aan het einde loopt Jillian gewoon door de mensen heen te huppelen, alsof ze nog 1000 energie overheeft, terwijl ik daar keihard sta dood te gaan. Get a little bit dancy with it? NO FUCKING WAY.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-08-2013, 13:16
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
cardio 2, 34/90
Oud 24-08-2013, 13:27
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Sannbaas, als er weer een keer een smileyupdate wordt overwogen op admin druk jij deze er wel even door als :jillian: toch?
Oud 24-08-2013, 13:28
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Tenslotte is deze topicreeks waarschijnlijk een van de populairste op heel s.com
Oud 24-08-2013, 13:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Sannbaas, als er weer een keer een smileyupdate wordt overwogen op admin druk jij deze [afbeelding]
er wel even door als :jillian: toch?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-08-2013, 13:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Jongens, ik pas weer in mijn mooie rok. Ik heb hem al de hele dag aan en sta er zo af en toe gewoon mee rondjes te draaien omdat ik er zo blij mee ben. Hij zal uiteraard beter vallen als er nog wat meer centimeters af zijn, maar hij past weer!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-08-2013, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Sannbaas, als er weer een keer een smileyupdate wordt overwogen op admin druk jij deze [afbeelding]
er wel even door als :jillian: toch?
Supergoed idee.

M@rco naamzoek *liefmetogenknipperendoet*
Ads door Google
Oud 25-08-2013, 15:09
Verwijderd
Mensen met verstand van blessures naamzoek (Ertur, Carn, jullie deden iig alsof jullie er verstand van hadden, meen ik me te herinneren. Wie nog meer?)!

Al minstens een half jaar heb ik last van mijn rechterheup. Niet doorlopend. Eerder had ik er eigenlijk alleen last van als ik een dag of twee weinig beweging had gehad (veel achter de pc/op de bank, lang in de auto zitten en daarna weer een hele dag zitten etc). Als ik daarna weer in beweging kwam, hield dat wel op. Nu heb ik daar al een week aanhoudend last van. Ook nadat ik woensdag vrijwel de hele dag gefietst heb en de rest van de week vrij actief ben geweest. Vanochtend ben ik weer gaan sporten en had bedacht dat spierversterkende oefeningen nooit verkeerd konden zijn, dus ik heb wat oefeningen voor mijn heupen gedaan. Nu heb ik er veel last van, zoveel dat gewoon lopen vrij pijnlijk is. Het zit aan de zijkant/achterkant van mijn heup, en doet vrij constant pijn, welke houding ik ook aanneem. Ik heb er het meest last van tijdens het lopen, als er gewicht op staat. Het voelt alsof het in mijn gewricht zit en is absoluut geen spierpijn. Ik wil komende week eens binnenlopen bij de sportschool om een consult aan te vragen bij de fysio die daar zit, want ik vind dit niet tof. Tot die tijd, heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Moet ik rusten of juist zoveel mogelijk beweging opzoeken? Andere tips?
Oud 25-08-2013, 15:29
Phree
Phree is offline
Ik wil fysio gaan studeren dus ken het wel al een beetje. De symptonen die je echter beschrijft zijn bijna gelijk aan de klachten die ik aan mijn schouder heb gehad. Bij mij is het over gegaan door te trainen (licht beginnen).

Ben wel even benieuwd hoe je spierversterkende oefeningen (dus qua sets en repetities) eruit zag. Ook even welke oefeningen etc.

EDIT: extra pijn kan alsnog de spierpijn zijn die bovenop de normale pijn komt, zou spierpijn zeker niet voor 100% uitsluiten.
Oud 25-08-2013, 16:32
Verwijderd
3x10, maar ik kan de oefeningen niet meer vinden. Het zit echt wel vrij hoog en diep van binnen, het voelt echt alsof het in het gewricht zit. Op dit moment heb ik nog geen spierpijn, dat herken ik wel.
Oud 25-08-2013, 17:17
Phree
Phree is offline
Raad je aan 3x15 te beginnen. 3x10 - 4x8 is hypertrofie en dat wil je niet bereiken, vooral niet als je al met klachten kampt.

De 3x15 met gewicht uitvoeren dat je techniek 0% eronder lijd, techniek is alles. Geen techniek, no gains. Maar wel genoeg gewicht dat je je laaste repetitie eruit moet persen.

Over de pijn verder kan ik geen uitspraak over doen aangezien ik daar nog niet genoeg kennis van bezit. Ik kan morgen wel even aan de fysio in mijn gym vragen wat het eventueel kan zijn.

Mag ik verder ook vragen hoe oud je bent?

Ps: geen spierpijn maar de 'andere' pijn is erger geworden, techniek wel juist?
Oud 25-08-2013, 18:06
Verwijderd
Bij het fitnesscentrum ben ik onder begeleiding van instructeurs met alle oefeningen 3x10 begonnen en ik ga er van uit dat ze daar wel weten waar ze het over hebben. Techniek was goed, daar heb ik nog om gevraagd want ik wil het zeker wel goed doen. Ik had mijn moeder aan de telefoon en zij zei dat het waarschijnlijk niet mijn heupgewricht was, omdat dat meestal in de liezen voelbaar is. Ik loop van de week wel even binnen bij de fysio op de sportschool. Ik ben 24.
Oud 25-08-2013, 19:04
Phree
Phree is offline
Je zal jezelf erover verbazen hoeveel kwats instructeurs vertellen die nergens op slaat. Loop al een flink tijdje mee in de bodybuilding scene en heb dus veel instructeurs zien komen en gaan, en heb me een partij broscience aan moeten horen. Heb ooit technieken gehoord bij deadliften dat ik gewoon even boos werd omdat je met hun techniek rugklachten zou gaan krijgen..

Kan je ook aanraden om je even aan te melden of om jezelf wat in te lezen op www.forum.dutchbodybuilding.com. Daar zitten mensen die er echt verstand van hebben, en waarschijnlijk ook over je pijn. Je beschrijft veel duidelijke symptomen dus daar zullen ze zeker wel raad voor je hebben.

Succes nog.
Oud 25-08-2013, 20:36
Verwijderd
Als je Evy niet opnieuw op je telefoon zet staat ie er natuurlijk nog steeds niet op .sann Dus maar weer een zelfstandig rondje. Vies weer Niet aangevallen door ganzen
Oud 25-08-2013, 20:39
Verwijderd
Heb morgen m'n eerste werkdag na m'n vakantie en ik vrees dat het een lange wordt, morgenavond een date, dus ik ben een beetje bang dat ik morgen niet kans absen Of ik laat 'm meedoen

Maar lieve Jillianlovers, geen zorgen, ik ga nu alvast opruimen, dan kan ik morgen hopelijk voor het eten nog even een sixpackje kweken
Oud 25-08-2013, 20:40
Verwijderd
Oh nee eerst douchen Blegh.
Oud 25-08-2013, 20:51
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Hahaha ik keek gisteren Léon en in de eerste tien minuten komt denise austin voor op tv
__________________
kak
Oud 25-08-2013, 20:52
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Bij gebrek aan (alleen) thuis zijn doe ik de laatste tijd niet meer aan thuissport, maar wel hardlopen en fietsen en dat is ook chill /ontopic
__________________
kak
Oud 25-08-2013, 21:00
Verwijderd
Jillian haat je
Oud 25-08-2013, 21:11
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja wat is dit, ik ben ook niet altijd alleen thuis
Oud 25-08-2013, 21:40
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ja maar jij hebt meer dan 18 vierkante meter om te vertoeven

Ik vind het wel ook echt jammer Zodra het weer kan begin ik ook sowieso weer met ripped. Vind het resultaat van shredden en rippen wel leuker dan het hardloopresultaat tbh :poser:
__________________
kak
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.