Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 12:30
qghp
qghp is offline
doet met niks.......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 12:38
Kamilla
Kamilla is offline
Ik ga hem niet herdenken wordt een btje gek van al dat gedoe over Pim Fortuyn...

En dat allemaal op mijn verjaardag
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:40
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb wel andere dingen waar ik me druk over moet maken...
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:42
Verwijderd
Ik kan niet zeggen dat het erg veel met me doet
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:57
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb dr totaal niet bij stilgestaan..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:17
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
mij doet het verder ook niet heel erg veel.
Ik vond pim wel cool..al hadtie natuurlijk goede en slechte kanten..en tje ik ben voor de sp dus op hem stemmen deed ik al helemaal niet..
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:17
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
Citaat:
koemeeltje schreef op 06-05-2003 @ 13:38:
Ik ga hem niet herdenken wordt een btje gek van al dat gedoe over Pim Fortuyn...

En dat allemaal op mijn verjaardag

whaha ben je jarig gefeliciteerd dan!
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:54
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Sorry maar die hele Pim kan me gestolen worden, waarom moet daar nou bij stilgestaan worden en de buurman die gisteren dood gevonden werd niet?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:56
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline


eigenlijk niet, maar paste wel bij dit topic
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:59
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
somebody special schreef op 06-05-2003 @ 14:54:
Sorry maar die hele Pim kan me gestolen worden, waarom moet daar nou bij stilgestaan worden en de buurman die gisteren dood gevonden werd niet?
ik ben het daar een beetje mee eens, pim betekend voor mij ook niks. (ik ben heel links dus) Maar er waren een hoop mensen voor wie hij wel wat betekende, dus als die hem willen herdenken vind ik dat best en als ze even stil willen zijn of zo ben ik ook wel stil. Als het iemand was die heel veel voor mij betekende had ikd at ook gewild denk ik.
__________________
"I fear a cage. To stay behind bars until use and old age acpect them and all chance of valor has gone beyond recall or desire"
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 14:01
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
prinses eowyn schreef op 06-05-2003 @ 14:59:
ik ben het daar een beetje mee eens, pim betekend voor mij ook niks. (ik ben heel links dus) Maar er waren een hoop mensen voor wie hij wel wat betekende, dus als die hem willen herdenken vind ik dat best en als ze even stil willen zijn of zo ben ik ook wel stil. Als het iemand was die heel veel voor mij betekende had ikd at ook gewild denk ik.
Precies! Ik heb ook respecht voor mensen die hem wel willen herdenken en zal idd ook even stil zijn als zij dat willen maar mij zegt het verder helemaal niets!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 14:06
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Iedereen moet doen wat hij zelf wilt, ik ga Fortuyn niet herdenken of zo, maar als andere dat willen prima, ik heb er geen problemen mee.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 14:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ga hem niet herdenken en niet echt iets speciaals doen of zo... maar ik vind wel dat we ff mogen terugdenken aan hem, gewoon uit respect, ook al zou je niet op hem gestemd hebben (zoals ik), het is dan toch verschrikkelijk wat er gebeurd is met hem.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 14:19
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-05-2003 @ 15:17:
Ga hem niet herdenken en niet echt iets speciaals doen of zo... maar ik vind wel dat we ff mogen terugdenken aan hem, gewoon uit respect, ook al zou je niet op hem gestemd hebben (zoals ik), het is dan toch verschrikkelijk wat er gebeurd is met hem.
*eens*
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 06-05-2003 @ 12:48:
Dat kun jij helemaal niet bepalen!
ik persoonlijk zou verdrietiger zijn om een goede vriend van me als die overleden zou zijn, dan een politicus die ik niet ken.
Daarom herdenk ik Pim Fortuyn niet. Hij was slechts een politicus, geen Jezus of messias. Dat hij voor anderen belangrijk was, moeten zij weten, voor mij was hij dat absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:03
kastdeur
kastdeur is offline
nou haleluja
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:13
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 06-05-2003 @ 10:31:
Ik heb er wel even aan gedacht, maar ik ga hem niet herdenken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:14
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
koemeeltje schreef op 06-05-2003 @ 13:38:
Ik ga hem niet herdenken wordt een btje gek van al dat gedoe over Pim Fortuyn...

En dat allemaal op mijn verjaardag
van harte GE-FE-LI-CI-TEERD!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik las eergisteren nog eens in de Story (of Privé, weet ik het) hoe het laatste uur van Pim eruit heeft gezien. Arme kerel. Ik vond het een heel lieve, sympathieke man met goede standpunten over bepaalde dingen, en ik hoop nog steeds dat ze die Volkert levenslang in een isoleercel zetten.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:49
DutchTerror
Avatar van DutchTerror
DutchTerror is offline
Citaat:
m'neer schreef op 06-05-2003 @ 10:36:
'k Zag op tv (was 't bij Man Bijt Hond?) een dame of leeftijd tegen een foto van Fortuyn zeggen dat alles goed kwam en dat ze tot haar dood op 'm zou stemmen...

Da's toch walgelijk?

links kut figuur houd je bek ofzow
__________________
toch?!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:52
Kreeziee85
Avatar van Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
DutchTerror schreef op 06-05-2003 @ 16:49:
links kut figuur houd je bek ofzow
Nou nou..moet dat op die manier??

mag hij/zij zeggen wat ie vind? daar hoef je toch niet ZO op te reageren??
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:00
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
DutchTerror schreef op 06-05-2003 @ 16:49:
links kut figuur houd je bek ofzow
hahahahahaha
wat een domheid
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
DutchTerror schreef op 06-05-2003 @ 16:49:
links kut figuur houd je bek ofzow

whaha NERD
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 06-05-2003 @ 16:16:
Ik las eergisteren nog eens in de Story (of Privé, weet ik het) hoe het laatste uur van Pim eruit heeft gezien. Arme kerel. Ik vond het een heel lieve, sympathieke man met goede standpunten over bepaalde dingen, en ik hoop nog steeds dat ze die Volkert levenslang in een isoleercel zetten.

Whahaha
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:50
Verwijderd
dus ook een jaar geleden dat er voor t laatst file in Driehuis stond.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:08
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
DutchTerror schreef op 06-05-2003 @ 16:49:
links kut figuur houd je bek ofzow
Links? Nee hoor; centrum-rechts, om precies te zijn. 'k Stem overigens trouw VVD, en geen SP, om het even érg zwart-wit te brengen.

Ik wil best m'n 'bek' houden, maar dan wil ik wel een gegronde argumentatie, en geen hersenloos gewauwel. Kom op zeg; je bent Pim Fortuyn toch niet?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:25
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-05-2003 @ 12:27:
Ik keur zinloos geweld niet goed, ik keur moord niet goed, het enige dat ik zeg is dat ik het niet erg vind dat hij dood is. Verder beweer ik niets of spreek ik niets tegen...
...en dat beweerde ik ook niet; ik hoop niet dat m'n antwoord verkeerd overkwam?

Als Fortuyn inderdaad minister-president was geworden, en het Kabinet direct was gevallen, zou 't zo ongeveer hetzelfde geweest zijn als nu, maar dan inderdaad zonder het gezeur 'dat alles waarschijnlijk beter zou zijn geweest als Pim nog had geleefd'...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:29
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef op 06-05-2003 @ 15:01:
Precies! Ik heb ook respecht voor mensen die hem wel willen herdenken en zal idd ook even stil zijn als zij dat willen maar mij zegt het verder helemaal niets!
Nou, ik niet. Het tuig wat hem herdenkt verdient het niet respect te krijgen van anderen. Niet voor een totaal nutteloze herdenking voor iemand die niets concreets heeft betekend.

Ik heb vandaag dan ook in de stad gespeurd naar Pimvlaggen om af te scheuren en in de hens te steken, maar helaas (of gelukkig) er hing nergens één.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-05-2003 @ 15:17:
Ga hem niet herdenken en niet echt iets speciaals doen of zo... maar ik vind wel dat we ff mogen terugdenken aan hem, gewoon uit respect, ook al zou je niet op hem gestemd hebben (zoals ik), het is dan toch verschrikkelijk wat er gebeurd is met hem.
Zeker, ik vond de man wel sympathiek en grappig eigenlijk. Zijn gedachtegoed vind ik drie keer niks, maar de manier waarop hij de mensen achter zich wist te krijgen en zijn profilering als persoon waren politiek gezien erg interessant. Hij heeft de politiek gereanimeerd op het moment waarop zij leek te sterven in nietszeggende middenpartijen en saaie politici.

Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2003 @ 19:29:
Nou, ik niet. Het tuig wat hem herdenkt verdient het niet respect te krijgen van anderen. Niet voor een totaal nutteloze herdenking voor iemand die niets concreets heeft betekend.
Pff ja, die zogenaamde Pim-aanhangers met hun complottheorieën en schaamteloze meningen over zaken waar ze geen verstand van hebben, daar walg ik van.
Vrijheid van meningsuiting m'n reet, linkse mensen mogen van die lui met geen woord reppen over Fortuyn. Schandalig hoe de goede politicus Paul Rosenmöller bejegend is na de moord op Fortuyn, Rosenmöller heeft altijd inhoudelijk gereageerd op Fortuyn en hem daarbij volledig de les gelezen. Ook Melkert en Kok verdienden het niet afgeschilderd te worden als de moordenaars van Fortuyn.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:53
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Wat ik niet snap is hoe mensen die het niet eens waren met zijn politieke standpunt, toch het prima vinden dat hij dood is. Goed, misschien kon je hem niet en misschien deed het je niks, helemaal prima, maar de aanslag op pim fortuyn was zo en zo een aanslag op democratie en mensenrechten, en ik denk dat iedere politieke partij het daar wel mee eens is. Overigens buiten het politiek om was pim Fortuyn gewoon een goede man die net als zovelen slachtoffer is geworden van zinloos geweld. En er worden voor meerdere slachtoffers van zinloos geweld stille tochten geregeld en ook deze worden herdacht door mensen die erom gaven. De moord op Pim Fortuyn mag dan een groter publiek trekken dan slechts 1 dorp waar iemand in is neergeschoten, maar desalniettemin blijft het gewoon erg dat dit kan gebeuren, en mensen die zeggen "blij dat hij dood is" en "goed dat hij zo geen premier kon worden" kom op zeg, het blijft onrechtvaardig om daarover te oordelen als iemand nooit de kans heeft gekregen om zichzelf te bewijzen. Hij had het inderdaad slecht kunnen doen, maar hij had het ook goed kunnen doen.
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:54
Verwijderd
Het doet me eerlijk gezegd niets.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:14
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
mij ook niet, ik zie het ook niet als een politieke moord of een aanslag op de democratie.

Gewoon de ene gek schiet de andere gek door zn hoofd, en laat die andere gek nou toevallig een politicus zijn...
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:34
Verwijderd
eerst was ik geschrokken, want ik had die man een paar dagen voor zijn dood in het echt gezien... maar al snel was ik blij dat we van die vreselijke vent verlost waren...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:47
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
duyvel schreef op 06-05-2003 @ 20:14:
mij ook niet, ik zie het ook niet als een politieke moord of een aanslag op de democratie.

Gewoon de ene gek schiet de andere gek door zn hoofd, en laat die andere gek nou toevallig een politicus zijn...
Volkert is niet gek..
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 06-05-2003 @ 20:34:
eerst was ik geschrokken, want ik had die man een paar dagen voor zijn dood in het echt gezien... maar al snel was ik blij dat we van die vreselijke vent verlost waren...
mjah idd
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:02
Verwijderd
damn, ze doen alsof die gast fucking jesus was. Maar hij heeft geen fuck gedaan. Ja oke, hij heeft heel veel mensen de politiek in geholpen die er daarna een fijn zooitje van hebben gemaakt.

Volgend jaar is iedereen hem hopelijk weer vergeten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ach, die Pim..

''Nederland is vol'' mag ik niet meer zeggen, daarom zeg ik 'Nederland is druk'. In mijn ogen een beetje té druk.'

Vond ik wel geestig.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:34
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Waarom is iedereen ineens zo anti-Pim?

Ik vond hem een leuke vent, ik moest altijd wel om hem lachen. En hij was van binnen echt nog een kind, met zo'n trotse 'kijk mama zonder handen'-uitstraling. (© Claudia )
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Dminor schreef op 06-05-2003 @ 21:34:
Waarom is iedereen ineens zo anti-Pim?
Omdat iedereen toen half gehersenspoeld(net zoals in films waar ze met zn allen achter 1 gastje aanlopen) was en waarvan sommigen t nu nog steeds zijn
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:44
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 06-05-2003 @ 22:19:
Omdat iedereen toen half gehersenspoeld(net zoals in films waar ze met zn allen achter 1 gastje aanlopen) was en waarvan sommigen t nu nog steeds zijn
Oh ja, ik begrijp het.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik vind het walgelijk om vandaag weer heel de dag al die personen te moeten zien op tv die constant rondschreeuwen dat linkse politici de moord hebben veroorzaakt.
Pim fortuyn zei net zo veel tegen hen als zij tegen hem. En een moord creëer je niet met woorden, dat is gewoon een gek geweest. Klaar.

Kortom, een kut-dag om dat weer constant op tv te moeten zien.
Maar dat Fortuyn dood is, is op zich wel triest. Elke moord is namelijk triest. Maar laat dat zijn bekenden lekker voor henzelf herdenken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:30
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Dminor schreef op 06-05-2003 @ 22:44:
Oh ja, ik begrijp het.
Ik ben altijd helder
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:02
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2003 @ 19:29:
Nou, ik niet. Het tuig wat hem herdenkt verdient het niet respect te krijgen van anderen. Niet voor een totaal nutteloze herdenking voor iemand die niets concreets heeft betekend.

Ik heb vandaag dan ook in de stad gespeurd naar Pimvlaggen om af te scheuren en in de hens te steken, maar helaas (of gelukkig) er hing nergens één.
Ben jij nu helemaal gek geworden! Hoe DURF je alle mensen die Fortuyn herdenken tuig te noemen. Ben je wel goed bij je hoofd!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 07-05-2003 @ 00:02:
Ben jij nu helemaal gek geworden! Hoe DURF je alle mensen die Fortuyn herdenken tuig te noemen. Ben je wel goed bij je hoofd!
Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG!Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG!


Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 07-05-2003 @ 00:02:
Ben jij nu helemaal gek geworden! Hoe DURF je alle mensen die Fortuyn herdenken tuig te noemen. Ben je wel goed bij je hoofd!
Ja.

Open toch je ogen, man! Je hoeft maar te kijken naar die Fortuyn-demonstraties en herdenkingen om te zien wat voor soort dat is...geblondeerde Hennies met hoepels in hun oren die hun dochtertjes Charissa en hun zoontjes Kevin noemen, werkloze vuilnismannen met Feyenoord-tattoos, schreeuwende xenofobe paupers en andersoortig laaggeschoold plebs wat zich nooit heeft geïnteresseerd in politiek, tot er iemand kwam die alleen maar schopte.

Ik beweer volmondig dat het tuig is, ja!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:13
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 07-05-2003 @ 00:02:
Ben jij nu helemaal gek geworden! Hoe DURF je alle mensen die Fortuyn herdenken tuig te noemen. Ben je wel goed bij je hoofd!
Nou als ik ze hoor op TV, gadver :/ Stelletje imbecielen

Ze kunnen beter hen t land uit zetten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:17
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2003 @ 00:11:
Ja.

Open toch je ogen, man! Je hoeft maar te kijken naar die Fortuyn-demonstraties en herdenkingen om te zien wat voor soort dat is...geblondeerde Hennies met hoepels in hun oren die hun dochtertjes Charissa en hun zoontjes Kevin noemen, werkloze vuilnismannen met Feyenoord-tattoos, schreeuwende xenofobe paupers en andersoortig laaggeschoold plebs wat zich nooit heeft geïnteresseerd in politiek, tot er iemand kwam die alleen maar schopte.

Ik beweer volmondig dat het tuig is, ja!
Je bent niet goed snik! Zo zijn ze niet allemaal. Die mensen zitten er wel tussen, dat weet ik ook wel, maar wat zit er bij GroenLinks dan? Is dat allemaal chique en mensen van jouw stand? Daar zit zeker niets verkeerds tussen?
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 23:18
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 07-05-2003 @ 00:13:
Nou als ik ze hoor op TV, gadver :/ Stelletje imbecielen

Ze kunnen beter hen t land uit zetten
Wat hebben ze dan zojuist gezegd op TV Adje?
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 09:33
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-05-2003 @ 01:11:
Ja.

Open toch je ogen, man! Je hoeft maar te kijken naar die Fortuyn-demonstraties en herdenkingen om te zien wat voor soort dat is...geblondeerde Hennies met hoepels in hun oren die hun dochtertjes Charissa en hun zoontjes Kevin noemen, werkloze vuilnismannen met Feyenoord-tattoos, schreeuwende xenofobe paupers en andersoortig laaggeschoold plebs wat zich nooit heeft geïnteresseerd in politiek, tot er iemand kwam die alleen maar schopte.

Ik beweer volmondig dat het tuig is, ja!
Media pikt dat soort er altijd uit, dat wil niet zeggen dat ook alle aanhangers zo zijn. Dat is precies hetzelfde als dat ze bij groenlinks alleen maar greanpeace radicalen laten zien die met regenlaarzen tot aan de dijen komen, zwaar onverzorgd zijn en regenwormen staan te scheppen in het bos.

En overigens als alleen de stem geld van mensen met intresse in de politiek ben je wel erg hypocriet bezig, is politiek juist niet bedoeld om de "gewone" mens te regeren?
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Pim Fortuyn is 2 jaar dood.
peaceflower
340 13-05-2004 21:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Paars III
Evito
72 29-01-2003 14:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Lijsttrekkersdebat van net (op radio1/ned3)
Joostje
22 14-01-2003 23:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie.
Internationalist
141 24-05-2002 15:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.