Oud 22-08-2013, 21:24
Verwijderd
zo
Advertentie
Oud 22-08-2013, 21:25
Verwijderd
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
deadlock 45
Trimm Trabb 29
Sadye 28
Chick Rock 27
Slome Kameel 25
Miekje* 25
umberto 24
Lusi 23
TCO 23
Etmakas 22
Turk February 21
Paranoide 20
Qimm 19
Ertur 17
Pip 16
fizzle-fluffy 15
Absinthe. 15
Quintiano 15
Little Phoebe 15
.sann 14
Lieveheersbeest 12
Klovorhop 10
Swlabr 8
Ingegerd 7
Carn 5
lovage 5
Sarah 4
Quis 3.0 3
WishfulDreaming 2
Koldplee 2
SgtPorkbeans 2
Tink* 1
Noedelhap 1
Neko* 1
Toon topic & sluit ven
Oud 22-08-2013, 21:26
Verwijderd
zo zo die titel
Oud 22-08-2013, 21:27
Verwijderd
Wat een naam . Ik zou voor Saaiong zijn gegaan maar was te laat
Oud 22-08-2013, 21:28
Verwijderd
ik heb morgen de eerste twee uur kunst
Oud 22-08-2013, 21:31
Verwijderd
Poep, te laat Forumbaas naamzoek, wees even lief en willen jullie even de naam uit mijn laatst post in het vorige topic verwijderen? Koekjekusje voor jullie

Ik denk overigens dat ik hem dan liefkozend Schillie zou noemen.
Oud 22-08-2013, 21:36
Verwijderd
Ik ken een Schillie! Of ja, de volledige naam dan!
Oud 22-08-2013, 21:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ambaaaaacht!!!!! Ik woonde er vlakbij en veel van m'n vrienden komen er vandaan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-08-2013, 21:49
Verwijderd
Ik heb serieus nog nooit van die naam gehoord. Vind het ook zo onlogisch als voornaam.
Oud 22-08-2013, 21:50
Verwijderd
ik ga morgen m'n bril ophalen you guys. Ik heb sterkte -1,25 aan beide ogen en rechts ook nog 0,50 cilinder. Ik ben vergeten alweer wat dat ook alweer was. Die vent was erg verbaasd dat ik nog geen bril had iig. Ik ben blij want ik zie weinig.
Oud 22-08-2013, 21:50
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Zo, klaar met poetsen ;x
Oud 22-08-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
ik ga morgen m'n bril ophalen you guys. Ik heb sterkte -1,25 aan beide ogen en rechts ook nog 0,50 cilinder. Ik ben vergeten alweer wat dat ook alweer was. Die vent was erg verbaasd dat ik nog geen bril had iig. Ik ben blij want ik zie weinig.
Foto!

(morgen dan )
Oud 22-08-2013, 21:52
Verwijderd
ik heb in de winkel een foto gemaakt maar daarop lijk ik net een mongool. maar morgen leuke ja
Oud 22-08-2013, 21:53
Verwijderd
Citaat:
ik heb in de winkel een foto gemaakt maar daarop lijk ik net een mongool. maar morgen leuke ja
De mongolenfoto mag ook hoor
Oud 22-08-2013, 21:54
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ben benieuwd naar de foto Pip. Heb je eentje met een dun montuur?
Oud 22-08-2013, 21:57
Verwijderd
nee een dikke vierkante hipsterbril in het zwart, en ik heb nog een ander montuur besteld en die is bruin. en ik ga die foto's no way posten tco.
Oud 22-08-2013, 22:00
Verwijderd
Oud 22-08-2013, 22:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ga morgen m'n bril ophalen you guys. Ik heb sterkte -1,25 aan beide ogen en rechts ook nog 0,50 cilinder. Ik ben vergeten alweer wat dat ook alweer was. Die vent was erg verbaasd dat ik nog geen bril had iig. Ik ben blij want ik zie weinig.
Awwyeah, dan zijn we brilzusjes! *boks*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ads door Google
Oud 22-08-2013, 22:22
Verwijderd
Ik ben tijdens het zappen blijven hangen op TLC. Dat kijk ik nooit, en nu weet ik ook weer waarom. Maar uitzetten, hoooo maar
Oud 22-08-2013, 22:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh wat fijn om toch nog even naar Noorderzon te zijn geweest
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-08-2013, 22:39
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
ik ga morgen m'n bril ophalen you guys. Ik heb sterkte -1,25 aan beide ogen en rechts ook nog 0,50 cilinder. Ik ben vergeten alweer wat dat ook alweer was. Die vent was erg verbaasd dat ik nog geen bril had iig. Ik ben blij want ik zie weinig.
Wow, ik heb ook die sterkte en zie echt niks zonder mn bril/ lenzen.
Er gaat n wereld voor je open!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 22-08-2013, 22:42
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Doe toch maar Pip, jij kunt overal mee wegkomen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 22-08-2013, 22:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik ga morgen m'n bril ophalen you guys. Ik heb sterkte -1,25 aan beide ogen en rechts ook nog 0,50 cilinder. Ik ben vergeten alweer wat dat ook alweer was. Die vent was erg verbaasd dat ik nog geen bril had iig. Ik ben blij want ik zie weinig.
Ik had -0.75 en -0.50, cilinder allebei 0.50, hij wist zelf niet of hij me nou wel of niet een bril moest aanraden over een jaartje maar weer testen, want ik kan sommige shit gewoon niet lezen en volgens mij wordt het steeds erger.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-08-2013, 22:55
Verwijderd


hhnngggg
Oud 22-08-2013, 23:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn hoofd snapt die tekening niet, maar blijft het proberen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 22-08-2013, 23:08
Verwijderd
Het is gewoon een boom?
Oud 22-08-2013, 23:08
Verwijderd
Grote, witte boom met mos op?
Oud 22-08-2013, 23:09
Verwijderd
Een kkgoede boom onder de opkomende winterzon
Oud 22-08-2013, 23:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooh, ik zag dat witte als diepte
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-08-2013, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Een kkgoede boom onder de opkomende winterzon
Klinkt zo idyllisch ;o
Oud 22-08-2013, 23:16
Verwijderd
Ik was gisteren in het Amsterdamse Bos voor wat plantenstudies. Die zagen er aanzienlijk minder goed uit.
Oud 22-08-2013, 23:17
Verwijderd
Al valt dat natuurlijk te verwachten, 't zijn slechts studies, maar toch. Ik denk dat ik meer moet oefenen op heldere lijnvoering, nu speel ik veel vals met slordig geïmpliceerd detail. Moet beter
Oud 23-08-2013, 00:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Je moet gewoon twee strepen trekken, van boven naar beneden, met zo wat krullen erboven. Dat is een boom.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 23-08-2013, 00:22
Verwijderd
Over bomen gesproken; vroeger, toen ik een puppy was, dacht ik dat Rob het over 'Boom' had in plaats van 'Bo'. Het zal geen verrassing zijn dat ik het maar een merkwaardig nummer vond

Oud 23-08-2013, 00:37
Verwijderd
Citaat:
My left foot.

8,5/10
Ohh, ik wist helemaal niet dat 't Daniel Day-Lewis was! Maar goed, toen ik 'm heb gezien was ik drie turven hoog meen ik. Wat me slechts bijstaat is dan ook 'heel mooie maar zielige film'. Ik ga 'm binnenkort nog 'ns kijken!
Oud 23-08-2013, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Awwyeah, dan zijn we brilzusjes! *boks*
*boks*
Citaat:
Wow, ik heb ook die sterkte en zie echt niks zonder mn bril/ lenzen.
Er gaat n wereld voor je open!
nou die vent had me dus een soort 'bril' opgezet, zo'n nepding met wel de goede glaasjes. Ik zag ineens kleuren en contrast overal
Citaat:
Doe toch maar Pip, jij kunt overal mee wegkomen.
nouuu dat is wat brillen betreft zeker niet waar, heb echt géén brillenhoofd. Ik leek net een mongool met de meeste brillen. Of een soort Juliana.
Citaat:
Ik had -0.75 en -0.50, cilinder allebei 0.50, hij wist zelf niet of hij me nou wel of niet een bril moest aanraden over een jaartje maar weer testen, want ik kan sommige shit gewoon niet lezen en volgens mij wordt het steeds erger.
gewoon doen
Citaat:
Het is gewoon een boom?
Citaat:
Een kkgoede boom onder de opkomende winterzon
huh, ik dacht dat het herfst - winter - lente/zomer was!!
Ads door Google
Oud 23-08-2013, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Over bomen gesproken; vroeger, toen ik een puppy was, dacht ik dat Rob het over 'Boom' had in plaats van 'Bo'. Het zal geen verrassing zijn dat ik het maar een merkwaardig nummer vond

[filmpje]
Citaat:
Boom
Ze zeggen dat jij eenzaam bent
Hey Boom
Ik heb je nauwelijks gekend
Je was nooit bang alleen te zijn,maar wat nu?
Ben je écht vergeten waar ik ben?
Boom
Ik was ook blij dat jij bestond
Want jij,jij geloofde dat ik alles kon
Je zei:je maakt het zonder mij naar de top
Liever zat ik met jou aan de grond
Refrein:Als ik van jou zing,
Dan is het altijd iets van ach misschien
Hey hey Boom,
Ik mis je meer dan ooit
En wat er fout ging
We waren veel te jong om dat te zien
Hey hey Boom
Ouder werd ik nooit

Boom
Ik woon weer net als jij alleen
't Was mooi
Maar ook die nieuwe vlam verdween
Ik was een dromer en een clown,volgens haar
Boom,kom terug,we horen bij elkaar

Ik was een dromer en een clown,
Is dat waar?
Boom,kom terug,we horen bij elkaar
Wat een hippie was die Rob toch, echte tree hugger!
Oud 23-08-2013, 02:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb eindelijk Pitch Perfect gezien en nu ben ik gelukkig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-08-2013, 06:12
Verwijderd
Blegh, vroeg...
Oud 23-08-2013, 06:21
Verwijderd
ja, en het is nog donker.
Oud 23-08-2013, 07:40
Verwijderd
Ik heb vandaag vrij en ben gisteren rond half drie gaan slapen.Toch ben ik nu klaarwakker en twijfel of ik op zal staan.Damn you, werkritme!!
Oud 23-08-2013, 08:40
Verwijderd
Ik kon niet slapen omdat ik vroeg naar bed moest en vroeg moest opstaan. Ben gaar nu, zwaar leven met opstaan. Damn you, werkritme!
Oud 23-08-2013, 08:45
Verwijderd
Ik heb sinds een paar dagen de decolleté-portemonnee van de hema in gebruik. Een aanrader veel beter dan alles los in je bh.
Oud 23-08-2013, 09:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme. Sinds zaterdag behoorlijke pijn in m'n nek, gisteren was het eindelijk zo goed als weg, word ik vannacht wakker, HALLO NEKPIJN. Om half 7 opgestaan om een warme kruik te maken en gelukkig toch nog eventjes geslapen. Maar damn, wat een kutnacht. En nou zitten er stratenmakers onder m'n raam die naar alle waarschijnlijkheid 100%NL luisteren, want er komen allerlei gedrochtelijke nummers voorbij. En ja, ik ben chagrijnig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 23-08-2013, 09:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oooh, ik zag dat witte als diepte
hehe, ik had hetzelfde probleem.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2013, 09:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een naam . Ik zou voor Saaiong zijn gegaan maar was te laat
Oud 23-08-2013, 09:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als een client bij de thuiszorg niet opendoet moet ik een klantenservice nummer bellen van 4 cent per minuut om mijn leidinggevende te pakken te krijgen, dat is toch niet normaal? Ik sta al 20 minuten in de wacht bij het bedrijf waar ik zelf werk
Oud 23-08-2013, 11:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Als een client bij de thuiszorg niet opendoet moet ik een klantenservice nummer bellen van 4 cent per minuut om mijn leidinggevende te pakken te krijgen, dat is toch niet normaal? Ik sta al 20 minuten in de wacht bij het bedrijf waar ik zelf werk
dat is inderdaad opmerkelijk. Je zou zeggen dat je gewoon directe nummers kan gebruiken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-08-2013, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Als een client bij de thuiszorg niet opendoet moet ik een klantenservice nummer bellen van 4 cent per minuut om mijn leidinggevende te pakken te krijgen, dat is toch niet normaal? Ik sta al 20 minuten in de wacht bij het bedrijf waar ik zelf werk
Dat is buiten alle redelijkheid. Gewoon weggaan en per email op de hoogte stellen. Srsly...
Oud 23-08-2013, 11:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, de moeder van m'n huisgenote is er nu, en wat een vreselijke zeikstem heeft dat wijf zeg. Ontzettend nasaal en ze doet moeilijk over vanalles. Bijvoorbeeld dat d'r dochter geen drinken in huis heeft...muts, ze gaat emigreren, natuurlijk haalt ze dan geen boodschappen.
'Ik kan wel even op de fiets springen hoor mam, dan ben ik over 5 minuten terug.' '*zucht* nee, laat maar dan. *zucht*'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.