Oud 02-06-2008, 15:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik hou er wel van. Het is ok heerlijk met lopen.
Wut?! Ik heb gister 2 wedstrijden gespeeld, en ik ging dood
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 02-06-2008, 15:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Jezus, als je van de AH weer naar buiten stapt is het zo benauwend ineens die warmte.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 15:57
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
In Nederland is het altijd meteen zo benauwd als het warm wordt ;x Ik heb in Las Vegas in 45 graden buiten gelopen, maar omdat het daar zo droog is omdat je eigenlijk midden in de woestijn rondloopt, is het eigenlijk nog best aangenaam.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2008, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Wut?! Ik heb gister 2 wedstrijden gespeeld, en ik ging dood
Welke sport?
Oud 02-06-2008, 15:59
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-06-2008, 16:24
Verwijderd
Ik vraag me serieus af wat ik bij dat filmpje moet denken
Oud 02-06-2008, 16:51
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Olee, ik heb een gaatje.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 02-06-2008, 16:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
In mijn tand dus.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 02-06-2008, 16:53
Verwijderd
Dat is niet fijn bij de tandarts.
Oud 02-06-2008, 16:53
ikbennieuwhier
Avatar van ikbennieuwhier
ikbennieuwhier is offline
__________________
Ik ben nieuw hier.
Oud 02-06-2008, 16:54
Verwijderd
Beter poetsen.
Oud 02-06-2008, 16:55
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Beter poetsen.
Het is mijn eerste en laatste.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 02-06-2008, 16:56
Verwijderd
Ik heb weer even pauze. Wat een schijtboek, zeg. En daarbij hoef ik nog maar een pagina of vijftig te lezen, .
Oud 02-06-2008, 17:02
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Waar gaat het boek over?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 02-06-2008, 17:03
Verwijderd
Contractenrecht vanuit een juridisch, economisch, politiek, sociologisch en een historisch perspectief, .
Oud 02-06-2008, 17:04
Verwijderd
Morgen moet het slechter weer zijn want ik ga 40 km fietsen : nou verdomme zeg:
Oud 02-06-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Wat een gemakkelijk tentamen was dat. Paranoide, heb je het gehaald? Alsnog? Heb je net als ik de taalfout in de laatste vraag verbeterd en er een ':nono:' bij getekend? Ik zie je er wel voor aan.
Haha, die heb ik niet verbeterd, want ik had een vraag overgeslagen dus na de laatste vraag ging ik heel snel terugbladeren en hard nadenken over wat folksonomy ook was. (Uiteindelijk heb ik er ook geen antwoord op gegeven, maar er iets bij geschreven in de trant van 'Folksonomy.. The name rings a bell, but it's a distant sound from a far away land. Also, I'm not too sure whether it's a bell. It sounds more like a donkey. TL;DR: idk, lol.')

Ik heb wel de verschrikkelijke zin met de ongeldige samentrekking op de eerste pagina herschreven voor ze.

Of ik 'm gehaald heb weet ik niet, maar hij was inderdaad erg makkelijk. Er is in elk geval wel een kans dat ik 'm gehaald heb, wat best knap is, want ik heb in totaal nog geen tien minuten geleerd. Maar goed, zelfs als ik 'm haal ga ik 'm herkansen, want ik heb helemaal geen zin om er een met een zesje van af te komen.
Oud 02-06-2008, 17:10
Verwijderd
Nou, ik ga het maar eens uitlezen. Toedels.
Oud 02-06-2008, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet fijn bij de tandarts.
Haha, nee man, het is vet leuk. Ik had laatst (voor het eerst in m'n leven, omg!) een gaatje, of niet eens een gaatje, maar er was een stukje glazuur afgebroken en hij ging 'm fixxxen zodat er geen gaatje zou komen. Dan mag je vet chill verdoving en dan lekker als een mongool liggen kwijlen terwijl de tandarts je gebit met gecontroleerd bruut geweld te lijf gaat en je ondertussen verhalen vertelt over zijn verleden als ruige punker. En daarna kun je fijn urenlang in de spiegel kijken naar hoe je mond scheef zit door de verdoving en giechelen omdat het er zo debiel uitziet. Leuk
Oud 02-06-2008, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Haha, nee man, het is vet leuk. Ik had laatst (voor het eerst in m'n leven, omg!) een gaatje, of niet eens een gaatje, maar er was een stukje glazuur afgebroken en hij ging 'm fixxxen zodat er geen gaatje zou komen. Dan mag je vet chill verdoving en dan lekker als een mongool liggen kwijlen terwijl de tandarts je gebit met gecontroleerd bruut geweld te lijf gaat en je ondertussen verhalen vertelt over zijn verleden als ruige punker. En daarna kun je fijn urenlang in de spiegel kijken naar hoe je mond scheef zit door de verdoving en giechelen omdat het er zo debiel uitziet. Leuk
De laatste keer dat ik bij een tandarts was ging hij in mijn mond kijken, mompelde hij 'dat gaat wel lukken zonder verdoving denk ik....', daarna ging hij vier gaten in mijn kiesjes maken, om ze daarna weer te vullen. Huh?
Oud 02-06-2008, 17:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De laatste keer dat ik bij een tandarts was ging hij in mijn mond kijken, mompelde hij 'dat gaat wel lukken zonder verdoving denk ik....', daarna ging hij vier gaten in mijn kiesjes maken, om ze daarna weer te vullen. Huh?
Hij maakt de gaatjes groter zodat ze makkelijker zijn te vullen.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 17:16
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Huhu, mijn tandarts heeft longkanker en zijn praktijk is opgedoekt, stond bericht in de krant dat je maar naar bla in bla moest gaan of naar bla in bla. Like alsof ik naar een andere tandarts wil die ik niet ken die mogelijk duisent erger is en toen had ik de hele dag hoofdpijn van de stress. En nu ben ik wel de drempel over dat ik kijk of er bij de angsstandarts nog plek is!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Hij maakt de gaatjes groter zodat ze makkelijker zijn te vullen.
Ik had helemaal niet vier gaatjes. Ik had er maar één.
Oud 02-06-2008, 17:16
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hij maakt de gaatjes groter zodat ze makkelijker zijn te vullen.
+ als ie ze groter maakt zijn ze ook gelijk schoner omdat ie het met een steriele boor doet etc.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 17:17
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik had helemaal niet vier gaatjes. Ik had er maar één.
Misschien zag ie gewoon aankomende gaatjes. Of je hebt een slechte tandarts die onnodig gaat zitten boren. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 17:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huhu, mijn tandarts heeft longkanker en zijn praktijk is opgedoekt, stond bericht in de krant dat je maar naar bla in bla moest gaan of naar bla in bla. Like alsof ik naar een andere tandarts wil die ik niet ken die mogelijk duisent erger is en toen had ik de hele dag hoofdpijn van de stress. En nu ben ik wel de drempel over dat ik kijk of er bij de angsstandarts nog plek is!
Ja jeetje. Je zou het die tandarts bijna kwalijk nemen dat hij kanker heeft, want nu moet jij op zoek naar een nieuwe!
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
De laatste keer dat ik bij een tandarts was ging hij in mijn mond kijken, mompelde hij 'dat gaat wel lukken zonder verdoving denk ik....', daarna ging hij vier gaten in mijn kiesjes maken, om ze daarna weer te vullen. Huh?
Wat Martino zegt. En ik zou per se wél verdoving willen, want het is echt een te grappig gevoel als het begint te werken.

Oh, op een gegeven moment zei mijn tandarts zo van 'hm, nu werkt het vast al' en toen vroeg ik hoe hij dat wist, waarop hij antwoordde dat hij net met een naald in m'n tandvlees zat te prikken en dat ik niet verschrikt omhoog ben geschoten terwijl het wel heel veel pijn hoorde te doen, dus dat het wel duidelijk was dat het werkte. Wat een smiecht.
Oud 02-06-2008, 17:18
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Haha, nee man, het is vet leuk. Ik had laatst (voor het eerst in m'n leven, omg!) een gaatje, of niet eens een gaatje, maar er was een stukje glazuur afgebroken en hij ging 'm fixxxen zodat er geen gaatje zou komen. Dan mag je vet chill verdoving en dan lekker als een mongool liggen kwijlen terwijl de tandarts je gebit met gecontroleerd bruut geweld te lijf gaat en je ondertussen verhalen vertelt over zijn verleden als ruige punker. En daarna kun je fijn urenlang in de spiegel kijken naar hoe je mond scheef zit door de verdoving en giechelen omdat het er zo debiel uitziet. Leuk
Dat had ik ook. Ik ging in de supermarkt boodschappen doen. Tijdens een gesprek aan de telefoon moest ik lachen, maar mijn mond zat nog vol verdoving ofzo. Staat er zo'n meisje achter me tegen haar moeder te vertellen: 'dat meisje lacht wel een beetje raar met haar mond.'
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 02-06-2008, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Misschien zag ie gewoon aankomende gaatjes. Of je hebt een slechte tandarts die onnodig gaat zitten boren. ;x
Geen idee natuurlijk. Maar we gingen sowieso al naar een andere tandarts want dit is de grootste nurk op aarde :')

Nu hebben we een heel lieve vlaamse negermeneer.
Oud 02-06-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik ook. Ik ging in de supermarkt boodschappen doen. Tijdens een gesprek aan de telefoon moest ik lachen, maar mijn mond zat nog vol verdoving ofzo. Staat er zo'n meisje achter me tegen haar moeder te vertellen: 'dat meisje lacht wel een beetje raar met haar mond.'
mooi
Oud 02-06-2008, 17:20
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja jeetje. Je zou het die tandarts bijna kwalijk nemen dat hij kanker heeft, want nu moet jij op zoek naar een nieuwe!
Tuurlijk niet, maar ik vind het wel niet netjes dat hij dan niet even zijn afspraken voor de komende maand afzegt (er kwamen mensen zomaar voor een dichte deur te staan) en een brief rondstuurt naar zijn patiënten ipv het in de krant te zetten.

En het systeem in Nederland is ook niet echt fijn geregeld qua tandartsen. Je kan niet gewoon even je oriënteren ofzo, je moet je gelijk ergens inschrijven en maar je overgeven in die stoel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 17:21
Verwijderd
Hahaha, een Vlaamse neger die tandarts is. Wat geniaal, dat verzin je niet.
Oud 02-06-2008, 17:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat Martino zegt. En ik zou per se wél verdoving willen, want het is echt een te grappig gevoel als het begint te werken.

Oh, op een gegeven moment zei mijn tandarts zo van 'hm, nu werkt het vast al' en toen vroeg ik hoe hij dat wist, waarop hij antwoordde dat hij net met een naald in m'n tandvlees zat te prikken en dat ik niet verschrikt omhoog ben geschoten terwijl het wel heel veel pijn hoorde te doen, dus dat het wel duidelijk was dat het werkte. Wat een smiecht.
Haha.

Ik heb nog nooit bij de tandarts verdoving gehad. Nu ben ik ook pas twee keer geholpen aan gaatjes, maar de tweede keer moest hij drie gaatjes boren, en toen heeft hij ze alledrie zonder verdoving gedaan. Zijn argumenten waren dat hij sowieso niet links én rechts kon verdoven, toen had hij links gedaan, toen had ik zoiets van: "nou, doe die eerste rechts dan ook maar zonder verdoving". Toen hij die had gedaan, vond ik eigenlijk wel dat hij de laatste ook maar zonder verdoving moest doen. En zodoende zat ik tien minuutjes later weer op het fietsje naar huis.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 17:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Geen idee natuurlijk. Maar we gingen sowieso al naar een andere tandarts want dit is de grootste nurk op aarde :')

Nu hebben we een heel lieve vlaamse negermeneer.
W00, ik had een belg met neushaar.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk niet, maar ik vind het wel niet netjes dat hij dan niet even zijn afspraken voor de komende maand afzegt (er kwamen mensen zomaar voor een dichte deur te staan) en een brief rondstuurt naar zijn patiënten ipv het in de krant te zetten.

En het systeem in Nederland is ook niet echt fijn geregeld qua tandartsen. Je kan niet gewoon even je oriënteren ofzo, je moet je gelijk ergens inschrijven en maar je overgeven in die stoel.
Je kan toch gewoon aan jouw tandarts vragen/mailen/schrijven/whatever of hij nog een goede andere tandarts weet? Met een 'beterschap' erbij.
Oud 02-06-2008, 17:24
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Je kan toch gewoon aan jouw tandarts vragen/mailen/schrijven/whatever of hij nog een goede andere tandarts weet? Met een 'beterschap' erbij.
Hij is verhuisd naar China.

Mijn mama was al aan het rondvragen, maar ik denk dat het voor mij beter is dat ik gewoon naar een angsttandarts ga, aangezien ik nogal een fobie heb. O_o
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, een Vlaamse neger die tandarts is. Wat geniaal, dat verzin je niet.
EN met een opleiding tot hersenchirurg
Oud 02-06-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik over het hoofd gezien. Hoe ging ie?
Zie spel- en grammaticafoutentopic. Ik had 'm overgeschreven zodat ik 'm later kon posten

Citaat:
Haha.

Ik heb nog nooit bij de tandarts verdoving gehad. Nu ben ik ook pas twee keer geholpen aan gaatjes, maar de tweede keer moest hij drie gaatjes boren, en toen heeft hij ze alledrie zonder verdoving gedaan. Zijn argumenten waren dat hij sowieso niet links én rechts kon verdoven, toen had hij links gedaan, toen had ik zoiets van: "nou, doe die eerste rechts dan ook maar zonder verdoving". Toen hij die had gedaan, vond ik eigenlijk wel dat hij de laatste ook maar zonder verdoving moest doen. En zodoende zat ik tien minuutjes later weer op het fietsje naar huis.
Deed dat geen pijn?
Oud 02-06-2008, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Haha.

Ik heb nog nooit bij de tandarts verdoving gehad. Nu ben ik ook pas twee keer geholpen aan gaatjes, maar de tweede keer moest hij drie gaatjes boren, en toen heeft hij ze alledrie zonder verdoving gedaan. Zijn argumenten waren dat hij sowieso niet links én rechts kon verdoven, toen had hij links gedaan, toen had ik zoiets van: "nou, doe die eerste rechts dan ook maar zonder verdoving". Toen hij die had gedaan, vond ik eigenlijk wel dat hij de laatste ook maar zonder verdoving moest doen. En zodoende zat ik tien minuutjes later weer op het fietsje naar huis.
Dat doet toch pijn, zonder verdoving?
Ik heb daar echt toen drie weken last van gehad ofzo
Oud 02-06-2008, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, nee man, het is vet leuk. Ik had laatst (voor het eerst in m'n leven, omg!) een gaatje, of niet eens een gaatje, maar er was een stukje glazuur afgebroken en hij ging 'm fixxxen zodat er geen gaatje zou komen. Dan mag je vet chill verdoving en dan lekker als een mongool liggen kwijlen terwijl de tandarts je gebit met gecontroleerd bruut geweld te lijf gaat en je ondertussen verhalen vertelt over zijn verleden als ruige punker. En daarna kun je fijn urenlang in de spiegel kijken naar hoe je mond scheef zit door de verdoving en giechelen omdat het er zo debiel uitziet. Leuk
Mijn tandarts heeft wat sadistische neigingen. De vorige (en eerste) keer dat ik een gaatje had heeft hij het zonder verdoving gedaan, want "dat was niet nodig" (weet ik veel). Ik heb nog nooit iemand minder oprecht "sorry" horen zeggen dan toen hij in mijn zenuw zat te roeren.
Oud 02-06-2008, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Hij is verhuisd naar China.

Mijn mama was al aan het rondvragen, maar ik denk dat het voor mij beter is dat ik gewoon naar een angsttandarts ga, aangezien ik nogal een fobie heb. O_o
'Angsttandarts'?

Citaat:
EN met een opleiding tot hersenchirurg
Wow, briljant. Waarom is hij uiteindelijk tandarts geworden? Ik wil ook een keer naar jouw tandarts, maar hij woont vast heel ver weg.
Oud 02-06-2008, 17:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
maar ik denk dat het voor mij beter is dat ik gewoon naar een angsttandarts ga, aangezien ik nogal een fobie heb. O_o
Zoiets vermoedde ik al.
Citaat:
Deed dat geen pijn?
Ja, best wel. Maar ach.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 17:27
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mijn tandarts vertelde een keer dat een vrouw een kies moest trekken en ze had nog maar één been meer. En toen zei ze van: 'ja doe maar zonder verdoving want meer pijn dan ik al gehad heb krijg ik toch niet meer' Wtf.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Mijn tandarts heeft wat sadistische neigingen. De vorige (en eerste) keer dat ik een gaatje had heeft hij het zonder verdoving gedaan, want "dat was niet nodig" (weet ik veel). Ik heb nog nooit iemand minder oprecht "sorry" horen zeggen dan toen hij in mijn zenuw zat te roeren.
Hahaha, het is ook wel een goede beroepskeuze voor sadisten, op zich
Oud 02-06-2008, 17:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat doet toch pijn, zonder verdoving?
Ik heb daar echt toen drie weken last van gehad ofzo
Ik niet echt. Alleen van een van de vullingen, die zat los, maar toen heeft hij het gerepareerd. Het enige waar ik me druk om maakte was dat die vulling uit mn mond vloog zodra ik de MRI kamer binnen zo komen voor mn studie.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2008, 17:29
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-06-2008, 17:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
'Angsttandarts'?

Wow, briljant. Waarom is hij uiteindelijk tandarts geworden? Ik wil ook een keer naar jouw tandarts, maar hij woont vast heel ver weg.
Speciaal voor angstige mensen, je krijgt extra tijd en er wordt met je doorgenomen wat er precies wordt gedaan en je hoeft ook niet meteen in de stoel etc. Het gaat in je eigen tempo, afhankelijk van hoe bang jij bent. Ze willen de angst zo minder maken enzo. Maarja, als je al weken van tevoren er naartoe leeft, denk ik niet dat dat zomaar veel minder wordt. Maar toch.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-06-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, het is ook wel een goede beroepskeuze voor sadisten, op zich
Ja, veel legale opties zijn er niet.
Oud 02-06-2008, 17:30
Verwijderd
Ik heb een gaatje zonder verdoving gedaan, dat deed een paar minuten pijn maar dan was ik er ook vanaf.


Ik heb wel twee kiezen uiteraard met verdoving laten trekken en dat vond ik geen feest, die verdoving, maar zonder had ik het vast niet willen doen.
Oud 02-06-2008, 17:30
Verwijderd
In Little Shop of Horrors zit een masochist en die wil altijd heel graag naar de tandarts. Die tandarts is ook een sadist en een junk want hij snuift lachgas en dan gaat hij vrolijk aan het boren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 17:43
De Kantine Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233
Dinalfos
500 08-06-2008 19:32
De Kantine Zoals de wind saait, saait mijn rokje #233
Verwijderd
4 07-06-2008 15:24
De Kantine ♫ Should i Saai or should i go ♫ #232
Verwijderd
500 07-06-2008 15:03
De Kantine Je moeder is saai! :bob: #232
Verwijderd
3 06-06-2008 16:42
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.