Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2004, 21:21
Mickey M.
Mickey M. is offline
Hey,

Heb sinds kort een tongpiercing, maar heb er tot nu toe nog weinig speciaals mee gedaan. Alleen gezoend, maar op de 'normale' manier. Iemand tips hoe ik mijn tongpiercing op een iets spannendere manier kan gebruiken?
En ook even een vraagje aan de jongens; Doet een tongpiercing pijn bij het pijpen, of is het juist lekker?

Kus
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 21:31
Verwijderd
Als je niet keihard met het metaal tegen de eikel gaat slaan zou ik niet weten wat er pijn zou doen...
hoewel je toch per jongen een btje uit moet kijken wat hij kan hebben... De ene jongen is daar heel gevoelig en kan het dus snel pijnlijk vinden, maar vooral besneden jongens zullen daar minder last van hebben...
Kep zelf alleen maar gekust met iemand die een tongpiercing heeft, dus ik weet nie hoe t aanvoelt... maar mijn tip zou zijn om heel voorzichtig aan te beginnen... en als je hem geen pijn doet oid, dan kun je kijken wat je zoal leuk lijkt... vraag daarom maar aan je partner hoe het aanvoelt bij hem, zoiets verschilt namelijk van jongen tot jongen.
Voor tips bij het pijpen zelf moet je bij de rest van dit forum zijn, daar heb ik nog geen ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 07:42
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ghehge, tongpiercings zijn heel leuk je kunt um bij het zoenen achter zn lip haken en beetje trekken *zachtjes!* je kan er trouwens geweldige zuigzoenen mee zetten, ipv de grote plek zoals altijd, een keer proberen wanneer je dat bolletje tegen zijn huid aandrukt en de rest van je mond met je lippen aflsuit... en dan zuigen... krijgt ie een klein rood vlekje zo groot als je pierc... verder pijpen: me vriend vind het leuk dat ie dat bolletje over zn eikel voelt gaan... voelt toch anders, is metaal...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 14:31
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
oeh, tongpiercings zijn geil

maar verder kan ik u niet echt van dienst zijn want ik ben geen jongen
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle vraagje over n tongpiercing
meisje833
4 07-01-2005 16:32
Lichaam & Gezondheid Tongpiercing
Misfit
3 30-01-2004 17:42
Lichaam & Gezondheid tongpiercing
Croeloes
18 29-01-2004 21:18
Lifestyle tongpiercing vs. tanden
clevergirl
12 13-01-2003 13:12
Seksualiteit Orale seks met tongpiercing
-Meisje-
27 26-11-2002 23:20
Seksualiteit tongpiercing lekkerder bij orale sex?
MissBi@tch
5 18-05-2002 21:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.