Oud 25-12-2006, 19:32
Verwijderd
Ik kwam het volgende artikel tegen

http://www.flitsservice.nl/algemeen/...ht.php?id=1128

Maar hierbij staat dat dat niet mogelijk is
http://www.verkeerenwaterstaat.nl/on...g_en_antwoord/
Ben je nu wel of niet verplicht je rijbewijs af te geven?

Laatst gewijzigd op 26-12-2006 om 10:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2006, 19:44
Verwijderd
je hebt twee keer dezelfde link gepost
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 19:48
Morri
Morri is offline
Ik vraag me meteen af wat er zou gebeuren als ik straalbezopen op de fiets zou zitten: een rijbewijs heb ik immers niet.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 21:01
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-12-2006 @ 19:32 :
Ik kwam het volgende artikel tegen

http://www.flitsservice.nl/algemeen/...ht.php?id=1128

Maar hierbij staat dat dat niet mogelijk is
http://www.flitsservice.nl/algemeen/...ht.php?id=1128

Ben je nu wel of niet verplicht je rijbewijs af te geven?
is je kerstdiner niet geslaagd?
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 21:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 25-12-2006 @ 19:32 :
Ben je nu wel of niet verplicht je rijbewijs af te geven?
Als zij het invorderen ben je daar wel toe verplicht, dat lijkt me duidelijk.

Waar het waarschijnlijk om gaat (al kan ik je tweede link niet zien) is dat een (korte) rijontzegging bij dronken fietsen niet gegeven zal worden door een rechter.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 22:25
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Dan zal het inderdaad gaan om een tijdelijke rijontzegging, omdat je dronken bent...
Heb wel vaker gehoord dat het kan.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-12-2006 @ 21:30 :
Als zij het invorderen ben je daar wel toe verplicht, dat lijkt me duidelijk.

Waar het waarschijnlijk om gaat (al kan ik je tweede link niet zien) is dat een (korte) rijontzegging bij dronken fietsen niet gegeven zal worden door een rechter.
De tweede link staat er nu wel. Het geval is dat op de site van het mV&W staat dat het niet kan.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Morri schreef op 25-12-2006 @ 19:48 :
Ik vraag me meteen af wat er zou gebeuren als ik straalbezopen op de fiets zou zitten: een rijbewijs heb ik immers niet.
Daarom vond ik het ook zo raar, dan zou degene met rijbewijs veel zwaarder worden gestraft.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 12:27
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
nee, gebeurt niet. je rijbewijs wordt niet ingevorderd als je op de fiets dronken bent. wel krijg je een boete voor openbare dronkenschap.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-12-2006 @ 12:27 :
nee, gebeurt niet. je rijbewijs wordt niet ingevorderd als je op de fiets dronken bent. wel krijg je een boete voor openbare dronkenschap.
Ja dat kan ik dus zelf ook lezen. Maar mijn vraag is of je verplicht bent je rijbewijs af te geven als ze het invorderen. In dat andere artikel moest die man het namelijk inleveren.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 13:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-12-2006 @ 12:36 :
Maar mijn vraag is of je verplicht bent je rijbewijs af te geven als ze het invorderen.
Natuurlijk. Dat invorderen is in feite gewoon een opdracht van een politieambtenaar. Of ze dat alleen op momenten doen dat het terecht is, dat ligt dan weer bij de agent zelf.

Als op de fiets je rijbewijs wordt ingenomen (als je die op zak had) dan moet je dus meewerken, maar is het wel een fout van de agent. Je zult het dan ook ongetwijfeld terug krijgen als de fout blijkt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 14:55
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 26-12-2006 @ 13:29 :
Natuurlijk. Dat invorderen is in feite gewoon een opdracht van een politieambtenaar. Of ze dat alleen op momenten doen dat het terecht is, dat ligt dan weer bij de agent zelf.

Als op de fiets je rijbewijs wordt ingenomen (als je die op zak had) dan moet je dus meewerken, maar is het wel een fout van de agent. Je zult het dan ook ongetwijfeld terug krijgen als de fout blijkt.
Maar volgens mij is voor invordering toestemming van de OvJ nodig en het lijkt me dat die wel op de hoogte van de wet is. Dus als je nu eerst eist dat ze met hem contact opnemen?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 20:26
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-12-2006 @ 14:55 :
Maar volgens mij is voor invordering toestemming van de OvJ nodig en het lijkt me dat die wel op de hoogte van de wet is. Dus als je nu eerst eist dat ze met hem contact opnemen?
Op straat mogen ze het rijbewijs zo innemen, daarna sturen ze het op naar de ovj en die beslist wat ermee gebeurt.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 20:47
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-12-2006 @ 12:36 :
Ja dat kan ik dus zelf ook lezen. Maar mijn vraag is of je verplicht bent je rijbewijs af te geven als ze het invorderen. In dat andere artikel moest die man het namelijk inleveren.
als de agent in kwestie geen contact met de OvJ opneemt, hoef je niet mee te werken.

een agent dient zich ook aan de wet te houden, het is geen kwestie van 'befehl ist befehl'.

zou een mooie boel zijn, staat je smoel de pet niet aan, mag je je papiertje inleveren. kom op zeg.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 22:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Daar kun je je flink in vergissen. Als een politieagent tegen jou zegt dat je je rijbewijs moet inleveren, heb je die maar in te leveren. Ook al zal de offivier van justitie die de volgende dag weer terugsturen. Doe je het niet, dan ga je mee naar het bureau.

Bevelen heb je maar op te volgen en als meneer de wout een grove fout gemaakt blijkt te hebben, zal hij dat wel te horen krijgen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 23:03
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-12-2006 @ 22:51 :
Daar kun je je flink in vergissen. Als een politieagent tegen jou zegt dat je je rijbewijs moet inleveren, heb je die maar in te leveren. Ook al zal de offivier van justitie die de volgende dag weer terugsturen. Doe je het niet, dan ga je mee naar het bureau.

Bevelen heb je maar op te volgen en als meneer de wout een grove fout gemaakt blijkt te hebben, zal hij dat wel te horen krijgen.
je zegt het zelf al : je kan wel degelijk weigeren. dat meneer de pissige agent je dan mee naar het bureau zal nemen, soit. daar ben je ook vrij snel weer weg.

de politie kan overigens niet ongestraft fouten maken, dus zo'n vaart zal het echt niet lopen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 12:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-12-2006 @ 14:55 :
Maar volgens mij is voor invordering toestemming van de OvJ nodig
Hoe kom je daar nu weer bij? Als jij 180 rijdt op de snelweg en wordt gepakt, dan vordert de politie ook je rijbewijs ter plekke in, zonder dat daar een officier van justitie aan te pas komt, datzelfde geldt voor drankmisbruik.

De officier van justitie beslist of je je rijbewijs terug krijgt of niet, en zo ja, wanneer. Invordering is wel degelijk een zaak van de agent ter plaatse.

Feitelijk wat MTpower ook al postte.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 12:38
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
T_ID schreef op 27-12-2006 @ 12:33 :
Hoe kom je daar nu weer bij? Als jij 180 rijdt op de snelweg en wordt gepakt, dan vordert de politie ook je rijbewijs ter plekke in, zonder dat daar een officier van justitie aan te pas komt, datzelfde geldt voor drankmisbruik.

De officier van justitie beslist of je je rijbewijs terug krijgt of niet, en zo ja, wanneer. Invordering is wel degelijk een zaak van de agent ter plaatse.

Feitelijk wat MTpower ook al postte.
je noemt precies de gevallen waarbij het mag, andere gevallen zijn niet zo simpel.

maar goed, als mensen hier willen geloven dat je je rijbewijs af zou moeten geven als je dronken op de fiets stapt, best. mijn dag wordt er niet slechter van hoor, ik hoor wel vaker onzin.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-12-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 27-12-2006 @ 12:33 :
Hoe kom je daar nu weer bij? Als jij 180 rijdt op de snelweg en wordt gepakt, dan vordert de politie ook je rijbewijs ter plekke in, zonder dat daar een officier van justitie aan te pas komt, datzelfde geldt voor drankmisbruik.

Dat komt omdat dat gewoon letterlijk in de wet staat (art 164 WVW)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 22:23
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zelfs als je dronken over straat wandelt, kan men in principe je rijbewijs invorderen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 27-12-2006 @ 22:23 :
Zelfs als je dronken over straat wandelt, kan men in principe je rijbewijs invorderen.
Waarom dan? In dat geval ben je namelijk geen eens een bestuurder
Met citaat reageren
Oud 27-12-2006, 23:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 27-12-2006 @ 23:05 :
Waarom dan? In dat geval ben je namelijk geen eens een bestuurder
No idea why. Is in bepaalde rechtspraak in België al ter sprake gekomen.


Ik vermoed dat 't iets te maken heeft met het men beschermen tegen zichzelf.

Zo kan men je ook preventief oppakken als je aanstalten maakt om met je auto te gaan rijden terwijl je dronken bent.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 13:09
ganralph
ganralph is offline
@Methuselah: pas wel op dat hiet niet twee verschillende wetten (NL en BE) door elkaar gaan lopen.

Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-12-2006 @ 20:47 :
als de agent in kwestie geen contact met de OvJ opneemt, hoef je niet mee te werken.

een agent dient zich ook aan de wet te houden, het is geen kwestie van 'befehl ist befehl'.

zou een mooie boel zijn, staat je smoel de pet niet aan, mag je je papiertje inleveren. kom op zeg.
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-12-2006 @ 23:03 :
je zegt het zelf al : je kan wel degelijk weigeren. dat meneer de pissige agent je dan mee naar het bureau zal nemen, soit. daar ben je ook vrij snel weer weg.
ja duh, je kunt ook weigeren als de OvJ wel is ingelicht. je kunt ook weigeren als de rechter uitspraak heeft gedaan. je kunt altijd weigeren. je hoeft niet eens je naam op te geven als je niet wil alles kan, maar daar zijn consequenties aan verbonden en ik neem aan dat het in dit topic gaat over de regels en niet over de mogelijkheid om elke regel te weigeren.

en in dat geval heeft de politie goed recht om niet te gaan discussieren met iedere dronkelap op straat. befehl is dan idd befehl.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef op 28-12-2006 @ 13:09 :


en in dat geval heeft de politie goed recht om niet te gaan discussieren met iedere dronkelap op straat. befehl is dan idd befehl.
En wat zijn je rechten daarna, als duidelijk is dat die agent buiten zijn boekje is gegaan?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 13:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-12-2006 @ 12:38 :
maar goed, als mensen hier willen geloven dat je je rijbewijs af zou moeten geven als je dronken op de fiets stapt, best. mijn dag wordt er niet slechter van hoor, ik hoor wel vaker onzin.
Daar gaat het niet om. Deze discussie is respect voor de politie vs geitenwollensokken-mentaliteit.

Ondanks al het grootschalig falen dat ik ervan heb gezien wil ik echter nog steeds uitgaan van respect voor de politie. Dus als ik bezopen op de fiets zit en gepakt wordt en ze vragen mijn rijbewijs, dan mag dat ook. Als ze daarmee fout zitten verwacht ik het dan wel achteraf terug.

Dat is zo ongeveer de enige normale opstelling in dit tijdperk waar zelfs ambulances de ME nodig hebben omdat anders mensen hen het werk onmogelijk maken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2006, 15:29
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-12-2006 @ 13:32 :
Daar gaat het niet om. Deze discussie is respect voor de politie vs geitenwollensokken-mentaliteit.

Ondanks al het grootschalig falen dat ik ervan heb gezien wil ik echter nog steeds uitgaan van respect voor de politie. Dus als ik bezopen op de fiets zit en gepakt wordt en ze vragen mijn rijbewijs, dan mag dat ook. Als ze daarmee fout zitten verwacht ik het dan wel achteraf terug.

Dat is zo ongeveer de enige normale opstelling in dit tijdperk waar zelfs ambulances de ME nodig hebben omdat anders mensen hen het werk onmogelijk maken.
Dus de politie hoeft jouw rechten niet te respecteren?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 00:37
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 28-12-2006 @ 15:29 :
Dus de politie hoeft jouw rechten niet te respecteren?
Wat doet die vraag ter zake? Daarvan is pas sprake als de afwikkeling niet klopt.

De vraag is hier wat beter is: meewerken als je weet dat het strikt gezien misschien (want 99% van de tijd heeft de politie gelijk) niet mag, of als een soort relidioot gaan staan schreeuwen dat het niet mag en dat je rechten hebt en blablabla.

Ik kan je vertellen dat je in het eerste geval veel verder komt en veel meer meewerking krijgt dan in het tweede geval. Vandaar dat ik het aankaartte.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 00:42
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 29-12-2006 @ 00:37 :
Wat doet die vraag ter zake? Daarvan is pas sprake als de afwikkeling niet klopt.

De vraag is hier wat beter is: meewerken als je weet dat het strikt gezien misschien (want 99% van de tijd heeft de politie gelijk) niet mag, of als een soort relidioot gaan staan schreeuwen dat het niet mag en dat je rechten hebt en blablabla.

Ik kan je vertellen dat je in het eerste geval veel verder komt en veel meer meewerking krijgt dan in het tweede geval. Vandaar dat ik het aankaartte.
Kennelijk heb jij maar twee standen. Je kan ook gewoon vertellen dat ze wettelijk gezien je rijbewijs niet in mogen nemen en dat ze dit kunnen controleren bij de OvJ.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 01:29
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 26-12-2006 @ 10:35 :
Daarom vond ik het ook zo raar, dan zou degene met rijbewijs veel zwaarder worden gestraft.
Nou, volgens mij is het wel zo dat als je een zeer ernstige overtreding begaat op de brommer en je hebt een rijbewijs dat deze dan wel ingevorderd kan worden.

En iemand waarbij het rijbewijs wordt ingenomen en die ook een motor- of vrachtwagenrijbewijs wordt ook een stuk zwaarder bestraft dan iemand die alleen een autorijbewijs heeft.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 01:37
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 29-12-2006 @ 00:42 :
Kennelijk heb jij maar twee standen. Je kan ook gewoon vertellen dat ze wettelijk gezien je rijbewijs niet in mogen nemen en dat ze dit kunnen controleren bij de OvJ.
Ja, dat kan. Het lijkt me alleen logisch dat dit soort taferelen bijna altijd 's avonds en 's nachts voorkomen en dan ligt de OvJ te slapen. Dan moet je je rijbewijs dus gewoon afgeven en als je dat niet doet moet je inderdaad mee naar het bureau, dat lijkt me eigenlijk volkomen logisch... Anders zou ik ook wel kunnen roepen dat ze niet mijn ID-bewijs mogen zien of dat het helemaal niet verplicht is om licht op je fiets te hebben en dan zou de agent in kwestie het helemaal op moeten gaan zoeken... Lijkt me dat je het dan gewoon af moet geven.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 01:49
Verwijderd
Citaat:
MB schreef op 29-12-2006 @ 01:29 :
Nou, volgens mij is het wel zo dat als je een zeer ernstige overtreding begaat op de brommer en je hebt een rijbewijs dat deze dan wel ingevorderd kan worden.

En iemand waarbij het rijbewijs wordt ingenomen en die ook een motor- of vrachtwagenrijbewijs wordt ook een stuk zwaarder bestraft dan iemand die alleen een autorijbewijs heeft.
ja, maar voor een brommer heb je ook een rijbewijs nodig
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 01:50
Verwijderd
Citaat:
MB schreef op 29-12-2006 @ 01:37 :
Ja, dat kan. Het lijkt me alleen logisch dat dit soort taferelen bijna altijd 's avonds en 's nachts voorkomen en dan ligt de OvJ te slapen. Dan moet je je rijbewijs dus gewoon afgeven en als je dat niet doet moet je inderdaad mee naar het bureau, dat lijkt me eigenlijk volkomen logisch... Anders zou ik ook wel kunnen roepen dat ze niet mijn ID-bewijs mogen zien of dat het helemaal niet verplicht is om licht op je fiets te hebben en dan zou de agent in kwestie het helemaal op moeten gaan zoeken... Lijkt me dat je het dan gewoon af moet geven.
Er is altijd een dienstdoende officier
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 02:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
zelfs als je dronken op je boot vaart en je aangehouden wordt, kun je je rijbewijs laten invorderen bij anhouding
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 07:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
En wat als je nou geen rijbewijs hebt?
Of als je de politie vertelt dat je geen rijbewijs hebt?
Ben je ook meteen van het gezeik af
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 11:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 29-12-2006 @ 00:42 :
Kennelijk heb jij maar twee standen. Je kan ook gewoon vertellen dat ze wettelijk gezien je rijbewijs niet in mogen nemen en dat ze dit kunnen controleren bij de OvJ.
Dat lijkt me vallen onder je normaal opstellen. Verder is het zeer denkbaar dat agenten verwachten meer te weten over hun eigen bevoegdheden dan een toevallige passant, en dus hun zin doordrijven. Inleveren, vette prent incasseren en achteraf terug krijgen dus.

Ook als je een dronken fietser schept heb je namelijk een ongeluk. Als die bezopen fietser iets heeft vind ik dat nog geen ramp, die stapte immers zelf bezopen op de fiets, maar degene die hem aanrijd zit met de gebakken peren. Daarom mag dronken op de fiets (en je wordt echt niet gepakt als je een beetje aangeschoten bent) best hard aangepakt worden.

Als iemand dan een dagje niet met de auto mag rijden vanwege een klein foutje is dat gewoon vette pech.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 13:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-12-2006 @ 11:57 :
Dat lijkt me vallen onder je normaal opstellen. Verder is het zeer denkbaar dat agenten verwachten meer te weten over hun eigen bevoegdheden dan een toevallige passant, en dus hun zin doordrijven. Inleveren, vette prent incasseren en achteraf terug krijgen dus.

Ook als je een dronken fietser schept heb je namelijk een ongeluk. Als die bezopen fietser iets heeft vind ik dat nog geen ramp, die stapte immers zelf bezopen op de fiets, maar degene die hem aanrijd zit met de gebakken peren. Daarom mag dronken op de fiets (en je wordt echt niet gepakt als je een beetje aangeschoten bent) best hard aangepakt worden.

Als iemand dan een dagje niet met de auto mag rijden vanwege een klein foutje is dat gewoon vette pech.
hm. handig als je bv. ambulancechauffeur bent, zo'n 'vergissing'.

overigens durf ik openlijk de kunde en kennis van 90% van de agenten in twijfel te trekken. elke idioot kan agent worden, als je maar netjes doet wat der fuhrer aan je vraagt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2006, 14:31
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 28-12-2006 @ 13:26 :
En wat zijn je rechten daarna, als duidelijk is dat die agent buiten zijn boekje is gegaan?
daarna heb je hartstikke veel rechten joh, maar het ging hier over een aanhouding op straat. en ja, dan worden er wel eens beslissingen genomen die later worden terug gedraaid.
en dat om de reden uit mijn vorige post: de politie kan niet gaan lopen discussieren op straat. stuur achteraf maar een bezwaarschrift. of draai jij je ook om voor een babbeltje/toelichting als je ziet dat je door een cameraauto geflitst wordt? nee, dan wacht je op je acceptgiro en stuur je een bezwaar als je vindt dat het niet klopt.

om de veiligheid te handhaven (en daar is de politie voor) moeten ze snel maatregelen kunnen nemen. zou lekker zijn als ze in gevecht met een gewapende crimineel voor elke kogel een telefoontje naar de OvJ moeten maken

aangezien er bij het geval in dit topic geen sprake is van buitensporig geweld en/of ernstig machtsmisbruik door de politie moet je je niet zo opwinden. dit is een zaak die door een nette briefwisseling prima wordt opgelost.
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 16:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ganralph schreef op 29-12-2006 @ 14:31 :
aangezien er bij het geval in dit topic geen sprake is van buitensporig geweld en/of ernstig machtsmisbruik door de politie moet je je niet zo opwinden. dit is een zaak die door een nette briefwisseling prima wordt opgelost.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 01:36
Verwijderd
Mooie boel dus, kan ik niet meer lam naar huis hier in Zwolle.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2006, 18:48
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef op 29-12-2006 @ 14:31 :


aangezien er bij het geval in dit topic geen sprake is van buitensporig geweld en/of ernstig machtsmisbruik door de politie moet je je niet zo opwinden. dit is een zaak die door een nette briefwisseling prima wordt opgelost.
En heb je daarna nog recht op terugbetaling van de gemaakte kosten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.