Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 17:52:
Ja, dat is noodzakelijk.
Daar zullen we in dit topic maar niet discussiëren, maar laat ik zeggen dat het huidige asielbeleid streng genoeg is gezien de enorme afnames van asielzoekers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 17:55:
Dat is ook dom! Gelijk er op los rammen! Je kunt veel beter de discussie aan gaan.
Ja hoor, discussiëren met een kut-bruggertje dat het waagt de racist uit te hangen. Ik had em ook op z'n bek geslagen, met dat soort valt niet te discussiëren heb ik ondervonden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 20:23
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-05-2003 @ 19:13:
Ja hoor, discussiëren met een kut-bruggertje dat het waagt de racist uit te hangen. Ik had em ook op z'n bek geslagen, met dat soort valt niet te discussiëren heb ik ondervonden.
Ja, maar wat voor signaal geef je hier mee af? Over kloof verbreden gesproken...
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 21:23:
Ja, maar wat voor signaal geef je hier mee af? Over kloof verbreden gesproken...
Een signaal dat discriminatie niet getolereerd moet worden, zo'n gastje weet niet eens waar ie het over heeft. Oké, ik zou hem eerst slaan en hem dan uitleggen hoe het zit.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:58
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-05-2003 @ 21:35:
Een signaal dat discriminatie niet getolereerd moet worden, zo'n gastje weet niet eens waar ie het over heeft. Oké, ik zou hem eerst slaan en hem dan uitleggen hoe het zit.
Dat signaal werkt uiteraard alleen maar averechts. Wat heb je er dan aan?! Zelfbeheersing, daar draait het om en bij sommige dingen moet je hoog boven staan. Maar ja, ik ben zelf geen rammer. Tenzij iemand echt het bloed onder m'n nagels vandaan haalt, maar nooit zomaar opeens.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 17:55:
Dat is ook dom! Gelijk er op los rammen! Je kunt veel beter de discussie aan gaan.

Maar goed, zoals ik al eerder heb vermeld kun je Fortuyn hier niet de schuld van geven omdat ook hij geen problemen aan kan kaarten die geen voedingsbodem hebben.

Nee, jij wilt toch altijd dat er zo hard wordt opgetreden? Nou hier heb je het.

En als jij allochtoon was in zo een zelfde geval, zou je het ook doen.


Ja, maar je kan problemen ook overdrijven(in de zin van groter laten lijken dan t is)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 17:57:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Wat een onzin om zoiets te denken.
Ik vraag je alleen maar wat.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 09-05-2003 @ 19:12:
Daar zullen we in dit topic maar niet discussiëren, maar laat ik zeggen dat het huidige asielbeleid streng genoeg is gezien de enorme afnames van asielzoekers.

2 maanden geleden ofzo een REPRESENTATIEVE enquete van t NIPO waaruit bleek dat ik dacht 82% van de NLers een minder streng asielbeleid wil en dat (rond de) 60% weer terug naar t oude wil.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:56
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 22:58:
Dat signaal werkt uiteraard alleen maar averechts. Wat heb je er dan aan?! Zelfbeheersing, daar draait het om en bij sommige dingen moet je hoog boven staan. Maar ja, ik ben zelf geen rammer. Tenzij iemand echt het bloed onder m'n nagels vandaan haalt, maar nooit zomaar opeens.

Ik ben ook geen rammer, maar toen ff wel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-05-2003 @ 22:58:
Dat signaal werkt uiteraard alleen maar averechts. Wat heb je er dan aan?! Zelfbeheersing, daar draait het om en bij sommige dingen moet je hoog boven staan. Maar ja, ik ben zelf geen rammer. Tenzij iemand echt het bloed onder m'n nagels vandaan haalt, maar nooit zomaar opeens.
Check m'n avatar Ik mep vrijwel nooit, maar aan racisten heb ik een ongelooflijk grote hekel. En aan dierenbeulen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:20
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 09-05-2003 @ 23:47:
Nee, jij wilt toch altijd dat er zo hard wordt opgetreden? Nou hier heb je het.

En als jij allochtoon was in zo een zelfde geval, zou je het ook doen.


Ja, maar je kan problemen ook overdrijven(in de zin van groter laten lijken dan t is)
Hard optreden met het woord als wapen.

Ik weet zeker dat ik in dat geval zou roepen: "Zeg, doe jij even gewoon!" Als hij toch door zou blijven gaan, zou ik misschien hetzelfde gedaan hebben, maar bedenk wel dat dit de jongen dus geen positief beeld over allochtonen zal geven.

Als Fortuyn zou overdrijven met het probleem, zou de voedingsbodem ook niet vruchtbaar meer zijn, daar je er teveel water overheen laat vloeien met het gevolg dat het alsnog verdrinkt. Hetgeen niet gebeurd is...
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:24
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 09-05-2003 @ 11:44:
Vind je ze nou mooi of heb je er een zwak voor? Of beide? Je geilt alleen maar op hun lichaam maar de rest interesseert je ook geen ene reet.
Ga dan lekker achter blonde breezahsletjes aan ofzo!
Dus dit noem jij vragen stellen? Je CONSTATEERT dat ik alleen maar voor het lichaam ga en de rest me niets interesseert. Eigenlijk ben ik gek dat ik er nog serieus op inga, maar ik doe het toch: ik heb een zwak voor hun schoonheid. Hiermee is alles gezegd.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:25
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 10-05-2003 @ 13:41:
Check m'n avatar Ik mep vrijwel nooit, maar aan racisten heb ik een ongelooflijk grote hekel. En aan dierenbeulen.
En Fortuynisten?
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-05-2003 @ 22:25:
En Fortuynisten?
Zolang ze niet zo paranoïde doen en niet te veel zeuren kan ik het nog net aan
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:34
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 10-05-2003 @ 22:32:
Zolang ze niet zo paranoïde doen en niet te veel zeuren kan ik het nog net aan
De problematiek wordt onderschat... Daar word ik af en toe licht wanhopig van.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-05-2003 @ 22:34:
De problematiek wordt onderschat... Daar word ik af en toe licht wanhopig van.
Hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:44
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 10-05-2003 @ 22:39:
Hoe bedoel je?
De problemen die de islam met zich meebrengt in een cultuur als de onze... Het interesseert de meeste mensen hier geen bal! Of er wordt gezegd: "Dat is hun goed recht." Dat is het ook, maar als je hier in Nederland komt wonen dien je je te houden aan de Nederlandse normen en waarden en niet aan elementen die haaks staan op de onze.
Maar zullen we het daar maar even niet meer over hebben, want ik heb daar echt even genoeg van.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-05-2003 @ 22:44:
De problemen die de islam met zich meebrengt in een cultuur als de onze... Het interesseert de meeste mensen hier geen bal! Of er wordt gezegd: "Dat is hun goed recht." Dat is het ook, maar als je hier in Nederland komt wonen dien je je te houden aan de Nederlandse normen en waarden en niet aan elementen die haaks staan op de onze.
Maar zullen we het daar maar even niet meer over hebben, want ik heb daar echt even genoeg van.
Daarover discussiëren we al genoeg op A&N en je weet mijn standpunten neem ik aan
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 00:01
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-05-2003 @ 22:44:
De problemen die de islam met zich meebrengt in een cultuur als de onze... Het interesseert de meeste mensen hier geen bal! Of er wordt gezegd: "Dat is hun goed recht." Dat is het ook, maar als je hier in Nederland komt wonen dien je je te houden aan de Nederlandse normen en waarden en niet aan elementen die haaks staan op de onze.
Maar zullen we het daar maar even niet meer over hebben, want ik heb daar echt even genoeg van.


Generaliseren.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 00:02
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-05-2003 @ 22:24:
Dus dit noem jij vragen stellen? Je CONSTATEERT dat ik alleen maar voor het lichaam ga en de rest me niets interesseert. Eigenlijk ben ik gek dat ik er nog serieus op inga, maar ik doe het toch: ik heb een zwak voor hun schoonheid. Hiermee is alles gezegd.

Je lokt t zelf uit.

Fijn.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 00:16
spsup
spsup is offline
Citaat:
Osiris schreef op 07-05-2003 @ 00:04:
Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG!Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG! Het is allemaal TUIG!


oehoe dan ben ik ook tuig blij
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:34
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-05-2003 @ 01:01:
Generaliseren.
Speciaal voor Atje zeg ik er nog even bij dat het niet bij iedereen het geval is.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 10:37
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 11-05-2003 @ 11:34:
Speciaal voor Atje zeg ik er nog even bij dat het niet bij iedereen het geval is.
Kan je dat niet wat eerder doen..heeft Pim een beetje nagelaten he?

Bovendien, dat die elementen die haaks staan op onze normen en waarden wil nog niet zeggen dat je er een probleem van hoeft te maken(van beide kanten)

Iedereen weet dat t anders is, DAAROM heeft zoiets ook cultuur. Elke cultuur is anders, de ene wijkt wat meer af dan de andere

Dat weet iedereen wel, maar sommigen die gaan er helemaal een groot probleem van maken en dat werkt juist averechts.

Soms denk ik echt: hebben die mensen nix beters te doen ofzo? Get a life.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:20
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 11-05-2003 @ 11:37:
Kan je dat niet wat eerder doen..heeft Pim een beetje nagelaten he?

Bovendien, dat die elementen die haaks staan op onze normen en waarden wil nog niet zeggen dat je er een probleem van hoeft te maken(van beide kanten)

Iedereen weet dat t anders is, DAAROM heeft zoiets ook cultuur. Elke cultuur is anders, de ene wijkt wat meer af dan de andere

Dat weet iedereen wel, maar sommigen die gaan er helemaal een groot probleem van maken en dat werkt juist averechts.

Soms denk ik echt: hebben die mensen nix beters te doen ofzo? Get a life.
Heeft Fortuyn niet nagelaten. Maar het is onnodig om elke keer te zeggen dat niet iedereen zo is. Dat weten we nou onderhand wel!

Maar die cultuur lijkt me niet wenselijk als deze op cruciale punten zeer haaks staat op de onze.

Dat heeft niks te maken met "get a life." Ik heb een leven, dat vul ik in zoals ik dat wil en denk dat dat goed is. En als het even kan, hier in Nederland, met de Nederlandse cultuur, waaraan de buitenlandse cultuur absoluut een bijdrage mag leveren, maar het dient niet met elkaar in tegenstrijd te zijn, of te overheersen.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Pim Fortuyn is 2 jaar dood.
peaceflower
340 13-05-2004 21:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Paars III
Evito
72 29-01-2003 14:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: Lijsttrekkersdebat van net (op radio1/ned3)
Joostje
22 14-01-2003 23:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie.
Internationalist
141 24-05-2002 15:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.