Advertentie | |
|
04-04-2013, 21:59 | |
Ik vind Limburgs eigelijk alleen maar 'vervelend' door de intonatie die ze gebruiken. Ok en eigenlijk de zachte g ook, maar dat vind ik nog enigzins te overzien.
Ik ben fan van het Gentse accent. Gents is echt vrij wijs de max, maat!
04-04-2013, 22:00 | |
Verwijderd
|
Oh Trimm! Ik was gister ook bij mumford and sons en het hipstergehalte was jnderdaad wel verbazingwekkend hoog. Dat wilde ik nog even zeggen.
Nu ga ik slapen. Voor mijn doen heel vroeg, maar gistermorgen om zeven uur begonnen met werken, 's middags trap geverfd, 's avonds concert, kwart voor drie in bed en vanmorgen weer om zeven uur begonnen met werken vind ik vrij vermoeiend. Mijn bed is echt goddelijk nu <3 |
04-04-2013, 22:01 | ||
Citaat:
04-04-2013, 22:02 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
04-04-2013, 22:05 | |
Ik wilde nog even zeggen dat ik laatst in Leiden was en het percentage hipsters daar behoorlijk hoog is /random.
Mijn vriend en ik gilden regelmatig: 'when all of the sudden a wild hipster appeared!!!!11!' en dan lagen we vervolgens helemaal dubbel
04-04-2013, 22:08 | ||
Citaat:
En Rotterdam hipsterstad valt me niet meer zo op, geloof ik Ach ja, dat heb je met al die studentjes.
04-04-2013, 22:10 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat dachten ze ook van Phoebe en mij waarschijnlijk toen we zingend in de Wibra stonden. Maar toen ze Whitney Houston begon mee te brullen, deed ik alsof ik haar niet kende, maar dat faalde omdat ze haar kikkers bij mijn sullen gooide om af te rekenen |
04-04-2013, 22:13 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
04-04-2013, 22:17 | ||
Citaat:
Walgelijke muziek overigens, bah.
04-04-2013, 22:33 | ||
Citaat:
Ik zag ze een jaar of 3 geleden op Motel Mozaique, gratuit, want ik werkte daar, en ik vond 't toen 'wel leuk'. Ik vind 'The Cave' wel een ok liedje, de rest doet me niet zoveel.
04-04-2013, 22:34 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.odditycentral.com/news/wo...est-bride.html |
04-04-2013, 22:36 | |
30k calorieën, nah, zou onmogelijk voor me zijn met de dingen die ik eet. Ik vraag me af of ze lid is van de NAAFA:
http://www.naafaonline.com/dev2/
04-04-2013, 22:39 | ||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik kan de laatste tijd ook steeds minder eten verdragen, want ik krijg van alles grote krampen en misselijkheden. Het idee om op crackers en cola te leven staat me niet echt aan. Citaat:
|
04-04-2013, 22:58 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik word hier een beetje niet helemaal goed van. Maar sowieso ben ik wat emotioneel, het is bijna een jaar geleden en het voelt toch wel raar. |
04-04-2013, 23:01 | |
Bij mij thuis is iedereen dun, mijn broer zelfs mager en dan kom ik als vreemde eend in de bijt Maar hopelijk gaat dat nu wel veranderen. Veel mensen vragen me al of ik ben afgevallen. De weegschaal geeft het (nog) niet aan, maar het betekent in ieder geval dat ik al minder opgeblazen ben/ vocht vasthoud. Ik drink geen cola light meer, wat er volgens mij voor zorgt dat ik minder trek heb en ik haal niks lekkers meer in huis. Ik drink veel thee, eet tussendoor rijstwafels, doe geen chocoladespul meer op brood en eet veel minder kaas en ik ga nu een paar keer per week naar de sportschool en bij mijn ouders een stuk fietsen of wandelen. Hopelijk ben ik dan tegen de zomer toch wat kilootjes kwijt en aan het eind van de zomer ben ik klaar met de naarste pillen en dan hoop ik nog veel meer af te vallen tot het niveau waarop ik vroeger altijd zat.
04-04-2013, 23:04 | |
Ik ben ook een beetje naar vandaag Ik kreeg vragen als 'gaat het wel goed?' en opmerkingen dat ik anders ben dan normaal en sloom en dat ik een achterdochtige reactie had op iets, maar daar ben ik het niet mee eens. Niet achterdochtiger dan normaal in ieder geval.
|