Oud 18-09-2003, 21:08
kimmel
kimmel is offline
mensen ik heb echt een probleem vind ik zelf dan en weet niet aan wie ik dit kan vertellen het gaat namelijk zo.


ik heb een "vriend" hijs 39jaar en ik 17 en niemand mag het weten me ma is er al een paar x achter gekomen...en dat mag echt niet meer gebeuren ik ben helemaal gek op hem wil hem echt never kwijd.mja bij mij op school zit er een gozer een vriend van me...en die is verliefd op me en die weet dat ik met die man van 39 omga...mjah het lijkt net of hij het niet kan hebben...en elkedag wil die vriend van school mij zien opzich is dat niet erg maar ik durf nooit nee tezeggen 1dagje niet dan ben ik bang dat ie boos word en dat ie dan naar me ma gaat om tezeggen dat ik met die man van 39 omga? wat moet ik nu word gek hiervan draai zowat door..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 21:12
Verwijderd
Ga met je poppen spelen en laat oudere mannen met rust.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:12
Verwijderd
Geloof je nou serieus dat er toekomst in zit met die oudere man..

er zijn al zoveel topics wat dit betreft en telkens komen er dezelfde reacties..

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:13
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
blijf van die ouwe vent af, en hij ook van jou
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
oef, wat een k*t situatie. Ik zal niet gaan zeggen dat die man veel te oud is voor je, maar z'n leeftijd werkt je wel in de nesten. Maar kan je niet eens tegen die andere jongen zeggen dat je niet kan omdat je naar pianoles moet of zo? Of weet hij ook al precies jouw agenda uit z'n hoofd? Trouwens..ik zou dit niet kunnen hoor, maar misschien jij wel..als hij werkelijk naar je moeder gaat, kan je zeggen dat het gewoon een goeie vriend is? Ik heb ook wel vrienden die in de 30 zijn. Het verschil is natuurlijk dat ik dat makkelijk kan zeggen omdat ik niets met ze heb... naja sterkte in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:15
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-09-2003 @ 21:12:
Geloof je nou serieus dat er toekomst in zit met die oudere man..

er zijn al zoveel topics wat dit betreft en telkens komen er dezelfde reacties..

*zucht*
mja, misschien moeten jullie dan een keertje anders reageren en proberen te helpen in plaats van zeggen wat ze wel niet allemaal fout doet?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:18
kimmel
kimmel is offline
*ga zelf met je klote poppen spelen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 18-09-2003 @ 21:15:
mja, misschien moeten jullie dan een keertje anders reageren en proberen te helpen in plaats van zeggen wat ze wel niet allemaal fout doet?
hee
*jullie*?

Ik reageer nooit op die topics, ik ben ze zat. Ik ging maar weer eens wel reageren..

maar dan nog.. wat voor toekomst zit erin met iemand van 39?
Dat is zo een grote wereld van verschil.. Ik zeg wat ik ervan vindt en ik ben echt niet in het algemeen tegen relaties met grote leeftijdsverschillen.. maar de verhouding de een werd geboren toen de ander op de universiteit zat lijkt me toch echt niet kloppen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-09-2003 @ 21:20:
hee
*jullie*?

Ik reageer nooit op die topics, ik ben ze zat. Ik ging maar weer eens wel reageren..

maar dan nog.. wat voor toekomst zit erin met iemand van 39?
Dat is zo een grote wereld van verschil.. Ik zeg wat ik ervan vindt en ik ben echt niet in het algemeen tegen relaties met grote leeftijdsverschillen.. maar de verhouding de een werd geboren toen de ander op de universiteit zat lijkt me toch echt niet kloppen.
ik zei jullie omdat jij zei dat er altijd hetzelfde op gereageerd wordt, daar bedoelde ik niet jou persoonlijk mee.

En, ik weet ook niet of er een toekomst in zit, maar dat kunnen ze toch zelf uitzoeken zonder dat iedereen blijft roepen 'het wordt niets!'?? of zit ik nu helemaal fout?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 18-09-2003 @ 21:23:
ik zei jullie omdat jij zei dat er altijd hetzelfde op gereageerd wordt, daar bedoelde ik niet jou persoonlijk mee.

En, ik weet ook niet of er een toekomst in zit, maar dat kunnen ze toch zelf uitzoeken zonder dat iedereen blijft roepen 'het wordt niets!'?? of zit ik nu helemaal fout?
Ik denk dat het zonde is om energie te gaan steken in zoiets.. Ik denk dat het op die leeftijd sowieso zonde is om superveel moeite in een relatie te gaan steken. Ik bedoel niet dat ik haar dingen niet gun of wat dan ook en dat bedoelt niemand hier. Ik denk dat er een grote kans bestaat dat zij hierin gekwetst gaat worden en dat ze daarom zichzelf beter zou kunnen sparen.

Wie weet werkt het echter wel.. maar ik ga geen advies geven hoe ze een relatie in stand kan houden waarvan ik denk dat deze ongezond is.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-09-2003 @ 21:25:
Wie weet werkt het echter wel.. maar ik ga geen advies geven hoe ze een relatie in stand kan houden waarvan ik denk dat deze ongezond is.
Okay, daar kan ik het mee eens zijn. ik probeer gewoon altijd antwoord te geven omdat ik zelf ook een hekel aan heb als mensen met zulke dingen komen ipv gewoon antwoord geven (of niet)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 21:33
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Je hebt idd grootte kans dat je hier gekwetst gaat worden. Maar jij zegt dat de jongen van 17 een vriend van je is. Dan zal hij niet naar je moeer gaan. Maar maak hem ook duidelijk dat hij als hij nog vriendschap wil dat hij dat dan zeker niet moet doen.
Weet je zeker dat je ouders het echt niet kunnen accepteren. Ik heb een vriendin (16) met een vriend van 38. Bij haar hebben haar ouders het na veel moeite geaccepteerd. Ze doen nog steeds vreselijk lastig maar ze verbieden het tenminste niet meer.
stel hem voor en laat ze een gesprek met hem alleen hebben. soms helpt het echt! iig sterkte
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:44
kimmel
kimmel is offline
ik weet zker als ze met die man van 39 een gesprek gaan hebben dat me pa um boven op ze bek stompt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:51
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
kimmel schreef op 21-09-2003 @ 11:44:
ik weet zker als ze met die man van 39 een gesprek gaan hebben dat me pa um boven op ze bek stompt
opnemen, op computer zetten en sharen via kazaa.... zulke home video fight clubs zijn het leukst :cheers:

En ontopic: er is geen 0oplossing voor.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:33
Verwijderd
Ach gossie, en nu
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:38
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
kimmel schreef op 21-09-2003 @ 11:44:
ik weet zker als ze met die man van 39 een gesprek gaan hebben dat me pa um boven op ze bek stompt
en dan houd ie zich nog in lijkt me
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 22:07
Sithan
Sithan is offline
Gatverdamme zeg, die vent had je vader kunnen zijn
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 07:29
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Het lijkt me idd een rotte situatie...want met die leeftijd van die vent ik denk namelijk niet dat je ouders dit ooit zullen accepteren of je vrienden..? en daarbij komt dat jij nu in de leeftijd van uitgaan en experimenteren ligt en dat hij die gewoon al laang heeft gehad. Je zou je dus kunnen afvragen of jullie wel zo goed bij elkaar passen? en of je al die meningen van mensen zomaar aan de kant kunt schuiven voor hem. Je moet het zelf maar weten maar vroeg of laat kom je er waarschijnlijk toch achter dat hij geestelijk te oud voor je is.

Maar toch veel succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit ik kan niet klaarkomen als mijn vriendin me aftrekt
pietjeneinstijn
11 26-05-2015 15:48
Werk, Geld & Recht Hoe kan ik deze problemen oplossen?
Verwijderd
18 26-09-2012 15:53
Psychologie ik blijf nachtmerries houden
Steyve Haerck
4 08-07-2007 10:48
Psychologie ok, ik ben het huis uit, maar nu pakt ie mn moeder
Eend
35 18-02-2004 17:12
Software & Hardware Waarom kan ik niet opslaan als .gif of .jpg ??
rockyj
12 15-05-2002 19:24
Psychologie wat willen doen, maar geen zin hebben
Liz
19 05-03-2002 02:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.