Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2013, 16:33
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Ik heb tijdens shredden level 3 een behoorlijke pauze gehad vanwege verhuizing. Toen ik weer begon heb ik level 1 en 2 allebei nog drie keer gedaan, en toen weer naar level 3. Was wel lekker om het weer een beetje op te bouwen, maar ondertussen wilde ik ook niet helemaal vooraan beginnen want dat is super demotiverend. Dus level 1 nog eens doen klinkt als een goed plan (in mijn ogen dan )!
Had dat inderdaad ook eerder gedaan met de shred en dat was eigenlijk wel fijn, zeker omdat je dan merkt dat die eerste levels je zo goed af gaan ik doe dat maar denk ik!

Citaat:
Ja, ik moet dus nog zeker een maandje langer!

Vince die lunges doet Ik weet het nog niet zo goed, maar ik ga erover nadenken!
Stiekem is dat ook wel weer leuk, zo hou je ons tot die tijd ook gemotiveerd kon ik die lunges maar kado geven! Met strikje.

Citaat:
Nee, Pancakes je hebt het in Rome mee kunnen maken, vince loopt als een malle, hij wordt nooit moe! Is een toren alleen op gegaan (ongeveer 300 treden). Voor we bij die toren waren moesten we al alles berg op, ik vond het wel best!
Oja, hoe kon ik die sprints/fietsmania/wandelmaster vergeten waarom kunnen wij dat niet met onze Jillian-getrainde lichaampjes
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Advertentie
Oud 09-09-2013, 16:40
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Dit topt niemand meer qua cadeau dit jaar
kutleven
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 09-09-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
OMG Ik krijg net een foto van Vince die lunges doet hahahahahaha Preverjaardagscadeau
Wat een heldenactie
Oud 09-09-2013, 18:23
Verwijderd
Killerabs 19/30
Nog maar één keer level 2 Ben ook wel toe aan wat nieuwe oefeningen. Hoewel ik me nog steeds kapot zweet, gaan ze me best aardig af. Dus kom maar op met level 3
Oud 11-09-2013, 08:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Vorige week heb ik ook nog een beetje het WEEKDIERRRR uitgehangen. Maar deze week ben ik goed op weg. Dus ik ga weer tellen, minus alles wat ik als weekdier heb gedaan, want dat telt nietttttt:
Cardio 1: 10/90. Ik haat het, ik haat het, ik haat het. Maar het is wel lekker.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-09-2013, 09:59
Verwijderd
Oei oei oei speciaalbiertjes die in de weg zitten en geen zin MOTIVEER MIJ.
Oud 11-09-2013, 10:05
Verwijderd
Jullie vinden ook dat ik niet hoef he?
Oud 11-09-2013, 10:11
Verwijderd
Je moet.
Oud 11-09-2013, 10:27
Verwijderd
SANN Schiet eens heel snel op!!! Geen gezeur, shredden jij
Oud 11-09-2013, 10:32
Verwijderd
Ok ok ok ok ok
Oud 11-09-2013, 11:07
Verwijderd
Oei, volgens mij voor het eerst dat ik me na Jillian beroerder voel dan erna :burp:
Oud 11-09-2013, 11:10
Verwijderd
Maar 5/30
Oud 11-09-2013, 12:18
Verwijderd
Goedzo Sann! En dat beroerder voelen heb ik ook wel eens gehad, lekker als al je eten omhoog komt tijdens de buikspieroefeningen
Oud 11-09-2013, 18:26
Verwijderd
Klaaaaar met level 2 van killerabs! Op naar level 3

niet dat ik level 3 echt aandurf, want het ziet er dodelijk uit

killerabs 20/30
Oud 11-09-2013, 18:48
Verwijderd
Wow, supergoed
Oud 11-09-2013, 18:52
Verwijderd


Eerst maar eens level 3 proberen, voordat dat echt terecht is... Ik heb nog geen enkele keer zo erg vooraf gedacht dat ik het niet zou kunnen
Oud 11-09-2013, 19:01
Verwijderd
Ik heb juist altijd als ik van tevoren kijk: "Oh, dat ziet er leuk uit! Oh, dat kan ik wel!" etc. Maar dan ben je eenmaal bezig en duurt het wat langer en zijn sommige spieren wat aan het verzuren enzo en dan valt het toch soms tegen
Oud 11-09-2013, 19:21
Verwijderd
Ja anders had ik ook altijd dat ik er vooral zin in kreeg om het te proberen, maar ik denk nu echt dat het wat te hoog gegrepen is

We zullen zien, ik moet het toch een keer proberen
Oud 12-09-2013, 08:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
11/90, Workout 1. Goed begin van de dag, maar het wordt echt tijd voor nieuwe oefeningen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-09-2013, 11:53
Verwijderd
En 6/30
Oud 12-09-2013, 13:39
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Nou, vandaag was de dag dat ik mijn grote teen weer eens in Evy dompelde. EN HET GING SUPERGOED Een kleine 2 maanden geleden liep ik voor het laatst, les 13, en die deed ik nu ook. En het ging vandaag stukken beter dan toen (oke, toen was het ook een graad of 30). De loopstukjes waren 2-3-5-5-5 minuten, en de laatste 5 heb ik verlengd naar 10 minuten (was precies 5 km daarna), en ik had nog wel even doorgekund
en geen centje pijn in m'n scheen! Dussss superduperblij. En ook verbaasd
Oh en blijkbaar heb ik ook nog eens mijn snelheidsrecord verbroken (Runkeeper <3), ik kan al bijna 8 km/h nu

bedankt Jillian, dit heb ik waarschijnlijk te danken aan de marteling die cardio 2 heet
Oud 12-09-2013, 14:10
Verwijderd
Wat goed Klaver Echt super!!
Oud 12-09-2013, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Nou, vandaag was de dag dat ik mijn grote teen weer eens in Evy dompelde. EN HET GING SUPERGOED Een kleine 2 maanden geleden liep ik voor het laatst, les 13, en die deed ik nu ook. En het ging vandaag stukken beter dan toen (oke, toen was het ook een graad of 30). De loopstukjes waren 2-3-5-5-5 minuten, en de laatste 5 heb ik verlengd naar 10 minuten (was precies 5 km daarna), en ik had nog wel even doorgekund
en geen centje pijn in m'n scheen! Dussss superduperblij. En ook verbaasd
Oh en blijkbaar heb ik ook nog eens mijn snelheidsrecord verbroken (Runkeeper <3), ik kan al bijna 8 km/h nu

bedankt Jillian, dit heb ik waarschijnlijk te danken aan de marteling die cardio 2 heet


Ha ik vind het superleuk dat iedereen weer goed bezig is
Oud 12-09-2013, 14:23
Verwijderd
Behalve dat ik vanaf zaterdag alleen maar pasta ga vreten en bier drinken, MAAR TOCH.
Oud 12-09-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:


Ha ik vind het superleuk dat iedereen weer goed bezig is
Ja dit! Werkt echt motiverend! En het is een stuk gezelliger uiteraard
Oud 12-09-2013, 16:09
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Behalve dat ik vanaf zaterdag alleen maar pasta ga vreten en bier drinken, MAAR TOCH.
Neem ik het stokje van je over, pasta en cocktails de afgelopen weken
Oud 15-09-2013, 19:53
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Body revolution 1/90!
Oud 16-09-2013, 06:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb me vandaag ook maar es gewogen- bijzonder genoeg woog ik precies wat ik dacht, maar wel veel te veel. Hopelijk extra motivatie om door te gaan en niet te snoepen, etc
Oud 16-09-2013, 20:06
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
2/90, spierrrrrrpijn
Oud 16-09-2013, 20:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Workout 3, 15/90. Godverdegodver er zitten hier echt een aantal oefeningen in die onmogelijk zijn. ONMOGELIJK. WTF.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 16-09-2013, 21:53
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Je moet positief doen, ik moet nog!!
Oud 17-09-2013, 06:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja, nee, sorry hoor. Maar het kan gewoon echt niet.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-09-2013, 07:07
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Ja, nee, sorry hoor. Maar het kan gewoon echt niet.
klinkt hoopvol. Ach, eerst cardio 1 maar overleven vanavond?
Oud 17-09-2013, 07:10
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Dit is je straf voor week 1 en 2 saai noemen!
Oud 17-09-2013, 07:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja, maar die wáren ook saai. Vergeleken met shred 3, in ieder geval. Nu is een groot deel nog steeds saai/makkelijk vol te houden. 't Is niet alsof ik doodga of iets. Dat was met shred wel anders.

En nu tijd voor workout4! Eens zien of daar ook van die onmogelijke dingen van mijn lijf worden gevraagd.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-09-2013, 08:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Workout 4, 16/90 Workout 4 is leuk! Beetje zweten, maar niet onmogelijk en gewoon erg lekker.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-09-2013, 22:09
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mehh, ziek/kapot..
Oud 18-09-2013, 10:46
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Spierpijn! En op naar de cardiohel, helaas.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-09-2013, 12:16
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Cardio 1, 17/90. Het lijkt elke keer wel erger te worden, gadverdamme zeg. En de spierpijn zat me ook gruwelijk in de weg, maar ik heb het wel weer gedaan. Over 2 weken vind ik het vast een eitje. Vast.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-09-2013, 12:48
Verwijderd
Het schiet bij mij deze week echt niet op. Het universum is duidelijk tegen enige vooruitgang met Jillian Gisteravond was ik het echt van plan, maar toen had mijn auto kuren op weg naar huis en dus was ik daar vervolgens de hele avond mee kwijt. Dus wilde ik het vanavond gaan doen, maar nu belt mijn zus net dat ze toevallig in de buurt is en dus komt ze eten en heb ik dus weer geen tijd En zo lijkt het dus echt al de hele week te gaan Zo kan ik nog niks zeggen over het onmogelijke level 3!
Oud 18-09-2013, 13:16
Verwijderd
Hier wil het ook voor geen meter, en nu helpt het natuurlijk ook niet echt dat ik ziek ben...
Oud 18-09-2013, 21:33
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Bij gebrek aan beneden kunnen sporten ( supergrote tv gekocht en die moest gebruikt worden door vriendje en bezoek) maar ff op fiets ( binnen) en wat andere workoutvideos gedaan waar ik niet zoveel ruimte voor nodig had
Oud 19-09-2013, 08:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Workout 3, 18/90. Ik voel me een faalaap doordat er oefeningen inzitten die ik niet kan en waardoor ik gedemotiveerd raak. Stom, want de rest kan ik gewoon wel, en ik heb het wel gewoon geprobeerd. Grrr, soms vind ik mijn hoofd echt héél irritant.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 19-09-2013, 20:33
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Lellll, ik werd helemaal bang voor cardio 1, maar vond m super meevallen?? Alleen maar saai omdat je drie keer dezelfde circuit doet..

3/90, in het weekend maar dubbele oefeningen doen denk ik
Oud 20-09-2013, 09:54
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat het er ook aan ligt waar je goed in bent. Ik ben enórm slecht in cardio. Ik heb geen enkele conditie, nooit gehad ook, dus voor mij is het erg slecht vol te houden. Ik vind de oefeningen zelf (als ik ze kan dan) juist erg meevallen, omdat ik daar beter in ben.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 20-09-2013, 15:40
Verwijderd
In de categorie MEER: ik ben trots op mezelf vandaag. 8.41km gefietst en het laatste stuk heb ik met een gemiddelde snelheid van 23km/u gedaan. Dat ik dat ooit nog eens vrijwillig zou presteren

Vroeger deed ik dat in de zomervakantie als leiding met het Jeugdwerk, een week lang zo'n 60km per dag fietsen met een stel puberjongens. Dat was zo'n 24km/u gemiddeld. Al werd ik toen ook al geholpen om bergop te overwinnen

Misschien kan ik volgend jaar weer meedoen!
Oud 20-09-2013, 16:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
4/90, lekkahh! Ik vind dit tot nu toe een fijn programma, geen twee dagen achter elkaar hetzelfde!
Oud 21-09-2013, 23:09
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Zou willen dat ik t elke dag kon doen maar vaak komt t dus echt niet uit
Oud 22-09-2013, 11:40
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
5/90, misschien vanavond 6/90, loop ik weer een beetje bij....
Oud 22-09-2013, 13:45
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
net les 15 gelopen, 5 km in 35:13 yay nieuw pr
moet wel heeel langzaam opbouwen, max 1 keer p/w lopen, anders voel ik het wel weer in m'n been
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.