Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2013, 21:25
Verwijderd
TWEE PUNTEN VLAAI NATUURLIJK Lorelei Quis Absinthe naamzoek.
Advertentie
Oud 04-09-2013, 21:25
Verwijderd
Oke, spullen pakken en je gedragen .sann
Oud 04-09-2013, 21:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh martin wil er weer een homofeestje van maken hoor
stiekem hoop ik moesasji nog een keer te versieren <3

Maar eigenlijk wil ik mijn outfit voor een feestje die ik waarschijnlijk maar één keer ga dragen nog een keer recyclen
Citaat:
Sorry als dat grapje onder de gordel was, ik weet nooit of jij ze wel of niet kunt waarderen, kusje
strakke discobroek onder de gordel ja <3 ik laat je de foto's wel zien van het feestje dit weekend
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha waar voelen jullie je bij thuis? Dan ga ik dat in de hoek zetten
Ik zou gewoon voor iedere Limburger twee punten vlaai klaarzetten!
Oud 04-09-2013, 21:26
Verwijderd
Citaat:
TWEE PUNTEN VLAAI NATUURLIJK Lorelei Quis Absinthe naamzoek.
Oh, je was me voor Verdikkie.
Oud 04-09-2013, 21:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mag ik ook weten wat de in-joke is?
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Mag ik ook weten wat de in-joke is?
Dat hoeven we aan een Limburger toch niet uit te leggen?
Oud 04-09-2013, 21:29
Verwijderd
Als dat wel moet dan hebben Lorelei, Absinthe en Quis me keihard voorgelogen en maak je nu een jarenlange vriendschap KAPOT.
Oud 04-09-2013, 21:29
Verwijderd
En jaaaa foto's please
Oud 04-09-2013, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Als dat wel moet dan hebben Lorelei, Absinthe en Quis me keihard voorgelogen en maak je nu een jarenlange vriendschap KAPOT.
Want jij vindt het heel belangrijk om goed voor de dag te komen bij LIMBURGERS?!
Oud 04-09-2013, 21:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En jaaaa foto's please
Ze gaan dit weekend vast gemaakt worden! Of je komt ook, supergaaf feest in Eindhoven
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ze gaan dit weekend vast gemaakt worden! Of je komt ook, supergaaf feest in Eindhoven
M'n agenda is veel te vol As usual.
Oud 04-09-2013, 21:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hmpf!
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Absinthe zin om te komen dan?
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Absinthe zin om te komen dan?
Ik heb een beetje helemaal geen geld dus ik ga er nog even over nadenken
Oud 04-09-2013, 21:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hmpf!

Overigens wel kut voor je
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:40
Verwijderd
Ja, blugh
Oud 04-09-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
stiekem hoop ik moesasji nog een keer te versieren <3

Maar eigenlijk wil ik mijn outfit voor een feestje die ik waarschijnlijk maar één keer ga dragen nog een keer recyclen

strakke discobroek onder de gordel ja <3 ik laat je de foto's wel zien van het feestje dit weekend
Oud 04-09-2013, 21:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
joris heb jij komende zaterdag al iets te doen ofzo misschien
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 04-09-2013, 21:57
Verwijderd
Ja.
Oud 04-09-2013, 22:00
Verwijderd
Joepie, dat wordt weer een korte nacht. Slaap fijn forum!
Oud 04-09-2013, 23:51
Hazel
Hazel is offline
Ik ben er hoor, nachtploeg represent
Oud 05-09-2013, 00:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Sterkte aan iedereen die Simon kende.

Wat is er gebeurd?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-09-2013, 07:43
Verwijderd
Blijkbaar zijn mijn ouders vandaag zoveel jaar getrouwd
Oud 05-09-2013, 07:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sterkte aan iedereen die Simon kende.

Wat is er gebeurd?
Staat op beleidszaken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-09-2013, 10:36
Verwijderd
A red sun rises. Blood has been spilled last night. Twee veldmuisjes en 'n merel Fucking mess.
Oud 05-09-2013, 11:13
Verwijderd
Wij vonden ook een dooie muis in de tuin laatst, cadeautje van een van de buurtkatten. We hebben het beestje begraven. Vriend zei: "Ja, niet te diep he, dan kan de logeerhond hem de volgende keer weer vinden als ze komt logeren en gaat graven in de tuin. "
Oud 05-09-2013, 11:29
Verwijderd
Herpaderpderp, ik ga niet volledig studeren dit jaar. Echt verre van volledig . Maar ik ga wel iets doen én ik heb nu mijn propedeuse daadwerkelijk in handen gekregen!
Oud 05-09-2013, 11:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Iets doen is echt altijd beter dan niks, ik heb ervaring Ga je gewoon maar een paar vakken volgen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-09-2013, 11:32
Verwijderd
Ja, waarschijnlijk ga ik een of twee taalvakken aangepast volgen. Als in, dat ik geen aanwezigheidsplicht heb voor de werkcolleges, of dat ik maar een half uur aanwezig hoef te zijn en de rest zelf thuis probeer te doen. Ofzoiets.
Oud 05-09-2013, 11:32
Verwijderd
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het mijn ouders moet vertellen . Ik ga morgen naar ze toe, maar ik vind het naar om niet meteen te vertellen, dus ik denk dat ik straks toch maar ga bellen.
Oud 05-09-2013, 11:35
Verwijderd
Oh, CR, heb jij ook een paar dagen lang moeten bijhouden wat je per half uur doet ? Ik word er een klein beetje melig van.
Oud 05-09-2013, 11:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, waarschijnlijk ga ik een of twee taalvakken aangepast volgen. Als in, dat ik geen aanwezigheidsplicht heb voor de werkcolleges, of dat ik maar een half uur aanwezig hoef te zijn en de rest zelf thuis probeer te doen. Ofzoiets.
O wauw, wat flexibel vanuit je opleiding dat dat kan Ik heb gewoon vrijwel altijd moeten voldoen aan aanwezigheidsplicht.

Citaat:
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik het mijn ouders moet vertellen . Ik ga morgen naar ze toe, maar ik vind het naar om niet meteen te vertellen, dus ik denk dat ik straks toch maar ga bellen.
Waarom vind je dat moeilijk?

Citaat:
Oh, CR, heb jij ook een paar dagen lang moeten bijhouden wat je per half uur doet ? Ik word er een klein beetje melig van.
Ben je nu ook in Lelystad dan? Ik heb dat ook even moeten doen, maar ik kan heel slecht tegen dat soort schemaatjes. Ik word er altijd een beetje geïrriteerd van
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-09-2013, 11:51
Verwijderd
Citaat:
O wauw, wat flexibel vanuit je opleiding dat dat kan Ik heb gewoon vrijwel altijd moeten voldoen aan aanwezigheidsplicht.



Waarom vind je dat moeilijk?



Ben je nu ook in Lelystad dan? Ik heb dat ook even moeten doen, maar ik kan heel slecht tegen dat soort schemaatjes. Ik word er altijd een beetje geïrriteerd van
Ja voordeel van met z'n 2-en college volgen Zitten er toch voordelen aan mijn studie !

En omdat zij alles betalen . Maar stiekem denk ik dat ze het al wel hadden zien aankomen.

Nee, gewoon fysiopraktijk in Leiden. Per half uur wat ik doe, wat mijn houding is en hoeveel pijn en vermoeidheid het oplevert. Ik moet forummen er ook maar opzetten
Oud 05-09-2013, 11:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja voordeel van met z'n 2-en college volgen Zitten er toch voordelen aan mijn studie !

En omdat zij alles betalen . Maar stiekem denk ik dat ze het al wel hadden zien aankomen.

Nee, gewoon fysiopraktijk in Leiden. Per half uur wat ik doe, wat mijn houding is en hoeveel pijn en vermoeidheid het oplevert. Ik moet forummen er ook maar opzetten
Dat voordeel heb ik nu ook Eén vak met z'n tweeën, één alleen

Maar joh, zij willen toch niet dat je jezelf helemaal over de kop werkt? En inderdaad, het gaat al een hele tijd niet goed met je gezondheid, er komt een moment dat je een stapje terug moet doen als dat niet verandert. Je ouders snappen en weten dat vast ook wel. Komt goed!

En wat een goede fysio dan! Zijn blijkbaar behoorlijk goed op de hoogte van ME/cvs
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 05-09-2013 om 12:14.
Oud 05-09-2013, 12:07
Verwijderd
Ja, het is echt een fijne fysio. Hij heeft alles ook heel goed uitgelegd met grafiekjes en tekeningetjes en alles
Oud 05-09-2013, 13:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Staat op beleidszaken
Ja, zag het. Maar wat had hij, vroeg ik me af.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-09-2013, 13:34
Verwijderd
Daar werd op meerdere plekken naar gevraagd maar ik weet niet of het de bedoeling is dat te posten.
Oud 05-09-2013, 13:50
Verwijderd
Wisten jullie dat in het voorjaar van 2007 een Zwitserse legermacht een invasie heeft uitgevoerd in Liechtenstein?
Oud 05-09-2013, 13:56
Verwijderd
Wat zullen de inwoners allebei geschrokken zijn.
Oud 05-09-2013, 14:05
Verwijderd
Nou het Liechtensteins leger vertrok in ieder geval geen spier!
Oud 05-09-2013, 14:07
Verwijderd
Misschien waren ze er met hun hoofd niet helemaal bij.
Oud 05-09-2013, 14:07
Verwijderd
Of iets anders.
Oud 05-09-2013, 14:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi, ik zie er super lesbonisch uit vandaag en ik heb wiebeltetten door een verkeerde bh, en nu voel ik me heel erg ongemakkelijk en bekeken.
Ik zie mensen echt staren, ik verzin dit niet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-09-2013, 14:48
Hazel
Hazel is offline
Wiebeltetten? Waarom lesbonisch? Ben je aan 't werk?
Oud 05-09-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik zie er super lesbonisch uit vandaag en ik heb wiebeltetten door een verkeerde bh, en nu voel ik me heel erg ongemakkelijk en bekeken.
Ik zie mensen echt staren, ik verzin dit niet.
Ik verzin dat wel altijd, en daar word ik dan helemaal hitsig van





Huhu, grapje
Oud 05-09-2013, 14:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had niet helemaal door dat de zonnebloemen die ik net heb gekocht wel HEEL groot zijn Die bij de AH waren best klein, 10 voor 6 euro, dus toen ik bij de bloemenkraam zag dat ze 10 voor 5 euro waren dacht ik "hah, score", maar ik was dus vergeten naar de maat te kijken. Stelen van een meter, doorsnede 1,5 cm. Dus nu heb ik een ENORME bos bloemen staan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-09-2013, 15:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik had niet helemaal door dat de zonnebloemen die ik net heb gekocht wel HEEL groot zijn Die bij de AH waren best klein, 10 voor 6 euro, dus toen ik bij de bloemenkraam zag dat ze 10 voor 5 euro waren dacht ik "hah, score", maar ik was dus vergeten naar de maat te kijken. Stelen van een meter, doorsnede 1,5 cm. Dus nu heb ik een ENORME bos bloemen staan
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-09-2013, 15:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar ik heb ook allemaal lekker eten gekocht. Vanavond maak ik een salade met gekookte aardappel, komkommer, tomaat, feta, gekookt ei, bosuitjes, tuinkers, pijnboompitten en een sausje met creme fraiche, knoflook en rode peper En voor nu maak ik een heerlijke (na)zomersalade met galiameloen, de meest geweldig heerlijk zoete aardbeien, appel en gele kiwi
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.