Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Dat is vaak zo met dromen. Ik heb regelmatig dat ik vertel wat ik gedroomd heb en dan halverwege iets wil uitleggen wat onmogelijk uit te leggen valt omdat het vasthangt aan droomlogica. Die niet meer logisch/verklaarbaar is als ik wakker ben.
Ja echt hè!

Mijn opa heeft me een keer verteld dat hij (of iemand die hij kende ofzo, ik weet niet meer precies) een paar keer de oplossing droomde van een probleem dat hem al lang bezig hield, maar steeds als hij wakker werd, was het hem ontschoten. Een vriend raadde hem aan om pen en papier naast zijn bed te leggen en het meteen op te schrijven. Dus hij deed dat, schreef en sliep verder. De volgende morgen keek hij op zijn papier. 'EEKHOORNTJE LOOP STAD' stond er.
Advertentie
Oud 09-10-2013, 16:11
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-10-2013, 16:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Geniaal.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-10-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Ja echt hè!

Mijn opa heeft me een keer verteld dat hij (of iemand die hij kende ofzo, ik weet niet meer precies) een paar keer de oplossing droomde van een probleem dat hem al lang bezig hield, maar steeds als hij wakker werd, was het hem ontschoten. Een vriend raadde hem aan om pen en papier naast zijn bed te leggen en het meteen op te schrijven. Dus hij deed dat, schreef en sliep verder. De volgende morgen keek hij op zijn papier. 'EEKHOORNTJE LOOP STAD' stond er.
<3

Zo weet ik dat ik praat in mijn slaap en op een gegeven moment ben ik het gaan opnemen want ik was benieuwd wat ik zei. Hele mompelverhalen, maar ook zinnen die nergens op sloegen. En één keer heel duidelijk uit het niets: 'Who cares? I CARE!' Waarna het weer stil werd.
Oud 09-10-2013, 16:47
Verwijderd
Ik ben blijkbaar ooit rechtop in bed gaan zitten en heb heel hard schreeuwend om cactusmelk gevraagd en iemand voor boerenkoeienzak uitgescholden. Toen ging ik weer liggen en sliep verder!
Oud 09-10-2013, 17:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet echt naar de sportschool, zit al uren klaar, maar ik krijg mezelf niet uit bed gehesen vind het al heel wat dat ik ben gaan werken en ik weet dat ik me iets beter voel als ik wel ga sporten en endorfientjes ga kweken maar het lijkt zo'n enorme stap
Oud 09-10-2013, 17:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het is ook een enorme stap. Zo voelt het voor mij ook als ik een slechte dag heb en ik naar college moet. Alsof je een berg moet verzetten voor elke stap.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-10-2013, 17:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja precies. Pf. Nou is het al iets beter dan gister maar buh.
Oud 09-10-2013, 17:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Heb je niet iemand die met je mee kan gaan? Of iemand om even een stukje mee te wandelen, dat helpt bij mij vaak ook wel iets.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-10-2013, 17:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nou, ik vind wel dat ik vandaag een goede dag had. Eerst een superlange toets 'ICT' gemaakt, daarna meteen er achter aan de presentatie (die wonderbaarlijk goed ging ). Toen even pauze, toen een laaaaaang en vermoeiend hoorcollege scheikunde en daarna had ik het gehad, maar kregen we nog SLC. En die les was druk en luidruchtig en vermoeiend, dus ik was blij toen ik om kwart voor 5 de school uit stapte. Vervolgens miste ik mijn bus, waardoor ik nog tussen twee bushaltes (ongeveer 2 km) heb gelopen omdat ik anders vond dat ik te lang op de bus moest wachten, en die wandeling deed me zeer veel goed na een vermoeiende dag school in muffe klaslokalen

/rant
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2013, 17:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heb je niet iemand die met je mee kan gaan? Of iemand om even een stukje mee te wandelen, dat helpt bij mij vaak ook wel iets.
Mijn huisgenoten willen niet mee helaas. Misschien wel wandelen wie weet. En dat ik daarna energie heb om echt te sporten voor een voorraad endorfine. goeie tip
Oud 09-10-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik moet echt naar de sportschool, zit al uren klaar, maar ik krijg mezelf niet uit bed gehesen vind het al heel wat dat ik ben gaan werken en ik weet dat ik me iets beter voel als ik wel ga sporten en endorfientjes ga kweken maar het lijkt zo'n enorme stap
Heel herkenbaar - Als je er eenmaal bent, valt t wel mee en ben je trots op jezelf!
Oud 09-10-2013, 17:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zooooo dat was niet grappig Uiteindelijk heb ik me door de presentatie gewerkt, maar daarvóór, wauw. Niet aan te raden. Om 10 voor 4 moest ik de ppt nog maken en m'n tekst printen. Om 4 uur hoorde ik de kerkklokken, maar was ik nog thuis, terwijl ik toen eigenlijk had moeten beginnen Dat doen we niet nog een keer op die manier, pff.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-10-2013, 17:35
Verwijderd
En oh, ik raak altijd gemotiveerd van die stomme fitnessmotivatie plaatjes die Sann post
Oud 09-10-2013, 17:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En oh, ik raak altijd gemotiveerd van die stomme fitnessmotivatie plaatjes die Sann post
Van fitspo wordt het meestal niet beter, ik probeer dat te vermijden. Ik ga niet sporten on af te vallen maar om me goed te voelen.
Oud 09-10-2013, 17:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zooooo dat was niet grappig Uiteindelijk heb ik me door de presentatie gewerkt, maar daarvóór, wauw. Niet aan te raden. Om 10 voor 4 moest ik de ppt nog maken en m'n tekst printen. Om 4 uur hoorde ik de kerkklokken, maar was ik nog thuis, terwijl ik toen eigenlijk had moeten beginnen Dat doen we niet nog een keer op die manier, pff.
Oei, lijkt mee ook niet fijn, nee Maar je hebt het overleefd! *schouderklopjes en pot thee*

/Kut, ik ben vergeten me in te schrijven bij de voorinschrijvingen van de keuzevakken voor komend blok Ik voel me nog steeds zo'n ontzettende hogeschooln00b.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2013, 17:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Yay ik ben in de sportschool
Oud 09-10-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Van fitspo wordt het meestal niet beter, ik probeer dat te vermijden. Ik ga niet sporten on af te vallen maar om me goed te voelen.
Zoiets dacht ik al Maar goed, wat je zegt is wel herkenbaar hoor! Evengoed gewoon gaan, kom op! Daarna voel je je echt wel beter, ik weet het zeker! Sporten is zo lekker en het voelt zo goed als je dan eiindelijk daar bent! Ik word dan altijd boos op mezelf en ga uit woede dan maar sporten: "Godverdorie, ik heb helemaal geen zin en bah ik wil echt niet gaan en aaaaah NU GA IK DAN MAAR SPORTEN MAAR IK HEB ER HELEMAAL GEEN ZIN IN "
Maar ook dat werkt niet bij iedereen, weet ik
Oud 09-10-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Yay ik ben in de sportschool
Oud 09-10-2013, 17:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag moesten we tijdens SLC 'smoezen' verzinnen voor als je te laat de les in komt of je huiswerk niet gemaakt hebt (ja, HBO) En toen zei een groepsgenoot 'SOMS BEN IK GEWOON HEEL BOOS' en dat vond ik wel een uitstekende reden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2013, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Vandaag moesten we tijdens SLC 'smoezen' verzinnen voor als je te laat de les in komt of je huiswerk niet gemaakt hebt (ja, HBO) En toen zei een groepsgenoot 'SOMS BEN IK GEWOON HEEL BOOS' en dat vond ik wel een uitstekende reden.
Dat is voor bijna alles een goede reden
Oud 09-10-2013, 17:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vandaag moesten we tijdens SLC 'smoezen' verzinnen voor als je te laat de les in komt of je huiswerk niet gemaakt hebt (ja, HBO) En toen zei een groepsgenoot 'SOMS BEN IK GEWOON HEEL BOOS' en dat vond ik wel een uitstekende reden.
Wat is dat voor raar vak
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-10-2013, 18:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mijn huisgenoten willen niet mee helaas. Misschien wel wandelen wie weet. En dat ik daarna energie heb om echt te sporten voor een voorraad endorfine. goeie tip
Citaat:
Yay ik ben in de sportschool
Heel goed!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 09-10-2013, 18:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is voor bijna alles een goede reden
Ja, vond ik ook!
Citaat:
Wat is dat voor raar vak
Studieloopbaancoaching Slaat nergens op, het hele vak niet.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2013, 18:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kijk mijn heremietkreeftje van vorige week verlegen zijn

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2013, 18:44
Verwijderd
Ik ben een beetje jankerig geloof ik. Zonder reden
Oud 09-10-2013, 18:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou ik heb een uur gesport waar blijven die kutendorfinen ik geloof dat ik nog maar even op de boksbal ga ofzo
Oud 09-10-2013, 18:45
Verwijderd
Vinden jullie het kunnen als een leraar voor de grap discriminerende opmerkingen maakt?
Oud 09-10-2013, 18:45
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vinden jullie het kunnen als een leraar voor de grap discriminerende opmerkingen maakt?
Niet geheel gepast, nee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-10-2013, 19:22
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline


YES
Oud 09-10-2013, 19:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Vinden jullie het kunnen als een leraar voor de grap discriminerende opmerkingen maakt?
Er zijn vast gevallen waarin het wel kan, maar bij twijfel sowieso nee.
Oud 09-10-2013, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie het kunnen als een leraar voor de grap discriminerende opmerkingen maakt?
Nee, want machtspositie en voorbeeldfunctie.

Wat was de specifieke opmerking?
Oud 09-10-2013, 19:31
Verwijderd


Dit is zo pijnlijk Vooral rond 00:50, als ze met emmers water gaan gooien.
Oud 09-10-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, want machtspositie en voorbeeldfunctie.

Wat was de specifieke opmerking?
Dat het onnodig is om Russen serieus te nemen, ze zijn toch dom en altijd dronken. Hij zei het verder niet op een serieuze manier. Ik overwoog te zeggen dat ik hem ook nooit serieus neem, maar ja, maar ja. Ik nam het misschien ook wat zwaarder op omdat ik sowieso een hekel heb aan die leraar.
Oud 09-10-2013, 19:39
Verwijderd
Dat gebeurt mij ook.

Ons koffiezetapparaat is stuk
Oud 09-10-2013, 19:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Even teruggaan de sportzaal in en los op de boksbal was echt een goede keuze. Nu doet mijn lijf pijn in plaats van mijn ziel
Oud 09-10-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Dat het onnodig is om Russen serieus te nemen, ze zijn toch dom en altijd dronken. Hij zei het verder niet op een serieuze manier. Ik overwoog te zeggen dat ik hem ook nooit serieus neem, maar ja, maar ja. Ik nam het misschien ook wat zwaarder op omdat ik sowieso een hekel heb aan die leraar.
Ja, ik zou er ook geen commotie om maken, maar ik vind van die hilarische ""grapjes"" altijd een beetje jammer. Het zijn altijd dezelfde dingen, en meestal zijn ze te vertalen naar 'ik heb geen zin om in te gaan op wat je zegt'.
Oud 09-10-2013, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zou er ook geen commotie om maken, maar ik vind van die hilarische ""grapjes"" altijd een beetje jammer. Het zijn altijd dezelfde dingen, en meestal zijn ze te vertalen naar 'ik heb geen zin om in te gaan op wat je zegt'.
Ik had niets gezegd, het ging over dat gedoe met die diplomaat.
Oud 09-10-2013, 19:52
Verwijderd
Dan gaat hetzelfde op, alleen refereert het 'je' dan niet naar jou maar naar Rusland.
Oud 09-10-2013, 23:33
Verwijderd
Zooo dat was de stomste verjaardag ooit, op naar een beter jaar
Oud 09-10-2013, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Zooo dat was de stomste verjaardag ooit, op naar een beter jaar
Kutje dat gaan we goedmaken op je feestje
Oud 09-10-2013, 23:38
Verwijderd
Reken maar
Oud 09-10-2013, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Reken maar
Heb je al een thema? (tenue de ville!)
Oud 09-10-2013, 23:43
Verwijderd
Ik wil gewoon heet in pak zijn
Oud 09-10-2013, 23:44
Verwijderd
Oh en kan ik weer bij je crashen?
Oud 09-10-2013, 23:44
Verwijderd
Retro aerobics komt schrikbarend vaak voorbij als optie Geheel in de stijl van afgelopen jaar natuurlijk. Maar ik moet nog even bedenken of ik me echt in een legging en fluoriserende beenwarmers wil hijsen
Oud 09-10-2013, 23:45
Verwijderd
Roos had al soort van tenue de ville afgelopen weekend, dus ik denk dat dat het niet wordt.
Oud 09-10-2013, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Roos had al soort van tenue de ville afgelopen weekend, dus ik denk dat dat het niet wordt.
Oud 09-10-2013, 23:46
Verwijderd
Misschien doe ik wel gewoon geen thema en dan kom jij gewoon in pak
Oud 09-10-2013, 23:46
Verwijderd
En crashen is geen probleem!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.