Oud 07-05-2003, 22:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 07-05-2003 @ 22:25:
Wat een onzin verkondig je toch weer. Denk je nu echt dat mensen nu of wat later denken: hoe konden we ooit in die man geloven? Wat zou ze daar toe brengen?!!

Het slaat allemaal weer als een tang op een varken! Nederland met Polen vergelijken! Je kunt natuurlijk alles erger maken dan het is, maar ik hou er toch meer van om de slechte dingen te benoemen en te verbeteren, in plaats van te kijken waar het allemaal nog erger is.

Alsof al die allochtonen van die lieverdjes zijn! Werken de allochtonen dan wel mee? Ook niet altijd hč!
JIJ vindt dat onzin, das jouw probleem

En ja, er zijn zulke mensen. Zelfs op t forum.

Ja, is toch ook bijna een EU land, ofzal ik t dan maar met Belgie of DUitsland vergelijken? Dan hebben die oudjes t hier nog steeds beter!


Schele, leer lezen. Heb ik dat ergens beweert? nee, dus hou je kop.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 23:01
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 07-05-2003 @ 22:50:
JIJ vindt dat onzin, das jouw probleem

En ja, er zijn zulke mensen. Zelfs op t forum.

Ja, is toch ook bijna een EU land, ofzal ik t dan maar met Belgie of DUitsland vergelijken? Dan hebben die oudjes t hier nog steeds beter!


Schele, leer lezen. Heb ik dat ergens beweert? nee, dus hou je kop.
AtjePatatje schreef:

"En ik heb t liefst dat dat grote domme deel van de aanhang eens in een arm land gezet wordt. Dát zou integratiebevorderend werken want zo hoeven allochtonen zich tenminsten iet meer druk te maken om mensen die hun tegenwerken."

Er zullen mensen zijn die allochtonen het licht in de ogen niet gunnen, maar er zijn ook allochtonen die klieren zijn en zelf niet meewerken. En zoals jij het zegt lijkt het net of allochtonen allemaal van die schatten van mensen zijn die worden tegengewerkt terwijl een deel gewoon zelf niet meewerkt.

Mensen klagen niet voor niets!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 23:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 07-05-2003 @ 23:01:
AtjePatatje schreef:

"En ik heb t liefst dat dat grote domme deel van de aanhang eens in een arm land gezet wordt. Dát zou integratiebevorderend werken want zo hoeven allochtonen zich tenminsten iet meer druk te maken om mensen die hun tegenwerken."

Er zullen mensen zijn die allochtonen het licht in de ogen niet gunnen, maar er zijn ook allochtonen die klieren zijn en zelf niet meewerken. En zoals jij het zegt lijkt het net of allochtonen allemaal van die schatten van mensen zijn die worden tegengewerkt terwijl een deel gewoon zelf niet meewerkt.

Mensen klagen niet voor niets!
Dat zeg ik niet.

Nee, jij vat t zo op als LPF'er en anti buitenlander.

Nee, tuurlijk zitten er in beide groepen irritante mensen, maar je kan met dat geklaag ook overdrijven
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 23:18
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 07-05-2003 @ 23:15:
Dat zeg ik niet.

Nee, jij vat t zo op als LPF'er en anti buitenlander.

Nee, tuurlijk zitten er in beide groepen irritante mensen, maar je kan met dat geklaag ook overdrijven
Ok, mee eens. Sommige mensen klagen steen en been...

En ik ben geen anti buitenlander. Ik ben gek op donkere vrouwen! Zij zijn veel schoner dan de Nederlandse vrouwen.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 23:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 07-05-2003 @ 23:18:
Ok, mee eens. Sommige mensen klagen steen en been...

En ik ben geen anti buitenlander. Ik ben gek op donkere vrouwen! Zij zijn veel schoner dan de Nederlandse vrouwen.

Hoe bedoel je schoner? Welk opzicht?

Bovendien zit er een verschil tussen uiterlijk en karakter
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 23:25
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 07-05-2003 @ 23:19:
Hoe bedoel je schoner? Welk opzicht?

Bovendien zit er een verschil tussen uiterlijk en karakter
Maar uiterlijk is minstens zo belangrijk! Het oog wil ook wat.

Schoner = schoonheid.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 23:42
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 07-05-2003 @ 20:14:
Nee, hij heeft ZELF toegegeven dat hij t zo heeft gezegd zoals t in de krant stond.

Toont maar weer eens aan hoe weinig zijn aanhang nou eigenlijk weet van de LPF/pim.

En je gaat echt niet voor 1 ding weg van een partij, er speelden veel meer dingen een rol oa. art. 1, zou je ook moeten weten als grote fan van m niet waar
mmm, zelf toegegeven dus... waar en wanneer?

het kan aan mij liggen maar ik vind het ook een beetje vreemd dat je door een fout van mij denkt (als ik er werkelijk naast zat) dat gelijk de hele aanhang van pim fortuyn weinig van hem of de LPF weet.

grote fan, waar heb ik dat gezegt? ik stond achter zijn standpunten. en waar zou ik hebben gezegt dat hij alleen daarvoor de partij heeft verlaten.
je verdraaid de boel een beetje...

het zal vast stikken van de spelfouten maar ik ben daar nou eenmaal ontzettend slecht in.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 00:21
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 07-05-2003 @ 23:42:
mmm, zelf toegegeven dus... waar en wanneer?

het kan aan mij liggen maar ik vind het ook een beetje vreemd dat je door een fout van mij denkt (als ik er werkelijk naast zat) dat gelijk de hele aanhang van pim fortuyn weinig van hem of de LPF weet.

grote fan, waar heb ik dat gezegt? ik stond achter zijn standpunten. en waar zou ik hebben gezegt dat hij alleen daarvoor de partij heeft verlaten.
je verdraaid de boel een beetje...

het zal vast stikken van de spelfouten maar ik ben daar nou eenmaal ontzettend slecht in.
waar denk je op TV!

Nee, ik bedoel meer dat er veel mensen onder zijn aahang zijn die niet eens weten wat er met hun persoonlijke situatie zou gebeuren als de plannen van pim waren uitgevoerd. Het gaat ze meestal alleen maar om geen asielzoekers binnen, links is kut en paars zuigt.

Nou je prijst m wel de hemel in. Je zou het zelfs geweldig hebben gevonden als hij premier was geworden. Enig idee hoe ze ons in t buitenland aan zouden kijken? Enig idee dat veel van zijn plannen financieel niet haalbaar waren? Hij kan slecht compromissen sluiten. Het moet gaan zoals hij t wilt en als iemand er dan maar 1 opmerking over maakt gaat ie janken.


Hier: ''en omdat hij niet met leefbaar nederland op 1 lijn zat is hij dus daar weg gegaan... ''

Dit zegt genoeg.

Oh je woont ook nog es in Rotterdam, ook zo last van al die allochtonen?

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 00:24.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 00:40
Verwijderd
Citaat:
"Beltaine" schreef op 07-05-2003 @ 23:42:
het zal vast stikken van de spelfouten maar ik ben daar nou eenmaal ontzettend slecht in.
Je bent mooi, dan mag dat.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 00:48
Verwijderd
*fiet fieuww*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 06:11
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 01:21:
waar denk je op TV!

Nee, ik bedoel meer dat er veel mensen onder zijn aahang zijn die niet eens weten wat er met hun persoonlijke situatie zou gebeuren als de plannen van pim waren uitgevoerd. Het gaat ze meestal alleen maar om geen asielzoekers binnen, links is kut en paars zuigt.

Nou je prijst m wel de hemel in. Je zou het zelfs geweldig hebben gevonden als hij premier was geworden. Enig idee hoe ze ons in t buitenland aan zouden kijken? Enig idee dat veel van zijn plannen financieel niet haalbaar waren? Hij kan slecht compromissen sluiten. Het moet gaan zoals hij t wilt en als iemand er dan maar 1 opmerking over maakt gaat ie janken.


Hier: ''en omdat hij niet met leefbaar nederland op 1 lijn zat is hij dus daar weg gegaan... ''

Dit zegt genoeg.

Oh je woont ook nog es in Rotterdam, ook zo last van al die allochtonen?
Hmmmm geen enkel plan van welke politieke leider momenteel is nog haalbaar, daarom bestaat er zoiets als kabinet hier in nederland. Niemand heeft geroepen dat pim een alleenheerser moest worden, ik had alleen wel graag gezien dat hij genoeg invloed had op het kabinet om enigzins iets te doen voor zijn plannen.

En hallo, leefbaar nederland? Ooit wel eens een leefbaar nederland vergadering gezien? Daar zitten ze zelf nooit op 1 lijn, stelletje boerenkinkels dat tegen elkaar aan het schreeuwen is.

Maar het zegt vast genoeg voor je dat ik ook uit rotterdam kom en "last" heb van allochtonen, zelfs hier in een dorpje...
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 10:17
Buzzzfuzzz.vs
Avatar van Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Pim blijft de beste
en hij blijft gelijk hebben ook in de dood


"mensen zijn het zat om lastig gevallen teworden door buitenlanders .jij bent een vuile hond ik ben een varken
dat is wat ze zeggen
wat overvallen die turken marokanen
geen buitenlanders maar jij en ik of ouwe vrouwtjes
wat doet de politie er aan niks God....domme Niks
als je er wat van zegt is het discriminatie
als u dat niet ziet ben je blind en daar stem ik voor en daar krijg ik me stemmen van wat de mensen zijn het zat " Pim zijn woorden op 6 mei Ned 2

ik stem daar ook voor

PIM


________________________________________________
http://www.panzertracks.vze.com

http://www.panzermaniacforum.tk/
__________________
Kijk ook eens op mijn site www.panzertracks.vze.com

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 11:21
GroteOneindig
Avatar van GroteOneindig
GroteOneindig is offline
quote: Pim blijft de beste
en hij blijft gelijk hebben ook in de dood


"mensen zijn het zat om lastig gevallen teworden door buitenlanders .jij bent een vuile hond ik ben een varken
dat is wat ze zeggen
wat overvallen die turken marokanen
geen buitenlanders maar jij en ik of ouwe vrouwtjes
wat doet de politie er aan niks God....domme Niks
als je er wat van zegt is het discriminatie
als u dat niet ziet ben je blind en daar stem ik voor en daar krijg ik me stemmen van wat de mensen zijn het zat " Pim zijn woorden op 6 mei Ned 2

ik stem daar ook voor

ik ook!!
__________________
i'll take responsibility for what i do, but not for what i am----NOFX "don't call me white"
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 12:27
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Ja, ik vond het echt ontroerend om Pim zo te keer te zien gaan en ook zo vol passie. Maar ik blijf erbij dat vloeken iets is voor mensen met een beperkte woordenschat, dus dat valt me wel van hem tegen...
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 12:38
Buzzzfuzzz.vs
Avatar van Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 08-05-2003 @ 12:27:
Ja, ik vond het echt ontroerend om Pim zo te keer te zien gaan en ook zo vol passie. Maar ik blijf erbij dat vloeken iets is voor mensen met een beperkte woordenschat, dus dat valt me wel van hem tegen...
iedereen vloekt of tie wilt of niet
__________________
Kijk ook eens op mijn site www.panzertracks.vze.com
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 08-05-2003 @ 12:27:
Ja, ik vond het echt ontroerend om Pim zo te keer te zien gaan en ook zo vol passie. Maar ik blijf erbij dat vloeken iets is voor mensen met een beperkte woordenschat, dus dat valt me wel van hem tegen...
Ik vloek vaak, maar ik ga er prat op dat ik zowel een grotere woordenschat als een grotere kennis van ons vaderlands spreekwoorden- en uitdrukkingenbestand bezit dan wie dan ook op dit forum. Er zit misschien wel een correlatie tussen maar zeker geen causaal verband.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 15:03
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 08-05-2003 @ 12:27:
Ja, ik vond het echt ontroerend om Pim zo te keer te zien gaan en ook zo vol passie. Maar ik blijf erbij dat vloeken iets is voor mensen met een beperkte woordenschat, dus dat valt me wel van hem tegen...
het viel mij op dat hij echt het beste voor had met de mensen, terwijl die gasten van leefbaar nederland meteen aan hun eigen hachje moesten denken.
en ook zo eerlijk, das zeldzaam.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:15
Buzzzfuzzz.vs
Avatar van Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 08-05-2003 @ 15:03:
het viel mij op dat hij echt het beste voor had met de mensen, terwijl die gasten van leefbaar nederland meteen aan hun eigen hachje moesten denken.
en ook zo eerlijk, das zeldzaam.
wat ik echt lelijk vond van gasten van leefbaar ned. dat paar zeiden van "BEN er mee eens ook nog maar je kan het zo niet zeggen"
hoe moet je het dan zeggen
je moet dus slijmen en kwijlen en liegen
__________________
Kijk ook eens op mijn site www.panzertracks.vze.com
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:35
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Secreet schreef op 08-05-2003 @ 06:11:
Hmmmm geen enkel plan van welke politieke leider momenteel is nog haalbaar, daarom bestaat er zoiets als kabinet hier in nederland. Niemand heeft geroepen dat pim een alleenheerser moest worden, ik had alleen wel graag gezien dat hij genoeg invloed had op het kabinet om enigzins iets te doen voor zijn plannen.

En hallo, leefbaar nederland? Ooit wel eens een leefbaar nederland vergadering gezien? Daar zitten ze zelf nooit op 1 lijn, stelletje boerenkinkels dat tegen elkaar aan het schreeuwen is.

Maar het zegt vast genoeg voor je dat ik ook uit rotterdam kom en "last" heb van allochtonen, zelfs hier in een dorpje...
Die laatste opmerking was niet serieus..

En de ene x heb je wel last van ze, de andere x weer niet
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:37
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef op 08-05-2003 @ 10:17:
Pim blijft de beste
en hij blijft gelijk hebben ook in de dood


"mensen zijn het zat om lastig gevallen teworden door buitenlanders .jij bent een vuile hond ik ben een varken
dat is wat ze zeggen
wat overvallen die turken marokanen
geen buitenlanders maar jij en ik of ouwe vrouwtjes
wat doet de politie er aan niks God....domme Niks
als je er wat van zegt is het discriminatie
als u dat niet ziet ben je blind en daar stem ik voor en daar krijg ik me stemmen van wat de mensen zijn het zat " Pim zijn woorden op 6 mei Ned 2

ik stem daar ook voor

[afbeelding] PIM [afbeelding]


________________________________________________
http://www.panzertracks.vze.com

http://www.panzermaniacforum.tk/

Ja want alle allochtonen zijn slecht en alle kaaskoppen goed
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:43
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 16:37:
Ja want alle allochtonen zijn slecht en alle kaaskoppen goed
Ach man, dat zegt hij toch helemaal niet.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 16:46
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 08-05-2003 @ 16:43:
Ach man, dat zegt hij toch helemaal niet.

Dacht t wel en als je dat niet ziet ben je blind.

''"mensen zijn het zat om lastig gevallen teworden door buitenlanders .jij bent een vuile hond ik ben een varken
dat is wat ze zeggen
wat overvallen die turken marokanen
geen buitenlanders maar jij en ik of ouwe vrouwtjes
wat doet de politie er aan niks God....domme Niks''


De politie doet niet alleen daar weinig aan, maar aan veel dingen nix dus dat argument is zwak
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:01
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 16:46:
Dacht t wel en als je dat niet ziet ben je blind.

''"mensen zijn het zat om lastig gevallen teworden door buitenlanders .jij bent een vuile hond ik ben een varken
dat is wat ze zeggen
wat overvallen die turken marokanen
geen buitenlanders maar jij en ik of ouwe vrouwtjes
wat doet de politie er aan niks God....domme Niks''


De politie doet niet alleen daar weinig aan, maar aan veel dingen nix dus dat argument is zwak
Daarmee zegt hij toch niet dat alle Nederlanders goed zijn.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:38
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Owww en ik zie deze topic nu pas helaas

Heb alleen een beetje de eerste pagina doorgelezen (alles is teveel) en wil even reageren en mijn mening geven.

Ik word onderhand gewoon echt letterlijk ziek van een aantal Pim F. aanhangers, maar dat ook echt aanhangers, er is namelijk verschil in de mensen die op lfp gestemd hebben, je hebt een aantal gewone mensen die het konden vinden in het gedachtengoed van Pim (wat ik persoonlijk niet kan begrijpen) maar een toch denk ik wel overgroot deel zijn aanstellers en hypocrieten (en enkeling doet het spreekwoord "de een zijn dood de ander zijn brood" echt nakomen) dat zijn gewoon a-sociale mensen vind ik, ik zag namelijk een docu van de week, maar serieus, zulke mensen zou je gewoon het liefst hun stemrecht ontnemen aangezien ze niet weten waar ze het over hebben, laat staan dat ze "verstand" van de politiek hebben.

Over het feit dat het zinloos geweld is ben ik het niet mee eens, deze moord had een duidelijke rede, zinloos geweld is dat je zomaar zonder rede iemand in elkaar slaat.
Ik keur de moord zeker niet goed, maar ben zoals eerder al gezegd zeer zeker blij dat een man als Pim de politiek uit is (al had het mij liever op een andere manier gd). Persoonlijk vond ik Pim F. maar een enge man die het volk hypnotiseerde, die schreeuwde wat hem dwars zat maar niet zei hoe hij het op wou lossen.

Kortom ik erger me aan al deze commotie rondom Pim.

En natuurlijk heb ik er aan gedacht dat het een jaar geleden was, want geef toe je kon er niet onderuit komen als je de tv keek, radio luisterde of krant open sloeg.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:41
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 08-05-2003 @ 18:38:
Owww en ik zie deze topic nu pas helaas

Heb alleen een beetje de eerste pagina doorgelezen (alles is teveel) en wil even reageren en mijn mening geven.

Ik word onderhand gewoon echt letterlijk ziek van een aantal Pim F. aanhangers, maar dat ook echt aanhangers, er is namelijk verschil in de mensen die op lfp gestemd hebben, je hebt een aantal gewone mensen die het konden vinden in het gedachtengoed van Pim (wat ik persoonlijk niet kan begrijpen) maar een toch denk ik wel overgroot deel zijn aanstellers en hypocrieten (en enkeling doet het spreekwoord "de een zijn dood de ander zijn brood" echt nakomen) dat zijn gewoon a-sociale mensen vind ik, ik zag namelijk een docu van de week, maar serieus, zulke mensen zou je gewoon het liefst hun stemrecht ontnemen aangezien ze niet weten waar ze het over hebben, laat staan dat ze "verstand" van de politiek hebben.

Over het feit dat het zinloos geweld is ben ik het niet mee eens, deze moord had een duidelijke rede, zinloos geweld is dat je zomaar zonder rede iemand in elkaar slaat.
Ik keur de moord zeker niet goed, maar ben zoals eerder al gezegd zeer zeker blij dat een man als Pim de politiek uit is (al had het mij liever op een andere manier gd). Persoonlijk vond ik Pim F. maar een enge man die het volk hypnotiseerde, die schreeuwde wat hem dwars zat maar niet zei hoe hij het op wou lossen.

Kortom ik erger me aan al deze commotie rondom Pim.

En natuurlijk heb ik er aan gedacht dat het een jaar geleden was, want geef toe je kon er niet onderuit komen als je de tv keek, radio luisterde of krant open sloeg.
Wow, dit moet jouw langste post ooit zijn..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 08-05-2003 @ 18:01:
Daarmee zegt hij toch niet dat alle Nederlanders goed zijn.
Hij zegt hiermee wél dat alle buitenlanders slecht zijn.

Bovendien heb ik m nooit echt over slechte Nederlanders horen praten.

Waarom reageer je niet inhoudelijk en geef je toe dat ie dat in dat stukje dus wel degelijk zegt?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:16
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Wawl schreef op 08-05-2003 @ 18:41:
Wow, dit moet jouw langste post ooit zijn..
geloof mij ik heb het nog kort samengevat!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:27
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 19:04:
Hij zegt hiermee wél dat alle buitenlanders slecht zijn.

Bovendien heb ik m nooit echt over slechte Nederlanders horen praten.

Waarom reageer je niet inhoudelijk en geef je toe dat ie dat in dat stukje dus wel degelijk zegt?
Hij zegt niets nieuws dan wat hij al eerder zijn en dat komt er op neer dat er buitenlanders zijn die zich inderdaad niet gedragen en oude vrouwtjes, blanken en nooit iemand van hun eigen soort beroven. Die zich ook verzetten tegen de Nederlandse cultuur. En ik heb geen zin om daar weer een discussie over te houden.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 08-05-2003 @ 19:27:
Hij zegt niets nieuws dan wat hij al eerder zijn en dat komt er op neer dat er buitenlanders zijn die zich inderdaad niet gedragen en oude vrouwtjes, blanken en nooit iemand van hun eigen soort beroven. Die zich ook verzetten tegen de Nederlandse cultuur. En ik heb geen zin om daar weer een discussie over te houden.
Duh, dat zit in elk volk, dát is nix nieuws!


T probleem is dat hij iedereen over 1 kam scheert en alles maar van 1 kant bekijkt.

Vele LPFers roepen altijd dat allochtonen zus enzo zijn, maar als t op zelfkritiek aankomt, ho maar, want je mag de heilige Pim niet tegenspreken
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:32
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik denk dat de meeste mensen de moeite niet doen om daadwerkelijk een allochtoon te leren kennen.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 08-05-2003 @ 19:32:
Ik denk dat de meeste mensen de moeite niet doen om daadwerkelijk een allochtoon te leren kennen.
ff vanuit hun kant: ''waarom zou ik? t zijn toch allemaal criminelen en verkloten ons land en leven. Ze misbruiken al ons belastinggeld en werken niet. Ze willen niet eens integreren.''


Kortzichtigheid

Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:44
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 19:34:
ff vanuit hun kant: ''waarom zou ik? t zijn toch allemaal criminelen en verkloten ons land en leven. Ze misbruiken al ons belastinggeld en werken niet. Ze willen niet eens integreren.''


Kortzichtigheid
Tsjah, wij allochtonen kunnen er toch ook niks aan doen dat we buitenlandse ouders hebben, ik bedoel we zijn allemaal mensen, grenzen zijn vroeger gemaakt door mensen die macht wouden hebben, een grens is eigenlijk maar een lijn op een landkaart, de wereld is van niemand of van ons allemaal, en iedereen heeft het recht om te gaan en staan waar hij/zij wil
*amen*
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 07-05-2003 @ 23:18:
En ik ben geen anti buitenlander. Ik ben gek op donkere vrouwen! Zij zijn veel schoner dan de Nederlandse vrouwen.
O jij bent er zo eentje
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 19:34:
ff vanuit hun kant: ''waarom zou ik? t zijn toch allemaal criminelen en verkloten ons land en leven. Ze misbruiken al ons belastinggeld en werken niet. Ze willen niet eens integreren.''


Kortzichtigheid
Atje, lees deze topic dan eens door: http://forum.scholieren.com/showthre...80#post5359980

De meer rechtse personen die daar antwoorden denken idd zo.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Buzzzfuzzz.vs schreef op 08-05-2003 @ 10:17:
"mensen zijn het zat om lastig gevallen teworden door buitenlanders .jij bent een vuile hond ik ben een varken
dat is wat ze zeggen
wat overvallen die turken marokanen
geen buitenlanders maar jij en ik of ouwe vrouwtjes
wat doet de politie er aan niks God....domme Niks
als je er wat van zegt is het discriminatie
als u dat niet ziet ben je blind en daar stem ik voor en daar krijg ik me stemmen van wat de mensen zijn het zat " Pim zijn woorden op 6 mei Ned 2
Ge-ne-ra-li-sa-tie. Het is verdomme toch wel makkelijk om 10% van de allochtonen als maatstaf te nemen voor de andere 90%.

Als ik het soort dat zich bezat in Salou als maatstaf neem voor de gehele Nederlandse bevolking komen wij er ook niet voordelig uit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:07
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-05-2003 @ 10:59:
Ge-ne-ra-li-sa-tie. Het is verdomme toch wel makkelijk om 10% van de allochtonen als maatstaf te nemen voor de andere 90%.

Als ik het soort dat zich bezat in Salou als maatstaf neem voor de gehele Nederlandse bevolking komen wij er ook niet voordelig uit.
Dus hij had in z'n kwaadheid tijdens die vergadering van LN moeten zeggen: "mijne heren, 10% van de allochtonen doen dit en dat en 5,7% van de allochtonen doen zus en zo."
Fortuyn wist heus wel dat niet alle allochtonen zo zijn, maar hij was niet bepaald een man van nuances. Ik begrijp niet dat jij daar over struikelt. En als er mensen zijn die door zo'n uitspraak denken dat alle allochtonen slecht zijn, dan is dat wel ongelooflijk dom, want zo is dat natuurlijk niet en als je Fortuyn begrijpt, dan weet je dat ook wel.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:11
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-05-2003 @ 10:50:
O jij bent er zo eentje
Ik hou van mooie vrouwen, is dat zo vreemd? En ik heb dikwijls een zwak voor "buitenlandse" vrouwen. Niks aan te doen! Niet dat ik nooit zou kunnen houden van een Nederlandse vrouw natuurlijk, maar goed...
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 11:07:
Dus hij had in z'n kwaadheid tijdens die vergadering van LN moeten zeggen: "mijne heren, 10% van de allochtonen doen dit en dat en 5,7% van de allochtonen doen zus en zo."
Fortuyn wist heus wel dat niet alle allochtonen zo zijn, maar hij was niet bepaald een man van nuances. Ik begrijp niet dat jij daar over struikelt. En als er mensen zijn die door zo'n uitspraak denken dat alle allochtonen slecht zijn, dan is dat wel ongelooflijk dom, want zo is dat natuurlijk niet en als je Fortuyn begrijpt, dan weet je dat ook wel.
Dan geef je toe dat het merendeel van de LPF'ers dom is, want het merendeel denkt zo. Fortuyn heeft m.i. ervoor gezorgd dat iedere boerenlul nu zijn racistische en bevooroordeelde shit over allochtonen denkt te mogen spuien. De kloof tussen allochtonen en autochtonen is daardoor groter geworden.
Als ik zie dat een groepje jongeren naar een voorbij lopende moslimvrouw spugen of een donkere man verrot schelden wordt ik daar niet blij van. En dat zie je sinds de opkomst van Fortuyn steeds vaker, het zijn niet langer incidenten meer.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 11:11:
Ik hou van mooie vrouwen, is dat zo vreemd? En ik heb dikwijls een zwak voor "buitenlandse" vrouwen. Niks aan te doen! Niet dat ik nooit zou kunnen houden van een Nederlandse vrouw natuurlijk, maar goed...
Maar ondertussen wel zorgen dat er minder het land inkomen zeker.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:38
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 08-05-2003 @ 19:44:
Tsjah, wij allochtonen kunnen er toch ook niks aan doen dat we buitenlandse ouders hebben, ik bedoel we zijn allemaal mensen, grenzen zijn vroeger gemaakt door mensen die macht wouden hebben, een grens is eigenlijk maar een lijn op een landkaart, de wereld is van niemand of van ons allemaal, en iedereen heeft het recht om te gaan en staan waar hij/zij wil
*amen*

Jij allochtoon
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:43
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 11:07:
Dus hij had in z'n kwaadheid tijdens die vergadering van LN moeten zeggen: "mijne heren, 10% van de allochtonen doen dit en dat en 5,7% van de allochtonen doen zus en zo."
Fortuyn wist heus wel dat niet alle allochtonen zo zijn, maar hij was niet bepaald een man van nuances. Ik begrijp niet dat jij daar over struikelt. En als er mensen zijn die door zo'n uitspraak denken dat alle allochtonen slecht zijn, dan is dat wel ongelooflijk dom, want zo is dat natuurlijk niet en als je Fortuyn begrijpt, dan weet je dat ook wel.
Dan geef jij nu dus toe dat een groot deel van de aanhang ontzettend dom is aangezien ze juist wél zo denken! Al die mensen zeiken alleen maar op allochtonen en ze hebben door Pim opgedragen gekregen dat veel allochtonen slecht zijn. Of pim dat expres deed of niet weet ik niet, maar t is een erg slechte zaak en de kloof is zeker niet verkleind!

Vraag maar eens aan allochtonen of ze zich hier in NL gewaardeerd voelen en ik durf er 1 miljoen euro op te zetten dat dat deel sinds Pim met minimaal 10% kleiner is geworden!

Zelfs bruggers begonnen tijdens de verkiezingstijd stoer te doen tegen allochtonen, vooral moslims. Ik fietste langs en ze zeiden iets in de trend van ''hey allochtoon, ga naar je eigen land'' en dit gebeurde op de hoogtepunt van Pimmetje. Toen heb ik m hard van zn fiets afgetrapt, maar dat doet er verder ff niet toe.

Dus pim had misschien wel gewild dat t beter zou worden maar hij heeft t tegengestelde bereikt. Dat merk jij misschien niet, maar als allochtoon zijnde weet ik dat zo wel. (jij gaat nooit serieus met ze om dus... )
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:44
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 11:11:
Ik hou van mooie vrouwen, is dat zo vreemd? En ik heb dikwijls een zwak voor "buitenlandse" vrouwen. Niks aan te doen! Niet dat ik nooit zou kunnen houden van een Nederlandse vrouw natuurlijk, maar goed...
Vind je ze nou mooi of heb je er een zwak voor? Of beide? Je geilt alleen maar op hun lichaam maar de rest interesseert je ook geen ene reet.
Ga dan lekker achter blonde breezahsletjes aan ofzo!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 09-05-2003 @ 11:43:
Dan geef jij nu dus toe dat een groot deel van de aanhang ontzettend dom is aangezien ze juist wél zo denken! Al die mensen zeiken alleen maar op allochtonen en ze hebben door Pim opgedragen gekregen dat veel allochtonen slecht zijn. Of pim dat expres deed of niet weet ik niet, maar t is een erg slechte zaak en de kloof is zeker niet verkleind!

Vraag maar eens aan allochtonen of ze zich hier in NL gewaardeerd voelen en ik durf er 1 miljoen euro op te zetten dat dat deel sinds Pim met minimaal 10% kleiner is geworden!

Zelfs bruggers begonnen tijdens de verkiezingstijd stoer te doen tegen allochtonen, vooral moslims. Ik fietste langs en ze zeiden iets in de trend van ''hey allochtoon, ga naar je eigen land'' en dit gebeurde op de hoogtepunt van Pimmetje. Toen heb ik m hard van zn fiets afgetrapt, maar dat doet er verder ff niet toe.

Dus pim had misschien wel gewild dat t beter zou worden maar hij heeft t tegengestelde bereikt. Dat merk jij misschien niet, maar als allochtoon zijnde weet ik dat zo wel. (jij gaat nooit serieus met ze om dus... )
Precies, maar zoiets had ik ook al gezegd Goeie actie trouwens, dat kut-Holllandertje schoppen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-05-2003 @ 11:46:
Precies, maar zoiets had ik ook al gezegd Goeie actie trouwens, dat kut-Holllandertje schoppen
hehe

maar die mensen gaan dus voor de rest van hun leven rechts (lpf of niet) stemmen en die zal dus nooit meer bijdragen aan integratie.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:03
Mr T
Avatar van Mr T
Mr T is offline
mmms dat gaat ook langzaam met die man
__________________
you're as usefull as a cockflavoured lolly
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:50
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-05-2003 @ 11:15:
Dan geef je toe dat het merendeel van de LPF'ers dom is, want het merendeel denkt zo. Fortuyn heeft m.i. ervoor gezorgd dat iedere boerenlul nu zijn racistische en bevooroordeelde shit over allochtonen denkt te mogen spuien. De kloof tussen allochtonen en autochtonen is daardoor groter geworden.
Als ik zie dat een groepje jongeren naar een voorbij lopende moslimvrouw spugen of een donkere man verrot schelden wordt ik daar niet blij van. En dat zie je sinds de opkomst van Fortuyn steeds vaker, het zijn niet langer incidenten meer.
Ok, maar laat we wel even helder houden dat dat niet de schuld van Fortuyn is. Hij kan immers geen problemen aankaarten die er niet zijn. En ja, als het meerendeel van de LPF aanhangers denken dat alle buitenlanders slecht (of in die richting) zijn, vind ik de meerderheid dom. Maar ik betwijfel of de meerderheid zo is...
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:52
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-05-2003 @ 11:16:
Maar ondertussen wel zorgen dat er minder het land inkomen zeker.
Ja, dat is noodzakelijk.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:55
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 09-05-2003 @ 11:43:
Dan geef jij nu dus toe dat een groot deel van de aanhang ontzettend dom is aangezien ze juist wél zo denken! Al die mensen zeiken alleen maar op allochtonen en ze hebben door Pim opgedragen gekregen dat veel allochtonen slecht zijn. Of pim dat expres deed of niet weet ik niet, maar t is een erg slechte zaak en de kloof is zeker niet verkleind!

Vraag maar eens aan allochtonen of ze zich hier in NL gewaardeerd voelen en ik durf er 1 miljoen euro op te zetten dat dat deel sinds Pim met minimaal 10% kleiner is geworden!

Zelfs bruggers begonnen tijdens de verkiezingstijd stoer te doen tegen allochtonen, vooral moslims. Ik fietste langs en ze zeiden iets in de trend van ''hey allochtoon, ga naar je eigen land'' en dit gebeurde op de hoogtepunt van Pimmetje. Toen heb ik m hard van zn fiets afgetrapt, maar dat doet er verder ff niet toe.

Dus pim had misschien wel gewild dat t beter zou worden maar hij heeft t tegengestelde bereikt. Dat merk jij misschien niet, maar als allochtoon zijnde weet ik dat zo wel. (jij gaat nooit serieus met ze om dus... )
Dat is ook dom! Gelijk er op los rammen! Je kunt veel beter de discussie aan gaan.

Maar goed, zoals ik al eerder heb vermeld kun je Fortuyn hier niet de schuld van geven omdat ook hij geen problemen aan kan kaarten die geen voedingsbodem hebben.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:57
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 09-05-2003 @ 11:44:
Vind je ze nou mooi of heb je er een zwak voor? Of beide? Je geilt alleen maar op hun lichaam maar de rest interesseert je ook geen ene reet.
Ga dan lekker achter blonde breezahsletjes aan ofzo!
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Wat een onzin om zoiets te denken.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 17:50:
Ok, maar laat we wel even helder houden dat dat niet de schuld van Fortuyn is. Hij kan immers geen problemen aankaarten die er niet zijn. En ja, als het meerendeel van de LPF aanhangers denken dat alle buitenlanders slecht (of in die richting) zijn, vind ik de meerderheid dom. Maar ik betwijfel of de meerderheid zo is...
Tuurlijk zijn er problemen, maar door de islam achterlijk te noemen kweek je niet direct begrip voor je standpunten. Fortuyn heeft zijn aanhangers het idee gegeven dat discrimineren nu niet meer not done is, en dat heeft wel degelijk voor een kloof gezorgd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Pim Fortuyn is 2 jaar dood.
peaceflower
340 13-05-2004 22:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Paars III
Evito
72 29-01-2003 15:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Lijsttrekkersdebat van net (op radio1/ned3)
Joostje
22 15-01-2003 00:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie.
Internationalist
141 24-05-2002 16:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.