Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2011, 10:14
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Weet je nog? Toen we samen woonden in één huis met die irritante gast? Weet je nog hoe we heerlijk genoten van de paarden? Weet je nog hoe we samen ons best deden om de dieren ehbo uit ons hoofd te leren? Weet je het nog? Ik zou jou nog opzoeken en jij vond mij zo dapper dat ik op je bruiloft kwam.

Ik weet ze nog.

R.I.P. Linda (30 jaar )
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 15-04-2011, 10:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend gecondoleerd *knuffel*.

ot.
bij de psychiater geweest omdat het echt niet goed gaat.
nou is me lexapro verhoogd naar 40 mg.
verder voel ik me behoorlijk kut.
en steeds verder van de werkelijkheid af.
hopelijk word het piekeren enzo nou gauw minder.
als het begint te werken.
en ook dit weekend blijf ik weer hier op de afdeling.
dat vind ik op het moment fijner dan thuis door al die angsten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-04-2011, 14:34
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Ik heb een rotweek bah
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 15-04-2011, 15:01
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
thnx

Ik wil janken, maar het lukt niet
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-04-2011, 15:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Knuffel @ eend.

ot: vanavond lekker op buitenrit <3 ben er deels bang voor door slechte ervaring en aan de andere kant heel erg veel zin in
Ga waarsch wel op een vrij eigenwijze pony die er nog maar net is, maar ja meer dan er af gaan kun je toch niet
Vriendje is vandaag geslaagd voor zn theoriebewijs van de auto en ik ben supertrots op hem al wist ik allang dat hij het zou halen..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 15-04-2011, 18:07
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Knuffel @ eend.

ot: vanavond lekker op buitenrit <3 ben er deels bang voor door slechte ervaring en aan de andere kant heel erg veel zin in
Ga waarsch wel op een vrij eigenwijze pony die er nog maar net is, maar ja meer dan er af gaan kun je toch niet
Vriendje is vandaag geslaagd voor zn theoriebewijs van de auto en ik ben supertrots op hem al wist ik allang dat hij het zou halen..
Thanks voor de knuf.

Wel lekker buiten rijden Kon ik nog maar rijden!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-04-2011, 18:23
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
@ Eend - ontzettend veel sterkte. *hug.*

slechte resultaten. ik weet het.
ik doe m'n allerbeste best, meer kan ik niet doen.
''ik vind het sneu voor je'' - alsof ik daar iets aan heb.

en waar ik me nog het meest aan erger,
is dat de meeste leraren altijd vragen ''of het goed gaat met je cijfers,''
alsof het niet belangrijk is hoe het met mij gaat ...
Oud 15-04-2011, 19:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, zes uur lang bijna non-stop gejankt.
Oud 15-04-2011, 19:06
Verwijderd
^Wat is er dan?
Oud 15-04-2011, 19:26
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
#$#&*($@ haat aan allen die ruzie maken om geen ene flikkerr... , of aan mensen die gaan zitten janken om niets (met niets bedoel ik dan ook om iets waar je je tottaal niet druk om moet maken), en dat de verkeerden de schuld krijgen terwijl het sws al nergens over ging... PFFFF

(was pas.. nu gelukkig even nniet)
Oud 15-04-2011, 19:38
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
Pf, zes uur lang bijna non-stop gejankt.
what's up?
Oud 15-04-2011, 20:23
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Hm. Ik denk dat ik mijn hoofdpijn maar op bed ga leggen...zucht! Heb ik de enige vrije avond van mijn weekend genomen, want de rest moet ik leren, ben ik kapotmoe en heb hoofdpijn . Zucht.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 15-04-2011, 21:21
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
eend wat rot joh!

OT: Waarom willen mensen me toch altijd een trap na geven! Fijn een moeder die je even voor dom uit maakt, ach ja ik weet wel meteen weer waarom ik op kamers zit! Stom mens ik weet ook wel dat broer liever leuker aardiger en vooral slimmer is. Maar om mij dan maar helemaal de grond in te gaan boren is het nou echt zo moeilijk om een keer te doen alsof ik ook eens iets goed kan doen? Moet ik er dan echt perse om vragen, gewoon een keer dank je als ik bijv. de vaatwasser uitruim, een cadeau voor haar verjaardag koop/regel. Gewoon een keer waardering, maar dat kan alleen naar mijn broer toe. Dan gooit haar nieuwe vriend er nog een schepje boven op door op z'n super kinderachtige toon tegen mij te gaan praten. Om me dan te laten vertellen dat ik lastig voor mezelf en de mensen om me heen ben omdat ik geen ja en amen knik, omdat ik wel ergens tegen in ga als ik het er niet mee eens ben. Bah ik weet dat ik moeilijk zijn kan omdat ik wel opkom voor mijn mening, het enige dat ze vergeten is dat ook juist ik degene ben die altijd iets voor ze doet als er iets gedaan moet worden. Gelukkig maken opa en oma veel goed! Wat mis ik die 2 als ik op mijn kamertje ben. De enige reden dat ik terug zou verhuizen zijn die 2 denk ik.
__________________
Oud 15-04-2011, 22:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
^Wat is er dan?
Citaat:
what's up?
Beetje een heftig gesprek gehad met een volstrekt onbekende, heel mijn gevoelswereld is omgewoeld. Echt alsof alles dat ik ooit gevoeld heb weer boven is gekomen. Supervreemd.
Oud 16-04-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Know the feeling Sanni,
ik heb n oma die mijn nicht duidelijk boven mij verkiest en ons telkens met elkaar vergelijkt....

Mail terug van leraar die op school over de stages gaat, hij geeft me complimenten omdat ik er zoveel moeite voor doe en zei dat ik maandag maar ff langs moet komen en dan hebben we het er ff over...
Gelukkig zijn er steeds meer leraren die met autisme om kunnen gaan,najaa op 1 na dan, die roept gewoon dat ie geen les aan ons wil geven en dat we maar zsm naar speciaal onderwijs moeten vertrekken...
Dat is wel fijn, misschien gaat hij je nu wel helpen aangezien hij ziet hoe erg jij je best er voor gedaan hebt.

En die ene leraar mag je wat mij betreft wel door de plee spoelen. Hij hoort er mee om te kunnen gaan, dat hoort ook bij zijn baan. Niks van aantrekken hoor
Oud 16-04-2011, 10:39
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Argh... ik ben zo enorm zenuwachtig. Stomme vliegangst. Hoop dat het vandaag weer gaat lukken. Soms vervloek ik mezelf dat ik steeds weer met het vliegtuig ga. Maar er zit wel een stijgende lijn in....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 16-04-2011, 11:21
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Bah vandaag is het me echt niet gegund uit te slapen.. Eerst zet een huisgenoot zijn wekker terwijl meneer niet thuis is. Vervolgens slaap ik weer bijna, is mijn nieuwe huisgenoot aan t verhuizen. Morgen nieuwe poging wagen dan maar!
__________________
Oud 16-04-2011, 12:54
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Net op de afdeling geweest voor mijn medicijnen. Gelijk het geluid van de separeerdeur weer gehoord. Zat gelijk in de stress. Kan dit gewoon niet hebben op het moment. Vriendin dood, herbelevingen van de separeer.
Nee, het zal eens goed gaan bij mij
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 16-04-2011, 16:42
Verwijderd
Vanmorgen ben ik met mijn ouders naar de stad in Eindhoven geweest.
Ik heb nieuwe kleren gekocht zoals een nieuwe zomerjas, 2 korte broeken, een t-shirt en nieuwe schoenen.
Verder nog bij Pipoos binnen gelopen en daar weer het een en ander gekocht en besteld.
Ook zijn we nog ergens gaan lunchen en wat wezen drinken en we waren pas aan het eind van de middag weer thuis.
Ik ben tijdens het shoppen nog een oude huisgenoot van mij tegen gekomen en heb daar even mee staan te kletsen.
Nu tolt heel mijn hoofd, vol met gedachte`s die ik maar moeilijk kan volgen.
Kon ik ze maar voor een keer uit zetten en er niet naar te hoeven luisteren.
Want dat is ook vermoeiend.
Oud 16-04-2011, 17:01
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Wat fijn, het castalbum van Soldaat van Oranje is binnen. Wat een mooie herbeleving van de musical . Maar ook, wat een heerlijke emoties zitten erin. Hij blijft gewoon heel erg gaaf. Echt een lichtpuntje in de donkere studeertijden!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 16-04-2011, 17:27
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
eend wat rot joh!

OT: Waarom willen mensen me toch altijd een trap na geven! Fijn een moeder die je even voor dom uit maakt, ach ja ik weet wel meteen weer waarom ik op kamers zit! Stom mens ik weet ook wel dat broer liever leuker aardiger en vooral slimmer is. Maar om mij dan maar helemaal de grond in te gaan boren is het nou echt zo moeilijk om een keer te doen alsof ik ook eens iets goed kan doen? Moet ik er dan echt perse om vragen, gewoon een keer dank je als ik bijv. de vaatwasser uitruim, een cadeau voor haar verjaardag koop/regel. Gewoon een keer waardering, maar dat kan alleen naar mijn broer toe. Dan gooit haar nieuwe vriend er nog een schepje boven op door op z'n super kinderachtige toon tegen mij te gaan praten. Om me dan te laten vertellen dat ik lastig voor mezelf en de mensen om me heen ben omdat ik geen ja en amen knik, omdat ik wel ergens tegen in ga als ik het er niet mee eens ben. Bah ik weet dat ik moeilijk zijn kan omdat ik wel opkom voor mijn mening, het enige dat ze vergeten is dat ook juist ik degene ben die altijd iets voor ze doet als er iets gedaan moet worden. Gelukkig maken opa en oma veel goed! Wat mis ik die 2 als ik op mijn kamertje ben. De enige reden dat ik terug zou verhuizen zijn die 2 denk ik.
*knuffel*
Oud 16-04-2011, 19:41
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Citaat:
*knuffel*
Dank je

Citaat:
Mensen ook weer wat positiefs nieuws: Ik heb de studie uitgekozen die ik ga doen!
Oeh en wat wordt het?

Vandaag na een rot begin toch een fijne dag gehad. Helemaal niks gedaan behalve mijn telefoon uit gezet zou ik echt eens vaker moeten doen.
__________________
Oud 17-04-2011, 09:19
Verwijderd
Brr ik ben het echt zat
Oud 17-04-2011, 09:22
Verwijderd
Hooray, ik weet het even niet zo goed

*Knuffelt Q*, pmen mag altijd.
Oud 17-04-2011, 13:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Waffie: jij bent echt goed bezig met stage zoeken! En fijn dat je leraar dat nu ook inziet!

OT: ik moet verder met m'n stageverslag (van de afgelopen twee weken) en ik moet een opdracht maken die ik deze week moet inleveren. En ik heb er echt geen zin in nu.
Ik maak me ook best wel druk over m'n stage momenteel, er zijn dingen die ik écht nog meerdere keren moet doen, anders mag ik geen examen doen en die dingen komen bijna nooit voor of zijn eigenlijk nog te moeilijk. Ik heb het er al wel met de afdelingscoördinator over gehad, maar hij weet ook niet hoe ik ze in moet vullen. En ik heb er nog maar 4 weken de tijd voor...

En ik heb vorige week eens even alle informatie over het praktijkexamen doorgelezen en het wordt best pittig en streng. Heb die stukken ook naar de coördinator gemaild zodat hij ook weet hoe en wat. En naar m'n begeleidster, maar ze zei dat ze die stukken al gelezen had, hoewel ze soms iets zegt waaruit blijkt dat ze ze niet gelezen heeft, dus ik weet het ook niet. En ook tegen haar gezegd dat het best pittig wordt, zegt ze 'ja je moet er niet te licht over denken, ik heb het idee dat je dat soms wel doet.' Ik weet niet waar ze dat nou weer op baseert, ik ben juist enorm bang dat ik niet slaag of dat ik niet eens examen kan doen omdat ik niet alle werkprocessen heb kunnen oefenen... Vond het een beetje een rare opmerking eigenlijk, de ene keer zegt ze dat ik alles zo goed oppik en goed doe en dan zegt ze weer zoiets. Ze zegt hele tegenstrijdige dingen steeds, ik kan daar niks mee. Bijvoorbeeld ook dat als ik een bepaalde oefening moet doen dat ik dat dan moet zeggen en dat ze er dan voor zorgt dat ik die kan doen en dan doe ik dat en dan is het weer, je kunt hier niet alles doen in deze korte tijd... Verder is ze echt heel aardig, maar ik vind dit wel een beetje lastig.

Nu maar eens aan het werk gaan, moet ook nog een sollicitatiebrief schrijven (ook weer zoiets, ik ben zo bang dat m'n examen niet doorgaat, dat ik denk, waarom zou ik überhaupt solliciteren, dat heeft dan toch helemaal geen zin, omdat m'n opleiding dan uitloopt tot september..., maar zo moet ik natuurlijk niet denken)

Vriend is expres met een vriend naar de stad zodat ik geen last van ze heb, moet ik natuurlijk wel iets gedaan hebben als hij straks terugkomt... Morgen met schoonzusje zwemmen, hoop dat ik dan iets wijzer word, maar grote kans dat ze mij niks wil zeggen.

Laatst gewijzigd op 17-04-2011 om 19:06. Reden: Dan lijkt het alsof ik nog iets gedaan heb vandaag :s
Oud 17-04-2011, 20:26
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik ben zonder reden gewoon even heel erg hyperactief, maar ik moet echt nog studeren .
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 17-04-2011, 21:07
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Ik ben echt totaal motivatieloos en ik kan het zoooo niet gebruiken omdat ik al heel dit blok ziek geweest ben, zou ik nu dus echt kei hard moeten leren en het lukt me gewoon niet. Mijn been dat maar blijft zeuren qua pijn en alles wat gewoon leuker is.. Bah!
__________________
Oud 17-04-2011, 21:58
Verwijderd
Allejezus
Oud 18-04-2011, 09:04
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik zit er echt ff helemaal doorheen. Mn stage loopt niet zoals ik zou willen dat het zou moeten en mn scriptie lukt voor geen meter.. ik zit er zo verschrikkelijk mee te worstelen.. echt elke keer als ik er mee bezig moet stel ik het uit. En inimddels zie ik door de bomen het bos niet meer
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 18-04-2011, 09:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik zit er echt ff helemaal doorheen. Mn stage loopt niet zoals ik zou willen dat het zou moeten en mn scriptie lukt voor geen meter.. ik zit er zo verschrikkelijk mee te worstelen.. echt elke keer als ik er mee bezig moet stel ik het uit. En inimddels zie ik door de bomen het bos niet meer
Oei, lastig... Misschien helpt het om een lijstje op te stellen van wat je per week aan je scriptie wilt doen, een soort weekschema zeg maar? En dan met haalbare doelen, zodat je niet direct denkt: o, het is te veel, het gaat niet lukken. Succes hoor!

OT: Wat gaat zo'n master snel, ben nu ineens ook al begonnen aan de scriptie...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-04-2011, 10:13
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zucht, ik ben zo zat van mezelf en deze kut depressie
Oud 18-04-2011, 10:53
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Oude culturen van de Mediterrane Wereld.

Echt super leuk lijkt me .
Klinkt erg interessant idd! Waar ga je dit studeren, in Leiden?

@ Madame Atelier: het is ook wel een zware combi natuurlijk, stage en scriptie.
Doe je een afstudeerstage waarbij je op je stage je scriptie (als in een afstudeeronderzoek) schrijft, of staan stage en scriptie los van elkaar? Wat gaat er precies niet goed aan je stage en waarom wil je scriptie niet?

OT: nieuwe dag, nieuwe poging om hem nuttig te besteden. Ik heb al een kwart op papier van m'n opdracht, tis nog niet echt super, maar ik moet ergens beginnen. Stress laten we even voor wat het is, die heb ik even geparkeerd. Eerst dit, dan sollicitatiebrief en dan zien we wel weer verder.
Oud 18-04-2011, 11:27
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
[QUOTE=Missy1234567890;31536877]@ Madame Atelier: het is ook wel een zware combi natuurlijk, stage en scriptie.
Doe je een afstudeerstage waarbij je op je stage je scriptie (als in een afstudeeronderzoek) schrijft, of staan stage en scriptie los van elkaar? Wat gaat er precies niet goed aan je stage en waarom wil je scriptie niet?
[QUOTE]

Ik doe een deel meelopen en een deel afstuderen.
het doel is om ze op elkaar aan te laten sluiten, dus dat ik de projecten vanuit mn stage gebruikvoor mn scriptie.
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Oud 18-04-2011, 15:03
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
superplanning gemaakt tot aan het einde van het jaar. nu hard aan het werk. zometeen om half 5 --> gesprek met mentor, teamleider en ouders. laten we hopen op een overgang. ik ben benieuwd.

WENS ME SUCCES! =)
Oud 18-04-2011, 17:47
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik word een beetje moe van het feit dat iedereen alleen aan zichzelf lijkt te denken momenteel, en daarbij even vergeet dat ik ook gewoon tentamens heb en ook het gewoon super druk heb. En ja, als je dan nog expres gaat tegenwerken, dan word ik echt boos. Terwijl het om iets kleins ging met een huisgenoot, waar ik normaal gewoon mijn schouders over zou ophalen. En mensen moeten gewoon is uit mijn persoonlijke ruimte blijven. We zijn toch capabele mensen die gewoon kunnen communiceren en niet even dat aaitje over je rug of wat dan ook. Ik vind dat vervelend, maar ik weet niet hoe ik het duidelijk maak
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 18-04-2011, 19:28
Verwijderd
@Dott: Succes met je orientatiegesprek morgen! (})

OT: Ja, ik ben het ook nogal zat. Mijn hoofdbehandelaar is inmiddels al anderhalve maand ziek, dus er gebeurt niks in mijn behandeling. Ik functioneer op niveau 0 als je het mij vraagt. En ik weet niet wat ik moet, wat verstandig is. Of ik nu een baantje moet zoeken, vrijwilligerswerk, weer gaan studeren (WAT in godsnaam?), beginnen met een andere dagbehandeling ...
Oud 18-04-2011, 19:55
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Dank je, lief dat je sat hebt onthouden
Jij ook veel sterkte, lijkt me echt een rotsituatie. Mocht je willen, pm staat open
Oud 18-04-2011, 20:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag bij de psychiater geweest.
en hij vond het toch beter dat me lexapro van 40 mg naar 30mg gaat vanaf morgen.
en verder voel ik me klote.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-04-2011, 20:44
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
fijn. ik mag ook naar de schoolorthopedagoog, naar de remedial teacher, een capaciteitstest, een faalangsttoets. ik ben naar mening van leraren geïsoleerd, achterstand op sociaal niveau in de klas ...

jeetje zeg .. daar moet ik nog wel even van bijkomen. er zijn tijdens het gesprek met m'n mentor en teamleider weer heel wat nieuwe dingen naar boven gekomen --> en ook tranen .. ;s
Oud 18-04-2011, 22:56
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
fijn. ik mag ook naar de schoolorthopedagoog, naar de remedial teacher, een capaciteitstest, een faalangsttoets. ik ben naar mening van leraren geïsoleerd, achterstand op sociaal niveau in de klas ...

jeetje zeg .. daar moet ik nog wel even van bijkomen. er zijn tijdens het gesprek met m'n mentor en teamleider weer heel wat nieuwe dingen naar boven gekomen --> en ook tranen .. ;s
Emoties tonen is niet erg, als het je maar verder helpt . Zie je al die interventies wel zitten of vind je het ergens onzin? Heeft het ook consequenties voor je overgang?


Knuffel & succes voor een ieder die het kan gebruiken
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 19-04-2011, 14:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
pff, ik ben doodmoe...
2 mei intake gesprek.. het begin is er..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-04-2011, 15:29
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
in het wiskundelokaal was de hitte echt niet te doen, pff... de ramen & deur stonden open maar het was gwn niet te harden.. je zakt er van onderuit en je gaat er van hangen ook kan je er niet helemaal "helder" meer door denken; helemaal lekker omdat ik niet goed ben in wiskunde, ik moest echt vaak naar de docente omdat ik het niet snapte XD
ik doe havo, mar me wiskunde niveau ligt denk ik op mavo (niets persoonlijks voor wie zich aangesproken voelt)
Oud 19-04-2011, 15:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hé, ik voel me altijd crap als ik niets uitvoer op een dag. Ik heb vandaag m'n hele fiscaat bijgewerkt, geld overgemaakt, de keuken én de woonkamer schoongemaakt, uitgebreid uitgeslapen met mijn vriendje en geluncht in de zon - maar het is zo weinig in vergelijking met wat ik gewoonlijk doe op een dag. En al heb ik vakantie, ik kan het toch niet laten om mezelf stom te vinden omdat ik niks doe. Bloedirritant en ik weet nog steeds niet wat ik eraan kan doen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 19-04-2011, 16:02
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Hé, ik voel me altijd crap als ik niets uitvoer op een dag. Ik heb vandaag m'n hele fiscaat bijgewerkt, geld overgemaakt, de keuken én de woonkamer schoongemaakt, uitgebreid uitgeslapen met mijn vriendje en geluncht in de zon - maar het is zo weinig in vergelijking met wat ik gewoonlijk doe op een dag. En al heb ik vakantie, ik kan het toch niet laten om mezelf stom te vinden omdat ik niks doe. Bloedirritant en ik weet nog steeds niet wat ik eraan kan doen.
oh god ik heb precies hetzelfde. ik voel me ook schuldig als ik een avond relax, omdat dat nodig is om mn batterij op te laden, maar ik denk dan telkens 'ik zou nu ook aan mn essay kunnen zitten'.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 19-04-2011, 16:03
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Bah tentamen gehad vandaag nou nu wel al het dubbele aantal vragen goed. Was goed voor een 4.. Vraag me echt af wat er later van me worden gaat. Ach we zien wel. Vanavond genieten van Laura Jansen al vraag ik me af hoe ik dat ga doen, ik vermoed zittend ergens achteraan .
__________________
Oud 19-04-2011, 17:31
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
Emoties tonen is niet erg, als het je maar verder helpt . Zie je al die interventies wel zitten of vind je het ergens onzin? Heeft het ook consequenties voor je overgang?


Knuffel & succes voor een ieder die het kan gebruiken
In principe zie ik deze interventies wel zitten, het kan me helpen en daarmee kunnen we er ook met z'n achter komen waardoor ik zulke slechte resultaten haal - terwijl ik er zo veel tijd in steek.

Vandaag ben ik gebeld door de zorgcoördinator van de school, die een doorverwijzing naar de school orthopedagoog - daar mag/moet ik volgende week woensdag een toets maken- DAT-test of een WISK-test - geen flauw idee wat het inhoud. De toets duurt 3 uur en ik zie er eigenlijk wel een beetje tegen op, om eerlijk te zijn. Deze toets is een capaciteits-test, om erachter te komen of ik het VWO wel aan kan, daar ben ik wel van overtuigd - want het is me de afgelopen jaren tot ook gelukt? Ik heb toen eigenlijk bijna nooit onvoldoendes gehaald onder de 4.5 ... Dus ik ben erg benieuwd. Heeft één van jullie wel eens een capaciteits-test, DAT-test of WISK-test gemaakt? En wat zijn jullie ervaringen met het maken van zo'n toets?
Oud 19-04-2011, 18:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Sorry.x: Ik heb de (kinder)WISC in mijn stage een aantal keer afgenomen. Er zitten allerlei verschillende talige en rekenkundige/ruimtelijke/inzichts- onderdelen in. Bijvoorbeeld uitleggen wat een bepaald woord is, zo snel mogelijk in een doolhof de lijn naar buiten tekenen, enz.

OT: *insert piep i.v.m. scheldwoord*
Weer die rotauto! Ik word er niet goed van.
Oud 19-04-2011, 19:22
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
http://www.scholieren.com/artikel/1063/de-dat-test

Is een stukje over de DAT-test . Ik dacht al dat ik dat een keertje eerder las. En zo'n WISK test is volgens mij net zoiets. Heb ze nog nooit gemaakt, maar volgens mij is het inderdaad een soort cito toets.
Ik ook nog niet. Maar ik heb het er met mijn vader over gehad - zelf ook orthopedagoog, maar op een totaal ander gebied (zeer ernstige gedragsproblemen bij verstandelijke gehandicapten), maar hij heeft de WISK test ook in zijn bezit. Dus zometeen ga ik even kijken wat ik er een beetje van moet verwachten.
Oud 19-04-2011, 20:23
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Toch maar aan de sollicitatiebrief. Gaat natuurlijk weer als vanouds, hoewel ik er inmiddels toch al meerdere geschreven heb. Het blijft lastig!
M'n hoofd staat er ook helemaal niet naar, enorm veel stress door stage. Nog 4 weken en moet nog best veel werkprocessen oefenen en ze lijken het niet te snappen daar. Met vriend over gehad en hij zegt dat ik misschien toch een beetje moet gaan doordrammen en beter voor mezelf moet opkomen en goed moet aangeven wat ik écht nog moet doen.

Misschien toch maar weer een gesprek aanvragen met stagebegeleidster en coördinator?
En dan duidelijk aangeven dat ik, als ik die processen pp de een of andere manier niet kan doen, niet slaag. Pfft, ik vind het zo lastig.

Ben momenteel echt bang dat het allemaal niet gaat lukken en dan denk ik, wat heeft het dan voor zin te solliciteren?
Oud 19-04-2011, 21:17
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
^Nou , als je al een tijdje VWO doet denk ik niet dat er iets is om je druk over te maken. In ieder geval succes!
En toch maak ik me er druk om. Want waarom lukt het dan niet met de cijfers? Ik bedoel - okee, ik heb wat rotte dingen meegemaakt dit jaar. Maar dat link ik echt niet allemaal aan de slechte resultaten ...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.