Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2015, 11:41
MCanoniem
MCanoniem is offline
Hey,

Ik denk dus dat ik mijn soulmate heb gevonden, ze is zowat de vrouwlijke versie van mij, het klikt super erg, voelt ook erg goed, ze wou me ook zoenen dus ik weet dat het wederzijds is.

Maar ik zit met 1 ding:
Hoe weet ik of ik haar kan vertrouwen? ze woont best ver van mij vandaan dus ik heb ook niet echt toezicht op haar, het voelt wel heel eerlijk en heeft me ook veel dingen verteld die je niet zomaar aan iemand verteld maar aan de andere kant krijgt ze ook veel aandacht van jongens en dat voelt kut.

Mijn vraag is: what the fuck moet ik doen?
Gewoon verdergaan en erop vertrouwen dat het goed is en wanneer het serieuzer wordt met haar hierover praten? ik heb niet veel persoonlijke ervaringen met relaties dus vandaar dat ik hier om hulp vraag.

Alle hulp is welkom!

Ciao!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2015, 11:54
Verwijderd
Is er een reden om haar te wantrouwen? Waarom zou ze jou moeten vertrouwen?

En het belangrijkste: Waarom zou je met een chick willen daten als je de behoefte hebt om "toezicht te houden". Je neemt natuurlijk pas een relatie met een meisje als je weet dat dat nergens voor nodig is.

En nog even een tip: Je betere helft wantrouwen is de snelste manier om de relatie kapot te maken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 16:36
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Een soulmate hoef je niet te wantrouwen....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 13:02
MCanoniem
MCanoniem is offline
Citaat:
Is er een reden om haar te wantrouwen? Waarom zou ze jou moeten vertrouwen?

En het belangrijkste: Waarom zou je met een chick willen daten als je de behoefte hebt om "toezicht te houden". Je neemt natuurlijk pas een relatie met een meisje als je weet dat dat nergens voor nodig is.

En nog even een tip: Je betere helft wantrouwen is de snelste manier om de relatie kapot te maken.
Ik heb eigenlijk vrijwel geen rede om haar te wantrouwen, behalve dat ik niet weet wat ze uitspookt, nu ik het teruglees ziet het eruit als overthinking

Ik ben ook pas van plan het echt een relatie te maken wanneer het vertrouwen er is, ik weet dat als ik haar ga zoenen dat ik verliefd ga worden en daarom heb ik haar de vorige keer niet gezoend om haar nog even te kunnen leren kennen zonder die roze bril op...

Mijn hart zegt dat het goed is, mijn hoofd zegt me dat ik moet remmen en voorzichtig moet zijn, is dat wat je bedoelt met je betere helft of interpreteer ik het verkeerd?

Thanks voor je tijd man, waardeer het echt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 13:05
MCanoniem
MCanoniem is offline
Citaat:
Een soulmate hoef je niet te wantrouwen....
I think you're right.
Ik zit eraan te denken om gewoon de gok te wagen, het het kan goed uitpakken en ik heb straks een mooie relatie of ik val op m'n bek en leer ervan en ga naar de volgende ghehe
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 17:25
feniks
feniks is offline
Toezicht houden op? Man, man, ze is toch geen halve gare in een instelling die wilsonbekwaam is?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Toezicht houden op? Man, man, ze is toch geen halve gare in een instelling die wilsonbekwaam is?
ik dacht dat hij misschien Moslim was, die moeten toch toezien dat hun vrouwen niets met andere mannen doen ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe leer ik haar te vertrouwen?
DanielPieters
16 19-02-2009 21:17
Liefde & Relatie Vertrouwen zoek
Zonnemeisje
18 22-03-2007 21:41
Liefde & Relatie Compleet vertrouwen
Thee Muts
42 10-01-2007 16:33
Psychologie Nooit vertrouwen lijken te krijgen
Hayden
1 11-05-2006 12:57
Psychologie Vertrouwen.
~~dolce~~
29 28-03-2004 18:44
Verhalen & Gedichten Vertrouwen
Yoda
1 08-02-2002 22:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.