Oud 09-10-2013, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Misschien doe ik wel gewoon geen thema en dan kom jij gewoon in pak
Ik ben voor!
Advertentie
Oud 09-10-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
En crashen is geen probleem!
Awesome IK WIL POEZENDEKBED want dat was mij de vorige keer beloofd.
Oud 09-10-2013, 23:49
Verwijderd
Ja hoor gelijk weer eisen stellen, slaap maar op straat
Oud 09-10-2013, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor gelijk weer eisen stellen, slaap maar op straat
Tssss ik wil gewoon onder dat kattendekbed slapen. Make it happen!
Oud 09-10-2013, 23:55
Verwijderd
Snap ik wel, ga m'n best doen!
Oud 09-10-2013, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Snap ik wel, ga m'n best doen!
Oud 10-10-2013, 07:38
Verwijderd
En het is weer tandartstijd. Hopelijk voorlaatste keer. Maar weer een uur. Zucht. Niet dat ik in het begin al veel zin had, maar nu begint het me echt de keel uit te hangen. En ik kan rechts nog steeds niet fatsoenlijk kauwen, wordt fijn als dat nu links ook niet meer kan
Oud 10-10-2013, 07:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Alleen maar breakers eten, heerlijk. Ik had dat vorig jaar een hele week na het trekken van mijn verstandskiezen. Breakers en soep. Met zacht in soep gedoopt brood. Maar vooral breakers. NOMNOMMM.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-10-2013, 09:16
Verwijderd
Ik weet niet wat breakers zijn

Oh hij raakte een gevoelig stukje, bijna in mijn broek gezeken Ongelofelijk dat de meerderheid van de vullingen die ik heb zonder verdoving zijn gezet
Oud 10-10-2013, 09:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, (hele) oude laptop verkocht, weer 50 euro in de pocket
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-10-2013, 10:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik weet niet wat breakers zijn

Oh hij raakte een gevoelig stukje, bijna in mijn broek gezeken Ongelofelijk dat de meerderheid van de vullingen die ik heb zonder verdoving zijn gezet
Friesche vlag breaker? Van die zakjes yoghurt!
Oud 10-10-2013, 10:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaah oja, die dingen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-10-2013, 10:25
Verwijderd
Goede reclamecampagne als je eigenlijk gewoon een zakje yoghurt verkoopt voor de prijs van een heel pak yoghurt, zodat het handig is voor onderweg, en mensen toch je product gaan eten als ze gewoon thuis zitten
Oud 10-10-2013, 10:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Echt hè
Oud 10-10-2013, 10:46
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja echt
__________________
Forumdownie
Oud 10-10-2013, 10:47
Verwijderd
Mijn BPV-docent is langdurig ziek
Oud 10-10-2013, 11:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het voordeel van slecht slapen en dus vroeg wakker zijn is dat je ZOVEEL AAN JE DAG HEBT. Maar dan ook echt Ik heb meestal moeite om veel meer voor 12 uur te doen dan douchen, aankleden en ontbijten. Nu heb ik dat allemaal gedaan, maar ook m'n laptop verkocht, de monsterafwas gedaan, even de stad in geweest (jurk teruggebracht en andere geruild en langs boekenwinkel) en boodschappen gedaan. Ik ben wel dood, maar toch!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-10-2013, 11:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap dat soort mensen echt niet, die dat soort dingen roepen. Ik heb eens aan mijn moeder gevraagd wat dat soort mensen doen om 9 uur 's ochtends. En toen zei ze: Hetzelfde als jij om half 2 's middags.

Nou, eh, zolang dat om half 2 kan, ga ik niet om 9 uur naast mijn bed staan als het niet hoeft
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-10-2013, 11:52
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik snap dat soort mensen echt niet, die dat soort dingen roepen. Ik heb eens aan mijn moeder gevraagd wat dat soort mensen doen om 9 uur 's ochtends. En toen zei ze: Hetzelfde als jij om half 2 's middags.

Nou, eh, zolang dat om half 2 kan, ga ik niet om 9 uur naast mijn bed staan als het niet hoeft
tokio hotel
__________________
Forumdownie
Oud 10-10-2013, 12:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
tokio hotel
Hallo spuit elf.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-10-2013, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Friesche vlag breaker? Van die zakjes yoghurt!
Oh wacht, ik denk dat ik het weet. Maar ik wist niet dat dat yoghurt was, ik dacht dat het iets van fruitmoes/pap/toestand zou zijn.
En ze blijken tegenwoordig van Melkunie te zijn: http://www.frieschevlag.nl/vers/

Maar het is niet echt iets voor mij, ik ben geen fruityoghurtliefhebber.

Citaat:
Ik snap dat soort mensen echt niet, die dat soort dingen roepen. Ik heb eens aan mijn moeder gevraagd wat dat soort mensen doen om 9 uur 's ochtends. En toen zei ze: Hetzelfde als jij om half 2 's middags.

Nou, eh, zolang dat om half 2 kan, ga ik niet om 9 uur naast mijn bed staan als het niet hoeft
Dat 'soort' mensen?



Naar de winkel gaan en terugkomen met meer groenten dan iets anders. 4 zakken spruiten, 2 bloemkolen, 4 zakjes soepgroenten die afgeprijsd waren en meteen de diepvries zijn ingeschoven en een zak spinazie. En qua vlees heb ik enkel 8 tartaartjes en ossenworst Maar wat zijn de AH XL en de C1000 in de Brusselse Poort toch irritante kutwinkels en het leek wel of het zaterdag was, zo druk (hebben jullie vandaag een vrije dag?).


En mijn opa is een hoarder. Ik weet van wie ik mijn verzameldrang heb. Ik ben heel even boven gaan kijken toen hij naar de winkel was, oma houdt hem beneden in het gareel, maar kan niet meer de trap op. Dat was nogal Er is nog een looppad, maar daar is dan ook echt alles mee gezegd.
Oud 10-10-2013, 13:44
Verwijderd
Mijn anatomieleraar zegt 'skaniegewricht' in plaats van scharniergewricht.
Oud 10-10-2013, 14:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vanavond eetdate met museumvrijwilligers, mijn bijdrage (maar dan met yoghurt in plaats van slagroom en een beetje honing over de brie) staat in de oven
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-10-2013, 14:27
Verwijderd
Diepvriesje ontdooien. Hoihoi wat een pret!
Oud 10-10-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Vanavond eetdate met museumvrijwilligers, mijn bijdrage (maar dan met yoghurt in plaats van slagroom en een beetje honing over de brie) staat in de oven
En dat klinkt echt fucking lekker! Recept meteen opgeslagen.

Ik moet gaan bedenken wat ik met al die spruiten en bloemkool ga doen ^^
Oud 10-10-2013, 14:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, hij is klaar en ziet er heel mooi uit
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-10-2013, 14:39
Verwijderd
Haha, dat is zegmaar precies zoals ik altijd broccoliquiche maak Beetje bieslook erbij nog.
Oud 10-10-2013, 14:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Great minds...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-10-2013, 15:15
Verwijderd
Deze is voor Turk February.

Oud 10-10-2013, 15:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Bwuh, ik ben echt gaar Ik wou vandaag nog wandelen, maar dat gaat hem niet meer worden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-10-2013, 15:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik snap dat soort mensen echt niet, die dat soort dingen roepen. Ik heb eens aan mijn moeder gevraagd wat dat soort mensen doen om 9 uur 's ochtends. En toen zei ze: Hetzelfde als jij om half 2 's middags.

Nou, eh, zolang dat om half 2 kan, ga ik niet om 9 uur naast mijn bed staan als het niet hoeft
Ja idd. Je hebt alsnog evenveel dag, alleen zijn je slaaptijden anders. Ik kan 's nachts net zo veel dan niet meer shit doen dan 's ochtends.

Overigens moest ik vandaag en gisterochtend dingen doen, maar heb ik me zoals gewoonlijk weer eens verslapen. Het gaat weer lekker met de studie!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-10-2013, 15:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline


Uh-oh, daar komt de beloofde regen aan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-10-2013, 15:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Lekker luchtje, Qimm
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-10-2013, 16:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Regen:

Spoiler

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-10-2013, 16:08
Verwijderd
Kahak! Er staat al maanden een prachtige stenen vijzel naar me te lachen bij de wereldwinkel, maar een hele moderne, dus enkel voor mijn echte keuken, niet geschikt voor larp. Nu had ik door mijn donaties een bon van 5 euro en vandaag een financiële meevaller dus ik vond dat ik dat ding mocht gaan halen (hij was niet eens zo duur). En nu is hij weg

Dat soort voorvallen maakt mij dus tot een impulskoper! Grmbl!
Oud 10-10-2013, 16:39
Verwijderd
Oud 10-10-2013, 16:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-10-2013, 16:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
/weerupdate
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-10-2013, 17:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wauw, Qimm Bijzonder toch dat het aan de binnenkant van de regenboog altijd lichter is dan erbuiten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-10-2013, 17:14
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Bwuh, ik ben echt gaar Ik wou vandaag nog wandelen, maar dat gaat hem niet meer worden.
Ik wilde nog sporten en daarna practica uitwerken, maar ook ik ben echt te gaar.

Citaat:
Goede reclamecampagne als je eigenlijk gewoon een zakje yoghurt verkoopt voor de prijs van een heel pak yoghurt, zodat het handig is voor onderweg, en mensen toch je product gaan eten als ze gewoon thuis zitten
Ik kon dan ook mijn mond niet ver genoeg open doen voor een lepel, anders had ik wel gewoon yoghurt uit een pak gekocht.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-10-2013, 17:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Holy crap Qimm, waar de fuck woon jij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-10-2013, 17:27
Verwijderd
Qimm, waar ia dat ergens? Volgens mij zitten wij niet heel ver uit elkaar, maar ik moet zometeen naar huis fietsen.
Oud 10-10-2013, 17:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat ze iets verder weg woont dan ik van jou af gezien. En hier is het inmiddels ook weer droog. Het begint zelfs weer een beetje lichtblauw te worden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-10-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ze iets verder weg woont dan ik van jou af gezien. En hier is het inmiddels ook weer droog. Het begint zelfs weer een beetje lichtblauw te worden.
Je had gelijk. En ik kwam droog thuis! Toen ik vanochtend naar school fietste, kwam ik mensen tegen in de winterjas met handschoenen aan en dikke sjaal om. Het was wel fris, maar overdrijven is ook een vak...
Oud 10-10-2013, 20:41
Verwijderd
nou ik heb m'n handschoenen ook al uit de kast gehaald en m'n winterjas draag ik sinds vorige week weer. Vind het gewoon tyfkoud om 8.15 uur.
Oud 10-10-2013, 20:48
Verwijderd
Ik heb mijn winterjas wel al aan gehad, met name ´s ochtends om 06.30 en om ´s avonds om 22.00. Maar ik vond dat het om 10.00 vanochtend echt niet meer heel koud was, en vanavond om 20.00 was het wel een beetje fris met alleen een vest. Ik vind dit sowieso een stom seizoen want ik vind het eigenlijk te koud voor alleen een vest en te warm voor een winterjas.
Oud 10-10-2013, 20:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben al sinds dinsdagavond niet buiten geweest, maar toen vond ik 't niet bijster koud. Hier binnen staat de kachel ook niet aan en ik heb 't teringwarm. Holy shit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-10-2013, 20:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben trouwens op aanraden van een aantal mensen hier aan het kijken naar student-appartementen en er komt er af en toe 1tje vrij en dat klinkt allemaal heel tof. Midden in de stad, eigen keuken en badkamer, bergruimte...en door de huursubsidie zou ik zo'n 40 euro minder pm betalen dan nu.
Alleen vind ik het heel erg moeilijk om zulk soort stappen te zetten. Ik bedoel, ik heb er al moeite mee om m'n bed uit te komen en naar buiten te gaan, laat staan dat ik ga verhuizen. Hoe moet ik dat in Godsnaam allemaal doen. Pfff. Maar ik wil 't wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-10-2013, 21:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Tijd voor Shutter
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-10-2013, 21:05
Verwijderd
Het is hier netjes. Gewoon abnormaal. Bijna steriel maar goed, die nieuwe huurders waren wel enthousiast en ws gaan die lelijke vloer overnemen
We hebben iets van 20 zakken met vuil weggeflikkerd inmiddels, 10 dozen kringloop, hele zwik grofvuil. Er staan 20 dozen ingepakt en ik verwacht er nog een stuk of 15 in te pakken. Best netjes voor 3 personen Less is more en we gaan niks overbodigs mee lopen zeulen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.