Oud 10-09-2013, 13:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Naja Deadlock heeft natuurlijk wel een punt dat als ik de donkere maanden hier wil ontvluchten, het misschien handiger is dat niet te doen naar een stad die bekend staat om een permanent soort van Seasonal Affective Disorder te veroorzaken
Lekker naar Benidorm dan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 10-09-2013, 13:23
Verwijderd
De Antillen.
Oud 10-09-2013, 13:49
Verwijderd
Naja Benidorm is kut maar iets verderop, de regio Malaga is qua klimaat wel geniaal/beste van Europa en je kunt er lekker eten en gezellig uitgaan (ok een avondje gedaan MAAR TOCH). Alleen denk ik niet dat ze daar werk hebben dat ik boeiend genoeg vind en waar ze mij voor aan willen nemen Ja ik kan vast de witwaspraktijken van een Russische of Arabische oliesjeik gaan doen in Marbella. Dat lijkt me ergens nog best leuk ook. maar hoe solliciteer je op zo'n functie?

Antillen treken me helemaal niet. Oost-Azie of Australie neig ik naar, als ik Europa zou verlaten
Oud 10-09-2013, 14:12
Verwijderd
Ik heb ook niet bijzonder graag een regenbroek aan, maar ik blijf er (als alles goed gaat) prima droog in en ik heb een hekel aan een natte spijkerbroek. Maar goed, er komt dus een nieuwe.
Oud 10-09-2013, 14:40
Verwijderd
Waarom heb ik in godsvredesnaam twee Battle.net-accounts
Oud 10-09-2013, 15:05
Verwijderd
In Malaga is het in de winter nog steeds te koud.
Oud 10-09-2013, 15:16
Verwijderd
ik fiets nooit met een paraplu want dan kun je niet remmen!
Ik loop wel vaak met een paraplu.
Oud 10-09-2013, 15:17
Verwijderd
Waarom kan jij niet remmen met een plu?
Oud 10-09-2013, 15:18
Verwijderd
Ik fiets ook nooit met een paraplu. Dan knal ik echt tegen alles en iedereen aan.
Oud 10-09-2013, 15:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom kan jij niet remmen met een plu?
Misschien heeft ze van die handremmen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-09-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Misschien heeft ze van die handremmen.
Joh. Laat ik het anders formuleren dan, speciaal voor jou omdat je jarig bent: Is alleen de achter- of voorrem is niet voldoende?
Oud 10-09-2013, 15:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik deed het ook nooit. En nu heb ik een brommer en geen doodswens, dus hè ik vind fietsers met paraplu wel irritant, want die letten nog minder op dan fietsers die hun facebook niet even 5 minuten met rust kunnen laten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-09-2013, 15:26
Verwijderd
Alleen de achter- of voorrem is vaak wel voldoende maar als het wegdek nat is en je moet ineens remmen ga je daar van slippen. En laat het wegdek nou net vaak nat zijn als het regent.
Oud 10-09-2013, 15:27
Verwijderd
Ik wil stiekem weer een terugtraprem, die zijn zo makkelijk. Mij handremmen die begeven het altijd.
Oud 10-09-2013, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Gebruikt ze nog medicatie?
Ja, maar ik weet niet precies wat.
Oud 10-09-2013, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ik wil stiekem weer een terugtraprem, die zijn zo makkelijk. Mij handremmen die begeven het altijd.
als je vaak je fiets neerzet op plaatsen waar iedereen zijn fiets tegen andere fietsen aangooit, gaan handremmen wel vaak kapot
Oud 10-09-2013, 16:06
Verwijderd
Ja, de fietsenstalling op school is zo'n plaats. Voor ik naar huis kan moet ik altijd 2 andere fietsen uit mijn fiets halen. En dat valt natuurlijk de hele rij om, kun je die weer opramen. Of mensen die geen standaard hebben en de fiets tegen de mijne zet. Ook irritant.
Oud 10-09-2013, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, de fietsenstalling op school is zo'n plaats. Voor ik naar huis kan moet ik altijd 2 andere fietsen uit mijn fiets halen. En dat valt natuurlijk de hele rij om, kun je die weer opramen. Of mensen die geen standaard hebben en de fiets tegen de mijne zet. Ook irritant.
Schoolfietsenstallingen zijn inderdaad gematerialiseerde aids.
Oud 10-09-2013, 16:23
Verwijderd
gematerialiseerde aids
Oud 10-09-2013, 16:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou dus, dat was mijn eerste college in ruim anderhalf jaar tijd. PFOEH.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-09-2013, 16:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
enenen?!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-09-2013, 16:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb straks ook weer college. Om fucking half 9. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-09-2013, 16:41
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
enenen?!
Ik heb echt de slechtste aantekeningen ooit gemaakt :') en heb ook niet alles helder meegekregen. Echt wel heel erg wennen. Niet het meest boeiende onderwerp, maar enthousiaste leuke jonge docente.

Citaat:
Ik heb straks ook weer college. Om fucking half 9. :')
Argh, ik háát college 's avonds echt. Gelukkig heb ik dat nooit voor mijn opleiding.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-09-2013, 16:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb echt de slechtste aantekeningen ooit gemaakt :') en heb ook niet alles helder meegekregen. Echt wel heel erg wennen. Niet het meest boeiende onderwerp, maar enthousiaste leuke jonge docente.



Argh, ik háát college 's avonds echt. Gelukkig heb ik dat nooit voor mijn opleiding.
Nou ja, een enthousiaste docente is iig een pluspunt. en als je maar wat hebt meegekregen joh, je kan ook niet alles opschrijven/onthouden.

en ik ben natuurlijk een avondmens, dus voor mij is het wel ideaal, maar morgen heb ik om 11 uur 's ochtends college en dat is een beetje klote, aangezien ik pas weer om 11 uur thuis ben en nog dingen moet doen. Oh well.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-09-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Alleen de achter- of voorrem is vaak wel voldoende maar als het wegdek nat is en je moet ineens remmen ga je daar van slippen. En laat het wegdek nou net vaak nat zijn als het regent.
Eh, echt? Ik heb nog nooit iets van slippen gemerkt. Op duisentmiljard verschillende fietsen.

Citaat:
Ik wil stiekem weer een terugtraprem, die zijn zo makkelijk. Mij handremmen die begeven het altijd.
Laatst moest ik op zo'n Postcodeloterij-fiets fietsen. De laatste keer dat ik met terugtraprem moest remmen was toen ik nog zijwieltjes nodig had (kom er maar in met de hilarische grappen) dus het was een frappante gewaarwording toen ik besloot eens lekker achteruit te trappen.
Oud 10-09-2013, 17:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De Halfords heeft heel veel terugtrapremfietsen. Als je er echt eentje wil. Volgens mij hebben ze nu nog steeds die aanbieding lopen, maar dat weet ik niet zeker, dan moet je even op de site kijken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-09-2013, 17:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan er ook niks mee, en dat is lullig als je moet checken of je collega de fiets goed in elkaar heeft gezet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-09-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
De Halfords heeft heel veel terugtrapremfietsen. Als je er echt eentje wil. Volgens mij hebben ze nu nog steeds die aanbieding lopen, maar dat weet ik niet zeker, dan moet je even op de site kijken
Dankjewel , maar ik heb geen geld voor een nieuwe fiets op dit moment.
Oud 10-09-2013, 17:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou ja, een enthousiaste docente is iig een pluspunt. en als je maar wat hebt meegekregen joh, je kan ook niet alles opschrijven/onthouden.

en ik ben natuurlijk een avondmens, dus voor mij is het wel ideaal, maar morgen heb ik om 11 uur 's ochtends college en dat is een beetje klote, aangezien ik pas weer om 11 uur thuis ben en nog dingen moet doen. Oh well.
True. Bovendien volg ik dat vak helemaal niet, zit alleen bij de colleges om m'n kennis op te frissen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-09-2013, 18:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Joh. Laat ik het anders formuleren dan, speciaal voor jou omdat je jarig bent: Is alleen de achter- of voorrem is niet voldoende?
Ik bedoelde meer te zeggen dat ik handremmen oprecht nieuwerwetse onzin vind, niet dat ik iets tegen jouw reactie had.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-09-2013, 18:03
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb me zojuist afgemeld voor bandrepetitie vanavond en nu ben ik stiekem wel een beetje trots. Ik vind de band namelijk heel erg leuk en dus moeilijk af te zeggen. Maar qua energie ga ik het niet redden en ik voel me ook niet helemaal jofel + ik ben al drie keer zeiknat geregend vandaag. Nu ga ik proberen te genieten van een rustige avond en niet te veel te denken aan de bandrepetitie die ik mis.

Oooh ik ga warme chocolademelk maken
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 10-09-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Eh, echt? Ik heb nog nooit iets van slippen gemerkt. Op duisentmiljard verschillende fietsen.

tja. Als ik het gevoel heb bijna van m'n fiets te vallen kan het me niet zo veel schelen of jij daar wat van merkt.
Oud 10-09-2013, 18:05
Verwijderd
Wat voor band?
Doe je zingen of een instrument bespelen?


In een band zitten is echt gaaf
Oud 10-09-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
tja. Als ik het gevoel heb bijna van m'n fiets te vallen kan het me niet zo veel schelen of jij daar wat van merkt.
Ik zal voortaan mijn verbazing voor me houden, no worries.
Oud 10-09-2013, 18:15
Verwijderd
Ik heb het zo fucking koud
Oud 10-09-2013, 18:16
Verwijderd
Oh jongens ik word echt een beetje verdrietig van twee dagen regen
Oud 10-09-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens ik word echt een beetje verdrietig van twee dagen regen
Dit ja, bah
Oud 10-09-2013, 18:19
Verwijderd
Hier was t gister nog superlekker! T begon pas rond acht te regenen hier. Vandaag regent t wel al de hele dag.
Oud 10-09-2013, 18:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hm, die FB Messenger-appthingie geeft ineens de foto weer van degene die je een bericht stuurt. Nu zie ik de smoeltjes van Sanne en Lorelei als een ronde pasfoto, always on top
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 10-09-2013, 18:19
Verwijderd
Het is ook meteen zo ontzettend herfst. Niet een beetje regen, neeee laten we maar meteen dagenlange buien, vallende blaadjes en wind doen. En als gevolg uiteraard achterlijk lange files, want nu gaat iedereen weer lekker op zijn rem hangen
Oud 10-09-2013, 18:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dankjewel , maar ik heb geen geld voor een nieuwe fiets op dit moment.
Sloop je huidige fiets, moet je eens zien of je een nieuwe krijgt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-09-2013, 18:27
Verwijderd
Hahha, ik heb nog een reserve samen met mijn moeder
Oud 10-09-2013, 18:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hahha, ik heb nog een reserve samen met mijn moeder
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-09-2013, 18:33
Verwijderd
Oud 10-09-2013, 18:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Oooh ik ga warme chocolademelk maken
Grapje, ik heb geen cacao
Citaat:
Wat voor band?
Doe je zingen of een instrument bespelen?


In een band zitten is echt gaaf
Ik speel gitaar en zing soms een beetje, maar dat is niet echt mijn ding. Voor de rest heeft de band nog niet echt een identiteit of een richting, we zijn pas net begonnen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 10-09-2013, 18:39
Verwijderd


Gaat dan een beetje veel opvallen.

Citaat:

Ik speel gitaar en zing soms een beetje, maar dat is niet echt mijn ding. Voor de rest heeft de band nog niet echt een identiteit of een richting, we zijn pas net begonnen.
Leuk
Oud 10-09-2013, 18:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n huisgenootje zei net dat ik er mooi uitzie.

Ze had me tot nu toe alleen nog maar gezien in werkkleren en spijkerbroek/t-shirt/slonshaar combo.
Maar tbh, ik zie er atm ook wel heet uit met m'n lippenstift op. Let's begin dis studieyear goed!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-09-2013, 18:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Fietsen jullie weleens met een paraplu? Ik geloof niet dat ik dat ooit gedaan heb, maar het regent en ik herinnerde me zojuist weer dat mijn enige waterdichte jas gejat is.
Ik fiets nooit met een paraplu, ik ben al te corky voor fietsen zonder paraplu.

Citaat:
Het is me door meerdere mensen juist aangeraden, waaronder mijn schoonbroer zwager die daar voor zijn werk 37841249 keer geweest is. Grote stad, mengeling van oosters/chinees en westers, en om de hoek liggen bergen, om de andere hoek stranden en verlaten tropische eilanden etc. Maar SAD is daar inderdaad vrij extreem
Ga gewoon.

Citaat:
M'n huisgenootje zei net dat ik er mooi uitzie.

Ze had me tot nu toe alleen nog maar gezien in werkkleren en spijkerbroek/t-shirt/slonshaar combo.
Maar tbh, ik zie er atm ook wel heet uit met m'n lippenstift op. Let's begin dis studieyear goed!
Je bent ook knap en nog veel leuker in 't echt dan op foto's
Oud 10-09-2013, 19:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh shut up!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-09-2013, 19:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Kat, het is niet jouw probleem. Wees duidelijk in je aanbod+grenzen. Bijvoorbeeld: ze is welkom bij jou, maar wel terwijl jullie bij een groep staan.
Citaat:
En dan ook duidelijk zijn dat ze welkom is en dat je het niet blijft herhalen. Één keer duidelijk gesprek.
Door deze posts ben ik best benieuwd naar jouw ervaringen met depressieve mensen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.