Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 09:21
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
vandaag is pim een jaar dood..wat doet dat met jullie?!
Gaan jullie hem vandaag nog herdenken ofzo?!?!
gooi alles wat eruit moet over pim enzo maar hier neer.............
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 09:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Tis dat je het zegt, anders had ik er niet eens aan gedacht!

Nee ik ga er verder niets aan doen, ik ga vandaag naar de kapper
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:26
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Ik word strontziek van al het gezeur om Fortuyn... op tv zijn nog stééds simplisten te zien die keihard blèren dat Pim Fortuyn ó-zo geweldig was geweest voor 't vaderland, terwijl ze níet weten waar ze het over hebben...

'Pim verwoordde wat wij dachten, en voor Pim ging alles klote', terwijl het onder 't Kabinet-Paars bijzonder goed ging...

Ik denk niet dat ik bij de Free Record Shop 'n herdenkingsvlag ga kopen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-05-2003 @ 10:23:
Tis dat je het zegt, anders had ik er niet eens aan gedacht!

Nee ik ga er verder niets aan doen, ik ga vandaag naar de kapper
En ik ben huiswerk aan het maken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:31
the tourist
the tourist is offline
Ik heb er wel even aan gedacht, maar ik ga hem niet herdenken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:33
Thomas
Thomas is offline
Ik wist het wel, maar het doet me niet echt veel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:33
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Heb r wel bij stilgestaan, maar verder nix
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-05-2003 @ 09:30:
En ik ben huiswerk aan het maken.
Zie, allemaal veeeeel belangrijkere dingen om te doen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:34
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
doet me niks.
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:34
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Njah wij herdenken hem wel
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:36
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
'k Zag op tv (was 't bij Man Bijt Hond?) een dame of leeftijd tegen een foto van Fortuyn zeggen dat alles goed kwam en dat ze tot haar dood op 'm zou stemmen...

Da's toch walgelijk?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik vind het totaal niet erg dat hij dood is... als ik dat mag zeggen hier zonder gescheld naar mijn hoofd te krijgen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:37
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik ga hem asbsoluut herdenken. Ga straks misschien naar Rotterdam toe om mee te lopen in een stille tocht. Anders ga ik naar z'n huis...
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:39
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
m'neer schreef op 06-05-2003 @ 10:36:
'k Zag op tv (was 't bij Man Bijt Hond?) een dame of leeftijd tegen een foto van Fortuyn zeggen dat alles goed kwam en dat ze tot haar dood op 'm zou stemmen...

Da's toch walgelijk?
Walgelijk kan ik het niet noemen, maar het is niet al te slim.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:39
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2003 @ 10:36:
Ik vind het totaal niet erg dat hij dood is... als ik dat mag zeggen hier zonder gescheld naar mijn hoofd te krijgen
Je krijgt geen gescheld van me, maar ik vind het nogal ongepast dat je dat zegt. Een normaal persoon wens je de dood niet toe.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:40
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2003 @ 10:36:
Ik vind het totaal niet erg dat hij dood is...
Ik vind dat er een verschil is tussen 't feit dat-ie dood is en 't feit dat-ie geen (directe) rol meer speelt in de Nederlandse politiek.
Dat Fortuyn vermoord is keur ik niet goed, omdat moord nu niet bepaald bijdraagt aan een prettige samenleving, maar het feit dat hij geen politicus meer is vind ik een zéér prettige gedachte.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:43
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Nee, ik ga hem niet herdenken. Erg wat er gebeurd is, maar ik denk dat we beter af zijn zonder hem (wat niet wil zeggen dat ik een moord goedkeur).

Maar al dat gezeur en herdenkingsoptochten voor hem...Zelfs in Italië is een speciale mis vanavond. Toch eigenlijk wel absurd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 09:45
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Citaat:
m'neer schreef op 06-05-2003 @ 11:40:
Ik vind dat er een verschil is tussen 't feit dat-ie dood is en 't feit dat-ie geen (directe) rol meer speelt in de Nederlandse politiek.
Dat Fortuyn vermoord is keur ik niet goed, omdat moord nu niet bepaald bijdraagt aan een prettige samenleving, maar het feit dat hij geen politicus meer is vind ik een zéér prettige gedachte.
Dit vind ik een betere en nettere reactie inderdaad...
Iedere dood is een verlies, en zekerz als het nog eens door zinloos geweld om is gebracht. Ik denk dat wanneer je het niet erg vind dat iemand aardoor dood is gegaan (fortuyn of niet) je zinloos geweld dus ook eigenlijk goed keurt.
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2003, 09:47
Verwijderd
Ik wist het.

En daar houdt het mee op, ik ga hem niet herdenken of zo. Het is erg dat hij dood is, maar verder.. Mna. Ik ga er niet zo veel aandacht aan besteden
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:22
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Nee, ik ga hem niet herdenken.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:23
Verwijderd
Ik ga vandaag leren.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:23
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik ga me kaal scheren.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:25
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
terror koe schreef op 06-05-2003 @ 11:21:
Stille tocht?? Dammit, ik wou gaan winkelen
Dat kan toch gewoon? Voor zover ik weet lopen wij niet Free Record Shop door.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:27
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ik heb er even bij stil gestaan en met mijn moeder over gehad zojuist. Verder ben ik neit van plan er meer aan te doen/besteden zeg maar

Ik moet leren voor mijn examens
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:36
Verwijderd
nou, het spijt met ontzettend, maar dat hij een jaar dood is, doet me niets.. hij had voor mij niet doodgehoeven, maar om nu hele optochten ofzo te organiseren, vanavond op tv ook, allemaal programma's, jemig, dat doen we bij andere mensen die neergeschoten zijn ookn iet hoor.. so what dat hij een jaar dood is.. volgend jaar is hij 2 jaar dood, dus?? elk jaar stille tochten, bloemen, knuffels bij zn huis en graf, jemig, word even wakker zeg..
het is op deze manier helemaal niet de bedoeling van mij om mensen te kwetsen ofzo, maar ik vind het allemaal een beetje onzin..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 10:42
Jaap stam
Jaap stam is offline
Ik ga hem vanavond herdenken, in de Keizer, onder het genot van een stuk of 30 biertjes
__________________
Wie niet sterk is, moet hard kunnen rennen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Charlie1704 schreef op 06-05-2003 @ 11:36:
nou, het spijt met ontzettend, maar dat hij een jaar dood is, doet me niets.. hij had voor mij niet doodgehoeven, maar om nu hele optochten ofzo te organiseren, vanavond op tv ook, allemaal programma's, jemig, dat doen we bij andere mensen die neergeschoten zijn ookn iet hoor.. so what dat hij een jaar dood is.. volgend jaar is hij 2 jaar dood, dus?? elk jaar stille tochten, bloemen, knuffels bij zn huis en graf, jemig, word even wakker zeg..
het is op deze manier helemaal niet de bedoeling van mij om mensen te kwetsen ofzo, maar ik vind het allemaal een beetje onzin..
Idd, er gaan meer mensen dood en die vergeten we na 1 dag al.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:45
Upke
Upke is offline
Wie is Pim Fortuin?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:46
Jaap stam
Jaap stam is offline
Da's mijn homofiele broer,

Hij is vorig jaar door zijn kop geknalt, nadat ie een strantaartje had gegeten.
__________________
Wie niet sterk is, moet hard kunnen rennen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:47
Shadow X
Avatar van Shadow X
Shadow X is offline
Ik gedenk een vriend van me die verongelukt is die ochtend
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:47
Jaap stam
Jaap stam is offline
excuseer, stronttaartje
__________________
Wie niet sterk is, moet hard kunnen rennen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:48
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
terror koe schreef op 06-05-2003 @ 11:35:
(eigenlijk had ik een afwasborstel nodig)


Ontopic:
Ik vind het teneerste zoals hier boven staat gewoon erg dat iemand vermoord is...
Daarnaast zat ik er net al aan te denken... stel hij was niet vermoord... zouden we dan wel een functionerend kabinet hebben... maar ja... :>
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:48
Shadow X
Avatar van Shadow X
Shadow X is offline
Pim Fortuyn krijgt echt teveel aandacht. Maar ja, wie ben ik?!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-05-2003 @ 11:42:
Idd, er gaan meer mensen dood en die vergeten we na 1 dag al.
mjah, daarom... hoewel er altijd mensen zijn die ik niet snel zal vergeten.. maar daar hou ik ook geen stille tocht ofzo voor...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Shadow X schreef op 06-05-2003 @ 10:47:
Ik gedenk een vriend van me die verongelukt is die ochtend
Kijk zie... DAT is belangrijker dan iemand die je helemaal niet kent!

Sterkte
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Shadow X schreef op 06-05-2003 @ 11:48:
Pim Fortuyn krijgt echt teveel aandacht. Maar ja, wie ben ik?!
Ik vind het nog wel meevallen. Het is ook wel nuttig, vooral op zo'n dag als vandaag: worden we weer even herinnerd waar we van verlost zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2003, 10:59
Jaap stam
Jaap stam is offline
Mee eens, je kunt wel een stille tocht houden, maar:

zoals Theo maassen al eens zei: Bij PSV hebben ze een bord waar geen reklame op staat, daar staat op: PSV IS TEGEN RACISME. Denk je nou echt dat de racistische supporters dan zeggen van: Oh eehh.. Nou kap ik er ook mee.

Kortom, het is geen oplossing



Veel sterkte overigens met het verlies, voor degenen die wel hinder hebben van het verlies van Pim
__________________
Wie niet sterk is, moet hard kunnen rennen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:21
Verwijderd
Ik ga autorijden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:23
tsx
Avatar van tsx
tsx is offline
Citaat:
m'neer schreef op 06-05-2003 @ 10:26:
Ik denk niet dat ik bij de Free Record Shop 'n herdenkingsvlag ga kopen.
Kan dat?
__________________
Spamming isn't a sport, it's an art.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:23
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
m'neer schreef op 06-05-2003 @ 10:40:
Ik vind dat er een verschil is tussen 't feit dat-ie dood is en 't feit dat-ie geen (directe) rol meer speelt in de Nederlandse politiek.
Dat Fortuyn vermoord is keur ik niet goed, omdat moord nu niet bepaald bijdraagt aan een prettige samenleving, maar het feit dat hij geen politicus meer is vind ik een zéér prettige gedachte.
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
m'neer schreef op 06-05-2003 @ 10:40:
Ik vind dat er een verschil is tussen 't feit dat-ie dood is en 't feit dat-ie geen (directe) rol meer speelt in de Nederlandse politiek.
Dat Fortuyn vermoord is keur ik niet goed, omdat moord nu niet bepaald bijdraagt aan een prettige samenleving, maar het feit dat hij geen politicus meer is vind ik een zéér prettige gedachte.
Ik keur zinloos geweld niet goed, ik keur moord niet goed, het enige dat ik zeg is dat ik het niet erg vind dat hij dood is. Verder beweer ik niets of spreek ik niets tegen...

Wel vind ik het belachelijk dat mensen 1 persoon herdenken. Een persoon die ook maar niets nuttigs bereikt heeft. En het is helemaal belachelijk te bedenken dat wij op 4 mei doden herdenken, mensen die gevochten hebben voor ons vaderland en dat er op 6 mei van die egoistische mensen zijn die het nodig vinden 1 persoon te herdenken die ons land alleen maar schade had toegebracht... Echt achterlijk is dat.

[edit] Het enige wat jammer is, is dat die vent niet minister president geworden is en toen heeft laten zien dat zijn oplossingen nergens op sloegen en financieel niet haalbaar waren. Hij was gevallen met zijn partijtje en dan hadden we tenminste nu niet het gezeik gehad: "Maar als Pim er was geweest was het beter geweest blablabla"
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 11:29.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:29
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2003 @ 12:27:
Ik keur zinloos geweld niet goed, ik keur moord niet goed, het enige dat ik zeg is dat ik het niet erg vind dat hij dood is. Verder beweer ik niets of spreek ik niets tegen...

Wel vind ik het belachelijk dat mensen 1 persoon herdenken. Een persoon die ook maar niets nuttigs bereikt heeft. En het is helemaal belachelijk te bedenken dat wij op 4 mei doden herdenken, mensen die gevochten hebben voor ons vaderland en dat er op 6 mei van die egoistische mensen zijn die het nodig vinden 1 persoon te herdenken die ons land alleen maar schade had toegebracht... Echt achterlijk is dat.
daar ben ik het dan ook weer mee eens. als iemand anders vermoord was, iemand hier uit de straat ofzo, zou dat ook niet herdacht worden.
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Jaap stam schreef op 06-05-2003 @ 11:47:
excuseer, stronttaartje

De taartengooiersclub zit bij ons om de hoek, aan de andere kant van het park, en die zijn in de lokale pers ook goed doorgezaagd over die stront en braaksel taart.

Mooi niet dus, het was er een van de banketbakker, met chocola en banketbakkersroom en kersensaus.

Tuurlijk, het verpest evenzeer je goeie pak, maar is toch best lekker.

Het was die stronttaart mythe die ervan gemaakt werd, en het misbruik om sympathie te wekken, daar werd ik nou echt kotsmisselijk van.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:36
Jaap stam
Jaap stam is offline
Wie weet waren zijn oplossingen wel goed, en misschien waren ze zelfs zo goed dat jij totaal van gedachten bent verandert.

Een ding is in ieder geval zeker, mocht Pim fortuyn premier zijn geworden, dan had de politiek met een hoop veranderingen te kampen gehad. De vraag blijft echter of zijn partij ook stand zou kunnen houden met hem aan het roer, want daar heeft mister Matt Herben niet echt goed voor gezorgd, helaas. Want Mocht de partij een beetje single-minded zijn, dan zouden er heel wat vreemde dingen kunnen gebeuren
__________________
Wie niet sterk is, moet hard kunnen rennen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:37
Jaap stam
Jaap stam is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 12:32:
De taartengooiersclub zit bij ons om de hoek, aan de andere kant van het park, en die zijn in de lokale pers ook goed doorgezaagd over die stront en braaksel taart.

Mooi niet dus, het was er een van de banketbakker, met chocola en banketbakkersroom en kersensaus.

Tuurlijk, het verpest evenzeer je goeie pak, maar is toch best lekker.

Het was die stronttaart mythe die ervan gemaakt werd, en het misbruik om sympathie te wekken, daar werd ik nou echt kotsmisselijk van.
Dat bekijken we vanavond op het nieuws dan nog maar eens een keer in de herhaling
__________________
Wie niet sterk is, moet hard kunnen rennen!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:43
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
hmm, ik denk dat ik de vijver ga schoonmaken
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:48
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-05-2003 @ 11:50:
Kijk zie... DAT is belangrijker dan iemand die je helemaal niet kent!

Sterkte
Dat kun jij helemaal niet bepalen!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:56
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik ga zeker 1minuut stil zijn!
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:57
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 06-05-2003 @ 12:56:
ik ga zeker 1minuut stil zijn!
als je slaapt?
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:02
Cheops
Avatar van Cheops
Cheops is offline
ik ga naar hilversum, naar 't mediapark..
niet uit eigen wil ofzo hoor, maar voor een journalistiek verslag van school, lijkt me best interessant om zoiets eens mee te maken..

voor de rest doet het me niks..
__________________
"I feel I'm stone, not cause I bop or wear my cap cocked/The more emotion I put into it, the harder I rock"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Pim Fortuyn is 2 jaar dood.
peaceflower
340 13-05-2004 21:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Paars III
Evito
72 29-01-2003 14:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Lijsttrekkersdebat van net (op radio1/ned3)
Joostje
22 14-01-2003 23:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie.
Internationalist
141 24-05-2002 15:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.