Oud 15-08-2003, 20:16
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Mijn vriend die is nu naar introductieweek van zijn studie. Maar ik geloof dat gelijk daarachteraan (22 augustus) de introductieweken (2 zijn het er) van de studentenvereniging begint. Daar wilde hij geloof ik ook graag heen (kan me voorstellen).
Maar ik vraag me af hoe druk het programma is bij die studentenvereniging introductie. Of ik dus een weekendje langs zou kunnen komen, of dat alles vastgepland staat en ik dan de hele boel in de war zou schoppen ..
(ik voel er namelijk niet zoveel voor om m'n vriend drie weken niet te kunnen zien, vooral omdat ik hem net ook al drie weken niet heb gezien door vakantie, gisteren 1 nacht (van 22.30 tot 8.00 volgende dag) en nu is hij dus weer weg, vandaar - maar als het moet kan ik heus wel zonder hem -)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 20:51
DaBrat
DaBrat is offline
als hij lid wordt bij een vereniging gaat hij ontgroenen, en die twee weken is het echt niet mogelijk om hem te zien. Sterker nog, hij mag geen telefoon etc mee..Het zijn twee weken afzien voor hem.
dus je zal hem echt 2 weken moeten missen...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:56
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
wat onaardig ( )

Hij weet nog niet of hij bij een studentenvereniging gaat, maar hij wilde kijken bij die introducties. Alleen ik denk dat je dan ook lid moet zijn (ik neem aan dat hij wel lid wordt van een vereniging), maar dat zie ik dan wel.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 01:40
Tóney
Tóney is offline
Als hij lid wordt van een vereniging, krijgt hij neem ik aan ook wel 'een soort van' programma.
Vaak bestaat een ontgroening uit 2 periodes. Een zware periode waarin je behoorlijk ontgroend wordt en verder niets anders kunt doen en een periode (zoals een 'na-week') waarin je bijvoorbeeld wel overdag 'vrij' bent voor bijvoorbeeld colleges, maar dat je wel bijvoorbeeld iedere avond om 19.00 op de sociëteit aanwezig moet zijn.
__________________
Carpe Noctem
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 07:30
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Vraag het hem
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 11:35
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-08-2003 @ 08:30:
Vraag het hem
Ja, ik vroeg het hem gisteren omdat zijn moeder dat tegen mij zei (ik weet dan niet hoe die die informatie had). Maar ze zei dat de eerste week dan zwaarder zou zijn dan de tweede week (daarin beginnen geloof ik ook colleges).
Maar heb hem wel gebeld maar hij wist het zelf niet en zou het uitzoeken, dus dan wacht ik maar tot hij terugbelt. Heb geen zin om wanhopig achter hem aan te bellen .
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 11:53
neeltje
neeltje is offline
Ligt eraan wat voor studentenvereniging het is. Vorig jaar heeft mijn vriend dat ook gedaan, maar hij had een echte ontgroening, en kon mij niet eens bellen. Het is ook echt niet verstandig om er heen te gaan, alles is al geregeld enzo, ze hebben het super druk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:04
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
ik denk dat hij bij het dsc (delft studenten corps) gaat
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:44
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Je bent echt gestoord als je bij een vereniging gaat.
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:13
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 16-08-2003 @ 13:04:
ik denk dat hij bij het dsc (delft studenten corps) gaat
Vergeet het dan voorlopig maar
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:40
Tóney
Tóney is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 16-08-2003 @ 14:13:
Vergeet het dan voorlopig maar
net als een groot deel van je eerste trimester
__________________
Carpe Noctem
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:27
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
hm, waarom precies?
ik hoor wel eens wat over corps, maar eh wat is er precies mee?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:58
Tóney
Tóney is offline
Die twee weken ontgroening kan je voor zover ik gehoord hebt niet veel anders doen. En in je eerste trimester ben je erg druk met je jaarclub traject en andere dingen die je nog voor de vereniging doet.
Bij mijn zus kwam er iig weinig terecht van haar eerste trimester.
__________________
Carpe Noctem
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 16:08
ganralph
ganralph is offline
zonder de discussie over of verenigingen wel of niet achterlijk zijn weer te beginnen:

de meeste (!) verenigingen kosten veel tijd, althans voor de meeste (!) leden; gemiddeld doen leden langer over hun studie doen niet-leden. ga er dus ook van uit dat hij na die paar weekjes introductie het nog steeds vrij druk zal hebben...


opzoeken tijdens een introductieweekend van het corps lijkt me trouwens vrij dodelijk (voor hem dan)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:30
neeltje
neeltje is offline
Eerste jaar van elk corps is echt heel druk, maar dan ook echt druk. Ze moeten als eerste jaars overal bij zijn. Dussu, eerste hele jaar is superdruk!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.