Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2013, 08:22
Verwijderd
Zou ik ook zeggen. Fatty
Advertentie
Oud 05-09-2013, 08:26
Verwijderd
Ik sport gewoon iedere dag deze week, geen rare smoesjes van "boehoeh ik moet zogenaamd erg vroeg op en slaap niet thuis" Ik ben vandaag 30 minuten eerder opgestaan dan ik normaal doe om maar te kunnen sporten. en je kunt vast shredden bij je gastvrouw/-heer. Of je hardloopschoenen meenemen of zo. SMOESJES. WIE IS NOU DE FATTY?
Oud 05-09-2013, 08:35
Verwijderd
Hahahahahahahahahahaha HAPHAP
Oud 05-09-2013, 09:21
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik zit met m'n gat in Florence nu dus ik heb verdorie een goed excuus! Vanaf 16 september body revolution!
Oud 05-09-2013, 10:52
Verwijderd
Killerabs 17/30, het einde van level 2 komt in zicht! Mag ook wel, want hoewel het best zwaar blijft ben ik wel toe aan iets nieuws.

Eigenlijk wilde ik vanmorgen vroeg al absen, maar toen besloot mijn vriend thuis te werken tot na de files en dus werd mijn gym ineens zijn werkplek. Dan maar iets later, maar wel meteen een stuk warmer. Lekker zweten
Oud 06-09-2013, 16:09
Verwijderd
Hee wat ik wil zeggen is dat insanity is zoveeeeeeeeeel beter dan dit. :$

Maar jullie doen ook goed werk
Oud 06-09-2013, 16:47
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 06-09-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Hee wat ik wil zeggen is dat insanity is zoveeeeeeeeeel beter dan dit. :$

Maar jullie doen ook goed werk
Dank je, je steun doet me veel, en ik buig mijn hoofd nederig voor insanity, ik besef dat wij nooit iets op sportgebied zullen presteren wat ook maar in de buurt komt van insanity
Oud 06-09-2013, 19:30
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Evy 21/30

Deze keer wat minder hard gerend maar daardoor wel prima kunnen volhouden zonder enige pijn en aan het einde ook nog energie voor 30 sec heel hard rennen

Op runkeeper hou ik de statistieken bij, maar ik heb als privacy dat alleen ik het kan zien
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 07-09-2013, 14:50
Verwijderd
Killerabs 18/30. Mwoah. Had weinig zin, maar ik kon moeilijk vandaag gaan lopen slacken als ik morgen Sann ga ontmoeten
Oud 07-09-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Dank je, je steun doet me veel, en ik buig mijn hoofd nederig voor insanity, ik besef dat wij nooit iets op sportgebied zullen presteren wat ook maar in de buurt komt van insanity
Insanity is ook achterlijk zwaar, betwijfel ook wel of het helemaal goed voor je is Ik probeer altijd naast mijn eigen sport 1 filmpje te doen (ongeveer een halfuur) per week, dat lukt al aardig
Oud 07-09-2013, 17:23
Verwijderd
Als je ervaring hebt met sporten dan kan het niet meer of minder kwaad dan andere fitnessprogramma's. Probleem is dat de hype is dat fatties binnen een maand slank worden en dat zijn dus vaak de ongeoefende mensen, die verneuken hun gewrichten en lopen nogal wat risico op cardiovasculair gebied met insanity. Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar je hebt VWO in profiel staan dus je lichaam is waarschijnlijk nog niet volgroeid. Dan zou ik andere dingen doen in plaats van insanity, als ik jou was.

Dat gezegd hebbende, doe ik vaak genoeg sportdingen waarbij ik meer calorieën in een uur verbrandt dan insanity claimt te doen. Je kleinerende opmerking raakt dus kant noch wal en is best wel storend.
Oud 07-09-2013, 19:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hehe, heb het eens even gechecked, je moet echt al behoorlijk conditie hebben en sportief zijn wil je een beetje meekunnen met Insanity; dat gaat er best hard op Je ziet ook niemand meer fatsoenlijk mee doen richting het einde, en dat is bij Les 1 al, haha Wat Ertur dus zegt; je moet al redelijk wat kunnen en hier niet zomaar aan beginnen. Wel mooi dat in de disclaimer doodleuk staat dat je maar wat ibuprofen moet pakken als je spierpijn hebt, 'Murica
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-09-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Killerabs 18/30. Mwoah. Had weinig zin, maar ik kon moeilijk vandaag gaan lopen slacken als ik morgen Sann ga ontmoeten
Ik ga morgenochtend Jillian doen en hardlopen, want zelfde reden
Oud 08-09-2013, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Als je ervaring hebt met sporten dan kan het niet meer of minder kwaad dan andere fitnessprogramma's. Probleem is dat de hype is dat fatties binnen een maand slank worden en dat zijn dus vaak de ongeoefende mensen, die verneuken hun gewrichten en lopen nogal wat risico op cardiovasculair gebied met insanity. Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar je hebt VWO in profiel staan dus je lichaam is waarschijnlijk nog niet volgroeid. Dan zou ik andere dingen doen in plaats van insanity, als ik jou was.

Dat gezegd hebbende, doe ik vaak genoeg sportdingen waarbij ik meer calorieën in een uur verbrandt dan insanity claimt te doen. Je kleinerende opmerking raakt dus kant noch wal en is best wel storend.
Ik ben wel al volgroeid. Het was niet de bedoeling om je te beledigen en succes verder.
Oud 08-09-2013, 08:56
Verwijderd
http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gez...vaarlijk.dhtml

Ik hou het wel bij rondjes fietsen, ik ben al blij als ik tegen heuvels op raak zonder af te stappen
Oud 08-09-2013, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel al volgroeid. Het was niet de bedoeling om je te beledigen en succes verder.
Succes waarmee? Waarom zou ik succes nodig hebben?
Oud 08-09-2013, 09:39
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik was op vakantie! Morgen weer verder met body revolution, tot aan mijn volgende vakantie over een paar weken
En dan binnenkort weer een keer hardlopen inplannen <3
Oud 08-09-2013, 09:54
Verwijderd
Wh00p welkom terug
Oud 08-09-2013, 11:44
Verwijderd
Zo rondje hardlopen + 30DS 3/30. Ik ben klaar om Lieveheersbeest te meeten vanmiddag
Oud 08-09-2013, 12:24
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ben wel blij met jillian, ik loop heuvels op hier als een malle
Oud 08-09-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Zo rondje hardlopen + 30DS 3/30. Ik ben klaar om Lieveheersbeest te meeten vanmiddag
Oud 08-09-2013, 13:09
Verwijderd
Spann0nd
Oud 08-09-2013, 13:10
Verwijderd
Ont-zet-tend
Oud 09-09-2013, 14:55
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Ben wel blij met jillian, ik loop heuvels op hier als een malle
Zei toch dat het z'n advantages zou hebben! En vince?
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-09-2013, 14:58
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Okee sanne lieveheersbeest jillianners ik ben echt eeeenorm aan het slacken geweest Lowlands + Rome en nu een aantal weken 13-urige dagshifts werken in catering, dan zijn mijn voetjes dood en energie op maarrr ik wil het wel weer oppakken over twee weekjes, suggesties hoe ik dan het beste weer kan beginnen?

Ik dacht lvl 1 Killer Buns weer een keertje doen (ook al had ik die net af) en dan doorstomen naar lvl 2 ofzo
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-09-2013, 14:58
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Wil er natuurlijk wel een beetje ok uitzien op sanne dr party in oktober
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-09-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Zei toch dat het z'n advantages zou hebben! En vince?
Ik hoop echt HEEL erg dat dit betekend dat Vince ook aan het shredden is
Oud 09-09-2013, 15:03
Verwijderd
Ik heb niet echt tips, volgens mij heeft iedereen best wel geslackt Behalve lieveheersbeest dan, die is keihard aan het bikkelen. Ik ben maar weer aan het shredden tot zaterdag, dan naar Italie en daarna ga ik verder met hardloopprestaties extreem verbeteren, stoppen met roken (jawel! nu dan echt) en ik moet nog bedenken wat ik van Jillian ga doen dan. Ik wilde op m'n verjaardag klaar zijn, maar door een iets te leuke zomer (waar ik overigens niks aan ben gekomen, maar wel wat minder hard afgevallen dan in het begin) gaat dat niet lukken, dus ik aim nu voor de 25e
Oud 09-09-2013, 15:05
Verwijderd
Dat heb ik net bedacht maar volgens mij is het niet haalbaar. Even rekenen.
Oud 09-09-2013, 15:06
Verwijderd
Meh nee. Nou ja dan geef ik eind november nog een feestje
Oud 09-09-2013, 15:08
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Ik hoop echt HEEL erg dat dit betekend dat Vince ook aan het shredden is
Het beeld in mijn hoofd van vince die lunges aan het doen is echt PRICELESS
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-09-2013, 15:09
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Ik heb niet echt tips, volgens mij heeft iedereen best wel geslackt Behalve lieveheersbeest dan, die is keihard aan het bikkelen. Ik ben maar weer aan het shredden tot zaterdag, dan naar Italie en daarna ga ik verder met hardloopprestaties extreem verbeteren, stoppen met roken (jawel! nu dan echt) en ik moet nog bedenken wat ik van Jillian ga doen dan. Ik wilde op m'n verjaardag klaar zijn, maar door een iets te leuke zomer (waar ik overigens niks aan ben gekomen, maar wel wat minder hard afgevallen dan in het begin) gaat dat niet lukken, dus ik aim nu voor de 25e
Maarrrr als je klaar bent op je verjaardag en dan de dag erna een kater hebt en geen verplichte Jillian dan val je misschien in een zwart gat

Ik had iig echt moeite om nog dingen te doen na een paar Jillian-breaks
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-09-2013, 15:10
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Meh nee. Nou ja dan geef ik eind november nog een feestje
Dubbel sanne feestje yesss wat wil je voor je verjaardag chick? Meer om te peilen, ik weet stiekem al wat ik voor je ga halen
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-09-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Okee sanne lieveheersbeest jillianners ik ben echt eeeenorm aan het slacken geweest Lowlands + Rome en nu een aantal weken 13-urige dagshifts werken in catering, dan zijn mijn voetjes dood en energie op maarrr ik wil het wel weer oppakken over twee weekjes, suggesties hoe ik dan het beste weer kan beginnen?

Ik dacht lvl 1 Killer Buns weer een keertje doen (ook al had ik die net af) en dan doorstomen naar lvl 2 ofzo
Ik heb tijdens shredden level 3 een behoorlijke pauze gehad vanwege verhuizing. Toen ik weer begon heb ik level 1 en 2 allebei nog drie keer gedaan, en toen weer naar level 3. Was wel lekker om het weer een beetje op te bouwen, maar ondertussen wilde ik ook niet helemaal vooraan beginnen want dat is super demotiverend. Dus level 1 nog eens doen klinkt als een goed plan (in mijn ogen dan )!
Oud 09-09-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Het beeld in mijn hoofd van vince die lunges aan het doen is echt PRICELESS


Citaat:
Maarrrr als je klaar bent op je verjaardag en dan de dag erna een kater hebt en geen verplichte Jillian dan val je misschien in een zwart gat

Ik had iig echt moeite om nog dingen te doen na een paar Jillian-breaks
Ja, ik moet dus nog zeker een maandje langer!

Citaat:
Dubbel sanne feestje yesss wat wil je voor je verjaardag chick? Meer om te peilen, ik weet stiekem al wat ik voor je ga halen
Vince die lunges doet Ik weet het nog niet zo goed, maar ik ga erover nadenken!
Oud 09-09-2013, 15:20
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ben wel blij met jillian, ik loop heuvels op hier als een malle
Citaat:
Zei toch dat het z'n advantages zou hebben! En vince?
Citaat:
Ik hoop echt HEEL erg dat dit betekend dat Vince ook aan het shredden is
Citaat:
Het beeld in mijn hoofd van vince die lunges aan het doen is echt PRICELESS
Citaat:




Vince die lunges doet Ik weet het nog niet zo goed, maar ik ga erover nadenken!
ik zou graag zeggen dat ie meedeed, maar helaas. Ik heb em wel es drie kilo gewichtjes laten vasthouden, en dan recht voor zich laten houden met gestrekte armen, vond ie toch wel een beetje zwaar

Nee, Pancakes je hebt het in Rome mee kunnen maken, vince loopt als een malle, hij wordt nooit moe! Is een toren alleen op gegaan (ongeveer 300 treden). Voor we bij die toren waren moesten we al alles berg op, ik vond het wel best!
Oud 09-09-2013, 15:25
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ontopic: wordt na vakantie ook moeilijk om te beginnen weer... Body revolution!

Offtopic: Sanne weet niet of je al een TomTom hebt, had je de mijne graag aangeboden maar wij komen precies de 14e terug en ik heb em ook geleend van mn pa
Oud 09-09-2013, 15:30
Verwijderd
Offtopic: Inmiddels gefixt, of nou ja, drie mensen van wie we 'm kunnen lenen, dus komt sowieso goed Thanks!
Oud 09-09-2013, 15:31
Verwijderd
Sann, weet je al wat je gaat doen na je vakantie?
Oud 09-09-2013, 15:31
Verwijderd
Lees bovenstaande posts nog eens na. Nee, nog niet qua Jillian dus!
Oud 09-09-2013, 15:33
Verwijderd
Maar hoe weet je dan dat je het niet voor je verjaardag redt
Oud 09-09-2013, 15:34
Verwijderd
Of heb je echt al nachtjes zitten tellen ?
Oud 09-09-2013, 15:52
Verwijderd
Ik bedoel m'n streefgewicht Dat is een vrij simpel rekensommetje
Oud 09-09-2013, 15:54
Verwijderd
Oh DAT bedoel je

Ik dacht echt even dat je met je agenda erbij nachtjes zat te tellen tot je verjaardag, om te kijken of er nog dertig dagen waren voor shredden of wat dan ook
Oud 09-09-2013, 16:21
Verwijderd


OT: 4/30 Ik ga morgen verder met level 2 want afgezien van het opdrukken is dit niet slopend genoeg. Doe ik nog tot en met vrijdag level 2 en dan vakantieeeee
Oud 09-09-2013, 16:24
Verwijderd
OMG Ik krijg net een foto van Vince die lunges doet hahahahahaha Preverjaardagscadeau
Oud 09-09-2013, 16:24
Verwijderd
Dit topt niemand meer qua cadeau dit jaar
Oud 09-09-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
OMG Ik krijg net een foto van Vince die lunges doet hahahahahaha Preverjaardagscadeau
Oud 09-09-2013, 16:31
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mooi, zijn we voor dit jaar ook weer klaar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.