Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2013, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Genre lijkt me trouwens niet echt het goede woord voor een discipline waarbinnen zó ontzettend veel valt, maar goed.
O daar heb je gelijk in.
Advertentie
Oud 28-09-2013, 22:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Weet je al wat je gaat doen?
Ja ik ga het zeggen dan is het me van het hart
Oud 28-09-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ga het zeggen dan is het me van het hart
Goed zo
Oud 28-09-2013, 22:34
Verwijderd
Stellen jullie je al MC Hammer voor die door een museum danst?

En dan steeds vermanend vingertje hebben tegen bezoekers, dat mag je niet aanraken. En dan danst hij langs iets lelijks en maakt hij een verwijfd wegwerpgebaartje, breek dat maar af.
Oud 28-09-2013, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat het iets is waar we het over eens gaan worden. Misschien wel ooit, maar niet nu, want ik heb helemaal geen zin om nu op deze avond moeite te gaan doen om me te laten overtuigen. Dus laten we het voor een andere keer bewaren.
Ik was niet van plan om je te gaan overtuigen, maar ik herken wat jij noemt gewoon totaal niet in het theater dat ik waardeer. Dus ik geloof dat ik toch wel benieuwd ben wat jr gezien hebt. En ik ben echt totaal geen dweper ook, dus die paar zweverige theatermakers (die overigens vaak van de kunstacademie, niet van de theateracademie) komen, kan ik ook allesbehalve waarderen.
Oud 28-09-2013, 22:38
Verwijderd
Citaat:
MC Hammer zou wel een goede bewaker zijn in een museum voor beeldende kunst
Hahaha
Oud 28-09-2013, 22:39
Verwijderd
Mijn moeder heeft met bingo een speen gewonnen. Beetje een rare prijs voor mensen die de kinderen al boven de 12 jaar hebben
Oud 28-09-2013, 22:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft met bingo een speen gewonnen. Beetje een rare prijs voor mensen die de kinderen al boven de 12 jaar hebben
Oud 28-09-2013, 22:41
Verwijderd
Wat een lelijke foto/afbeelding.
Oud 28-09-2013, 22:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo, ik ga slapen! Welterusten!
Oud 28-09-2013, 22:44
Verwijderd
Slaap lekker Fizzle!
Oud 28-09-2013, 22:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ben blij dat ik het gezegd heb trouwens ^^
Oud 28-09-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Stellen jullie je al MC Hammer voor die door een museum danst?

En dan steeds vermanend vingertje hebben tegen bezoekers, dat mag je niet aanraken. En dan danst hij langs iets lelijks en maakt hij een verwijfd wegwerpgebaartje, breek dat maar af.
Sarah <3
Oud 28-09-2013, 22:56
Verwijderd
CAT scan

Martin naamzoek
Oud 28-09-2013, 22:57
Verwijderd
omg
Oud 28-09-2013, 22:58
Verwijderd
Small intestine cats Ik vind het leuk dat dat er heel veel zijn.
Oud 28-09-2013, 22:59
Verwijderd
ja, toen ik naar beneden scrollde vroeg ik me ook al af hoe ze de dunne darm gingen oplossen, maar zo dus
Oud 28-09-2013, 23:03
Verwijderd
nu bedtijd
Oud 29-09-2013, 07:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Brrr, het is koud buiten. Waarom schommelen de temperaturen zo hard? Gisteren was 't nog geen-jas weer.
En vertrouwen op 9292 moet ik ook niet meer doen. Gister nog gecheckt hoe laat de eerste bus gaat zodat ik niet te laat op m'n werk zou zijn, ging die bus helemaal niet. Dus nu ben ik te laat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-09-2013, 09:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 29-09-2013, 10:31
Verwijderd
Fizzle wil jij een gifje maken van hoe jij een hond die pindakaas heeft gegeten nadoet.
Oud 29-09-2013, 10:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik weet niet hoe dat moet
Oh wacht daar was een site voor he!
Oud 29-09-2013, 10:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Fizzle wil jij een gifje maken van hoe jij een hond die pindakaas heeft gegeten nadoet.
Nu ben ik heel nieuwsgierig ^^
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-09-2013, 10:54
Verwijderd
Oud 29-09-2013, 10:55
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
__________________
Forumdownie
Oud 29-09-2013, 10:57
Verwijderd
De dansles gaat weer niet door
Oud 29-09-2013, 11:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pip, ik ben supertrots op je! Veel van die kunst is ook pretentieuze bullshit. Ik volg een literatuurvak waarbij het ging over modernisme en kunst van oa Marcel Duchamp (van die pisbak) en gedichten van Ezra Pound en ik heb 4 uur lang moeten aanhoren waarom ze dingen zo hebben gemaakt, maar basically waren het allemaal kutventjes die zo nodig dwars moesten liggen. "HA, ik zet een fietswiel op een tafel en dan doe ik of het kunst is en word iedereen er boos over! DAT zal ze leren! Die saaie gewone mensen! Ik ben hip! Ik ben niet in een hokje te plaatsen! Lekker puh!"

maw, ik vind ze mongool. Ik zie liever kunst waarvoor iemand een talent moet hebben en voor moet hebben geleerd.
Duchamp maakte zijn werken niet alleen om te choqueren hoor hij zag ook echt de artistieke waarde van de objecten die hij gebruikte.

Spoiler


Citaat:
Love jullie antwoorden eerst ging ik namelijk klagen bij twee meisjes die iets van kunstmanagement hadden gedaan en daar ook rondliepen en vroegen aan mensen of ze vragen hadden. Ze waren het duidelijk niet gewend dat iemand het kwam vragen wat er nou in eigenlijk zo interessant was aan een foto met een vieze keuken erop .Who gives nou weer een ene fuck om dat te zien ook echt he. Of van een vent die aan het vissen is. Of een zwart poppenhuisje met een ei vastgebonden op een stoel terwijl het licht knipperde en er een minifilmpje te zien was in dat poppenhuisje op de muur . Maar goed, ze reageerde dus alsof ik aan het vloeken was in de kerk, geloof zelfs dat ze zich een beetje schaamde dat ik dat zo kablam op tafel gooide, maar ik was echt zo chago geworden dat ik gewoon geen energie meer had om na te denken over vriendelijk iets vragen enzo.

ik zit er de rest van dit blok nog wel aan dit vak (beeldend) vast trouwens. Die docent is ook zo'n zweverig artsytype.
Wat een domme dozen Als je in een museum/galerie werkt is je taak niet iedereen ervan te overtuigen dat alles wat daar staat geweldig is, maar om mensen hun eigen mening te laten vormen, ook als ze het kut vinden.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-09-2013, 11:02
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Stellen jullie je al MC Hammer voor die door een museum danst?

En dan steeds vermanend vingertje hebben tegen bezoekers, dat mag je niet aanraken. En dan danst hij langs iets lelijks en maakt hij een verwijfd wegwerpgebaartje, breek dat maar af.
__________________
Forumdownie
Oud 29-09-2013, 11:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had gisteravond een mini-reünie met de dames van m'n zangcursus en het was echt heel erg gezellig <3 We hebben de opnames van ons optreden gekeken (hilarisch en ik wist weer precies hoe zenuwachtig is was, het was ook te horen aan m'n stem) en gekletst. En afgesproken dat we dit snel nog een keer doen, zo leuk

Het was wel heel laat, bijna 12 uur dat ik thuis was en dat was ook te voelen. Mijn lijf deed zo van 'jij dacht zeker dat je mij kon negeren he?! Nou mooi niet! Hoppa! Hier heb je misselijkheid en spierpijn, dat zal je leren!' Dat was een beetje jammer, maar het was het wel waard
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-09-2013, 11:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
Oud 29-09-2013, 11:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-09-2013, 11:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lol
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-09-2013, 11:47
Verwijderd
Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
Oud 29-09-2013, 11:50
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
__________________
Forumdownie
Oud 29-09-2013, 11:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dit trouwens naar aanleiding van dit filmpje, 2:12
Oud 29-09-2013, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Had ik laatst eens. Een meisje uit mijn klas vond het blijkbaar erg raar dat ik geen kinderen wilde, en toen zei ze: 'Waarom leef je dan?' Ja, eh.


Citaat:
Mijn moeder heeft met bingo een speen gewonnen. Beetje een rare prijs voor mensen die de kinderen al boven de 12 jaar hebben
Bij de bingo in het bejaardenhuis wonnen mijn grootouders ook iets als een of ander meisjestasje voor een tiener. Ik vind het een beetje lullig dat de prijzen daar niet gericht zijn op oudere mensen.

Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
Oud 29-09-2013, 12:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
<3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-09-2013, 12:07
Verwijderd
Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
O Fizzle
Oud 29-09-2013, 12:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 29-09-2013, 12:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga straks douchen en dan lekker wandelen en de wind mijn haar laten droogblazen <3 En nootjes zoeken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-09-2013, 12:19
Verwijderd
Ik ben ook al jaren niet meer naar de heide geweest. Tijd om nog eens te gaan deze dagen. Maar vanmiddag eerst eens hardlopen en de trappen van snowworld beklimmen
Oud 29-09-2013, 12:19
Verwijderd
Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
JAAAAAAAAAAAAAA
Oud 29-09-2013, 12:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hehe
Oud 29-09-2013, 12:35
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 29-09-2013, 12:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 29-09-2013, 13:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ok ok speciaal voor jullie, ik snap de site niet helemaal maar hier is een gifje van mijn interpretatie van Dogs on Peanut Butter!
[afbeelding]
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-09-2013, 13:50
Hazel
Hazel is offline
Ik had het echt meest awesome weekend ooit, mede dankzij Pip maar nu ben ik ziek in bed
Oud 29-09-2013, 13:58
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Lijkt me gewoon een gevalletje 'alleen maar slechte troep gezien', ik heb op theatergebied ook nog nooit iets fatsoenlijks bij de Kunstbende voorbij zien komen. Kindertjes die denken dat ze experimenteel en vernieuwend en filosofisch moeten zijn met schokkende beelden enzo, maar überhaupt nog nooit van dramaturgie gehoord hebben, laat staan het hebben toegepast. Laat me in elk geval even duidelijk maken dat het allemaal reuze meevalt met het artyfarty-gehalte van welwetende theatermakers.
Dit, ja. Een ex van mij moest ooit jureren bij de Kunstbende en werd toen van tevoren wel vijf keer ingepeperd dat hij niet mocht lachen tijdens de optredens.
Oud 29-09-2013, 14:52
Verwijderd
http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...het-leven.aspx

Dit verdient toch wel echt een Darwin Award. Tering.
Oud 29-09-2013, 15:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, de keuken weer toonbaar gemaakt en afwas weggewerkt met op de achtergrond De Notenkraker <3
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.