Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2013, 13:40
Verwijderd
als ik buienradar moet geloven is het 21 graden
Advertentie
Oud 22-09-2013, 13:43
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Misschien moet ik ook eens zo'n lichtbak aanschaffen. Het donker heeft gewoon zoveel invloed op mijn energie en gemoedstoestand
Ja, same here
ik vind dit echt heel grappig
Oud 22-09-2013, 13:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wat voor dans?
Stijldans! Ik heb nog nooit gedanst en ik voel me altijd lomp en onbenullig als ik een poging doe, dus dat wordt nog wat. Ik heb al gewed dat ik minstens 5x op zijn tenen zal staan voor het einde van de eerste les.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-09-2013, 13:46
Verwijderd
zo moeilijk is het niet, als het je goed uitgelegd wordt kun je alles. en een cursus kun je meerdere keren doen. heb ik ook gedaan
Oud 22-09-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Stijldans! Ik heb nog nooit gedanst en ik voel me altijd lomp en onbenullig als ik een poging doe, dus dat wordt nog wat. Ik heb al gewed dat ik minstens 5x op zijn tenen zal staan voor het einde van de eerste les.
Andersom ongetwijfeld ook ten minste, ik sta makkelijk een paar keer per les op de tenen van mijn vriend, maar boeiend
Oud 22-09-2013, 13:49
Verwijderd
Ik heb eens per ongeluk iemand keihard met mijn hak op de tenen getrapt
Oud 22-09-2013, 14:00
Verwijderd
Ik heb ooit met voetbal iemand een gebroken enkel geschopt Niet bepaald stijldansen
Oud 22-09-2013, 14:08
Verwijderd
Wauw, wat is Session 9 een -voor mij- geslaagde horrorfilm. Het kan dus nog wel
Oud 22-09-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit met voetbal iemand een gebroken enkel geschopt Niet bepaald stijldansen
mensen breken tijdens het voetballen hun enkels doordat een tegenstander die de bal probeert af te pakken per ongeluk tegen hun enkel schopt in plaats van tegen de bal all the time!

tangconstructie intended
Oud 22-09-2013, 14:18
Verwijderd
'Per ongeluk'

Oud 22-09-2013, 14:20
Verwijderd
Het broertje van een vriendin van mij heeft zijn enkel en nog 2 plekken van zijn been gebroken, omdat iemand per ongeluk tegen hem aantrapte met een voetbalwedstrijd.
Oud 22-09-2013, 14:20
Verwijderd
bij voetbal worden dat soort blessures wat verergerd dan wanneer gewoon iemand tegen je enkel schopt door de noppen op de schoenen, daardoor sta je vast in het gras en heb je minder vering. Zo scheuren mensen hun kniebanden ook altijd, dan draaien ze weg om te schoppen maar draait hun onderbeen niet mee doordat de noppen nog in de grond steken.
Oud 22-09-2013, 14:21
Verwijderd
Zo professioneel was het allemaal niet, gewoon voetbal op de speelplaats in de pauze ^^
Oud 22-09-2013, 14:21
Verwijderd
De noppen zijn dus de boosdoeners.
Oud 22-09-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Zo professioneel was het allemaal niet, gewoon voetbal op de speelplaats in de pauze ^^
oh dan schop je gewoon hard!
Oud 22-09-2013, 14:23
Verwijderd


Het had wel zijn voordelen. Erna werd het vaak genoeg aangehaald dat ik mensen hun enkels over kon schoppen, dus dat ze uit moesten kijken En nee, het was echt niet met opzet gedaan ^^
Oud 22-09-2013, 14:27
Hazel
Hazel is offline
Zoiets heb ik ook ooit gehad toen ik een jongen die aan mijn billen zat een bloedneus had geslagen.
Oud 22-09-2013, 14:28
Verwijderd
Op de basisschool heb ik ook eens iemand een bloedneus geslagen.
Oud 22-09-2013, 14:30
Verwijderd
Ik heb ooit mezelf een bloedneus geslagen. Niemand is ooit bang voor mij
Oud 22-09-2013, 14:31
Verwijderd
Ik heb zoveel verwondingen door mezelf opgelopen. Onhandigheid he .
Oud 22-09-2013, 14:42
Hazel
Hazel is offline
Ik ook, ja. Laatst ben ik nog keihard gevallen op een terras.
Oud 22-09-2013, 14:44
Verwijderd
Dag schatjes, ik ben weer thuis
Oud 22-09-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit mezelf een bloedneus geslagen. Niemand is ooit bang voor mij
Ik moest te smakelijk lachen hierom

Citaat:
Dag schatjes, ik ben weer thuis
WELKOM TERUG, hoe was het in je vernieuwde bikinilijf?
Oud 22-09-2013, 14:56
Verwijderd
ik heb een stomme twijfel, ik wil "and the mountains echoed" bestellen en de ene versie is 7 euro goedkoper maar de andere versie heeft een veel mooiere kaft
Oud 22-09-2013, 14:57
Verwijderd
Het was intens fijn en ik wil terug
Oud 22-09-2013, 14:57
Verwijderd

sentimentele kaft, maar goedkoper


krachtige kaft
Oud 22-09-2013, 14:59
Hazel
Hazel is offline
Ik zou de goedkopere versie bestellen. Hoe vaak wil je nog naar die kaft kijken nadat je het uitgelezen hebt?
Oud 22-09-2013, 14:59
Verwijderd
Die blauwe komt zachter over.


Hoi sann!
Oud 22-09-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Die blauwe komt zachter over.


Hoi sann!
'zacht' vind ik geen positieve eigenschap voor een boek

Citaat:
Ik zou de goedkopere versie bestellen. Hoe vaak wil je nog naar die kaft kijken nadat je het uitgelezen hebt?
elke keer als ik langs de boekenkast loop! Nouja, de rug dan. Ik vind het jammer dat je de rug van het boek niet kunt zien
Oud 22-09-2013, 15:00
Verwijderd
dan plakken we er gewoon stof op
Oud 22-09-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
dan plakken we er gewoon stof op
wat, op een boek? Boekenmishandeling het is toch geen fotoalbum.

Jullie argumenten helpen niet echt
Oud 22-09-2013, 15:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
'zacht' vind ik geen positieve eigenschap voor een boek



elke keer als ik langs de boekenkast loop! Nouja, de rug dan. Ik vind het jammer dat je de rug van het boek niet kunt zien
Ik weet niet hoe de rest van je boekenkast eruit ziet maar ik zou daar maling aan hebben.
Oud 22-09-2013, 15:06
Verwijderd
Koop de goedkopere die kaft is ook mooier
Oud 22-09-2013, 15:10
Verwijderd
ik ga voor die met de mooiere kaft

Laatst gewijzigd op 22-09-2013 om 15:17.
Oud 22-09-2013, 15:14
Verwijderd
Oh ja absoluut hoogtepunt van de vakantie: trein die twee uur langs stilstond wegens defect iets, 100 meter voor het station. Onze vlucht ging om 12.35 en om 12.10 sprongen we in een taxi naar het vliegveld. Jillian + Evy was ik echt extreem dankbaar, we zijn echt door het vliegveld gesprint, gillend door de douane met "AAAAH WE HEBBEN NOG 10 MINUTEN" en uiteindelijk echt precies gehaald We hadden ons er al bij neergelegd dat we zouden moeten omboeken en een avondje in Eindhoven zouden overnachten + stappen dus we hebben echt (compleet bezweet en stinkend) dansjes gedaan bij de gate. Hopelijk ben ik voortaan iets relaxter mbt vliegtuigen niet halen, want erger dan dit kan het echt nooit worden
Oud 22-09-2013, 15:15
Verwijderd
Er wordt overigens schrikbarend weinig gecontroleerd als je met 4 vrouwen op zo'n manier het vliegveld doorcrosst
Oud 22-09-2013, 15:16
Verwijderd
Oud 22-09-2013, 15:17
Verwijderd
Ik vind de duurdere kaft net zo sentimenteel.
Oud 22-09-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Oh ja absoluut hoogtepunt van de vakantie: trein die twee uur langs stilstond wegens defect iets, 100 meter voor het station. Onze vlucht ging om 12.35 en om 12.10 sprongen we in een taxi naar het vliegveld. Jillian + Evy was ik echt extreem dankbaar, we zijn echt door het vliegveld gesprint, gillend door de douane met "AAAAH WE HEBBEN NOG 10 MINUTEN" en uiteindelijk echt precies gehaald We hadden ons er al bij neergelegd dat we zouden moeten omboeken en een avondje in Eindhoven zouden overnachten + stappen dus we hebben echt (compleet bezweet en stinkend) dansjes gedaan bij de gate. Hopelijk ben ik voortaan iets relaxter mbt vliegtuigen niet halen, want erger dan dit kan het echt nooit worden
omg
Oud 22-09-2013, 15:22
Verwijderd
Tweede hoogtepunt was waarschijnlijk Roos als bestuurder van de huurauto terwijl die alleen automaat gewend is, aangezien ons huisje op een berg lag was dat op z'n zachtst gezegd problematisch. We zijn een x of duizend afgeslagen (4 blonde vrouwen in een auto maakte dan wel weer dat al die italianen maar wat graag kwamen helpen) en een aantal keer meer dan 10 km omrijden omdat we de berg niet haalden :x De eerste drie dagen hebben we de auto 100 meter verderop geparkeerd omdat we bang waren het heuveltje voor ons huis niet te halen Nou ja, we waren iig een een goede attractie voor de mensen in de omliggende huisjes
Oud 22-09-2013, 15:26
Verwijderd
Oud 22-09-2013, 15:27
Verwijderd
En waar ik echt het allerhardst om moest lachen (we mochten Roos' autoskillz niet uitlachen, dus daar moest ik me inhouden) was de donderdagavond. We waren op stap in een kroeg in een dorp een aantal kilometer verderop. Van de zomer was een collega van de vriendin die we daar op zochten 's nachts aangereden, dus de uitsmijter stond er op ons met z'n busje naar huis te brengen. Nou ja vet relaxed, want scheelde drie kwartier wandelen. We gingen nogal hectisch weg want vriendin 1 stond met een Vlaam te zoenen in de tuin, vriendin 2 dacht dat ze lady gaga was en deed mee aan de karaoke en vriendin 3 en ik stonden foto's van die situaties te maken terwijl de vriendin waar we op bezoek waren in de bus met de uitsmijter zat te wachten. Zo'n 50 meter voor ons huis keek ik om (ik zat voorin) en vroeg "He, eh jongens, waar is roos eigenlijk?" want het busje had maar 1 achterbank en was gewoon een veredelde gezinsauto en daar zaten dus alleen vriendin 1 t/m 3. Toen kwam een hoogblond koppie tussen de bierfusten in de kattenbak te voorschijn, terwijl we net een bocht maakte en ze weer omflikkerde met "HIER BEN IK!" Ik weet nog steeds niet hoe ze in hemelsnaam in de kattenbak is terecht gekomen, maar dat was echt het beste beeld ooit
Oud 22-09-2013, 15:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
een kattenbak met bier? Huh?

en waarom gaat een trein dan ook 2 uur stilstaan vlak voor een station?! Omg! Ik ben trots op je dat je het toch gehaald hebt. Fucking hell, ze moeten echt een docu-soap over jullie vakantie perikelen maken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-09-2013, 15:34
Verwijderd
Kattenbak is uitdekluiten kofferbak.
Oud 22-09-2013, 15:36
Verwijderd
Oh ja, kofferbak bedoel ik Kun je dat ook kattenbak noemen of ben ik nu compleet in de war?
Oud 22-09-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
een kattenbak met bier? Huh?

en waarom gaat een trein dan ook 2 uur stilstaan vlak voor een station?! Omg! Ik ben trots op je dat je het toch gehaald hebt. Fucking hell, ze moeten echt een docu-soap over jullie vakantie perikelen maken.
Er was iets mis met de rembeveiliging ofzo? De trein blokkeerde zichzelf iig de hele tijd en ze konden het zelf niet fixen. Eerst zouden we eruit gehaald worden en het laatste stuk wandelen, maar toen kwamen ze er na 2 uur achter dat het voorste treinstel het wel deed en de achterste het probleem was, dus toen hebben ze 'm losgekoppeld en zijn we met de voorste naar Eindhoven doorgereden. Het was ZO KUT
Oud 22-09-2013, 15:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ja, kofferbak bedoel ik Kun je dat ook kattenbak noemen of ben ik nu compleet in de war?
Ik heb nog nooit iemand 't kattenbak horen noemen, maar mss verschilt het per regio.

Maar dan is er nog de vraag: Hoe beland je in de fucking kofferbak?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-09-2013, 15:41
Verwijderd
Ja, dat weten we nog steeds niet Roos verklaring was: "Ja er was geen plek op de achterbank en we hadden toch haast? Nou ja, de deur stond open dus ik dacht, ik ga daar wel zitten"
Oud 22-09-2013, 15:41
Verwijderd
Wij noem(d)en het altijd kattenbak
Oud 22-09-2013, 15:48
Verwijderd
Kattenbak wordt hier ook wel gebruikt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.