Oud 12-04-2011, 13:40
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Een schone lei, een nieuw begin!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 12-04-2011, 13:42
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Hier de vorige:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1827604
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-04-2011, 14:02
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@droomvlucht, ik zal sowieso voor mezelf kiezen, hoe moeilijk ook.
Oud 12-04-2011, 15:10
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik durf niet naar de tandarts Ook al heb ik al minstens 4 weken kiespijn.
Ze gaan nu kijken of ik naar een angst-tandarts mag...

Verder heb ik vandaag een wat mindere dag. Gelukkig net bezoek gehad van mijn begeleider. Ik heb de neiging om weer mijn bed in te kruipen...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-04-2011, 15:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik ga waarschijnlijk stoppen met mijn studie. Ik overweeg ook te gaan wonen en werken in een klein dorpje in de bergen in Spanje. En daarna zien we wel weer.

@Eend: wel gaan hoor! Van wat ik heb begrepen zijn angstandartsen heel goed en vinden ze het zelfs niet erg als je ze een stomp in hun buik verkoopt van angst.

@Waffie: Mijn ervaring is dat mailen echt niet werkt voor stageplekken zoeken. Even een telefoontje, zet je erover heen. Het duurt nog geen 5 minuten. En daarna heb je gewoon meteen zekerheid, niks wachten en hopen en afvragen of ze het mailtje wel hebben gelezen of het meteen hebben weggegooid. Op deze manier is het ook heel vervelend voor jou.
Oud 12-04-2011, 15:33
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Bah klote dag.. Ik word alleen maar zieker! Hernia 2 nu geconstateerd en morgen ook maar langs de tandarts voor dat stomme tandvlees. Die rot pijnstillers van de huisarts werken ook niet. Ik wil gewoon één nacht fatsoenlijk slapen! Is dat nou zo moeilijk?
__________________
Oud 12-04-2011, 17:06
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
een vriendin verloren. ;s
Oud 12-04-2011, 17:12
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
het weekend was super, en vandaag is leuk
ben alleen hele belangrijke (technische) ontwerptekeningen kwijt, dus die moet ik nog zoeken, anders krijg ik een laag cijfer en een boze vriendin
vanavond nog naar turnen (jammer dat vriendin (die altijd meegaat) niet meekan want ze is op d'r hoofd gevallen)

vandaag is/was vooral leuk door de momenten...

Zo, eens iets positiefs!! (naja redelijk positief dan)
Oud 12-04-2011, 17:28
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
eens wat dingen zitten overdenken.
wat een rot jaar is dit zeg.
gepest, vriend die een zelfmoordpoging deed, nu een vriendin die me abrupt helemaal heeft laten vallen, ga hoogstwaarschijnlijk ook niet over.

wat is het leven toch een pretje/
Oud 12-04-2011, 19:10
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
*hug* voor Sorry.x

OT:
Mijn eerste mindere dag. Ik mis Kim, ook al heb ik haar net nog gezien. Ik ben op zoek naar veiligheid bij anderen, terwijl ik die bij mezelf moet uitvinden...

Denk dat ik voor afleiding nog maar een kast in elkaar ga zetten... Ja toch?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-04-2011, 19:10
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
*hug* voor Sorry.x

OT:
Mijn eerste mindere dag. Ik mis Kim, ook al heb ik haar net nog gezien. Ik ben op zoek naar veiligheid bij anderen, terwijl ik die bij mezelf moet uitvinden...

Denk dat ik voor afleiding nog maar een kast in elkaar ga zetten... Ja toch?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-04-2011, 19:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
^ klinkt als een goed plan Eendje
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 12-04-2011, 19:14
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Knuffel @ eend.
Ikea kast moet te doen zijn heel erg zen zo'n kast in elkaar zette.
En mocht je van je af wille kletse, pm staat open.
Oud 12-04-2011, 19:56
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
dankjewel Eend. <3.

een vriendin noemde ze zich, niet dus. ze wist zoveel van me. ik heb zoveel voor haar betekend het afgelopen jaar. maar haar eigen problemen waren belangrijker. wanneer ik het moeilijk had kon ik er ook voor haar zijn, maar zij doen niet hetzelfde terug. 't is zo oneerlijk. zoveel tijd in haar gestoken - niet wetend dat het het niet waard is geweest ...
Oud 12-04-2011, 20:41
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ben nog steeds niet klaar
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-04-2011, 20:55
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Klaar!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-04-2011, 23:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Waffie: waar zoek jij naar stageplaatsen? Ken je www.stagemarkt.nl? Daar staan erg veel (erkende) bedrijven op die stageplaatsen aanbieden. En bellen werkt inderdaad veel beter dan e-mailen en afwachten. Ik ben zelf ook door te bellen aan mijn stageplaats gekomen. Het enige wat je hoeft te zeggen is, 'hallo met *naam*, kunt u mij doorverbinden met degene die over stageplaatsen gaat?' Want je krijgt meestal een secretaresse aan de lijn die er verder ook niks van weet. En dan krijg je als het goed is de goede persoon aan de lijn en dan zeg je gewoon dat je in het kader van die en die opleiding een stageplaats zoekt en of je misschien bij dit bedrijf stage kunt lopen. En dan hoor je het wel. Je moet even de drempel om te bellen over, maar het is echt niet moeilijker dan dit. Je weet meteen waar je aan toe bent.

OT: lekker gewerkt op stage. En er is een interne vacature op een andere afdeling en ik twijfel of ik er op zal solliciteren. Het is niet echt in de richting waar ik nu voor studeer, maar een heel klein deel komt er wel in terug en ik moet natuurlijk ook gewoon een baan hierna. Misschien maar gewoon proberen?

Na stage lekker uit eten geweest, voor m'n verjaardag morgen. En ik ben nu net klaar met muffins bakken, de derde lading in nog geen week tijd, maar ze zijn weer goed gelukt!

Laatst gewijzigd op 13-04-2011 om 22:43. Reden: Vraagteken hoort niet bij de site
Oud 12-04-2011, 23:59
Verwijderd
poeh poeh vandaag weer rijles gehad. En het blijft leuk, maar ik moest afslaan naar rechts en daar waren 2 rijbanen. Ik wil zo naar de linker rijbaan rijden, maar die is voor tegemoetkomend verkeer. Oooh sukkelige ikke. Komt er tegelijk ook nog een vrachtwagen mijn kant op en sta ik daar de hele weg te blokkeren. Ik had echt even een blackout en keek mijn instructeur schaapachtig aan. Toen heeft hij voor mij maar even achteruit gereden.

Verder wens ik iedereen weltrusten en hoop op een mooie dag morgen
Ads door Google
Oud 13-04-2011, 00:12
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Het was legendarisch, episch en verschrikkelijk koud! Nooit gedacht dat ik daar nog mee op het trainingsveld zou staan, en er nog achter zou staan wat ik deed .
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 13-04-2011, 00:50
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik hoop dat ik morgen wat wijzer ben.
En sims middeleeuwen is leuk en verslavend
Oud 13-04-2011, 08:12
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Au
Oud 13-04-2011, 08:13
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
En zo sollicitatiegesprek
Oud 13-04-2011, 10:35
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Woehoe vandaag maar eens naar de tandarts ik word niet goed van al die afspraken die ik heb omtrent mijn gezondheid.. En ach verder gebeurt er ook gewoon te veel in mijn leven. Bah!
__________________
Oud 13-04-2011, 10:57
Verwijderd
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet ..
Oud 13-04-2011, 12:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik weet het even niet meer.
door al die klote angsten.
die maken me gewoon knettergek.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 13-04-2011, 15:23
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik kan mezelf vdaag niet zetten tot hardlopen, dus misschien een dagje spijbelen.
Ben aant wachten tot ik gebeld word voor een afspraak voor een orienterend gesprek.. Voel me zo kut dat t allemaal zo lang duurt voor mn gevoel.. Ik weet dat t normaal is, maar de wil om te leven is echt nihil.. Ik wewt niet hoe lang ik nog volhoud.
Oud 13-04-2011, 16:00
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
zoveel flitsen van momenten en gedachten om aan elkaar te knopen... pff.. soms word ik er moe van..
als ik dat allemaal van me af moet schrijven ben ik nog wel ff bezig, en morgen kan ik weer overnieuw beginnen..

mar die "gedachten & flitsen van momenten" zijn gelukkig wel positief
Oud 13-04-2011, 17:26
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
@waffie onder gratis drinken valt ook frisdrank enzo

OT: de ns werkt ook niet mee.. heb een half uur mogen staan in een stoptrein, ergens halverwege hield ik het niet meer en ben maar op de grond gaan zitten ..
Oud 13-04-2011, 17:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
En er is een interne vacature op een andere afdeling en ik twijfel of ik er op zal solliciteren. Het is niet echt in de richting waar ik nu voor studeer, maar een heel klein deel komt er wel in terug en ik moet natuurlijk ook gewoon een baan hierna. Misschien maar gewoon proberen?
Natuurlijk! Niet geschoten is altijd mis, sollicitatie-ervaring is altijd welkom en het is altijd fijn om er zeker van te zijn dat je werk hebt. Het is vervelender om werkloos naar werk te zoeken dan vanuit een andere baan.

Zegt iemand die zelf intussen moedeloos wordt van de zestiende 'nee, helaas hebben we geen vacatures, maar je mag wel op de invallijst'.
Oud 13-04-2011, 17:46
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Vandaag te horen gekregen dat ik door het assesment heen ben =D
Mag de lerarenopleiding gaan doen na me examen
zo heel erg blij
Oud 13-04-2011, 18:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het voelt of ik steeds meer en meer uit de werkelijkheid word getrokken.
dat duurt nou al sinds het einde van de ochtend.
en dat al aan een stuk door.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-04-2011, 18:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Toch gaan hardlopen, maar kon het niet goed volhouden maar goed toch gedaan.
Oud 13-04-2011, 19:14
Verwijderd
Gisteren hebben mijn ouders op school gepraat met de directeur. Het gesprek was heel raar gegaan en de directeur heeft gezegd dat hij liever niet zo'n leerling op school heeft. Het geld zouden we overigens wel terug krijgen. Hij heeft wel toegegeven dat de school fouten heeft gemaakt met de reis.
Vanochtend werden we ineens gebeld door de directeur. Hij wilde weten of ik toch nog mee wilde naar Londen als er een extra begeleider mee zou gaan. Die begeleider blijft dan bij me als ik bijvoorbeeld een dagje in een hotel blijf. Ik wil nog steeds héél graag naar Londen, dus ik heb hierop geantwoord dat ik graag zou willen. Vanmiddag heeft hij heel erg zijn best gedaan om te regelen dat er een extra begeleider mee gaat, maar de boot terug zit helaas vol. Het kan dus niet door gaan. Heel misschien kan het nog met de trein terug, maar ik verwacht niet dat dit 'm gaat worden. Ik heb er nu wel vrede mee en zeker omdat er uiteindelijk iets aan gedaan is!
Ik denk dus dat de directeur nog nagedacht heeft over het gesprek. Aangezien hij ineens heel anders deed/doet.
Oud 13-04-2011, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Kikaa; Ik hoop voor je dat je met de trein mag. Kunnen ze niet andere mensen met de trein sturen, of is het zo dat ze gewoon niet mensen apart willen sturen?
Het gaat erom dat de extra begeleider thuis komt zeg maar. Ik kan wel met de boot, maar dan zit zij daar nog en dat is ook zo lullig. Dus dan zouden wij samen met de trein terug kunnen gaan. Het gaat erom of er nog plek is zeg maar, of of het nu nog geregeld kan worden. Zondag gaan we al weg namelijk. Ik heb geen idee of dit nog kan allemaal en anders blijf ik gewoon thuis. Nu kan ik er wel vrede mee hebben dus het is niet zo heel erg!
Oud 13-04-2011, 20:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Dinsdag een orienterend gesprek.. Pff.. Ik ben doodop
Oud 13-04-2011, 21:03
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
gvd. 't gaat niet goed hier.
m'n moeder heeft gemaild met m'n mentor.
volgende week heb ik een gesprek met mn ouders, mn mentor en de teamleider.
m'n overgang naar V5 wordt steeds onzekerder.

ook moet ik binnenkort wel een afspraak maken met de remedial teacher.
op zich wel fijn, wel laat zo - 9 weken voor het einde van het jaar.
Ads door Google
Oud 13-04-2011, 21:17
Verwijderd
@Dott: Knuf. Goed dat je toch hebt geprobeerd hard te lopen, dat vind ik in ieder geval een hele prestatie. (Het lukt mij niet, sporten. ) Probeer jezelf wat af te leiden tot dinsdag, en pas goed op jezelf, he. Mag ik trouwens vragen naar welke kliniek je gaat (via pm kan ook)?

OT: Moe. Echt fucking moe, dag in dag uit. En de hele dag nerveus. Ik ben het zat, bah. Heb maar valeriaan gekocht, kijken of ik daar wat beter mee kan slapen, en als mijn psych eindelijk weer eens beter is, wil ik het hebben over andere medicatie of iets erbij want dit werkt zo echt niet.

Maar goed. Eigenlijk ben ik gewoon down momenteel want ik heb een intensief gesprek gehad met K. en hij weet zo vaak de vinger precies op de zere plek te leggen. Ik lach me door zo'n gesprek heen, ik lach alles weg, maar dat maakt het niet minder pijnlijk.
Oud 13-04-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dinsdag een orienterend gesprek.. Pff.. Ik ben doodop
Heel veel succes,

Zekerheid heb je nooit. Frustrerend.
Damn it.
Oud 13-04-2011, 22:48
Verwijderd
Onrust, onrust, onrust.
Oud 13-04-2011, 23:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Kikaa: lekker tactische opmerking van die directeur zeg! Dat had hij natuurlijk nooit mogen zeggen. Ik zou er zelf denk ik nu ook wel klaar mee zijn, wel mee, niet mee, wel mee, niet mee. Op een gegeven moment denk je toch ook laat maar zitten dan als het zoveel moeite kost allemaal. (Al snap ik ook wel dat je nog steeds mee wil hoor). Ik hoop dat het nog goed voor je uitpakt, want dan moet het nu wel binnen 2 dagen geregeld worden.

@ Hawahaai: ik denk dat ik ook wel ga solliciteren. Het is niet precies wat ik wil, maar ik moet inderdaad gewoon een baan na m'n stage. Ik hoop nog wel dat ik toch nog kan blijven op de afdeling waar ik nu zit, maar zoals het er nu naar uit ziet kan dat niet en dan moet ik toch iets. En wordt het niks, dan heb ik in elk geval weer wat solliciteerervaring opgedaan.

Heb jij momenteel nog wel werk? Of ben je vanuit je baan op zoek naar iets anders of iets erbij?

OT: ik was vandaag jarig. Toch gek dat ik dat vroeger helemaal geweldig vond en het nu bijna niet anders voelde als elke andere dag. Ik heb wel getrakteerd op stage en vanavond op de repetitie. Veel felicitaties gehad en vriendje had ook echt z'n best gedaan op het eten en allemaal dingen gekocht die ik lekker vind. Maar toch voelde ik me niet zo jarig als vroeger. Misschien komt het ook doordat ik het vandaag verder niet echt vierde, of toch de leeftijd? Nouja, het was in elk geval wel een leuke dag vandaag.
Oud 14-04-2011, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Gisteren hebben mijn ouders op school gepraat met de directeur. Het gesprek was heel raar gegaan en de directeur heeft gezegd dat hij liever niet zo'n leerling op school heeft. Het geld zouden we overigens wel terug krijgen. Hij heeft wel toegegeven dat de school fouten heeft gemaakt met de reis.
Vanochtend werden we ineens gebeld door de directeur. Hij wilde weten of ik toch nog mee wilde naar Londen als er een extra begeleider mee zou gaan. Die begeleider blijft dan bij me als ik bijvoorbeeld een dagje in een hotel blijf. Ik wil nog steeds héél graag naar Londen, dus ik heb hierop geantwoord dat ik graag zou willen. Vanmiddag heeft hij heel erg zijn best gedaan om te regelen dat er een extra begeleider mee gaat, maar de boot terug zit helaas vol. Het kan dus niet door gaan. Heel misschien kan het nog met de trein terug, maar ik verwacht niet dat dit 'm gaat worden. Ik heb er nu wel vrede mee en zeker omdat er uiteindelijk iets aan gedaan is!
Ik denk dus dat de directeur nog nagedacht heeft over het gesprek. Aangezien hij ineens heel anders deed/doet.
De boot van Calais naar Dover? Volgens mij moet dat niet zo'n groot probleem zijn. Mijn ervaring is dat als je daar met de auto aankomt en je bent zo vroeg dat de voorgaande boot er nog ligt, dat je dan altijd wel mee kunt, evenals dat je meekunt op een latere boot als je te laat bent. Volgens mij zijn ze dus niet zo heel streng, of het gebeurt vaak dat er onverwacht toch nog plekken vrij zijn. Maar goed, ik kan me ook goed voorstellen dat je niet het risico wil lopen dat je daar met een bus vol scholieren staat en er 1 iemand niet mee terug kan.
Oud 14-04-2011, 09:10
Verwijderd
Citaat:
De boot van Calais naar Dover? Volgens mij moet dat niet zo'n groot probleem zijn. Mijn ervaring is dat als je daar met de auto aankomt en je bent zo vroeg dat de voorgaande boot er nog ligt, dat je dan altijd wel mee kunt, evenals dat je meekunt op een latere boot als je te laat bent. Volgens mij zijn ze dus niet zo heel streng, of het gebeurt vaak dat er onverwacht toch nog plekken vrij zijn. Maar goed, ik kan me ook goed voorstellen dat je niet het risico wil lopen dat je daar met een bus vol scholieren staat en er 1 iemand niet mee terug kan.
We komen terug rond pasen en dan schijnen veel mensen uit Engeland naar Nederland te komen, daardoor zit de boot vol. En ik snap ook wel dat ze geen extra passagier willen meenemen. Als er dan wat gebeurt dan krijgen zij gezeik. Maar het is niet erg, ze hebben nu tenminste moeite gedaan en dat voelt ook wel wat fijner.

Ot:
Net een mail naar mijn begeleider gestuurd. De school vindt dat ik te weinig op school ben, dit hebben ze nooit eerder gezegd en nu gaan ze ineens 'dreigen' met dingen. Het is dat ik een diploma nodig heb, anders was ik al lang van deze school weg gegaan. Ik heb er zelfs over zitten twijfelen om ergens mijn vmbo diploma maar te gaan halen ofzo. (Gelukkig ben ik nu weer wat rustiger, en zie ik het allemaal weer wat positiever in. )
Ik heb de indruk dat de school denkt dat ik thuis niks zit te doen. Ik sta elke dag kwart over 7 op, ga eten, ga aankleden en voor half 9 zou ik zeker aan het werk kunnen. Ik werk zodra het kan. Het gaat alleen niet zo snel en ik kan geen uren achter elkaar werken. Schijnbaar wil de school dit niet zien ofzo. Maargoed, ik zal vaker naar school gaan. De lessen zijn niet erg nuttig voor me, aangezien ik achterloop. In die tijd is het dan veel nuttiger als ik gewoon mijn eigen stof bijwerk. Ik heb gevraagd of ze kunnen regelen dat ik op bepaalde dagen gewoon in de mediatheek ga werken, en of dit ook als naar school gaan gezien kan worden. Dan kan ik niet zo veel als thuis doen, maar als het moet dan moet het maar. Ik snap de school hier overigens ook wel in, maar ze moeten wel zien dat ik thuis ook veel doe.
Oud 14-04-2011, 15:35
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb vandaag voor het eerst sinds 13 jaar weer gewerkt! Het was nog leuk ook Het zijn van die gevangenis-klusjes zeg maar. Eindelijk kan ik weer iets nuttigs doen voor mijn ziekte en voor de maatschappij
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 14-04-2011, 16:11
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
@ waffie: als ik het goed begrijp moet je een weekje stage lopen om te zien hoe je een werkveld vindt? Misschien is het een idee om algemeen en een hele andere kant op te kijken dan de kunstzinnige? Misschien is daar meer keuze.. Het is maar een idee hoor, en ik snap het als het niet de bedoeling is. Succes iig!

OT: 2 van de 6. 1 een goed gevoel, 1 minder. En nu ben ik moe! Maar ik moet nog werken, sporten, borrel (verplicht als bestuur) en dan het hele weekend studeren en vrijdag nog even werken.. Pfff!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 14-04-2011, 16:14
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
USSR = Zie handtekening
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.

Laatst gewijzigd op 09-05-2011 om 18:10.
Oud 14-04-2011, 16:29
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@takkie89, dat inderdaad,
het gaat erom dat we een bedrijf zoeken in de richting waar we later in willen werken en ontdekken hoe het bedrijfsleven in elkaar steekt, de richting die ik op wil is Kunst&vormgeving, daar ben ik 100%zeker van en ik weet precies welke opleiding etc ik wil gaan doen, maar we moeten ook ontdekken hoe het bedrijfsleven is, en dat gaat lastig met deze richting omdat het vaak ratatoeje's zijn of mensen die het als hobby erbij doen....
Via de site die Missy gaf heb ik ook al geprobeerd maar het lukte niet Missy toch bedankt voor je hulp!!
Oud 14-04-2011, 20:21
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
half uurtje.
ontspanning.
stress.
concentratie.
faalangst.
zelfvertrouwen.

woorden die veel langs zijn gekomen tijdens mijn eerste gesprek met de remedial teacher bij mij op school. voor woensdag een nieuwe afspraak staan. wie heeft dit ook meegemaakt?
Oud 14-04-2011, 20:26
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
Ik wil dood.
waarom?
Oud 14-04-2011, 21:27
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Waffie: Het is natuurlijk ook wel lastig omdat je een stage zoekt voor maar 1 week (als ik het goed begrijp). Dat moet maar net uitkomen voor die bedrijven. Als ik op die site die ik je gaf zoek op grafische vormgeving krijg ik behoorlijk wat resultaten voor Noord-Brabant, ik weet natuurlijk niet waar je woont en of het nog te doen is qua afstand.
http://www.stagemarkt.nl/zoekresulta...nt+(Provincie)

En goed van je dat je trouwens gebeld hebt! En dat je zo raar gesproken zou hebben aan de telefoon is bijzaak. Je hebt gebeld en daar zag je al tegen op. Het hoeft niet meteen perfect te gaan. Je weet nu tenminste wat meer waar je aan toe bent en je hebt zelf ook niet in de hand hoe mensen reageren.

OT: schoonzusje heeft het uitgemaakt met haar vriend en dat is weer een hele goede vrien van mijn vriend. Oftewel, we zitten er (weer) middenin.
Oud 15-04-2011, 08:39
Verwijderd
Ik ben zó blij met de fysio! Hij is echt heel erg aardig en luistert gewoon naar me als er iets niet gaat. Op donderdag is er ook vast groepje, het zijn wel allemaal bejaarden, maar dat maakt niet uit. Ik word er wel bij betrokken en dat is fijn. Iedereen is daar aardig!
Gister zijn mijn ouders naar de huisarts gegaan. Als het op school fout loopt moeten we naar een maatschappelijk werker zodat degene het voor ons op kan gaan nemen. Gelukkig kunnen we in die hoek dan nog wat hulp krijgen. Verder moesten we een afspraak maken bij een internist. Op 30 mei moet ik daar nu naartoe, dan ben ik ook eindelijk 16 geworden. De laatste tijd heb ik veel diarree (eigenlijk al een lange tijd), en eigenlijk is mijn ontlasting nooit goed. Ik moet nu eerst mijn ontlasting laten onderzoeken, zodat dat in het ziekenhuis niet meer hoeft. Misschien wordt er een endoscopie gedaan en komt er daar wel wat uit. Ik ben benieuwd! Er zijn dus nog dingen die we kunnen laten onderzoeken. Gelukkig. We gaan er vast wel komen!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.