Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2011, 13:19
Verwijderd
Hallo forummers, ik ben nieuw hier, (ik zit eigenlijk op een ander forum maar ik wil anoniem blijven voor diegene waar dit overgaat dus kwam maar hier uit ghehe)

Ik heb eind januari een meisje leren kennen (via dat andere forum), heel leuk allemaal..gelijk al een klik, en na een week spraken we af. nouja goed, we vonden elkaar meteen leuk en alles dus voor mijn gevoel zat het goed tot ze, inmiddels een 1/2 maanden geleden al, ermee kwam dat ze altijd twijfels heeft gehad of ze wel verliefd is geweest..en dat ze zich inbeeldde dat ze verliefd was omdat ze mij niet kwijt wil.. naja ik weet van haar dat ze altijd moeite heeft gehad met exen en daar ongeveer op hetzelfde probleem altijd uitkwam. ze is vroeger ook gepest dus dat kan ook een oorzaak daarvoor zijn, nouja om maar even verder te gaan met het verhaal: toen kwam er een periode tussen ons dat het wat minder ging, veel ruzie enzo, tot ze van haar twijfels af was blijkbaar en me vertelde toch echt wel verliefde gevoelens te hebben voor me. nou ik blij, en het ging weer een tijd heel erg goed en ik voelde ook echt dat het wat kon worden samen later,

Tweede punt is wel dat we ver van elkaar af wonen en elkaar nog maar 3 keer hebben gezien in dat half jaar en we elkaar dus al flink hebben moeten missen.. ze is deze zomer 4 weken op vakantie geweest en de afspraak was dat we elkaar vandaag zouden zien..
Tot ze gisteravond niet lekker in haar vel zat en vertelde dat ze me niet meer wilde zien..het voelde weer niet goed en ik was dus heel teleurgesteld, alsof dat nog niet erg genoeg was kwam het punt dat ze ermee wilde stoppen..en dat ze toch niet verliefd op me is, ze weet gewoon niet wat ze wil, wat ze voelt..etc.. naja ik ben nu dus behoorlijk gebroken en ik heb echt geen idee meer wat ik nu moet doen of hoe haar gedachtes nou in elkaar steken..

Hier een aantal stukjes msn gesprek die het wat duidelijker maken..:


B: ik wil je wel maar een ander deel van me niet
(21:11)A: nee
die wil de resst die verliefd op je is?
(21:12) B.: nee
die wil gewoon nog geen liefde

B: ik denk dat ik echt niet verliefd ben. ik voel me zeg maar wel aangetrokken enzo en ik vind je echt super maar ik ben niet verliefd.
Ik hou ook van je maar ik kan geen relatie hebben zonder liefde
(21:47) A: ok
(21:48) B.: En ik denk dat ik gewoon associaal handel omdat ik je niet kwijt wil...

(21:48) A: maar je wil dus ook niet dat ik je vriend ben
(21:49) B.: ergens wel en ergens niet

Het is echt een niet te lezen verhaal geloof ik hehe, maar ik hoop dat sommige mensen mij beter kunnen helpen met hoe ik dit moet aanpakken, want ik geloof niet dat dit het `einde'' is van ons, ze heeft altijd twijfels gehad en ik vind het logisch dat je nog niet verliefd bent na elkaar 3x gezien te hebben, dat komt altijd met de tijd pas toch?

naja anyways, alvast bedankt voor het lezen in ieder geval
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2011, 13:27
Verwijderd
Ze doet cryptisch over haar gevoelens om je niet te kwetsen (en waarschijnlijk omdat het een jong en onzeker meisje is die het moeilijk vindt om de waarheid te vertellen) maar het komt erop neer dat ze niet verliefd op je is.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 13:27
Verwijderd
Als je met elkaar afspreekt moet er wel een klik zijn, zij voelt dat gewoon niet, het is jammer maar ik denk niet dat dit zo gaat werken omdat ze gewoon nog niet weet wat ze wil
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 13:29
Verwijderd
er is ook wel een klik als we elkaar zien, dan hebben we het super samen.. en ze voelt zich ook op haar gemak bij me,
ze zegt ook zelf dat ze me helemaal geweldig vind, leuk lief alles, het perfecte vriendje, alleen de verliefdheid mist ze.

maar dat is toch ook logisch als je elkaar niet vaak ziet?

Vind het ook raar dat ze de ochtend ervoor nog zegt dat ze van me houdt, en me weer wil zien en alles..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ze doet cryptisch over haar gevoelens om je niet te kwetsen (en waarschijnlijk omdat het een jong en onzeker meisje is die het moeilijk vindt om de waarheid te vertellen) maar het komt erop neer dat ze niet verliefd op je is.
Dit idee heb ik ook. Geef haar allereerst maar eens even wat rust en ga niet constant lopen vragen wat ze nu wil. Misschien weet ze het zelf inderdaad niet en dan moet ze dat eerst bedenken. Ik zou zo zeggen: leg je erbij neer dat zij nu even niets wil.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 13:43
Verwijderd
Ik wil me er best bij neerleggen dat ze niks wil op dit moment dat snap ik ook wel.. maar wat ik dan niet snap is dat ze tot een paar uur daarvoor mij nog als haar vriend beschouwt en lief doet tegen me en alles.. en dat dat dan in 1 keer zo omslaat.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 13:44
Verwijderd
Dat hoef je toch ook niet te snappen? Het is iets wat zij voelt, misschien durfde ze het eerder wel niet te vertellen, heeft ze nu moed verzameld.

Misschien is er in de tussentijd iets gebeurd waardoor ze het zich ineens bedacht.

Either way: Dit is haar gevoel en dat moet je in dit geval denk ik maar accepteren.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wil me er best bij neerleggen dat ze niks wil op dit moment dat snap ik ook wel.. maar wat ik dan niet snap is dat ze tot een paar uur daarvoor mij nog als haar vriend beschouwt en lief doet tegen me en alles.. en dat dat dan in 1 keer zo omslaat.
Een eigenschap gedeeld door 90% van het vrouwelijk geslacht vrees ik. Daar wen je aan als je wat ouder wordt, maar het blijft natuurlijk jammer. Probeer vooral niet al te veel logica toe te passen op haar denken want dat zal niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 14:16
Verwijderd
Er zal allicht ook wel Een klik zijn, maar dan als vrienden en niet als relatiemateriaal, laat haar gewoon even.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 14:19
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Klinkt voor mij alsof ze je niet wil maar daarom heen draait. Maar ja. Misschien bedoelt zij het anders. Ik zou er niet van uit gaan dat het wat wordt.

En niet verliefd voelen 'omdat' je elkaar maar 3x hebt gezien is niet echt logisch.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
er is ook wel een klik als we elkaar zien, dan hebben we het super samen.. en ze voelt zich ook op haar gemak bij me,
ze zegt ook zelf dat ze me helemaal geweldig vind, leuk lief alles, het perfecte vriendje, alleen de verliefdheid mist ze.

maar dat is toch ook logisch als je elkaar niet vaak ziet?
Nee hoor, dan ben je echt wel verliefd! Als het zou gebeuren, dan was het nu wel duidelijk, helemaal met zoveel online contact.

Ze is nú iig niet verliefd, dus je kunt maar beter wat afstand nemen en verder rondkijken. Er bestaat nog een kans dat ze geïnteresseerd raakt als jij contact krijgt met een ander meisje, maar meestal weten vrouwen wel direct of ze wel of niet verliefd zijn/worden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 00:43
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Reverend is altijd zo heerlijk subtiel...^^ Ben het er wel mee eens overigens
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 01:38
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Ik ben het eens met Reverend, het lijkt of praktisch alle wezens van het vrouwelijk geslacht een passief/aggresieve vorm van Borderline hebben.
Zij weet trouwens niet of ze verliefd op je is, meestal komt dat uit op een nee, dus wacht maar af...
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 23:58
Verwijderd
Move on.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 14:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ze wil je niet, maar is te laf om je te dumpen. Dump haar zelf dus.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 14:50
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
precies wat hierboven gezegd wordt.

kom je van FOK! forum?
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2011, 14:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ze wil je niet, maar is te laf om je te dumpen. Dump haar zelf dus.
dat is hard, maar wel aan de orde hier lijkt me!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Stemtopic
flyaway
23 02-07-2012 08:29
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [schilderij]
Klomp
7 21-03-2007 15:23
Films, TV & Radio Tim Burton
Verwijderd
44 24-01-2006 22:15
Liefde & Relatie zwart gat?
dwight88
54 24-05-2005 14:00
Films, TV & Radio X-Men 2
HDP'er
16 09-12-2003 17:19
Verhalen & Gedichten [verhaal] De fout
Majesteit
6 16-05-2003 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.