Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2013, 09:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb wel heel veel zin om dat allemaal te gaan kopen, maar ik heb het geld niet Ik heb nog 25 euro voor de rest van de maand. Joy.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 01-10-2013, 09:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mogguh.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-10-2013, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel heel veel zin om dat allemaal te gaan kopen, maar ik heb het geld niet Ik heb nog 25 euro voor de rest van de maand. Joy.
Rest van de maand? Er is nog niks van maand voorbij ^^ Maar dat is wel heel erg weinig. En dat doet me er aan denken dat ik de ziekenkas moet bellen waar mijn geld blijft.
Oud 01-10-2013, 09:22
Verwijderd
Mutant, wat doe jij eigenlijk qua werk/school?
Oud 01-10-2013, 09:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Rest van de maand? Er is nog niks van maand voorbij ^^ Maar dat is wel heel erg weinig. En dat doet me er aan denken dat ik de ziekenkas moet bellen waar mijn geld blijft.
Het is de eerste van de maand Die is al aardig onderweg.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Mutant, wat doe jij eigenlijk qua werk/school?
Kort verhaal? Invaliditeit. Als je het lange verhaal wil, dan moet je het zeggen, dan krijg je een pm.
Oud 01-10-2013, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Het is de eerste van de maand Die is al aardig onderweg.
Ja, positief blijven

Ziekenkas kwam uit de lucht vallen, probleem in het systeem, we gaan het zo snel mogelijk overmaken. Ja, lekker allemaal, maar als ik te laat betaal, krijg ik boetes

Nou ja, het komt in orde.
Oud 01-10-2013, 09:35
Verwijderd
Nog geen uur meer tot een gezellig onderonsje van anderhalf uur in de tandartsstoel. Vandaag is rechtsonder aan de beurt. Hoezee.
Oud 01-10-2013, 09:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, ik ben vet zenuwachtig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-10-2013, 10:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb wel heel veel zin om dat allemaal te gaan kopen, maar ik heb het geld niet Ik heb nog 25 euro voor de rest van de maand. Joy.
Ik heb vooral zin om het te hebben. Het zoeken tot ik iets leuks gevonden heb en het passen in zo'n hokje vind ik echt verschrikkelijk. Vooral omdat van de helft van de dingen die ik leuk vind dan altijd niet blijken te staan of niet fijn zitten, en ik dus alsnog thuiskom met veel minder dan ik zou willen.

Citaat:
Nog geen uur meer tot een gezellig onderonsje van anderhalf uur in de tandartsstoel. Vandaag is rechtsonder aan de beurt. Hoezee.
Brrr tandarts. Ik moet binnenkort ook weer eens een afspraak maken. Volgens mij ben ik al anderhalf jaar niet geweest.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-10-2013, 10:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Jongens, ik ben vet zenuwachtig.
Je kunt het! Heel DK duimt voor je!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-10-2013, 10:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is lief
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-10-2013, 10:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik ben helemaal klaar om supergoed huiswerk te maken en alles alleen heb ik voor deze obscure operastukken en het vertalen, scannen en verspreiden ervan onder mijn ensemble toch echt de bieb en haar boeken en kopieerapparaten nodig. Dan moet ik mijn bed uit en mijn creamcrackers en verwarming achterlaten en naar school boee
Oud 01-10-2013, 10:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, daar ga ik dan!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-10-2013, 10:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
ohja, tof dat het bij de automaat kan! Dan doe ik dat
Je kunt ze daar alleen wel uitsluitend tegen het internationale TCV-tarief krijgen, eventueel met Railplus-korting als je zo'n kaart hebt. Mocht je een Bahncard hebben of gebruik willen maken van Sparpreise, dan moet je ze ofwel via internet (kan ook via Bahn.de) bestellen, ofwel je zult naar het loket moeten. Losse reizen terug naar Nederland kun je trouwens ook niet uit de NS-automaten halen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-10-2013, 10:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil een enkele reis met vrij reizen in Nederland (dus alleen de toeslag betalen), heb verder geen korting in Duitsland.
Oud 01-10-2013, 10:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Voor de korte termijn?

Voor internationale reizen hoef je die toeslag trouwens niet te betalen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-10-2013, 11:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg net op de fiets ineens weer last van m'n hartritmestoornis, schrok me kapot. Al helemaal visioenen van niet-werkende medicijnen en spoedopnames maar nu ik weer thuis ben is het zomaar vanzelf over gegaan, voor de verandering Jammer alleen dat ik nu geen potlood heb gekocht om aantekeningen in studieboek te maken (hoewel ik nog even overwoog gewoon langs de v&d te gaan, hartslag van 200 negerend, maar dat leek me bij nader inzien een heel stom plan ), dus dat moet ik alsnog zo doen. Eerst even energie verzamelen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-10-2013, 11:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het is vanaf mijn huis tweeënhalf uur reizen naar het excursiekamp, morgen De tering.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 11:17
Verwijderd
Ik heb een nieuwe ava en deze hou ik want Les Miserables <3
Oud 01-10-2013, 11:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het is vanaf mijn huis tweeënhalf uur reizen naar het excursiekamp, morgen De tering.
Ok, maak er maar 3 uur van
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 11:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Miekje, je hebt laatst al geoefend voor dat soort reizen dus nu kan je het vast aan!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-10-2013, 11:41
Verwijderd
Pff, ik maak me altijd zo zenuwachtig voor nieuwe projecten, met nieuwe groepen, op nieuwe scholen en lessen die ik niet zelf bedacht heb. Eigenlijk voor alle nieuwe projecten, maar dit was vanmorgen ook allemaal aan de hand. En nu ben ik al op de helft van de dag en ging het eigenlijk wel prima. Vermoeiend, dat wel, maar wel leuk.
Oud 01-10-2013, 11:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje, je hebt laatst al geoefend voor dat soort reizen dus nu kan je het vast aan!
Ja, vast wel! Maar het is zoveel overstapen, en naar jou toe had ik gewoon de chillheid van één trein! Nouja, we zien wel. Hopelijk kan ik op de terugweg in ieder geval met een klasgenoot meereizen, ook al is het maar naar Den Haag ofzo
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 12:18
Verwijderd
Tandartssessie achter de rug. 4 verdovingsspuiten gekregen, maar volgens mij heb ik een hele nieuwe rechteronderkant nu. Mijn lip voelt aan als een gezwollen botoxexemplaar Drinken en waarschijnlijk eten (ik ben aan het denken hoe ik dat moet doen) is nog lastiger, spoelen daar was als een lekkende wasmachine

In ieder geval is het ergste achter de rug, nu over 9 dagen nog een sessie van een uur (niet eerder, want dan mag ik die woensdag geen plasma geven) en dan de laatste keer nog linksboven en wat afwerking. Dan kan ik naar een orthodont om te horen wat er aan mijn late wandeltanden te doen is.

Ik vind het ook wel tof dat zo wel die lelijke zilveren vullingen van vroeger vervangen worden door witte.
Oud 01-10-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel heel veel zin om dat allemaal te gaan kopen, maar ik heb het geld niet Ik heb nog 25 euro voor de rest van de maand. Joy.
En daar moet je ook zelf eten enz van kopen? Succes in dat geval
Oud 01-10-2013, 13:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En daar moet je ook zelf eten enz van kopen? Succes in dat geval
Nee, dat godzijdank niet Moest er nog eens bij komen.

Nouja, nu hoef ik niet zo heel veel eten te kopen. We krijgen nog steeds groente uit de tuin van een vriendin van mijn moeder en ik heb zojuist weer een shitload aan hazelnoten geraapt en vlierbessen geplukt voor jam
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 13:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi crosspost doe de sogsong

Oud 01-10-2013, 13:54
Verwijderd
Oud 01-10-2013, 14:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 01-10-2013, 14:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoi crosspost doe de sogsong
[afbeelding]



//Ik ben vlierbessen-appeljam aan het maken Het het ruikt lekker en het smaakt naar oma's bessensap
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 14:11
Verwijderd
Fizzle

Leuk rokje


Ik heb een 9 voor practicum bio
Oud 01-10-2013, 14:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoi crosspost doe de sogsong
[afbeelding]

Soeper kjoet!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-10-2013, 14:26
Verwijderd
Ik moet weer gaan werken Geen zin in.
Oud 01-10-2013, 14:27
Verwijderd
Is je avatar van les miserable?
Oud 01-10-2013, 14:28
Verwijderd
Ja.
Oud 01-10-2013, 14:28
Verwijderd
Ok, werk ze
Oud 01-10-2013, 14:44
Verwijderd
Einde verdoving, pijnaanbakkestijd.
Oud 01-10-2013, 14:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
*Mutant aait*

Volgende keer meer appel erdoor, want de jam is wat dunnig geworden. Tekort aan pectine. Ik weiger geleisuiker te gebruiken voor het maken van jam /eigenwijs. Ach ja, al doende leert men!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-10-2013, 14:57
Verwijderd
<3

Basis voor tomatensoep staat op. Straks kijken of ik er nog iets nieuws mee verzin of dat het gewoon basis tomatensoep blijft.
Oud 01-10-2013, 15:02
Verwijderd
Verdovingen

We hebben gister zelf tomatensoep gemaakt, en het is heerlijk Normaal eet ik nooit tomatensoep dus dat zegt wat.
Oud 01-10-2013, 15:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:


//Ik ben vlierbessen-appeljam aan het maken Het het ruikt lekker en het smaakt naar oma's bessensap
Het zag er op facebook superlekker uit!
Citaat:
Fizzle

Leuk rokje


Ik heb een 9 voor practicum bio
gefeliciteerd! en thanks
Oud 01-10-2013, 15:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik zit met een dilemma: iemand die ik ken heeft op zijn facebook iets geplaatst over een overleden jongen, maar heeft daarbij de naam van de overleden jongen geheel verkeerd opgeschreven, op zo'n manier dat er een raar woord ontstaat (vergelijkbaar met van Oriana, oregano maken). Moet ik daar nou iets van zeggen of is dat niet zo gepast?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 01-10-2013, 15:33
Verwijderd
Als je hem kende en het je stoort bij je eigen rouwen, dan wel. Zo niet, dan niet.

Ik denk dat ik het wel zou doen, uit een soort plichtsgevoel.
Oud 01-10-2013, 15:34
Verwijderd
Gewoon zeggen
Oud 01-10-2013, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik het wel zou doen, uit een soort plichtsgevoel.
Oud 01-10-2013, 16:05
Verwijderd
Laatst had ook iemand ergens gezet dat hij 'in de rauw' was, die heb ik ook een pm gestuurd dat het toch wel echt rouw is en niet rauw en dat ik hem niet wilde ambeteren daarmee, maar dat ik ook niet wou dat zoiets grappiger zou overkomen dan het is.
Oud 01-10-2013, 16:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Snebbel, wat verdrietig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-10-2013, 16:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg net een brief van Zilveren Kruis dat ik als gewaardeerde klant korting krijg op allerlei zaken (vervoer, ooglasering, brillen, lichaamscorrecties () etc). Ik dacht héél even hoopvol 'woah, stel nou dat je korting kan krijgen op een elektrische fiets ', maar dat was natuurlijk niet zo. Jammer
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 01-10-2013, 16:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb net college gehad over Freud, psychoanalyse en de toepassing daarvan op kunst. De woorden penis, oedipus, geslachtsgemeenschap, penis, geslachtsdelen en penis zijn veel gevallen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.