Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2013, 17:46
Verwijderd
De pure vreugde van het uitkijken naar 11 reparaties (boren, vullen, plakken, toestanden) die mijn tandarts graag in de komende weken bij me wil verrichten. "Eentje zit vlakbij de zenuw" zei hij met een glimlach.

Gelukkig schijt ik niet in mijn broek voor een tandarts en kan ik wel wat hebben, maar mijn spieren verkrampen toch wel een beetje bij het idee van komende weken 6x een uur lang het geluid van die boor en de angstige verwachting van een geniepige pijnscheut die je tot in je tenen voelt.

Advertentie
Oud 12-09-2013, 17:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh dat is shit. Heb je lang gewacht met naar de tandarts gaan?
Pijn aan je gebit is naar.

Mijn tandarts doet trouwens volgensmij minder dan nodig is omdat ik niet goed verzekerd ben.


Sterkte iig!
Oud 12-09-2013, 17:48
Verwijderd
Wat kut


Mijn tandarts heeft nog nooit aan mijn tanden zitten frunniken.
Oud 12-09-2013, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is shit. Heb je lang gewacht met naar de tandarts gaan?
Pijn aan je gebit is naar.

Mijn tandarts doet trouwens volgensmij minder dan nodig is omdat ik niet goed verzekerd ben.


Sterkte iig!
Nee, vrij recent nog, vanwege het voorval vorig jaar waarbij poetsen niet echt mogelijk was ^^ Toen kon ik ook wel niks eten en drinken, maar toch. En toen zei hij wel dat we de volgende keer een foto moesten maken, omdat hij het vermoeden had dat er wel wat dingen moesten gaan gebeuren. Ik zit wel al helemaal vol met vullingen van vroeger en ik heb zo'n 10tal jaren echt niks moeten laten vullen, enkel afgebroken stukjes laten terugzetten, dus het zal wel weer zo ver zijn.

Eigenlijk ging ik nu omdat mijn tanden aan het wandelen zijn gegaan, daarvoor moet ik naar de orthodont, maar eerst moet alles weer in orde zijn.
Oud 12-09-2013, 17:54
Verwijderd
En niet goed verzekerd? Hmmm... ik kwam er net achter dat ik door mijn verhoogde tegemoetkoming hem niet eens rechtstreeks hoef te betalen, scheelt wel, want het is geen goedkope grap.

Maar goed, Belgische ziekenkassen zolang je binnen de lijntjes valt. Vullingen vallen binnen de lijntjes. Terug in elkaar gezet moeten worden niet
Oud 12-09-2013, 17:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Achja, en laten we dan ook nog maar even The Sound of Music er achteraan doen
Die heb ik gisteren ook gekeken, mijn buurjongen had die nog nooit gezien, wtf echt.
Citaat:
Ok, ik ga nu maar echt niets meer van je smaak verwachten
Dat ik Glee gaaf vind, was nooit een groot geheim of mysterie ofzo hoor Met mijn smaak is niks mis, het strookt alleen niet met die van jou, en dat wij het nooit eens zijn over films/series/muziek/het leven, was ook geen raadsel
Ik denk dat wij alleen ESotSM gemeen hebben, en daar houdt het wel weer mee op.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 17:57
Verwijderd
Mijn tandarts maakt altijd als indruk van: kom hier met je tanden of anders (als je hem ziet)
Maar als je met hem praat dan is het best een softie En hij doet zo zacht met je tanden dat je er niets van merkt. Ik vind mijn tandarts echt super
Oud 12-09-2013, 17:58
Verwijderd
Ach, over smaak valt ook niet te twisten, maar de Glee-versie beter vinden dan die uit de film doet gewoon écht een beetje heel veel pijn
Oud 12-09-2013, 17:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet ook weer naar de tandarts, maar ik ben al 2 jaar niet geweest en ik durf nu niet meer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ach, over smaak valt ook niet te twisten, maar de Glee-versie beter vinden dan die uit de film doet gewoon écht een beetje heel veel pijn
Voor wie precies? En dat vond ik ja, die mevrouw uit de film had helemaal niet zo'n mooie stem. Vond ik. Wel dansskills, dat dan weer wel.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:02
Verwijderd
Het doet mij pijn! Goed kunnen belten vind ik ook niet bepaald een voorwaarde voor een goede uitvoering.
Oud 12-09-2013, 18:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hallo mensen! Ik heb net hazelnoot-rozijnen-havermout-sinaasappelkoekjes gebakken, en ze zijn echt heul lekker
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-09-2013, 18:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ach, over smaak valt ook niet te twisten, maar de Glee-versie beter vinden dan die uit de film doet gewoon écht een beetje heel veel pijn
Trek het je niet aan, meid.
Oud 12-09-2013, 18:06
Verwijderd
Er stond een Sjeng aan de deur, maar hij sprak niet als een Sjeng
Het was vast een nepper.


Of heet het Cheng.
Oud 12-09-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Trek het je niet aan, meid.
Zegt iemand die verdrietig wordt als ik zeg dat ik The tree of life pretentieus vind

Maar anyway, ik doe mijn best
Oud 12-09-2013, 18:10
Hazel
Hazel is offline
Nou ja, verdrietig is een relatief begrip.
Oud 12-09-2013, 18:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het doet mij pijn! Goed kunnen belten vind ik ook niet bepaald een voorwaarde voor een goede uitvoering.
Dat doe je zelf! Als ik het vergelijk, vind ik echt de Glee versie veel beter. Naya kan veel mooier hoog zingen.





Maar godzijdank leven we in een land waar je shit mag vinden, ongeacht wie het ermee eens is als jij het origineel beter vindt, is dat ook helemaal prima.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:12
Verwijderd
ik vind een liedje echt mooi gezongen bij Glee.
Oud 12-09-2013, 18:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik vind een liedje echt mooi gezongen bij Glee.
Lekker specifiek ben je
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:14
Verwijderd
Daar sta ik bekend om

Nee, ik weet nog steeds niet hoe je iets van youtube uploadt op het forum
Oud 12-09-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Daar sta ik bekend om

Nee, ik weet nog steeds niet hoe je iets van youtube uploadt op het forum
De code achter de = tussen Youtube-tags. En daar zit een knop voor.
Oud 12-09-2013, 18:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat doe je zelf! Als ik het vergelijk, vind ik echt de Glee versie veel beter. Naya kan veel mooier hoog zingen.

[filmpje]

[filmpje]

Maar godzijdank leven we in een land waar je shit mag vinden, ongeacht wie het ermee eens is als jij het origineel beter vindt, is dat ook helemaal prima.
Nou, ik ben met Absinthe. Ongeïnspireerde versie, die van Glee. Ik zag hem net ook met beeld erbij, en vind bovendien dat ie qua camervoering en montage sowieso zwaar onderdoet voor het origineel, maar ook muzikaal stelt het niet zoveel voor wat ze doen. Ze zingt heel netjes en spanningsloos.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-09-2013, 18:17
Verwijderd




Als je van musicalgezang houdt dan.
Oud 12-09-2013, 18:18
Verwijderd
Zie.
Oud 12-09-2013, 18:18
Verwijderd
Het begin is mooi gezongen

En hoe ze lean on me zingen kan ook wel waarderen.
Oud 12-09-2013, 18:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb wel eens onder dwang glee moeten kijken en/of aanhoren, en het zal misschien technisch wel ok in elkaar zitten, maar ze weten het voor elkaar te krijgen om al het gevoel uit een nummer te halen, waardoor het imo allemaal zielloze replica's worden van klassiekers.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-09-2013, 18:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, ik ben met Absinthe. Ongeïnspireerde versie, die van Glee. Ik zag hem net ook met beeld erbij, en vind bovendien dat ie qua camervoering en montage sowieso zwaar onderdoet voor het origineel, maar ook muzikaal stelt het niet zoveel voor wat ze doen. Ze zingt heel netjes en spanningsloos.
Het moet dan ook een musical op een school voorstellen. En verder ben ik het niet met je eens, maar what else is new
Citaat:
[filmpje]


Als je van musicalgezang houdt dan.
Ja, deze is leuk, maar deze is beter:



Vast ook weer een ripoff van een ripoff, maar Zac Efron en Amanda Bynes <3 en John Travolta
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:24
Verwijderd
Ja het origineel is meestal beter.
Oud 12-09-2013, 18:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
We hebben net Mulholland Dr. gekeken, en Vowel had het gore lef om te zeggen dat 'ie "vaag" is.
Oud 12-09-2013, 18:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
We hebben net Mulholland Dr. gekeken, en Vowel had het gore lef om te zeggen dat 'ie "vaag" is.


lolol.
Vrienden van me zijn afgelopen lowlands naar eraserhead geweest. Nou, je moest die muilen es zien toen ze buiten kwamen. " wtf. heb ik. net. gezien... "

Mulholland Dr valt dan allezins mee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-09-2013, 18:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja het origineel is meestal beter.
Volgens mij is dat ook niet het origineel er is vast nog een (of twee of drie) eerdere Hairspray dan deze.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:30
Verwijderd
Ik kan me een liedje van Glee herinneren, omdat mijn tv altijd hele avonden aan staat en ik gewoon achter de pc zit. En dat was het nummer waarin Hanekam zijn liefde verklaarde voor de Dikke chick (en ik vind het altijd een beetje moeilijk om dik te benoemen, zeker omdat ik zelf zo ben geweest, maar kom, dan weten mensen wel waar ik het over heb). Ik weet ook niet meer hoe of wat. Maar ik vond het wel lol dat de stoere kerel achter haar aanliep ofzo. En dat is en blijft mijn Glee-ervaring.
Oud 12-09-2013, 18:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Volgens mij is dat ook niet het origineel er is vast nog een (of twee of drie) eerdere Hairspray dan deze.
Het origineel is van John Waters uit '88. Met Ricky Lake.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-09-2013, 18:32
Verwijderd
Ik vind glee echt geweldig.
Oud 12-09-2013, 18:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kan me een liedje van Glee herinneren, omdat mijn tv altijd hele avonden aan staat en ik gewoon achter de pc zit. En dat was het nummer waarin Hanekam zijn liefde verklaarde voor de Dikke chick (en ik vind het altijd een beetje moeilijk om dik te benoemen, zeker omdat ik zelf zo ben geweest, maar kom, dan weten mensen wel waar ik het over heb). Ik weet ook niet meer hoe of wat. Maar ik vond het wel lol dat de stoere kerel achter haar aanliep ofzo. En dat is en blijft mijn Glee-ervaring.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het origineel is van John Waters uit '88. Met Ricky Lake.

Dat dacht ik al. Dat er een eerdere was, niet dat het met Ricky Lake was
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:35
Verwijderd
Nee, ik heb het:




Doet ook geen goed dat het ook nog eens beroerd is opgenomen, maar kom.
Oud 12-09-2013, 18:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
We hebben net Mulholland Dr. gekeken, en Vowel had het gore lef om te zeggen dat 'ie "vaag" is.
Moet ze Eraserhead 'ns zien.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-09-2013, 18:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij heeft ze allebei voor haar gezongen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het moet dan ook een musical op een school voorstellen.
Ja, maar het is toch sowieso een compleet ongeloofwaardige serie, waarin sociale buitenbeentjes allemaal supergezellig zijn en goed in musicaldingen?

Citaat:
En verder ben ik het niet met je eens, maar what else is new
Zelfs niet over het camerawerk? Je doet 't erom!
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-09-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft ze allebei voor haar gezongen
En zijn ze nu nog altijd gelukkig en voor altijd samen? Disneywijze?
Oud 12-09-2013, 18:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Iemand heft op fb echt een foto gezet met een auto, in een hele vreemde pose. Ze is wel into auto's, maar WHY. En nu wil ik hem posten maar ik weet niet of ik dat durf
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-09-2013, 18:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan me een liedje van Glee herinneren, omdat mijn tv altijd hele avonden aan staat en ik gewoon achter de pc zit. En dat was het nummer waarin Hanekam zijn liefde verklaarde voor de Dikke chick (en ik vind het altijd een beetje moeilijk om dik te benoemen, zeker omdat ik zelf zo ben geweest, maar kom, dan weten mensen wel waar ik het over heb). Ik weet ook niet meer hoe of wat. Maar ik vond het wel lol dat de stoere kerel achter haar aanliep ofzo. En dat is en blijft mijn Glee-ervaring.
Ik ging even googelen en ik dacht dat hanekammetje mss een beetje punk zou zijn ofzo, maar nee. Het is echt de lelijkste nep mohawk die ik ooit gezien heb.
lol, hij heet ook nog es Puck. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-09-2013, 18:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, ik heb het:




Doet ook geen goed dat het ook nog eens beroerd is opgenomen, maar kom.
Ew. Na operavertolkingen van rocknummers zijn musicalvertolkingen van rocknummers het ergste wat er is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-09-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ging even googelen en ik dacht dat hanekammetje mss een beetje punk zou zijn ofzo, maar nee. Het is echt de lelijkste nep mohawk die ik ooit gezien heb.
lol, hij heet ook nog es Puck. :')
Janee, echt hanekam was het niet nee, maar als ik hem de 'Stoere' noemde, wist nog niemand waar ik het over had. Ik kon hem onthouden omdat hij de aanzet had tot... Stel je voor, een echte hanekam in een tienermusicalshowtoestand
Oud 12-09-2013, 18:45
Verwijderd
Noes, alweer een brandalarm hier
Oud 12-09-2013, 18:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vond Glee eerst ook leuk, maar nu niet meer. Ik weet niet zo goed waarom. Het bevat een beetje teveel drama en op een dag vond ik het gewoon genoeg geweest
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-09-2013, 18:48
Verwijderd
AHAHAHAHA , het is geen vals brandalarm. Een van mijn huisgenoten heeft een kurkenonderzetter in de oven gezet :'). Weten we ook weer dat het brandalarm wel daadwerkelijk werkt.
Oud 12-09-2013, 18:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, maar het is toch sowieso een compleet ongeloofwaardige serie, waarin sociale buitenbeentjes allemaal supergezellig zijn en goed in musicaldingen?

Zelfs niet over het camerawerk? Je doet 't erom!
Zo ken ik er nog wel een paar gast, dat is natuurlijk een nonargument 'het is niet echt en dus niet leuk'. Zo kun je alles wel kut maken, want vrijwel alles is vergezocht.

Ik kijk niet zo naar camerawerk als jij. En het kan me ook niet zo heel erg boeien.
Citaat:
En zijn ze nu nog altijd gelukkig en voor altijd samen? Disneywijze?
Nee, die chick is eruit (geen idee meer waarheen en waarom btw) en Puck doet het met rijke huisvrouwen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-09-2013, 18:58
Verwijderd
Awwww, mijn droom aan diggelen!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.