Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2013, 12:59
Verwijderd
Grinniken in de wachtzaal over die discussie. Jullie zijn wel flink los gegaan

Wisten jullie trouwens al dat je geld niet meer bij de bankmedewerker mag afgeven? Dat dat via de automaten moet, ook al is dat een paar duizend euro en kunnen die automaten maar per keer een bepaalde hoeveelheid slikken en moet je een halfuur staan klooien met briefjes in het openbaar? Tering, als er iemand een aanslag pleegt op een bank, sta ik er iig niet van te kijken.
Advertentie
Oud 30-09-2013, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn ogen!
Ik vind het echt mateloos irritant dat er hier, als je iets zegt, er meteen op je gezeken wordt. Sorry hoor, maar dat jullie je kinderen allemaal Liselotte en Jort willen noemen is niet mijn probleem.
Oud 30-09-2013, 13:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het echt mateloos irritant dat er hier, als je iets zegt, er meteen op je gezeken wordt. Sorry hoor, maar dat jullie je kinderen allemaal Liselotte en Jort willen noemen is niet mijn probleem.
Jammer dat je het Onzin van vroeger nooit hebt meegekregen. Toen stond DK bekend als het forum waar iedereen altijd alleen maar lief tegen elkaar deed en werd op Onzin iedereen afgezeken.

Dat was ook de tijd toen er op Onzin nog meer gepost werd in een middag dan op DK. ;x
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-09-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt mateloos irritant dat er hier, als je iets zegt, er meteen op je gezeken wordt. Sorry hoor, maar dat jullie je kinderen allemaal Liselotte en Jort willen noemen is niet mijn probleem.
:kusje: Ik vind Jort ook niet zo'n mooie naam . Óók al niet.
Oud 30-09-2013, 13:02
Verwijderd
Citaat:
:kusje:
Ieuw lesbie
Oud 30-09-2013, 13:03
Verwijderd
Wat zal mijn vriendje wel niet denken.
Oud 30-09-2013, 13:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ieuw lesbie
Frayne and Minke, sitting in a tree...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-09-2013, 13:04
Hazel
Hazel is offline
Ik ga mijn kinderen later Sterre en Boaz noemen.
Oud 30-09-2013, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Wat zal mijn vriendje wel niet denken.
Misschien vindt hij het niet eens zo'n onaangenaam idee.
Oud 30-09-2013, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Misschien vindt hij het niet eens zo'n onaangenaam idee.
Ik weet vrij zeker dat hij het niet erg vindt om mij met een andere chick te zien maar als ik daadwerkelijk lesbisch zou zijn zou hij het ineens een stuk minder vinden.
Oud 30-09-2013, 13:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het echt mateloos irritant dat er hier, als je iets zegt, er meteen op je gezeken wordt. Sorry hoor, maar dat jullie je kinderen allemaal Liselotte en Jort willen noemen is niet mijn probleem.
Liselotte lijkt me echt een achterbaks kutkind en Jort een verwende satan. Of een boerse uitspraak van 'Yoghurt'.

Citaat:
Ieuw lesbie


*vuist*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-09-2013, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt mateloos irritant dat er hier, als je iets zegt, er meteen op je gezeken wordt. Sorry hoor, maar dat jullie je kinderen allemaal Liselotte en Jort willen noemen is niet mijn probleem.
Lekker beppen over triviale dingskes, daar is intarwebs toch voor?

Het enige nadeel is dat intonatie en lichaamstaal niet aanwezig zijn en her en der mensen nogal het één en ander aannemen over de gemeend- en serieusheid.
Oud 30-09-2013, 13:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het enige nadeel is dat intonatie en lichaamstaal niet aanwezig zijn en her en der mensen nogal het één en ander aannemen over de gemeend- en serieusheid.
Dat is toch juist de reden dat het zo vermakelijk wordt?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-09-2013, 13:11
Verwijderd
He ik ben mijn wenkbrauwen aan het epileren, bij een oog gaat dat altijd moeiteloos maar het andere oog gaat zo hard tranen
Oud 30-09-2013, 13:12
Verwijderd
Er zit groen dons op mijn vagina, zou het schimmel zijn?
Oud 30-09-2013, 13:12
Verwijderd
Ik droom al wekenlang alleen maar van een baby in mijn armen, ben ik pedofiel of gewoon heel erg vruchtbaar?
Oud 30-09-2013, 13:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 13:13
Verwijderd
Ik ben heel gelovig maar gisteren was mijn zusje jarig en ik wilde het cadeau dat zij kreeg, mag ik mezelf nu nog wel christen noemen?
Oud 30-09-2013, 13:13
Verwijderd
Er komen harde gele korrels uit mijn tepels, is het kanker?
Oud 30-09-2013, 13:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-09-2013, 13:14
Verwijderd
Ik kom uit Duitsland en mijn vriendje uit Wit-Rusland, als we nou een kind krijgen, wordt het dan Pools?
Oud 30-09-2013, 13:15
Verwijderd
Het huis van de buren staat te koop, wat moet ik doen om te voorkomen dat er moslims in komen wonen?
Oud 30-09-2013, 13:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Een bericht van Avro Kunst op fb dat 'Who's afraid of red, yellow and blue' van Barnett Newman hersteld kan worden (het werd heel slecht gerestaureerd werd twee weken geleden bekend gemaakt). Nu een reactie:

Citaat:
Sorry hoor, ben helemaal voor de kunsten, maar dit boeid dus echt niet.
au
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 13:18
Verwijderd
Ik wou dat mijn vriendje hier was. Of op zijn minst op skype.
Oud 30-09-2013, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat mijn vriendje hier was. Of op zijn minst op skype.
Is hij eigenlijk al eens bij jou op bezoek geweest?
Oud 30-09-2013, 13:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het huis van de buren staat te koop, wat moet ik doen om te voorkomen dat er moslims in komen wonen?
Deze kan ik wel beantwoorden:
Ham in de deuropening leggen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-09-2013, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Deze kan ik wel beantwoorden:
Ham in de deuropening leggen.
Varkens zaaien!
Oud 30-09-2013, 13:29
Verwijderd
De tering van mijn wajong aanvraag moet ik verdorie allemaal gegevens over mijn basisschool beantwoorden...
Oud 30-09-2013, 13:31
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Een bericht van Avro Kunst op fb dat 'Who's afraid of red, yellow and blue' van Barnett Newman hersteld kan worden (het werd heel slecht gerestaureerd werd twee weken geleden bekend gemaakt). Nu een reactie:



au
Oud 30-09-2013, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Is hij eigenlijk al eens bij jou op bezoek geweest?
Nee. Geen geld. Het is voor hem ook duurder om bij mij te komen dan voor mij om naar hem te komen.

Mijn ouders zeggen elke keer dat ze hem spreken dat hij moet komen, dat ze desnoods 'willen helpen', dat hij welkom is om als hij wil een halfjaar hier te komen wonen als dat voor het een of het ander handig is. Dus, nouja, het zal er wel ooit van komen - misschien volgende zomer. Maar hoe en wat... het ligt een beetje gecompliceerd.
Oud 30-09-2013, 13:34
Verwijderd
Oke, ze vragen naar basisonderwijs, dan naar vervolgonderwijs. Moet ik dan bij vervolgonderwijs de uni invullen ?
Oud 30-09-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Nee. Geen geld. Het is voor hem ook duurder om bij mij te komen dan voor mij om naar hem te komen.

Mijn ouders zeggen elke keer dat ze hem spreken dat hij moet komen, dat ze desnoods 'willen helpen', dat hij welkom is om als hij wil een halfjaar hier te komen wonen als dat voor het een of het ander handig is. Dus, nouja, het zal er wel ooit van komen - misschien volgende zomer. Maar hoe en wat... het ligt een beetje gecompliceerd.
Ah, het leek me dat 't voor hem goedkoper zou zijn. Ja, dan wordt het lastig. Hopelijk komt duurt het niet te lang. Het lijkt me heel vervelend om een groot gedeelte van je leven niet aan je vriend te kunnen laten zien.
Oud 30-09-2013, 13:39
Verwijderd
Ik vond de discussie wel meevallen en ik was even aan het werk en nu onderweg naar Nuenen. Heb nog getwijfeld om met de auto te gaan, maar toch niet gedaan en ik weet eigenlijk niet waarom niet
Oud 30-09-2013, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ah, het leek me dat 't voor hem goedkoper zou zijn. Ja, dan wordt het lastig. Hopelijk komt het er snel van.
Nee, een visum voor Nederland is heel duur en veel gedoe, en hij heeft ook nog papieren nodig om Rusland uit te reizen.

Afgelopen zomer was het ook nog moeilijk doordat hij net examen had gedaan en papieren naar St Petersburg moest brengen om zich op de universiteit in te schrijven. En we wisten niet op tijd of hij toegelaten zou worden, en zonee, hoe dat dan met zijn werk zou moeten.

Citaat:
Het lijkt me heel vervelend om een groot gedeelte van je leven niet aan je vriend te kunnen laten zien.
Ja, niks aan te doen.

Citaat:
Ik vond de discussie wel meevallen en ik was even aan het werk en nu onderweg naar Nuenen. Heb nog getwijfeld om met de auto te gaan, maar toch niet gedaan en ik weet eigenlijk niet waarom niet
Daar heb ik gewoond! /mededeling

Laatst gewijzigd op 30-09-2013 om 13:47.
Oud 30-09-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch juist de reden dat het zo vermakelijk wordt?
Mmm de ja en de nee. </gecompliceerd>
Oud 30-09-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Frayne and Minke, sitting in a tree...
Whut, waarom word ik hier ineens bijgehaald?
Oud 30-09-2013, 13:45
Verwijderd
Ik heb de laatste tijd last van fantoombelletjes. Dat ik er zeker van ben dat mijn telefoon trilt in mijn broekzak. Maar dat blijkt dan niet zo te zijn. Mindfuckerietus eersteklas, wat ik je brom.
Oud 30-09-2013, 13:45
Verwijderd
Maar Tina, heeft hij dan ook papieren nodig om binnen Rusland zelf te reizen of begrijp ik het verkeerd?
Oud 30-09-2013, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Maar Tina, heeft hij dan ook papieren nodig om binnen Rusland zelf te reizen of begrijp ik het verkeerd?
Huh nee, waar haal je dat uit dan?
Oud 30-09-2013, 13:49
Verwijderd
Oh. Dan heb ik verkeerd gelezen Ik ben niet zo scherp vandaag.
Oud 30-09-2013, 13:53
Verwijderd
Sorry hoor Ingegerd, maar je vorige ava vond ik toch een stuk minder verwarrend dan deze. Nu denk ik steeds dat je Miekje bent. Heb je geen eigen mening ofsoow?
Oud 30-09-2013, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, een visum voor Nederland is heel duur en veel gedoe, en hij heeft ook nog papieren nodig om Rusland uit te reizen.

Afgelopen zomer was het ook nog moeilijk doordat hij net examen had gedaan en papieren naar St Petersburg moest brengen om zich op de universiteit in te schrijven. En we wisten niet op tijd of hij toegelaten zou worden, en zonee, hoe dat dan met zijn werk zou moeten.
Mja, dan heb je ook niet zoveel meer aan goedkopere tickets.

Citaat:
Ja, niks aan te doen.


Tijd gaat gevoelsmatig exponentieel sneller naar mate je ouder wordt, dus het wachten duurt vandaag altijd minder lang dan gisteren. Vooral zo rond je zeventiende/achttiende komt er vaart in, vond ik. Misschien scheelt dat een beetje.
Oud 30-09-2013, 13:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De tering van mijn wajong aanvraag moet ik verdorie allemaal gegevens over mijn basisschool beantwoorden...
Goed dat je de aanvraag doet

Citaat:
Oke, ze vragen naar basisonderwijs, dan naar vervolgonderwijs. Moet ik dan bij vervolgonderwijs de uni invullen ?
Middelbaar en universiteit lijkt me. Gewoon alles na de basisschool.

Citaat:
Sorry hoor Ingegerd, maar je vorige ava vond ik toch een stuk minder verwarrend dan deze. Nu denk ik steeds dat je Miekje bent. Heb je geen eigen mening ofsoow?
Nou inderdaad ik dacht het ook!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 14:00
Verwijderd
Nou wat een formulier maar het is gelukt
Oud 30-09-2013, 14:00
Verwijderd
Mijn eigen mening is Jip en Janneke Ik zag het vandaag pas, dat het leek op die van Miekje. Ik heb nu geen zin om een nieuwe te zoeken, doe maar wat suggesties en ik zal er een uitzoeken!
Oud 30-09-2013, 14:00
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou wat een formulier maar het is gelukt
Hoera! Stap 1
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 14:02
Verwijderd
Ja van duizend stappen denk ik maar we gaan het zien . Het zou echt enorm schelen.
Oud 30-09-2013, 14:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja van duizend stappen denk ik maar we gaan het zien . Het zou echt enorm schelen.
Stel je in op lang wachten in ieder geval Het zal even duren voor je wordt uitgenodigd voor een gesprek (in ieder geval met arbeidsdeskundige, misschien ook met verzekeringsarts) en dan duurt het nog ongeveer 6 weken voor je een uitspraak krijgt.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 14:07
Verwijderd
Ik verwachtte al zoiets ja.

Met de GGZ hetzelfde verhaal , dat is ook 1-2 weken wachten, dan bellen ze voor een afspraak voor weer 3 weken later en dat is dan je intake, de behandeling start pas weer 3-4 weken later.
Oud 30-09-2013, 14:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik verwachtte al zoiets ja.

Met de GGZ hetzelfde verhaal , dat is ook 1-2 weken wachten, dan bellen ze voor een afspraak voor weer 3 weken later en dat is dan je intake, de behandeling start pas weer 3-4 weken later.
Oja, dat weet ik nog wel. Dáár word je pas moe van
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.