Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2006, 14:46
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Ik heb per vandaag besloten te stoppen met mijn opleiding, dus ik ga vanaf morgen geen lessen volgen. Maar het probleem is dan dat mijn stufi per direct word gestopt. Ik ga in septemeber met een andere opleiding beginnen. Ik ben dus al aangeomen op een andere school. Kan mijn huidige school ( dus waar op ik stufi ontvang) mij zomaar uitschrijven als ik tot en met juli niet aanwezig ben in de lessen? Of hebbenz e mijn handtekening nodig?
__________________
life is what u make of it
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2006, 14:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je moet dan wel schoolgeld betalen... Dus ik snap niet waarom je dat zou willen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 14:59
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 19-04-2006 @ 15:46 :
Ik heb per vandaag besloten te stoppen met mijn opleiding, dus ik ga vanaf morgen geen lessen volgen. Maar het probleem is dan dat mijn stufi per direct word gestopt. Ik ga in septemeber met een andere opleiding beginnen. Ik ben dus al aangeomen op een andere school. Kan mijn huidige school ( dus waar op ik stufi ontvang) mij zomaar uitschrijven als ik tot en met juli niet aanwezig ben in de lessen? Of hebbenz e mijn handtekening nodig?
Hangt denkik van de school af, maar ik denk niet dat ze dat doen. Ik bleef in ieder geval gewoon tot in augustus ingeschreven terwijl ik in april ofzo gestopt was met gaan. Misschien je school even bellen/mailtje sturen?
Het lijkt me trouwens slimmer om je stufi per direct stop te zetten ipv door te laten lopen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

@Chloe Siere: Als je na februari stopt ben je je collegegeld toch zoiezo kwijt? Of is dat alleen als je het in één keer betaalt?
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 15:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je hebt nu toch alle tijd van de wereld (neem ik aan)? Waarom ga je dan niet gewoon (meer) werken?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 15:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 19-04-2006 @ 15:59 :

@Chloe Siere: Als je na februari stopt ben je je collegegeld toch zoiezo kwijt? Of is dat alleen als je het in één keer betaalt?
Oh, dat weet ik eigenlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 15:21
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-04-2006 @ 16:01 :
Je hebt nu toch alle tijd van de wereld (neem ik aan)? Waarom ga je dan niet gewoon (meer) werken?
dat was ik ook van plan
__________________
life is what u make of it
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 15:57
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
wat ik weet is dat het er vanaf hangt waneer je gestopt bent en in welk jaar. In he propedeuse jaar krijg je namelijk een deel van de college geld terug maar op voorwaarde dat je dan per direct wordt uitgeschreven bij die school. Als je in het tweede jaar stopt dan is dit niet het geval (of je moet een speciale reden hebben) dan krijg je geen college geld terug en kun je gewoon ingeschreven staan bij de opleiding en het laten aan sluiten bij de volgende opleiding dus opleiding A tot en met 31 augustus en 1 september begin je met opleiding B. Als je het allemaal niet precies weet zou ik je aanraden naar je studieadviseur opschool te gaan of een decaan. die kan je alles uitleggen.
Veel succes
Groetjes Phoebe
__________________
..dyslexie vraagt ff aandagt...srry..kan dr ook nix aan doen...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 07:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 19-04-2006 @ 16:21 :
dat was ik ook van plan
Waarom dan die studiefinanciering? Die kun je toch beter bewaren voor de tijd dat je aan het studeren bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5
number9
413 23-01-2017 20:15
De Kantine Saaipen tot half 2 #1747
Little Phoebe
500 03-12-2012 17:27
Studeren Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4
Verwijderd
500 25-06-2010 15:44
Studeren Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo)
ekki
500 14-03-2007 21:34
Algemene schoolzaken verkeerde opleiding!!!
Paulo Nuñez
3 13-11-2006 21:04
Algemene schoolzaken MBO en stufi hoe zit dat?
Pucca
11 29-01-2004 19:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.