Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2013, 19:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Mensen die patat zeggen hebben mentale problemen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 30-09-2013, 19:39
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Fritketel!
Ik vond vroeger, toen ik nog vrij matige humor had, het woord 'fritkot' heel, heel grappig.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-09-2013, 19:39
Verwijderd
brabanders stinken dan ook
Oud 30-09-2013, 19:39
Verwijderd
mijn ouders zeggen friet als ze het zelf maken en patat als ze het halen
Oud 30-09-2013, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vond vroeger, toen ik nog vrij matige humor had, het woord 'fritkot' heel, heel grappig.
Het klinkt voor Nederlanders sowieso wel grappig denk ik. Ik ben die woorden al gewoon (jaha, Vlaams), zoals lavabo en living en zetel en dan komt Phoebe op bezoek en die heeft geen idee waar ik het over heb
Oud 30-09-2013, 19:43
Verwijderd
De Vlaamste zin die ik kan bedenken is "Ge staat schoon met dat kleedje, patatteke!"
Oud 30-09-2013, 19:44
Verwijderd
Oud 30-09-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
De Vlaamste zin die ik kan bedenken is "Ge staat schoon met dat kleedje, patatteke!"
Maakt Sjoeke van Patatteke en t'is af!
Oud 30-09-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Maakt Sjoeke van Patatteke en t'is af!
ok!
Oud 30-09-2013, 19:46
Verwijderd
Is het lavabó of lavábo?
Oud 30-09-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Is het lavabó of lavábo?
lahvahbó
Oud 30-09-2013, 19:54
Verwijderd
Is het TEtanus of teTAnus? Ik ben opgegroeid met t eerste, maar op school lachten ze me allemaal uit toen ik dat zei en zij zeiden allemaal het tweede!
Oud 30-09-2013, 19:56
Verwijderd
Ik zeg tétanus. Maar ik las ook een keer bével omdat het ook béver en léven is en ik nog nooit eerder van het woord bevel had gehoord en ik ben nog steeds chagrijnig omdat iedereen toen moest lachen terwijl bével veel logischer is

Overigens zeggen ze in België Monáco en in Nederland Monnacó (geloof ik, ik zeg het laatste, Monáco klinkt echt niet). Andersom kan ook.
Oud 30-09-2013, 19:56
Verwijderd
Ik zeg tétanus. Tetänus klinkt meer als een maan van Jupiter.
Oud 30-09-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg tétanus. Maar ik las ook een keer bével omdat het ook béver en léven is en ik nog nooit eerder van het woord bevel had gehoord en ik ben nog steeds chagrijnig omdat iedereen toen moest lachen terwijl bével veel logischer is

Overigens zeggen ze in België Monáco en in Nederland Monnacó (geloof ik, ik zeg het laatste, Monáco klinkt echt niet). Andersom kan ook.
Wij zeggen Monäco.
Oud 30-09-2013, 20:04
Verwijderd
Andersom dus. Soms is het verwarrend om een grensgeval te zijn ^^
Oud 30-09-2013, 20:07
Verwijderd
Morgen begint mijn stagiaire. Ik weet nog niet of ik daar erg blij mee ga zijn.
Oud 30-09-2013, 20:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zeg tétanus. Maar ik las ook een keer bével omdat het ook béver en léven is en ik nog nooit eerder van het woord bevel had gehoord en ik ben nog steeds chagrijnig omdat iedereen toen moest lachen terwijl bével veel logischer is

Overigens zeggen ze in België Monáco en in Nederland Monnacó (geloof ik, ik zeg het laatste, Monáco klinkt echt niet). Andersom kan ook.
Mónaco of Monáco.

En tétanus.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 20:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ennnnnnnn de tweede ep van Downton is ook weer fijn wat een goed begin van de week is dat toch.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 20:41
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik zeg tétanus. Tetänus klinkt meer als een maan van Jupiter.
ik zeg tetten-anus
__________________
Forumdownie
Oud 30-09-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat dat maar net is waar je hooie of je rot wiel licht
Oud 30-09-2013, 21:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zapte net langs een show op TLC, Bridalplasty. Eén grote wtf

Citaat:
The show followed 12 engaged or already married women competing for the wedding of their dreams and their dream plastic surgery procedure. Each woman had a plastic surgery wishlist, and the winner of each week's wedding-themed challenge would win one plastic surgery procedure from her list.

The winner of the competition received the wedding of her dreams, and had her entire wishlist fulfilled. The husband-to-be did not see his fiancee until she revealed her new look on their wedding day, when the bride reveals her new look.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik zapte net langs een show op TLC, Bridalplasty. Eén grote wtf



HAHAHAHA als het niet zo onomkeerbaar/zo'n gepruts aan mijn lichaam was geweest had ik dit willen doen, gewoon om het gezicht van mijn vriend te zien.
Oud 30-09-2013, 22:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En wat zou er op jouw wishlist staan?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
En wat zou er op jouw wishlist staan?
Serieus: vetjes weghalen, flapoorcorrectie, grotere ogen.

Maar als het zo weer weg zou kunnen zou ik ALLES laten veranderen, gewoon om te zien of hij me dan nog herkent. Zo helemaal over the top en Valeriya Lukyanova-like.
Oud 30-09-2013, 22:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
'Hallo schat, IK BEN HET'
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 22:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben niet zo'n fan van jezelf laten ombouwen. Niet dat ik nou blij ben met mijn lichaam, maar allerlei zware operaties, meh, aan mij niet besteed. Ik zou me nog wel kunnen voorstellen dat ik tzt een ooglidcorrectie zou laten doen, als ik daar last van zou hebben.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 22:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kat, jij hebt trouwens toch al supergrote ogen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Kat, jij hebt trouwens toch al supergrote ogen?
Nee echt totaal niet. Ik heb heel erge spleetogen. Dat zie je alleen niet op foto's waar ik zo'n beetje poseer, want ik weet wel hoe ik mijn hoofd zo moet houden dat ze groot lijken.

Mijn ogen worden ook echt sikkeltjes als ik lach, en iedereen meent me dat nog eens te moeten vertellen, alsof ze de eerste zijn die het opvalt/ik het niet weet. Al vinden de meeste mensen die het opvalt het wel schattig.
Oud 30-09-2013, 22:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Twee keer mijn haar geblondeerd en twee keer met NUL RESULTAAT het is gewoon serieus, exact dezelfde kleur als twee keer blonderen geleden. WTF HAAR.

Ik dacht, laat ik het nu eens voorzichtig aanpakken en niet gelijk super ultra mega lichtblond erin flikkeren (want mijn haar is me daar nooit zo dankbaar voor), dus ik bouw het nu rustig op met telkens een paar tinten lichter, maar er gebeurt gewoon helemaal fucking niks. Zonde van mijn geld en vooral zonde van mijn tijd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-09-2013, 22:21
Verwijderd
Dit is een verschrikkelijke foto, maar goed, dit zijn dus mijn ogen als ik normaal kijk:

Spoiler


Ook nog eens vet ongelijk.
Oud 30-09-2013, 22:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee echt totaal niet. Ik heb heel erge spleetogen. Dat zie je alleen niet op foto's waar ik zo'n beetje poseer, want ik weet wel hoe ik mijn hoofd zo moet houden dat ze groot lijken.

Mijn ogen worden ook echt sikkeltjes als ik lach, en iedereen meent me dat nog eens te moeten vertellen, alsof ze de eerste zijn die het opvalt/ik het niet weet. Al vinden de meeste mensen die het opvalt het wel schattig.
Oja, nu je het zegt ik had vooral onthouden dat je mooie ogen hebt.

Citaat:
Twee keer mijn haar geblondeerd en twee keer met NUL RESULTAAT het is gewoon serieus, exact dezelfde kleur als twee keer blonderen geleden. WTF HAAR.

Ik dacht, laat ik het nu eens voorzichtig aanpakken en niet gelijk super ultra mega lichtblond erin flikkeren (want mijn haar is me daar nooit zo dankbaar voor), dus ik bouw het nu rustig op met telkens een paar tinten lichter, maar er gebeurt gewoon helemaal fucking niks. Zonde van mijn geld en vooral zonde van mijn tijd.
Als je van donkerder haar naar blond wil moet je het ook ontkleuren eerst.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 22:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit is een verschrikkelijke foto, maar goed, dit zijn dus mijn ogen als ik normaal kijk:

Spoiler


Ook nog eens vet ongelijk.
Je bent een zeiksnor met een mooi gezicht en mooie ogen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 22:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je van donkerder haar naar blond wil moet je het ook ontkleuren eerst.
Dat wil ik niet, en mijn haar ook niet. Volgens de verpakking moet het 2 tinten lichter worden, trouwens LEUGENS!
Maar ik heb nog 1 tint voor ik aan de super ultra mega lichtblonde moet, dus ik zie wel wat er gebeurt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-09-2013, 22:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke kusjes, ik had al lang in bed moeten liggen, dus het wordt hoog tijd.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 30-09-2013, 22:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaap lekker!

Ik ga ook zo, heb morgen een sollicitatie en gelijk een proefdag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-09-2013, 22:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit is een verschrikkelijke foto, maar goed, dit zijn dus mijn ogen als ik normaal kijk:

Spoiler


Ook nog eens vet ongelijk.
Oh, stfu! Heul nie!

Citaat:
Slaap lekker!

Ik ga ook zo, heb morgen een sollicitatie en gelijk een proefdag
Oeh, succes Fiebie!
Dat van die verf is stom. Ik ben zelf ook van donkerrood naar blond gegaan door steeds een tintje lichter te verven. Dat hoort idd te kunnen, dus wat raar dat het bij jou helemaal niks doet.
Welke verf gebruik je?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 30-09-2013, 23:30
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat dat maar net is waar je hooie of je rot wiel licht
Citaat:
<33 Ik moest hier ZO hard om lachen.
Oud 30-09-2013, 23:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, stfu! Heul nie!



Oeh, succes Fiebie!
Dat van die verf is stom. Ik ben zelf ook van donkerrood naar blond gegaan door steeds een tintje lichter te verven. Dat hoort idd te kunnen, dus wat raar dat het bij jou helemaal niks doet.
Welke verf gebruik je?
Thanks!

Ik gebruik gewoon die van Kruidvat zelf, werkt altijd prima bij mij (behalve nu dan ) en is niet zo duur. Mijn pa noemt me net rossig, maar dat is het ook weer niet. Het is gewoon nog steeds donkerblond, ik gok dat het mijn eigen kleur is zelfs, als ik het laat uitgroeien
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-10-2013, 06:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Serieus: vetjes weghalen, flapoorcorrectie, grotere ogen.

Maar als het zo weer weg zou kunnen zou ik ALLES laten veranderen, gewoon om te zien of hij me dan nog herkent. Zo helemaal over the top en Valeriya Lukyanova-like.
Huh maar je hebt juist zulke mooi grote ogen! Misschien worden ze klein als je lacht, maar dat was trouwens niet het eerste waar ik aan dacht. Ze zijn mooi en opvallend en passen bij het formaat van je gezicht. Ik heb nog nooit gedacht: wat heeft Kat kleine ogen.
Oud 01-10-2013, 06:32
Verwijderd
Mijn broertje blies net in mijn gezicht en die adem stinkt zo erg
Oud 01-10-2013, 07:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Een klasgenoot van mij heeft het gedaan. Alleen dan halflang (dus geen bobkapsel) en dan de rechterkant kaal. Echt heel gaaf wel.

En ik kon ook nooit blond worden met de kruidvatverf, dus ik heb het bij de kapper laten doen. Dat was een hel, maar het is nu wel heel mooi geworden. Ik heb blijkbaar heel veel warmte in mijn eigen haar zitten, waardoor de kruidvatverf blond dus niet pakt (de warmte compenseert dan, of zoiets). Ik ben er nu wel echt heel blij mee, en laat het nog steeds door de kapper doen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-10-2013, 08:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Goeeeeedemorgen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 08:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goedemorgen!
Moet je extra betalen als je ICEtickets op het station koopt? De website loopt vast
Oud 01-10-2013, 08:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Goedemorgen!
Moet je extra betalen als je ICEtickets op het station koopt? De website loopt vast
Volgens mij niet!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 08:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als je ze gewoon bij de automaat koopt, that is. Anders betaal je boekingskosten en/of kosten voor de meneer of mevrouw die je helpt achter het loket.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 08:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ohja, tof dat het bij de automaat kan! Dan doe ik dat
Oud 01-10-2013, 08:46
Verwijderd
Ik snap niet zo goed waarom, maar ik mag m'n abonnement al verlengen en dus een nieuwe telefoon, maar ik weet niet welke ik wil
Oud 01-10-2013, 09:09
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik wil geld om allemaal nieuwe kleren te kunnen kopen. Nieuwe truien en vesten en broeken en jasjes en shirts en blouses. En dan nog de zin om die daadwerkelijk te gaan kopen, want die bestaat ook nog niet.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.