Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 19:01
desiree1986
desiree1986 is offline
Hoi allemaal!!

Hier een vraag én een aanbod!!
Binnenkort (heel binnenkort ) moet ik poëzieverslagen van Nederlands inleveren, met geanalyseerde gedichten. Ik heb er zelf al een aantal gedaan, maar het wordt erg zwaar om alles zelf te doen (15 in totaal, waarvan 8 analyses). Daarom wil ik vragen en aanbieden om gedichten die door middel van het Leesverslag van een gedicht uit Eldorado zijn geanalyseerd, uit te wisselen.

Alvast bedankt!!

Desirée

(interesse?? PM of mail!!)

/edit/ Het gaat om VWO 6.. /edit/

Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 19:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2003, 14:03
Verwijderd
ehmm.. volgens mij hebben wij wel een ander boek dan jullie maar ik denk niet dat dat zo heel veel uit maakt.. Je moet toch gewoon analyseren met de rijmschema's en dat soort shit? Moesten wij tenminste wel doen.. ik heb het al af en we hadden er een 8 en een half voor.. ik zit wel in 5havo maar ik denk dat dat niet zo veel uitmaakt.. als je het moet hebben moet je maar ff mailen want t is een beetje veel om hier allemaal neer te zetten.. : lindaanrtz@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 17:53
desiree1986
desiree1986 is offline
Zoals te lezen was, was het nogal een 'spoedopdracht'. Inmiddels heb ik het al ingeleverd, ik hoop dat het goed is. Ik heb het dus gewoon zelf moeten doen maar als ik jou misschien nog ergens mee kan helpen..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 21:16
Verwijderd
ow ik had niet echt op de datum gelet.. maar neej.. niet echt iets wat je voor mij kunt doen.. heb hem ook al ingeleverd dus...

of je moet toevallig een po van economie klaar hebben liggen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:20
desiree1986
desiree1986 is offline
MM ja ik heb een PO van eco gemaakt, maar daar had ik niet echt een heel goed cijfer voor dus ik denk dat je dat beter zelf kan doen..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 10:28
kate_temp
kate_temp is offline
Ik zou die gedichten (met en zonder analyse) wel heel graag willen hebben. Ik moet het over 2 weken inleveren......... dus graag. jeweetwelwie667@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.