Oud 06-06-2018, 16:12
Mwr
Mwr is offline
Ik leg dus vooral de druk voor mijn zelf te hoog. Ik voetbal heel graag, speel op een aardig niveau, maar presteer naar eigen zeggen te laag. Dit heeft er mee te maken dat ik het te spannend maak voor mij zelf, niet zo zeer in heel veel spanning hebben voor de wedstrijd, maar ik wil mijzelf heel erg laten zien. Mensen zeggen vaak als ik met een hoger team mee doe dat ik goed was. Zelf vond ik dit dan niet echt of minder. Ik weet zeker dat ik veel beter presteer als ik gwn speel met plezier en niet de drang om te presteren. Iemand die hiermee kan helpen of enige tips? Bedankt!

Laatst gewijzigd op 06-06-2018 om 18:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2018, 05:54
timi2shy
timi2shy is offline
Citaat:
Ik leg dus vooral de druk voor mijn zelf te hoog. Ik voetbal heel graag, speel op een aardig niveau, maar presteer naar eigen zeggen te laag. Dit heeft er mee te maken dat ik het te spannend maak voor mij zelf, niet zo zeer in heel veel spanning hebben voor de wedstrijd, maar ik wil mijzelf heel erg laten zien. Mensen zeggen vaak als ik met een hoger team mee doe dat ik goed was. Zelf vond ik dit dan niet echt of minder. Ik weet zeker dat ik veel beter presteer als ik gwn speel met plezier en niet de drang om te presteren. Iemand die hiermee kan helpen of enige tips? Bedankt!
Bij voetbal is het goed dat je de lat hoger legt !
Dat maakt het makkelijker om te scoren !
Met citaat reageren
Oud 08-06-2018, 06:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Bij voetbal is het goed dat je de lat hoger legt !
Dat maakt het makkelijker om te scoren !
Als je alleen maar een slechte grap komt maken kun je beter helemaal niet reageren.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2018, 06:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Mwr, hoeveel last heb je van je perfectionisme? Ga je door de zelf opgelegde spanning beter presteren, of juist slechter? Dat je jezelf pusht om de beste versie van jezelf te zijn is prima zolang dat je prestaties niet blokkeert. Of dat je er de hele dag mee bezig bent of je wel goed genoeg bent. Dus hoe zit dat bij jou?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2018, 16:15
Mwr
Mwr is offline
Ik ben er niet de hele dag mee bezig. Voetbal is gwn iets wat is echt zo leuk vindt, en als je het dan ook nog een beetje kan is het nog leuker. Ik presteer vind ik zelf te laag voor wat ik kan. Vaak na de wedstrijd baal ik omdat ik niet gespeeld heb hoe ik zou willen spelen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2018, 16:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik ben er niet de hele dag mee bezig. Voetbal is gwn iets wat is echt zo leuk vindt, en als je het dan ook nog een beetje kan is het nog leuker. Ik presteer vind ik zelf te laag voor wat ik kan. Vaak na de wedstrijd baal ik omdat ik niet gespeeld heb hoe ik zou willen spelen.
Ja, weet je, ik zou ook wel willen voetballen als Messi, snooker beheersen als O'Sullivan, tennissen als Federer, racen als Verstappen, etcetera. Dat gezegd hebbende; maak er leermomenten van en probeer een stijgende lijn te hanteren. Shit gaat gewoon met vallen en opstaan. Ook de Groten der Aarden hebben kutwedstrijden/partijen. En los daarvan; ergens zal je tegen een grens aanzitten qua investering in tijd en aanwezigheid van talent. Dat is onvermijdelijk.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 08-06-2018, 19:19
timi2shy
timi2shy is offline
Citaat:
Ik ben er niet de hele dag mee bezig. Voetbal is gwn iets wat is echt zo leuk vindt, en als je het dan ook nog een beetje kan is het nog leuker. Ik presteer vind ik zelf te laag voor wat ik kan. Vaak na de wedstrijd baal ik omdat ik niet gespeeld heb hoe ik zou willen spelen.
je mag af en toe eens balen !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?!!!
mediaROCKS
9 02-04-2012 22:20
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten De Ronde Kamer [Vervolgverhaal]
Eztherz
0 21-03-2006 17:01
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Psychologie Burn-out en/of depressie.
Verwijderd
12 07-12-2003 17:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.