Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2016, 17:46
Verwijderd
Hey allemaal,

Ik ga aankomende meivakantie een week lang duiken. Daarvoor wil ik al mijn brevet hebben gehaald. Als ik online zoek vind ik voornamelijk resultaten waar NAUI boven PADI wordt geprezen. Ze zeggen daar dat NAUI er dieper op in gaat maar je je diploma weer sneller bij PADI haalt. Ik hou wel van een uitdaging dus ik ga waarschijnlijk mijn NAUI certificaat halen. Is dit de juiste keuze en wat zijn jullie ervaringen?

Ik wil dus in de meivakantie of in Aruba of in Mozambique of in Tanzania gaan duiken. Wat raden jullie mij aan of opperen jullie nog andere mogelijkheden?

En tot slot. Stel ik haal mijn NAUI en wil een vervolgcursus van PADI doen. Kan dit dan?

Groet,
Philip
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2016, 18:06
Verwijderd
Iemand?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2016, 16:07
E2001
E2001 is offline
Hallo Philipus3001,

Ik ben zelf 15, maar heb wel PADI brevetten ik heb scuba diver, open water en advanced open water met enriched air diver. Het is echt leuk om te doen. De cursus kost wel veel het is niet makkelijk om alles uit je hoofd te leren, maar het is het echt waard. Ik heb geen ervaring met die andere soorten, maar bij PADI is alles goed gegaan.

Veel succes en plezier!

Met vriendelijke groet,

E2001
Met citaat reageren
Oud 04-10-2016, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Hallo Philipus3001,

Ik ben zelf 15, maar heb wel PADI brevetten ik heb scuba diver, open water en advanced open water met enriched air diver. Het is echt leuk om te doen. De cursus kost wel veel het is niet makkelijk om alles uit je hoofd te leren, maar het is het echt waard. Ik heb geen ervaring met die andere soorten, maar bij PADI is alles goed gegaan.

Veel succes en plezier!

Met vriendelijke groet,

E2001
Hoi E2001,

Als je op je 15e al zoveel brevetten hebt, hoe oud was je dan toen je begon? En betreft de theorie. Slaagt iedereen voor die toetsen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.