Oud 21-08-2010, 21:11
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Hey

Ik heb wat vragen en ik zou graag willen weten wat jullie van vinden.

1)Ik zou graag met mijn ex afspreken als vrienden, maar is het wel een goed idee?
Ik heb hem 6 maanden niet meer gezien. We komen de laatste maanden goed overeen, geen ruzies niet meer...(contact is via msn). We weten ook welke fouten we gemaakt hebben enzo.
Ik zou hem graag willen terugzien, maar gaan de (verliefde) gevoelens niet verergeren? Het ene moment ben ik rationeel en denk ik het zal toch (misschien) niet meer goed komen als koppel en het andere moment, ben ik nog verliefd en droom ik nog van ons.

Natuurlijk met je ex afspreken hangt af van de situatie.
We hadden de laatste maanden van ons relatie ruzie, we waren niet meer op dezelfde golflengte en ook hij heeft een druk leven(bezige bij). We zijn als vrienden uiteen gegaan. Hij is heeft nog geen lief.

2) Als ik met hem afspreek, hoe moet ik het vragen? Ik wil niet rechtstreeks vragen, ik wil dat het ook van zijn kant komt..., maar ik denk dat ik daarop lang zal mogen wachten en aan andere kant denk ik 'wie niet waagt, blijft maagd'...

3) Als hij dan zegt, ik zal erover nadenken, wilt hij mij dan nog zien of niet? Want de laatste keer toen ik het vroeg, zei hij dat ook maar daarna zei hij nee. De situatie was wel toen anders, het was in de laatste week van ons relatie en we hadden toen ambras.

Laat gerust iets weten wat jullie ervan vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2010, 23:04
Gewoon thijs
Avatar van Gewoon thijs
Gewoon thijs is offline
Hey hey,

Eens even kijken of ik je advies kan geven want ik weet niet hoe hij is dus het is inschatten.
Ik zelf ken niet zo veel jongens die nee zeggen als je vraagt van : Hey zin om eens iets leuks te gaan doen met zijn 2e?
Tenzij ze geen geld hebben maar das ander verhaal. Probeer het gewoon via msn te vragen simpel en makkelijk alles gaat makkelijker via msn dan laat maar zeggen face to face. En nummer 3 heb je 3 opties 1Tja hij weet niet of die tijd heeft 2 vind het leuk om jouw een beetje moeite te zien doen (ligt aan of jij of hij het uit gemaakt hebt) als jij het uit gemaakt hebt dan is het waarschijnlijk beetje als wraak actie zeg maar gebuurt dat dan blijven lachen en zeg gewoon vraag ik het nog wel een andere keer. Nummer 3 is meer een tip ga niet gelijk in je eentje ga gewoon eerst met paar vrienden!

Laterzz Thijs
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 05:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Het lijkt me verstandig te wachten tot je helemaal over hem heen bent.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 07:40
Secret_Sins
Avatar van Secret_Sins
Secret_Sins is offline
Ik denk dat je inderdaad het de tijd moet geven voor jezelf,
jij bent de enige die dat goed kan aanvoelen.
Als jij zegt dat je nog weleens kan schommelen in je gevoelens voor hem dan lijkt het me zeker niet verstandig om hem te zien.

Wat ook niet helpt is als je nooit even helemaal compleet uit het contact bent gestapt na een relatie.
Het is altijd wel belangrijk om sms/msn of e-mail contact een tijdje te vermijden zodat je compleet jezelf de ruimte kan geven om te ervaren dat je zonder die persoon een weer nieuw bestaan op gaat bouwen.

Maar nogmaals dit werkt voor iedereen anders en jij zelf voelt dit het beste aan!

Dit is in iedergeval verteld vanuit mijn ervaring
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je inderdaad het de tijd moet geven voor jezelf,
jij bent de enige die dat goed kan aanvoelen.
Als jij zegt dat je nog weleens kan schommelen in je gevoelens voor hem dan lijkt het me zeker niet verstandig om hem te zien.

Wat ook niet helpt is als je nooit even helemaal compleet uit het contact bent gestapt na een relatie.
Het is altijd wel belangrijk om sms/msn of e-mail contact een tijdje te vermijden zodat je compleet jezelf de ruimte kan geven om te ervaren dat je zonder die persoon een weer nieuw bestaan op gaat bouwen.

Maar nogmaals dit werkt voor iedereen anders en jij zelf voelt dit het beste aan!

Dit is in iedergeval verteld vanuit mijn ervaring
+1. Zo ervaar ik het ook. Als je twijfelt, niet doen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 20:28
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Merci voor jullie reacties:-)

Ik ga erover nadenken, nog niet direct beslissen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn probleem: Ongeduldig niet normaal!
Littleladylike
33 08-08-2008 11:43
Liefde & Relatie verwerken van je ex
divindae
112 24-10-2006 10:20
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Liefde & Relatie waarom doet mij ex zo vreemd tegen mij terwijl hij het heeft uitgemaakt?..
meisje833
20 04-01-2005 11:26
Liefde & Relatie Omgang met je ex
Miracle
42 03-09-2003 20:09
Liefde & Relatie Zouden jullie nu al kunnen samenwonen?
Sciza
26 17-05-2002 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.