Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 21:15
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 09-02-2006 @ 22:07 :
Zelfs als je de rem los laat rijdt hij al
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2006, 19:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Dit kwam ik tegen op internet:

Citaat:
AMSTERDAM - Wie een rijexamen aanvraagt via internet is stukken goedkoper uit. Het aanvragen van het examen via www.autorijexamen.nl kost 89,95 euro. Het voordeel kan oplopen van 75 tot 100 euro per aanvraag.

De digitale aanvraag is ook mogelijk voor de rijexamens voor vrachtauto, personenvervoer, motorfiets of aanhanger.


Op de website kunnen eindexamenkandidaten het aanvraagformulier digitaal invullen, waarna autorijexamen.nl de aanvraag direct doorstuurt naar het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR). Examenkandidaten krijgen bij directe betaling op de dag van de aanvraag de datum van het examen door.
Bron: www.nu.nl
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 20:00
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
MTpower schreef op 13-02-2006 @ 20:55 :
Dit kwam ik tegen op internet:



Bron: www.nu.nl
dit soort praktijken wordt door het CBR om goede redenen niet getolereerd. Het linkje doet t nu niet - waarschijnlijk omdat dit simpelweg niet toegestaan is.

(Examens mogen niet via 'examencentrales' of vergelijkbare constructies worden aangevraagd. Enerzijds is dit om de eerlijke rijschool te beschermen - immers, die 90 euro is de cbr-prijs, maar een rijschool is een uur een auto + instructeur kwijt, en vaak langer, en meestal zit bij de examenprijs een les inbegrepen.
Anderzijds ondermijnen dit soort constructies het vergelijkbaar maken van rijscholen en derhalve de kwaliteit van de branche op zich; immers, als aanvragen niet via een rijschool lopen, zouden examenresultaten zoals te zien op www.rijschoolgegevens.nl, geen enkele waarde meer hebben).

Je mag overigens sowieso niet 'zelf' een rij-examen aanvragen. (bij het cbr zitten ze niet te wachten op een land vol idioten die zelf gaan bepalen dat ze examen kunnen doen. Daarnaast, die capaciteit heeft het CBR uberhaupt niet, en is simpelweg verboden).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 20:02
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 13-02-2006 @ 21:00 :
dit soort praktijken wordt door het CBR om goede redenen niet getolereerd. Het linkje doet t nu niet - waarschijnlijk omdat dit simpelweg niet toegestaan is.

(Examens mogen niet via 'examencentrales' of vergelijkbare constructies worden aangevraagd. Enerzijds is dit om de eerlijke rijschool te beschermen - immers, die 90 euro is de cbr-prijs, maar een rijschool is een uur een auto + instructeur kwijt, en vaak langer, en meestal zit bij de examenprijs een les inbegrepen.
Anderzijds ondermijnen dit soort constructies het vergelijkbaar maken van rijscholen en derhalve de kwaliteit van de branche op zich; immers, als aanvragen niet via een rijschool lopen, zouden examenresultaten zoals te zien op www.rijschoolgegevens.nl, geen enkele waarde meer hebben).

Je mag overigens sowieso niet 'zelf' een rij-examen aanvragen. (bij het cbr zitten ze niet te wachten op een land vol idioten die zelf gaan bepalen dat ze examen kunnen doen. Daarnaast, die capaciteit heeft het CBR uberhaupt niet, en is simpelweg verboden).
Dat had ik er dan weer niet bij zien staan
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 17:05
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
ik kan wel zeggen dat een 10-daags pakket af te raden is. Dat is meer bedoeld voor mensen die het al kunnen, niet voor mensen die nog nooit een auto bestuurd hebben of zich er nog nooit in verdiept hebben.

Verder kan het heel duur worden als je een beetje pech hebt. Ik kwam zelf terecht bij een instructeur die denigrerend deed. En om te ontdekken dat het niet aan jezelf ligt is niet zo simpel als dat het lijkt. Ik heb er nauwelijks wat geleerd, maar het kostte wel 900 euro. Pas toen kwam de druppel die de emmer deed overlopen. Dus een tweede tip, zorg dat je een financieel vangnet hebt, mocht het niet zo soepel verlopen. 1000 euro is toch wel handig, want dat moet je al betalen als je slechts 2 keer zakt. En er kan maar net een of andere mongool vanuit een onoverzichtelijk straatje komen en dat jij te laat reageren. En dan zak je al.

Als je nauwelijks tot geen ervaring hebt, zul je bij de ANWB op ongeveer 2000 euro zitten, all-inclusive. Maar met hun systeem is op zich niets mis. Ik raad je aan niet alleen naar de prijs te kijken, maar naar de prijs-kwaliteitsverhouding.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 18:54
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Daboman schreef op 15-02-2006 @ 18:05 :
En er kan maar net een of andere mongool vanuit een onoverzichtelijk straatje komen en dat jij te laat reageren. En dan zak je al.
Ja, want als je zelf rijdt moet je ook op tijd reageren, zelfs op mongolen. (En als je bij een onoverzichtelijke kruising bent, ben je zelf ook verantwoordelijk - pas dan gewoon je snelheid en je kijkgedrag daar op aan).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 15-02-2006 @ 19:54 :
Ja, want als je zelf rijdt moet je ook op tijd reageren, zelfs op mongolen. (En als je bij een onoverzichtelijke kruising bent, ben je zelf ook verantwoordelijk - pas dan gewoon je snelheid en je kijkgedrag daar op aan).
Heb je helemaal gelijk in, maar ten eerste moet je dit toch sowieso zelf leren. Je krijgt op de rijschool maar bar weinig kansen om dit te oefenen. Ten tweede reageer je volgens zo'n examinator niet snel op de juiste manier. Zelfs als je volgens jou op tijd gestopt bent dan kan de examinator alsnog zeggen dat het niet goed is. Terwijl je als je al je rijbewijs hebt je meer zoiets hebt van pffff, blij dat dit geen ongeluk is.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:37
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Daboman schreef op 16-02-2006 @ 19:38 :
Heb je helemaal gelijk in, maar ten eerste moet je dit toch sowieso zelf leren. Je krijgt op de rijschool maar bar weinig kansen om dit te oefenen. Ten tweede reageer je volgens zo'n examinator niet snel op de juiste manier. Zelfs als je volgens jou op tijd gestopt bent dan kan de examinator alsnog zeggen dat het niet goed is. Terwijl je als je al je rijbewijs hebt je meer zoiets hebt van pffff, blij dat dit geen ongeluk is.
slechte rijschool die leerlingen niet leert om op tijd te reageren dan. nou ben ik het met je eens dat de examens van t cbr niet echt geweldig zijn, maar te streng vind ik niet. Wel onlogisch.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 21:59
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-02-2006 @ 20:37 :
slechte rijschool die leerlingen niet leert om op tijd te reageren dan. nou ben ik het met je eens dat de examens van t cbr niet echt geweldig zijn, maar te streng vind ik niet. Wel onlogisch.
Jah, een collega van mij is gezakt omdat hij binnen de bebouwde kom een vrachtwagen niet inhaalde. Een andere kennis van mij is gezakt omdat hij een vrachtwagen in de bebouwde kom wel inhaalde. Zeker onlogisch. Maar goed, m'n punt was dat je het beste een financieel vangnet kunt hebben voor dit soort dingen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 08:44
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
bij mij was het ook naatje. het heeft me 60 (!!!!) lessen gekost om te slagen. niet dat ik niet kon rijden, maar de eerste 25 waren bij een instructeur waar ik gewoon bij vast liep, de rest was bij een andere kerel, daar liep t wel goed bij. maar bij de examens was ik zo zenuwachtig, dat ik m niet eens uit z'n vrij kreeg zeg maar. lang leve bnor zou ik zeggen.... maar ik HEB dat roze papiertje! ik HEB m! en ik heb al meer dan 3000 km achter de kiezen, het laatste half jaar..
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 08:51
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
60 is niet eens zo schokkend veel, kerel. gemiddelde aantal lessen dat mensen nodig hebben ligt volgens het cbr rond de 40.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 13:03
Verwijderd
Mijn 1e poging heb ik met een snelpakket gedaan: 30 lessen voor iets van 1000 euro geloof ik. Maar de instructeur veegde een beetje zijn voeten aan de uren en zo moest ik vaak al een kwartier eerder stoppen met lessen enzo voor de volgende. Hij ging mensen ook thuis halen en brengen, wat op zich wel handig is, maar kloterij betekent als je naar een afgelegen dorp moet rijden in jouw tijd, hij gaf mensen ook geen 2 uur les achter elkaar, waarbij je wat meer echte les zou kunnen hebben tussen het mensen ophalen en brengen. De 1e keer dat ik op moest was ik dik gezakt. Ik had totaal geen rijervaring, keek niet ver genoeg, reed te ver naar rechts, had geen inzicht en ik knikte naar mijn spiegels ipv te kijken omdat dat voor hem zo moest (wat maakte dat ik alleen nog maar concentreerde op het knikje en niet op mijn spiegels).

Maar er was hoop, ik kreeg nog eens 10 lessen, zou vervroegd op gaan (binnen de maand) en ik zou in 1 week dus 10 lessen extra nemen. Maar idd, de 2e keer, gezakt. Vrij flauw overigens, maar uiteindelijk wel belangrijk: niet ver genoeg kijken. Ik had overigens geen enkele fout gemaakt.

En na in die ene week nogal wat beledigingen van mijn instructeur geslikt te hebben en het feit dat hij me al 2x had laten opgaan terwijl ik duidelijk nog niet kon rijden (dat wist hij me achteraf ook fijntjes te vertellen. Dat kon ie ook niet vooraf zeggen, zodat we het konden uitstellen ofzo, nee achteraf een grote bek opzetten en me de grond inboren), had ik er genoeg van en ben ik naar een andere instructeur gegaan.

En ik mocht zo'n beetje helemaal opnieuw beginnen, mijn spiegelen was compleet verkeerd, ik zat gefrustreerd in de auto, had geen overzicht, keek niet fatsoenlijk. Bij hem heb ik echt leren kijken en spiegelen, inzicht gekregen in de weg en we hebben pas een examen aangevraagd toen het duidelijk was dat ik echt goed kon rijden. En de 3e keer was de goeie keer, na in totaal zo'n 80 lessen te hebben gehad.

Kijk dus uit met wat je wil. Het kan goed zijn dat bepaalde mensen al na 30 lessen fantastisch kunnen rijden, maar je kunt ook een klote-instructeur hebben. Besteed je geld niet aan iemand die je continu loopt te beledigen, als je denkt dat het niet goed zit, maak dan dat je een andere instructeur vindt. Ga niet te snel op, sommigen slaan misschien geld uit je door je extra lang te laten lessen, herhaaldelijke examens kosten ook wel wat en ze zijn niet echt goed voor je zelfvertrouwen .

Overigens, over je theorie zou ik me niet druk maken. Ikzelf hoorde vrijdags dat er maandags iemand was weggevallen, heb tot zondagmiddag met de verkeerde boeken geleerd en kon zondagavond pas dus met de up-to-date boeken leren. Ik had maar 1 fout en een waarvan ik ook nog wist dat hij fout was en niet meer kon herdrukken .
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 13:45
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
@mutant : rij-opleiding in belgie gedaan of zo ?

overigens is het vrij gebruikelijk om de ene leerling de andere op te laten halen. (maar om ze dan gezamenlijk te laten rijden, dan zit de een dus ff een uurtje achterin, maar uiteindelijk hebben beiden meer 'echte' les.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 13:51
Verwijderd
Nee, Nederland. België heeft een idioot systeem en toen woonde ik nog in NL.

En ja, ophalen is niet zo'n probleem, maar als je al 20 minuten van een stad afwoont en dan nog in je uur van het ene naar het andere dorp moet om compleet achteraf iemand op te pikken, gaat dat zeker ten koste van... Het was een klote-instructeur.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 13:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
80 Lessen?
Dat zal wel wat gekost hebben...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 14:53
Verwijderd
Best wel. En vergeet de 3 examens niet.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 15:10
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Mutant schreef op 23-02-2006 @ 14:51 :
Nee, Nederland. België heeft een idioot systeem en toen woonde ik nog in NL.

En ja, ophalen is niet zo'n probleem, maar als je al 20 minuten van een stad afwoont en dan nog in je uur van het ene naar het andere dorp moet om compleet achteraf iemand op te pikken, gaat dat zeker ten koste van... Het was een klote-instructeur.
(3 examens zou op zich nog niet zo erg veel afwijken van het gemiddelde - in de meeste regio's zakker er nou eenmaal meer mensen dan dat er slagen.)

t klonk alsof je in belgie les hebt gehad, vandaar mijn vraag
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 15:59
Verwijderd
Mja, maar de kosten komen er wel bij. En als je weet dat ik echt 2x te vroeg ben op geweest en dat de instructeur je daarover achteraf ook zat af te zeiken... Dat ie de examinator gelijk gad enzo, dan zit je daar wel van, wat zit ik hier bij jou te doen.

In België mag je vanaf je 16 en 9 maanden al beginnen met lessen. Vanaf je 18e hoef je niet te lessen en onder begeleiding mag je al zelf rijden, met een ouder ofzo erbij (iemand die zijn rijbewijs al lang genoeg heeft). Je hoeft geen lessen te volgen. Je plakt een L op je auto, sleept je moeder erin en gaat gewoon rijden. Dat soort idioten kom je dus fijntjes tegen op het spitsuur, 50 rijdend op de ring enzo (waar je 70 of zelfs 90 mag). (Een site met wat info: http://users.pandora.be/johan.aerts4/)
De examens zijn ook bijzonder leuk. Een vriend van me zakte op 1 weg 2x: de eerste keer omdat hij te hard reed: het was een 50 weg maar iedereen reed daar 70 en hij dacht, ik mag het verkeer niet ophouden. De 2e keer omdat hij zich aan de 50 hield en het verkeer ophield. Overigens krijg je daar dan meteen te horen: draai maar terug, je bent gezakt. Maar dat zou veranderd kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 17:26
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 08-02-2006 @ 10:09 :

Mocht je iets horen over een rijschool die lessen aanbiedt voor 23 euro per les : daar moet je inschrijfgeld betalen, les je in een matiz - lekker handig als je al niet van autorijden houdt om te gaan rijden in een koekblik - en dat zijn lessen van 45min.

let er sowieso op dat je een prijs weet van een uur of twee uur les, en niet simpel 'per les'.
Kan wel hoor. Mijn lessen (in Rotterdam) kostten 22 per les, 50 minuten. Ik reed eerst in een VW golf 4, later in het nieuwste model. Examen kostte iets van 180 en inschrijfgeld of iets dergelijks heb ik nooit hoeven betalen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:52
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Nobucta schreef op 27-02-2006 @ 18:26 :
Kan wel hoor. Mijn lessen (in Rotterdam) kostten 22 per les, 50 minuten. Ik reed eerst in een VW golf 4, later in het nieuwste model. Examen kostte iets van 180 en inschrijfgeld of iets dergelijks heb ik nooit hoeven betalen.
de rijschool waar ik op doel adverteert momenteel nogal hevig met '23 euro per les', en dat is m.i. gewoon misleiding. (en die vraagt dus wel degelijk inscrhijfgeld e.d.)

overigens vind ik prijzen die niet per vol uur zijn sowieso misleidend, maar goed, dat doet er hier niet toe.

Overigens - leuk voor jou, dat je zo goedkoop gelest hebt, maar het bestaat niet dat die instructeur voldoende winst maakte om van te kunnen leven.
Rijscholen die minder dan 30 euro per uur vragen maken domweg te weinig winst. Het is leuk voor de leerlingen die daar lessen, maar langer dan 1 of hooguit 2 jaar houdt niemand dat vol.

behalve dan de zakkenwassers die het zien als een leuke bijbaan of een uitkering krijgen. (Er zijn zelfs rijscholen opgestart met subsidiegeld - geen slim idee, aangezien het een leuke maar erg lastige en onzekere branche is, en aangezien het simpelweg riekt naar oneerlijk handelen. Ja, geef mij 20k subsidie en ik wil ook best lessen voor 25 euro per uur hoor, voor een jaartje.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 07:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dat van die website waarbij je een rijexamen kunt aanvragen voor maar 90 euro. Dat is uberhaupt niet eens zo goedkoop, want:

-rijexamen = 90 euro
-autohuur voor 2 uur! = 80 euro
-eigen verklaring = 19 euro

Totaal = 189 euro

Wat vraagt mijn rijschool? 185 euro per examen. En daar zit dan alles bij inbegrepen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 13:37
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-02-2006 @ 20:52 :
[
Rijscholen die minder dan 30 euro per uur vragen maken domweg te weinig winst. Het is leuk voor de leerlingen die daar lessen, maar langer dan 1 of hooguit 2 jaar houdt niemand dat vol.
Hij werkte dan ook 14 uur per dag, 6 dagen per week.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:41
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Nobucta schreef op 06-03-2006 @ 14:37 :
Hij werkte dan ook 14 uur per dag, 6 dagen per week.
dat is ziek.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 14:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Nobucta schreef op 06-03-2006 @ 14:37 :
Hij werkte dan ook 14 uur per dag, 6 dagen per week.
Een werkweek van 84 uur?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 15:00
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Heu.. ja. Hij had altijd een rooster op schoot, kon je jezelf inschrijven van 8-10 's avonds, en dat 6 dagen per week. Zeker teon hij een nieuwe auto had zat hij volledig volgeboekt. Ik voelde me altijd schuldig als ik een keer 's avonds laat wilde rijden.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:05
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
hij had op zn rooster toch wel pauzes ingepland ?

als-ie dan van 8:00 tot 10:00 reed, dan half uurtje pauze, dan van 10:30 tot 12:30, uurtje pauze, en van 13:30 tot 17:00, uurtje pauze, en dan van 18:00 tot 22:00, reed-ie 2+2+3.5+2=9.5 uur per dag.

is nog veel (te veel), maar klinkt al iets realistischer.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 22:24
Verwijderd
khad 't ff gecheckt bij de rijschool waar ik gelest heb:

Lesauto's:
BMW 320d
Golf V TDI
Golf IV TDI

Citaat:
Pakket A auto € 1330 (betaaloptie: 2 termijnen.) 27 rijlessen + tussentijdse toets + CBR praktijk examen.

Pakket B auto € 1570,- 33 rijlessen met T.T. en CBR praktijkexamen (mag in 2 termijnen betaald worden).

Bij bovenstaande pakketten komen geen kosten meer bij zoals gezondheidsverklaring en administratiekosten.

losse prijzen:
  • Autorijles 60 minuten €40
  • Auto E achter B €45
  • Motorrijles 60 minuten €40
  • Examen auto €195
  • Examen motor deel 1 & 2 €125 en €195
  • Tussentijdse Toets CBR €135
  • Examen E achter B €195
  • Examen auto BNOR €210
Lijkt me dan dat die vent met z'n €22 vrij korte pauzes had dan, kan je toch nooit van rondkomen zeg.

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 22:28.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 22:49
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MTpower schreef op 06-03-2006 @ 15:49 :
Een werkweek van 84 uur?
Is niet veel hoor, in mijn huidige leven is dat normaal.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 08:50
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 06-03-2006 @ 23:24 :
khad 't ff gecheckt bij de rijschool waar ik gelest heb:

Lesauto's:
BMW 320d
Golf V TDI
Golf IV TDI



Lijkt me dan dat die vent met z'n €22 vrij korte pauzes had dan, kan je toch nooit van rondkomen zeg.
dat lijkt me idd sterk dat je daar nog een normaal leven bij kan hebben.

maar die 22 euro, is dat van je eigen rijschool of slaat dat ergens anders op ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 13:54
Verwijderd
Ik kan me trouwens nog goed herinneren dat toen ik op de middelbare school zat er twee mensen waren die les hadden en beiden geslaagd waren. De één had een snelcursus gevolgd, de ander gewoon lessen. Die laatste zat veel zekerder in de auto en reed veel zekerder dan die eerste.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 14:30
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 07-03-2006 @ 09:50 :
dat lijkt me idd sterk dat je daar nog een normaal leven bij kan hebben.

maar die 22 euro, is dat van je eigen rijschool of slaat dat ergens anders op ?
Op die andere rijschool, met die leraar die zo achterlijk veel reed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer [nieuw] Rijles en rijbewijs topic #12
)Vampje(
500 27-11-2007 00:10
Verkeer & Vervoer Rijbewijs/ rijles topic #6
Miracle
500 09-03-2006 11:51
Verkeer & Vervoer CBR wil herhalingstoets voor jongeren
coopergirl
115 21-01-2006 21:53
Werk, Geld & Recht Motorrijbewijs !!
miGAnt
57 17-12-2005 15:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.