Oud 16-05-2005, 14:05
Poesket
Poesket is offline
Zit jij bij een studentenvereniging? Bevalt het? Waarom wel/niet? Welke studenten vereniging zit je bij?

Ik studeer nog niet, maar dat is wel de bedoeling aankomend jaar. Ik wil wel bij een studenten vereniging maar in Leiden. ( ga in Amsterdam een opleiding volgen) Ik wilde ook even weten of dit vaker voorkomt en of dit gewoon kan ed.? Dit geld ook voor een sport vereniging voor studenten.
__________________
einde

Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 14:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2005, 14:11
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Mwoah, de zogenaamde 'recruiters' zijn wel altijd dezelfde lompe kneusjes die denken dat ze populair zijn.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 15:17
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Waarom wil je in Leiden bij een vereniging als je in Amsterdam gaat studeren? Amsterdam heeft zat verenigingen!

Jep, ik zit bij een studentenvereniging, namelijk Cyclades . Gewoon lang leve de lol en feesten. Het is er best gezellig, en een handige manier om een sociaal netwerk op te bouwen.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:01
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
El Kim schreef op 16-05-2005 @ 16:17 :
Waarom wil je in Leiden bij een vereniging als je in Amsterdam gaat studeren? Amsterdam heeft zat verenigingen!
OMdat ik van de studentenverenigingen in Leiden al het een en ander af weet en behalve mijn studie de rest van mijn leven verder wil uitbreiden in Leiden.
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 16:02
Verwijderd
Nee, ik zit niet bij een studentenvereniging, wel bij een studievereniging (maar dat zit eigenlijk iedereen bij onze studie, omdat je korting krijgt op de boeken als je lid wordt). Ook ben ik geen lid van een sportvereniging, omdat ik niet van sporten houd (behalve schaken) en geen sportkaart heb (die kosten €50 per jaar).
Met citaat reageren