Oud 05-04-2013, 23:53
marcel1990
marcel1990 is offline
Hallo, ik heb deze post geopend omdat ik iets kwijt moet, en ik denk dat ik hier misschien wat advies kan krijgen. Ik ben 20 jaar en ik studeer momenteel nog.
Anderhalf jaar geleden is mijn papa gestorven. Ik heb het daar een tijdlang erg moeilijk mee gehad, de eerste maanden heb ik mij echt bijna volledig van de wereld afgesloten. Ik laat mijn emoties ook niet makkelijk zien in het openbaar, nooit zo geweest (hoewel ik soms denk dat ik er deugd van zou kunnen hebben, moest ik dat misschien eens doen). Nu, op een bepaald moment heb ik voor mezelf besloten dat het zo niet verder kon. Ik had mijn studies e.d. al genoeg verwaarloosd. Ik wou echt de draad terug opnemen, ik had er echt energie voor en ik voelde mij goed bij dat idee. Dus sinds dit jaar ben ik terug beginnen studeren, en ik wou ook wat meer vrienden maken, meer sociale contacten leggen (ook iets waar ik het altijd moeilijk mee gehad heb). Daarom ben ik ook, uit volle overtuiging, lid geworden van een studentenvereniging. En daar zit nu een beetje het probleem.