Oud 07-01-2011, 15:14
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Hee allemaal,
Ik zit met een dilemma.
Het is nu al onderhand anderhalf jaar uit tussen mij en mijn ex. We hebben een relatie gehad van 2 en half jaar. Hij is vreemdgegaan toen hij met vrienden op vakantie ging.
Dit heeft hij mij een week later toen die terug was verteld. Ik was natuurlijk boos en verdrietig. Toen is hij weggegaan en toen ben ik hem met mijn stomme kop gaan smsen bellen etc. Ik weet het het is heel stom geweest. Want hij zei als ik dat allemaal niet gedaan had, was het waarschijnlijk nog goed gekomen. Want ik kon hem vergeven, ik hield zoveel van hem.
Na een tijdje wilde hij geen contact meer omdat ik zat te smeken om er nog goed over na te denken. Daarna hebben we elkaar alleen hoi gezegd bij het uitgaan.
Maar nu heb ik in de kerstvakantie met hem op msn gezeten, toen zei die plotseling dat hij mij al heel lang niet gezien had. En hij vroeg of we een keer wat konden gaan drinken. Dinsdagavond sprak hij mij weer aan en toen vroeg hij of ik volgende week een keer tijd had, ik zei ja hoor is goed. Ik zei tegen hem: Je wilt wel heel graag afspreken he hij antwoorde van ooh ja vind wel gezellig en als ik het uit blijf stellen vergeet ik et. Maar ik vroeg aan hem van waarom wil je nu ineens wel wat wilt afspreken, je had toch gezegd dat je niet meer wilde afspreken. Toen antwoorde hij van mwah gewoon iedereen heeft een 2e kans en is gewoon voor gezelligheid, ben benieuwd of dat of dat er nog is.
Toen kapte hij het gesprek af.
Ik weet nou niet echt wat hij hiermee bedoelde en wat hij ermee wilt bereiken.
Ik hoor het wel van jullie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2011, 15:23
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Volgens mij is hij met je aan het klooien. Komt in ieder geval van zijn kant heel erg nonchalant over.. Terwijl jij op mij overkomt alsof je wel weer iets met hem wilt beginnen. Komt op mij in ieder geval allemaal een beetje dubieus over.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:25
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Citaat:
Volgens mij is hij met je aan het klooien. Komt in ieder geval van zijn kant heel erg nonchalant over.. Terwijl jij op mij overkomt alsof je wel weer iets met hem wilt beginnen. Komt op mij in ieder geval allemaal een beetje dubieus over.
Nou ik heb altijd nog bepaalde gevoelens voor mijn ex en hij heeft me gewoon flink kut aan de kant geschoven, zonder iets uit te leggen.
Maar ik snap nu gewoon niet waarom die nu ineens dit zegt na anderhalf jaar bijna geen contact met elkaar te hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:44
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Misschien mist hij je en wilt hij je terug, maar durft hij dit niet toe te geven en doet hij daarom zo nonchalant en luchtig . Met andere woorden: wie weet komt ie nu met hangende pootjes bij je terug.

Erg dubbelzinnig van 'm om te spreken over 'n tweede kans trouwens. Hij is tenslotte degene die is vreemdgegaan .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:49
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Citaat:
Misschien mist hij je en wilt hij je terug, maar durft hij dit niet toe te geven en doet hij daarom zo nonchalant en luchtig . Met andere woorden: wie weet komt ie nu met hangende pootjes bij je terug.

Erg dubbelzinnig van 'm om te spreken over 'n tweede kans trouwens. Hij is tenslotte degene die is vreemdgegaan .

Ja wie weet. Ja dat vind ik dus ook heel erg apart van hem.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:51
CelineB
Avatar van CelineB
CelineB is offline
Citaat:
Volgens mij is hij met je aan het klooien. Komt in ieder geval van zijn kant heel erg nonchalant over.. Terwijl jij op mij overkomt alsof je wel weer iets met hem wilt beginnen. Komt op mij in ieder geval allemaal een beetje dubieus over.
Jaah egt Hoor, Hij Playt Je Gwoon!.
Dumpen die MAn!
__________________
I try to play it as cool as ice, but now I'm different when I look in your eyes
Cuz' you make me melt every time
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:55
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Citaat:
Misschien mist hij je en wilt hij je terug, maar durft hij dit niet toe te geven en doet hij daarom zo nonchalant en luchtig . Met andere woorden: wie weet komt ie nu met hangende pootjes bij je terug.

Erg dubbelzinnig van 'm om te spreken over 'n tweede kans trouwens. Hij is tenslotte degene die is vreemdgegaan .
Citaat:
Jaah egt Hoor, Hij Playt Je Gwoon!.
Dumpen die MAn!
Maar jullie denken dat hij mij weer terug wilt?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:00
CelineB
Avatar van CelineB
CelineB is offline
Citaat:
Maar jullie denken dat hij mij weer terug wilt?
Ik denk het Niet, Hij wil gewoon denk ik iemand hebben enZoo, die hem leuk vind Om zijn EGo te ''strelen''. Maar wat weet Ik ervan? Ik ken hem niett
__________________
I try to play it as cool as ice, but now I'm different when I look in your eyes
Cuz' you make me melt every time
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Maar jullie denken dat hij mij weer terug wilt?
Tsja, dat kunnen wij moeilijk zeggen uit zo'n stukje tekst. Wij kennen de hele situatie niet.
Het lijkt er wel op dat hij je weer wil zien. Hij doet daar schijnbaar moeite voor. Ook zegt hij iets van "mwah gewoon iedereen heeft een 2e kans en is gewoon voor gezelligheid, ben benieuwd of dat of dat er nog is." Dat komt op mij over alsof zijn intentie meer is dan alleen gezellig kletsen. Het lijkt alsof hij nog wil weten of er een klik is, of er gevoelens zijn van beide kanten.
Maar, hij doet wel erg luchtig en grote kans is dat hij gewoon wat wil rondscharrelen en niet iets serieus wil. Aan jouw post te zien wil jij wél iets serieus. Ik zou er dan ook niet op in gaan.
Al helemaal niet omdat hij jou de schuld geeft van zijn vreemdgaan gedrag. Hij is én vreemdgegaan én heeft jou op een hele nare manier laten zitten.
Ik zou heel erg uit kijken als je toch met hem afspreekt. Zorg ervoor dat je geen domme dingen doet
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:03
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Dat is waar, ik vind het zo verwarrend allemaal. Ik weet gewoon niet wat hij ermee bedoeld en wilt bereiken..
Ik ga wel gewoon erheen. Wie weet wat er gebeurd, of het gewoon afspreken is of dat hij zijn excuses ofzo gaan aanbieden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:05
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Op mij komt het over alsof hij gewoon een keer wil bijkletsen. Ik heb niet de indruk dat hij meer wil.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:07
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Citaat:
Tsja, dat kunnen wij moeilijk zeggen uit zo'n stukje tekst. Wij kennen de hele situatie niet.
Het lijkt er wel op dat hij je weer wil zien. Hij doet daar schijnbaar moeite voor. Ook zegt hij iets van "mwah gewoon iedereen heeft een 2e kans en is gewoon voor gezelligheid, ben benieuwd of dat of dat er nog is." Dat komt op mij over alsof zijn intentie meer is dan alleen gezellig kletsen. Het lijkt alsof hij nog wil weten of er een klik is, of er gevoelens zijn van beide kanten.
Maar, hij doet wel erg luchtig en grote kans is dat hij gewoon wat wil rondscharrelen en niet iets serieus wil. Aan jouw post te zien wil jij wél iets serieus. Ik zou er dan ook niet op in gaan.
Al helemaal niet omdat hij jou de schuld geeft van zijn vreemdgaan gedrag. Hij is én vreemdgegaan én heeft jou op een hele nare manier laten zitten.
Ik zou heel erg uit kijken als je toch met hem afspreekt. Zorg ervoor dat je geen domme dingen doet
Ja ik ga uitkijken als ik met hem ga afspreken, ja ik wil iets serieus. Niet dat ik 2 weken iemand heb en daarna weer ga dumpen. Hij heeft zelf al 2 hele korte relaties gehad, dat liep allemaal niet.
Ja, hij nam het mij heel erg kwalijk dat ik hem niet genoeg aandacht had gegeven en dat ie daardoor vreemd was gegaan.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:07
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Citaat:
Op mij komt het over alsof hij gewoon een keer wil bijkletsen. Ik heb niet de indruk dat hij meer wil.
Ja, dat kan natuurlijk ook gewoon
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:08
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ja, hij nam het mij heel erg kwalijk dat ik hem niet genoeg aandacht had gegeven en dat ie daardoor vreemd was gegaan.
Wat een onzinsmoes.
Om deze reden zou ik uberhaupt al niet met hem afspreken
Als hij iets te zeggen heeft kan hij een hele lange mail schrijven of jou eens een keer uitgebreid bellen.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:11
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Citaat:
Wat een onzinsmoes.
Om deze reden zou ik uberhaupt al niet met hem afspreken
Als hij iets te zeggen heeft kan hij een hele lange mail schrijven of jou eens een keer uitgebreid bellen.
Ja idd een rotsmoes. We hebben al eens eerder afgesproken, maar toen had hij al zijn excuses aangeboden. Toen vroeg ik aan hem of hij nog gevoelens had voor mij, hij zei dat hij nog gevoelens had maar dat hij het niet meer wist of hij een relatie wilde. Uiteindelijk had hij gemeld dat hij geen relatie meer wilde omdat hij bang was dat mijn ouders nog boos waren etc.
Maar ja hij is vreemd gegaan en ik heb stomme dingen gedaan toen het uit was. Ik denk dat ik hem gewoon met rust moest laten. Maarja, ik vond hem toen nog heel erg leuk. Dus ja..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:14
CelineB
Avatar van CelineB
CelineB is offline
Citaat:
Ja idd een rotsmoes. We hebben al eens eerder afgesproken, maar toen had hij al zijn excuses aangeboden. Toen vroeg ik aan hem of hij nog gevoelens had voor mij, hij zei dat hij nog gevoelens had maar dat hij het niet meer wist of hij een relatie wilde. Uiteindelijk had hij gemeld dat hij geen relatie meer wilde omdat hij bang was dat mijn ouders nog boos waren etc.
Maar ja hij is vreemd gegaan en ik heb stomme dingen gedaan toen het uit was. Ik denk dat ik hem gewoon met rust moest laten. Maarja, ik vond hem toen nog heel erg leuk. Dus ja..
Dus je vind Hem Nu Nog steeds Leuk OfzOo?
__________________
I try to play it as cool as ice, but now I'm different when I look in your eyes
Cuz' you make me melt every time
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:16
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Ik weet niet of ik hem nu nog leuk vind, ik dacht dat ik echt totaal over hem heen was. Maar toen begon hij mij aan te spreken om af te spreken en weet totaal niet wat hij ermee bedoeld. Dus nu weet ik het niet meer.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:20
CelineB
Avatar van CelineB
CelineB is offline
Jaah.. Ik zou het Oowk Niet weten, Nog nooit meegemaakt,
( Spannend Leven heb Jij )
Ik denk dat je gewoon met elkaar omgaan als vrienden
__________________
I try to play it as cool as ice, but now I'm different when I look in your eyes
Cuz' you make me melt every time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2011, 16:21
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Haha, heel spannend ja
Ik ga wel gewoon met hem afspreken en zie wat er gebeurd
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:25
CelineB
Avatar van CelineB
CelineB is offline
Citaat:
Haha, heel spannend ja
Ik ga wel gewoon met hem afspreken en zie wat er gebeurd
Good Idee
__________________
I try to play it as cool as ice, but now I'm different when I look in your eyes
Cuz' you make me melt every time
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:26
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Hahaha toch wel
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:41
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Ik denk elke keer eigenlijk dat ik mij er niet druk om moet maken, maar uiteindelijk maak ik mij er wel druk over.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:58
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Op mij komt het over alsof hij gewoon een keer wil bijkletsen. Ik heb niet de indruk dat hij meer wil.

Dit.

Aan de andere kant ziet hij het misschien ook wel weer zitten en hoopt hij dat het bij jou inmiddels een beetje gezakt is. Zoals ik uit jouw verhaal opmaak heb jij in die periode iets te veel contact gezocht en heeft hij toen misschien besloten om het op een heel laag pitje te zetten.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 17:18
Tanja__17
Tanja__17 is offline
Citaat:
Dit.

Aan de andere kant ziet hij het misschien ook wel weer zitten en hoopt hij dat het bij jou inmiddels een beetje gezakt is. Zoals ik uit jouw verhaal opmaak heb jij in die periode iets te veel contact gezocht en heeft hij toen misschien besloten om het op een heel laag pitje te zetten.
Ja ik heb best veel contact gezocht omdat ik toen met vragen zat en hij zei verder niks meer.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 19:11
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Ik snap niet wat je nog in hem ziet.
Hij is vreemdgegaan + hij heeft je gedumpt. Verder toont hij ook (voor een lange tijd) geen intresse meer in je. Ga door met je leven en laat die jongen zitten.

Laatst gewijzigd op 07-01-2011 om 22:52. Reden: toot moet toont zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2011, 20:30
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Ik snap niet wat je nog in hem ziet.
Hij is vreemdgegaan + hij heeft je gedumpt. Verder toot hij ook (voor een lange tijd) geen intresse meer in je. Ga door met je leven en laat die jongen zitten.
Dit.

Moest ik in jouw situatie zitten zou ik niet met hem afspreken en me op andere jongens richten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 21:13
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Ik snap niet wat je nog in hem ziet.
Hij is vreemdgegaan + hij heeft je gedumpt. Verder toot hij ook (voor een lange tijd) geen intresse meer in je. Ga door met je leven en laat die jongen zitten.
dit en hij geeft ook nog es jou de schuld van dat hij vreemdging, jij verdient een 2e kans. ik zou niet afspreken, niet omdat hij misschien wel/niet weer iets zou willen, maar omdat iemand die mij zo verrot behandeld heeft mijn aandacht niet waard is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 23:49
Verwijderd
Hij is vreemd gegaan, en jij krijgt een tweede kans.

Ja dahag. ;x
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 01:21
Verwijderd
Wat bovenstaande forumers zeggen.

En daarnaast heb ik bij deze situatie eerder het gevoel dat hij makkelijk aandacht/seks wil en weet dat ie die van jou kan krijgen. Zeker gezien zijn houding.

Dus idd: ja dahag ;x
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 10:58
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Als hij interesse heeft mag hij wel wat meer moeite doen, en dat is zeker niet wat ik nu van jou hoor. Hij doet erg nonchalant, uit de hoogte.
Het lijkt net of jij moet gaan bewijzen of jij HEM nog waard bent, dat wordt nog leuk als hij dat de rest van je leven kan opleggen, je zal altijd voor 'm moeten kruipen.
Een relatie hoort van twee kanten gevoed te worden, als hij er nu al niets aan wil doen en het van jou laat afhangen is dat lekker makkelijk voor 'm.
Dumpen en nooit meer naar omkijken, ik stem in met bovenstaande 5 reageerders.
Oh, en als het alleen voor de gezelligheid is, vraag eens of je dan ook je nieuwe vriendje mag meenemen, kijken hoe hij dan reageert ;-)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 13:33
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou gewoon helemaal niet meer met hem afspreken, helemaal als je er blijkbaar zo van in de war raakt. Je wilt hem in elk geval niet terug, dat lijkt me duidelijk, als hij vreemdgaat en het vervolgens jou kwalijk neemt hoe het allemaal gelopen is. Klinkt niet als een jongen waar je veel mee te doen wil hebben. Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je geen behoefte hebt hem nog te zien, aangezien hij je al heeft laten gaan. Dan moet hij je maar missen, ook.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 19:03
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Oh, en nog wat, als je nu 17 bent, zou je met je 13 à 14 geweest zijn toen je aan je relatie begon, ik heb daar ook zo m'n vraagtekens bij, hoe oud was HIJ eigenlijk? Het zou het verschil in hormonen verklaren, jouw afkeer en zijn drang tot seks. Dat praat echter nog steeds niet goed wat hij gedaan heeft. Maak je dus over die SMS-jes geen zorgen, die waren (ongelezen) volledig terecht.
Hou de eer aan jezelf, zoek een leuke knul en praat nooit meer over je ex.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.