Oud 08-12-2002, 11:22
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Ongeveer een jaar geleden leerde ik een jongen op internet kennen, Sai.
Het klikte op de chat, vond het een erg gezellige/lieve jongen.
Hij woonde in dezelfde stad als ik, en kwam zelfs in dezelfde kroegjes.

De eerste meeting is niet lang uitgebleven, de meeting daarna ook niet.
Ik voelde me volledig op mijn gemak bij hem, en we werden vrienden.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat hij mijn beste vriend werd.
We waren er voor elkaar als we elkaar nodig hadden.

Nu had ik toen ik Sai leerde kennen had ik verkering met Michael, maar dat heef niet erg lang geduurd.
Want toen ik een keer uit was met Sai en zijn vriend Wesley, kwam ik mijn ex vriendje Jos tegen (Waar ik daarvoor anderhalfjaar verkering mee had gehad..) en zoende met hem.
Sinds die avond waren Jos & ik weer een stelletje.

Sai was het er vanaf het begin volgens mij niet mee eens.
Dat heeft hij me ook gezegd.
Hij was bang dat Jos me pijn zou doen, omdat hij dat al eerder en meerdere malen had gedaan.
Maar ik probeerde Sai zo goed als het kon gerust te stellen,
en op een gegeven moment geloofde Sai het allemaal wel.

Sai werd verliefd. En ik was jaloers. Ik was ontzettend bang hem kwijt te raken aan dat meisje.
Het was een leuk meisje hoor, vriendelijk ding, en ik was blij dat Sai gelukkig was met Sanne.
Intussen was ik verder aan het modderen met Jos, die erg veel problemen had overal, schulden enz. En gelukkig kon ik nog steeds mijn ei kwijt bij Sai.

Jos was erg jaloers en werd boos toen ik met Sai afsprak.
Erg stom, want ik had Jos al meerdere malen verteld dat Sai veel voor me betekende in de zin van "vrienden".

Intussen maakte Sanne het uit met Sai. Ik probeerde hem te troosten waar ik kon, hij was erg verdrietig.
Ik weet nog dat ik dacht: "Ik zou veel beter voor hem zijn geweest.. "
Dat heb ik Sai niet gezegd, ik keek wel uit!

Tussen Jos & mij ging het ook steeds slechter. Ik had er geen zin meer in. In totaal had ik al 2 jaar verkering met Jos, en ik kan nou niet zeggen dat onze verkering bepaald zorgeloos was.
Ik had behoefte om er met iemand over te praten, en Sai stond parraat.
We gingen samen naar de MacDonalds en hebben daar de hele middag gezeten.
En toen voelde ik het pas echt! Een ernorme spanning. Het was er wel eerder geweest, maar ik had het altijd weten te verdoezelen.
Sai streelde mijn knie en de hormonen gierden door mijn lijf.
Ik herinner me nog dat ik toen de behoefte had om hem te zoenen, maar natuurlijk heb ik dat niet gedaan.
Ik had een vriendje, en Sai zou vast niet weten wat hem overkwam.

Intussen begon mijn gevoel naar Jos steeds meer te minderen, en ik speelde met de gedachten het uit te maken met hem.
Dat lag alleen wat moeilijker, omdat hij bij mij (Lees: Ik, moeder, stiefvader) in huis woonde.
Maar uiteindelijk heb ik het dan toch gedaan.

Een week nadat het uit was met Jos ging ik uit met mijn beste vriendin, Babs, met Sai en met zijn vriend Wesley.
Meestal als we elkaar zagen gaven we elkaar de gebruikelijke 3 kusjes en 1 zoen op de mond.
Dat was altijd al zo geweest, en niemand die er vreemd van op keek.
Alleen nu voelde het anders.
Ik was nu, sinds ik Sai kende, vrijgezel. En hij was ook vrijgezel.
En dat was toch wel een raar idee..
Nu zijn Sai en ik altijd al twee knuffelberen geweest, en we hebben de hele avond staan knuffelen en kleffen.
Af en toe vroeg hij of ik: "Kusje?" En dan gaven we elkaar een kus op de mond.
En toen hij later op de avond weer een kusje vroeg voelde ik een sterke behoefte om hem echt te zoenen.
En dat deed ik dan ook..
Sai zei later dat hij dacht: "What the fuck, wat doet ze nou?"
Maar erg vond hij het niet.

Het voelde heerlijk. Ik kan zeggen dat we een geweldige avond hebben gehad toen.
Alleen een relatie of iets? Ik durfde er nog eens niet over na te denken.
Sai was al bijna een jaar mijn beste vriend, en ik was bang onze vriendschap op het spel te zetten.
Ik vond het echt doodeng.

We spraken met elkaar op MSN, en Sai suggeerde dat die zoen was plaatsgevonden uit liefde. Daar had hij gelijk in, want wat ik voor Sai voelde was ook echt liefde!
Alleen werd ik verliefd op hem..
En hij op mij..
We durfden het allebei niet uit te spreken, dat zou alles alleen maar griezeliger maken.

Die week daarop gingen we weer uit. En weer zoenden we.
En net toen we stonden te zoenen kwam Jos voorbij gelopen.
Hij werd ontzettend boos, wilde me slaan.
Wesley kwam er tussen.
Later die avond heeft hij me nog meerdere malen proberen te slaan, maar telkens waren er mensen die er tussen kwamen.
Hij bedreigde me, en noemde me een hoer.
Ik was erg geschrokken, boos en verdrietig.
Maar ik wist dat ik het niet moest laten voor Jos..
Jos, die nog steeds twee weken in de maand, bij mij in huis woonde (Hoe, wat en waarom is een lang verhaal) is er de volgende avond uitgezet.

Die vrijdag daarop heb ik Sai een kaartje gestuurd dat ik verliefd op hem was.
Ik zat tegelijkertijd met hem op MSN, en de vlinders fladderden door mijn buik.
Ik kreeg er 1 terug: "Ik ook op jou.."
En sinds die dag waren we een stelletje..

Dat het goed klikte tussen ons was al langer duidelijk, maar het gevoel wat ik nu had bij hem kende ik niet.
Gewoon, heel echt. Het voelde gewoon heel erg goed.
Ik geloof niet dat ik ooit zo verliefd op iemand ben geweest als ik op hem ben.. Op alle gebieden klikt het gewoon!
Sai en ik hebben ook veel gepraat. Hij vertelde me o.a. dat hij al eerder verliefd op me was geweest, maar hij had het toen niet durven te vertellen omdat ik toen een vriend had.

Nu zijn we ruim een week (Je moet ergens beginnen ) samen, en ik ben erg gelukkig..

En nu zit er eigelijk een vraag vast aan dit verhaal (Behalve dat ik het even met jullie wilde delen );
Zijn er meer mensen die verkering hebben met zijn/haar beste vriend(in)? Of verkering hebben gehad? En als het uit is gegaan, waarom, en hoe gaan jullie nu met elkaar om?

Benieuwd wie de gezichten zijn achter dit verhaal?
Kijk dan hier maar even.. Heeft Sai voor me gemaakt..
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!

Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 21:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2002, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Lyn schreef:
Zijn er meer mensen die verkering hebben met zijn/haar beste vriend(in)?
Ik heb verkering met mijn beste vriend, woon er zelfs mee samen. Het gaat super goed. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad, integendeel. 'k denk dat het ook fout kan gaan...maar bij ons gaat het gelukkig erg goed. Veel plezier met je vriend/Vriend.

P.S. Vanaf msn kun je geen foto's doorlinken. Je moet dan gewoon een link posten ( http://groups.msn.com/PixZLin/vriend...to&PhotoID=115 dus ).
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Lyn schreef:



Zijn er meer mensen die verkering hebben met zijn/haar beste vriend(in)?
ik heb t dus ook, we wonen nog niet samen maar dat staat wel in de planning,we zijn al een tijdje ingeschreven bij de woningbouw, en we hebben trouwplannen, ik denk dat je juist een betere relatie kan hebben met je beste vriend omdat je al dingen van elkaar weet en niet echt voor verrassingen komen te staan, je weet immers wat je aan elkaar hebt voor je iets begint.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 13:58
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
(de meeste kennen dit verhaal) Sja ik heb ruim een half jaar verkering gehad met m'n beste vriend. We waren daarvoor al 1,5 jaar echte vrienden. Ik was een half jaar super gelukkig... Hij ook, totdat hij het gevoel kreeg dat het gewoon werd. Je kent t wel de fase in een relatie dat de spanningen minder worden en het verliefd zijn overgaat in houden van. Dat was voor hem de rede om het uit te maken...Alles werd te gewoon. Hij had enorme spijt vertelde ie na een week. Maar ondanks die spijt zoende hij een ander meisje, zijn huidige vriendin. Ik was verschrikkelijk boos en teleurgesteld. We zijn nu 3 maanden verder en we zeggen elkaar sinds een aantal weken weer normaal gedag. De spanning van mijn kant blijft...Maar vrienden zoals we waren, worden we niet meer, helaas! Vergeten zal ik hem nooit!
Lyn veel plezier en geniet van je mooie tijd!

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 14:17
Darkpunker
Darkpunker is offline
Hey,

Ik heb me maar even aangemeld, ik wil hier namelijk graag iets posten...

Zelf zit ik al een tijdje met iets soortgelijks..
Ik heb een ontzettend goeie band met mijn beste vriendin, Henriėtte.. maar we zijn dus niet echt verliefd op elkaar. We weten wel van elkaar dat we echt veel van elkaar houden.. maar ik heb al een paar keer getwijfeld op wat voor manier ik eigenlijk om haar geef. Soms heb ik het idee dat Henriėtte en ik gewoon "De Ware" voor elkaar zijn, maar aan de andere kant.. tsja.. ik weet het gewoon niet. Daar komt nog bij dat ik eerder zoiets heb besproken met haar, maar dat zij mij gewoon te oud vindt. Ook heeft ze toegegeven dat, als ze ouder is en anders tegen het leeftijdsverschil aankijkt, denkt dat ze wel verliefd op me kan worden ofzo.. (voor de duidelijkheid, ik ben 18 en Henriėtte is 14)
Maar nu heb ik een (overigens hele lieve en geweldige) vriendin die ik echt niet kwijt wil.. en nu? Nu ga ik gewoon verder met Rosa (mijn vriendin dus) en hou ik Henriėtte als mijn beste vriendin, zoals het altijd al geweest is. En toch.. ik heb vaak de neiging gehad Henriėtte te zoenen, puur uit liefde voor haar, maar niet wetend of ik verliefd was of niet. Toen heb ik haar een keer verteld dat ik me zo voelde.. wat een opluchting toen haar reactie zeer positief bleek. Ze zei dat, als we beide weer vrijgezel zouden zijn, ze dan wel een keertje met me zou willen zoenen. Gewoon om te proberen. Daar komt trouwens bij dat, toen ik dit vroeg, zelf nog nooit met een meisje had gezoend. Dat is ook pas sinds kort veranderd dankzij Rosa
Nou ja, waar het me dus eigenlijk om gaat.. ik twijfel of het wel zo verstandig is om een relatie met Henriėtte te beginnen, al zouden we beide willen. Waar ik bang voor ben is namelijk dat, wanneer die relatie stukgaat, de vriendschap ook naar de knoppen is. En dat is iets wat ik echt nooit wil!
Nu stop ik maar zo langzamerhand.. genoeg lastiggevallen hier.

Ik weet nog steeds niet echt wat ik moet doen, maar ik hou me op dit moment wijselijk stil.. ik wil Rosa niet kwijt en dat geldt ook voor Henriėtte!

Mijn vraag.. kan iemand mij misschien over een persoonlijke ervaring vertellen.. een gezamelijke beslissing of weetikveelwat ? Of heeft iemand een advies (lijkt me wel moeilijk, elke sitiuatie is anders natuurlijk) ??

Alvast bedankt iedereen!

Darky.
__________________
Know nothing, feel nothing, be nothing.. my life.. | *blaat*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:20
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik heb dan geen verkering gehad met mn beste vriend maar wel ooit met hem gezoend. Dat was tijdens het uitgaan. Ik voelde me alleen zo k*t en hij was kei vrolijk! Ik heb toen meteen tegen hem gezegd dat ik hem als beste vriend niet kwijt wil en hij snapte dat. Niet lang daarna vertelde hij mij dat hij al 1,5 jaar verliefd op mij was geweest, ik niet op hem.
Nu zijn we 2 jaar verder en hebben niet meer met elkaar gezoend en zijn betere vrienden dan ooit. Ik heb nu 16 maanden een vriend. Alleen voelen we wel een spanning tussen ons. We knuffelen ook vaak en hebben altijd de neiging elkaar aan te raken. Ik heb ook momenten dat ik hem gewoon wil zoenen en denk dat ik verliefd op hem ben maar weet dat dat niet zo is. We weten ook dat we heel erg veel van elkaar houden maar dat het nooit iets zal worden.
We willen onze vriendschap ook niet riskeren.

meis, als jij nou gelukkig met hem bent, is er niets aan de hand. Maar doe wel heel hard je best dat als het fout gaat, de vriendschap blijft.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Darkpunker schreef:
Mijn vraag.. kan iemand mij misschien over een persoonlijke ervaring vertellen.. een gezamelijke beslissing of weetikveelwat ? Of heeft iemand een advies (lijkt me wel moeilijk, elke sitiuatie is anders natuurlijk) ??
Ik denk dat je zelf wel weet om wie je meer geeft, Rosa of Henriėtte. En met wie je jezelf oud ziet worden, event. kinderen ziet krijgen, van alles mee ziet maken, enz. Kortom, met wie je de rest van je leven wilt delen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 20:34
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Wow, wat een mooi verhaal! Echt zo'n filmverhaal, na veel gedoe komen ze uiteindelijk samen! Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden samen!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:14
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, NU is t wel mn beste vriend, maar toen toen we kregen nog niet... toen moest ik m nog leren kennne enzo

wel mooi verhaal trouwens. ben blij voor je. hoop dat t blijft.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 21:28
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Euhm ik heb iets dergelijks meegemaakt. Mijn beste vriend werd verliefd op een meisje en daardoor zag ik haar ook regelmatig. Zij twijfelde door omstandigheden echter heel erg en besloot na een paar maanden niks met hem te beginnen. Omdat ze toch goede vrienden wilden blijven bleef ik haar vaak zien en uiteindelijk werd zij op die manier mn beste vriendin, en trok ik in korte tijd meer naar haar toe dan naar mn beste vriend die ik al 6 jaar kende ofzo.
Op een avond bracht ik haar thuis na het uitgaan, zoals ik dat veel vaker deed omdat ze anders alleen moest fietsen. Heel plotseling gebeurde het gewoon, heel vaag.. We stonden opeens te zoenen. Dat is nu alweer een paar maand geleden. Sinds een dikke maand heb ik uiteindelijk wat met haar, ookal vond mn beste vriend dat niet echt tof, omdat hij nog steeds veel gevoel voor haar had. Maar ja, we konden en wilden het niet langer verbergen. En het gaat tot nu toe echt top! Wel wat vreemd soms, om elkaar nu ook op een andere manier te zien Ik heb het gevoel dat als het eventueel weer uit zou gaan, we toch goede vrienden zouden blijven.

Genesis
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 22:57
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
heb al meerdere van zulke situaties gehad... en zit er nu weer in zo 1... heb zo al wat goede( of op die momenten beste )vriendinnen verloren... zit nu weer in zo een soort situatie... beide vrijgezel... het lukt niet om een of andere reden... *zucht* nou ja, heb geen zin om dat verhaal te doen... ben blij dat het soms nog wel goed afloopt geeft me toch ergens wat hoop of zo iets...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 00:34
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lyn schreef:
Zijn er meer mensen die verkering hebben met zijn/haar beste vriend(in)?
ja, ik en m'n vriendin. dat gaat inmiddels alweer 1 jaar en zo'n 3 en halve maand goed
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:19
Aéquitas
Aéquitas is offline
Ik heb een soortgelijke iets meegemaakt zo'n 4 jaar geleden. ik had een meisje ontmoet op i-net en aangezien het zo goed klikte gingen we steeds meer emailen chatten bellen enz... Na een half jaar maakte haar vriend het uit (ging vreemd op vakantie) en om haar wat afleiding te geven ging ik allerlei leuke dingen met haar doen. We hadden elkaar nog nooit in het echt gezien en het was echt ineens liefde op het eerste gezicht. Ik heb daarna nog 2 jaar een relatie met haar gehad op lange afstand (rotterdam-vlissingen) en het ging uiteindelijk uit doordat zij de combinatie afstand en bindingsangst niet meer aankon. zij was elk weekend dat ik niet bij haar was bang dat ik zou vreemdgaan en werd daar stapelgek van net als ik overigens. We hebben toen op een gegeven moment knallende ruzie gekregen waarnaar we 3 maanden geen contact meer gehad hebben. Daarna heb ik haar weer een keer opgebeld en hebben we het contact herstelt. ik zie haar bijna nooit meer in real life maar spreek haar nog geregeld (zo'n 3 keer per week) over msn of de telefoon. Is nog steeds een ontzettend goeie vriendin dus. We hebben nu allebei weer een realtie en bespreken dat nog weleens met elkaar. en beide zijn we het er overeens dat onze partners ons niet zo goed kennen als wij elkaar kennen. Zijn toch een beetje soulmates. dus je ziet je kan makkelijk vrienden blijven nadat het uitgaat. sterker nog met al mijn exen ga ik goed om.

Suc6 in de liefde jullie 2 jullie zijn een leuk stel om te zien

ciao!
__________________
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone....
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:20
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Gaaf verhaal, Lyn! Hoop dat je veel plezier met die jongen zult beleven!
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:28
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Lyn schreef:
Zijn er meer mensen die verkering hebben met zijn/haar beste vriend(in)? Of verkering hebben gehad?
ja, euhm ikke

we kwamen samen op unief en omdat we met zo'n klein klasje waren werden we algauw allemaal vrienden in het begin van het jaar ben ik een tijdje op hem verliefd geweest, en we hebben toen ook geozend, maar er is nix van gekomen. na de examens was dat eig over, maar de vriendschap zeker niet. ik werd ook vrienden met zijn andere vrienden die niet in onze klas zaten. en samen met nog een jongen werden zo nbtje een hechter groepje vrienden in de groep van onze klas. we zaten veel bij elkaar op kot en gingen samen uit, met andere mensen bij dan meestal, nou zoals dat gaat bij dikke vriendjes. en toen hadden we samen herexamens deze zomer () en toen is hij blijkbaar op mij verliefd geworden. in september gingen we met een groepje trekken in Ierland, en toen zijn mijn oude gevoelens nbtje komen bovendrijven weer, en nouja...

ik vind het langs de ene kant superleuk, het is heerlijk omdat ik hem ook als vriend vertrouw. maar aan de andere kant: wat gebeurt er als het uit gaat??? ben ik wel nbtje bang van
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 14:45
Verwijderd
m'n vriend is ook m'n allerbeste vriend, maar dat is pas gekomen nadat we met elkaar gingen (we kenden elkaar nog maar twee weken, hadden elkaar nog maar drie keer gezien)

ik ben wel een keer een relatie begonnen met m'n toenmalige beste vriend, en achteraf bekeken: als ik iets kon veranderen in m'n leven was het dat wel...
ik vertrouwde hem gewoon te hard. hij was m'n beste vriend, ik had hem altijd al vertrouwd, maar hij heeft dat vertrouwen nooit verdiend in onze relatie. (verdienen in de zin van 'ervoor werken', ook wel 'waard zijn', maar vooral in de zin van vertrouwen winnen). ik hoop dat je hem niet zomaar vertrouwt. het is niet omdat hij je beste vriend is dat hij je niet kan bedriegen, niet tegen je kan liegen, niet kan blijven volhouden dat hij de waarheid spreekt terwijl dit niet zo is... geldt voor jou ook... laat zien dat je zijn vertrouwen waard bent.

ik hoop dat jullie vriendschap langs twee kanten heel oprecht is.


succes meissie

xxx
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 14:29
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik vind het fantastisch om dit te horen, Edwin! Tegen mij zei je nog dat het niets zou kunnen worden, ik had dus toch gelijk Ik hoop dat het verder ook goed met je gaat en ik zal snel proberen om vaker online te zijn en je te mailen!
Groetjes en liefs,


Tjah, hoe het allemaal al niet kan lopen he.. Wel vreemd.. Peter vindt het absoluut niet tof, en ik kan het eigenlijk ook wel erg goed begrijpen.. Volgens mij vindt ie het veel erger dan hij laat blijken! Maar goed, denk dat het even tijd nodig heeft.. Tussen ons gaat het in ieder geval toppie! Gaat verder ook wel oke, hoop binnenkort een keertje een mailtje van je te ontvangen! Ben zelf ook niet erg veel online lately..

Xje,

Genesis

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 12:55.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 16:19
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Heej! Mijn beste vriend is nu ook mijn "vriendje". Het gaat echt geweldig. En ik denk omdat we eerst goede vrienden waren. Ik denk er wel eens over als het uit zou gaan. Want dan zouden we allebei wel zeggen dat we vrienden blijven..maar toch blijft dat niet. Ik ben misschien daarom wel banger dat het uitgaat. Maar ik maak me daar dus niet echt druk om want omdat je meestal al een hele goede band met je beste vriend had..heb je dat nu ook met je vriendje..Toch moet je vetrouwen op liefde die je voor hem hebt..Veel suc6 iig!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2002, 23:08
#ELSieketje#
Avatar van #ELSieketje#
#ELSieketje# is offline
7-8 maand geleden zoiets was er een uitwisselingsproject van onze school met een franstalige school, we waren met een groepje leerlingen uit verschillende klassen van hetzelde jaar die ons als gastgezin voor die mensen hadden opgegeven
ik kende niet veel mensen van mijn school die in dat groepje zaten, maar na 2 dagen allemaal. En met 1vd jongens klikte het direct heel goed en op het feestje (dat van onze school uit gegeven werd in het plaatselijke jeugdhuis) hebben we de ganse avond gepraat, met de nodige reacties nadien van klasgenoten ed.Maar toen had hij nog verkering met een ander meisje, al 8maand, en 2maand later, eind juni, zei hij me dus dat hij meer voor mij voelde dan voor zijn vriendin. Toen heeft hij het ook uitgemaakt, en even later waren we een stel. Toen had hij zn ex een tijdje (1.5 maand) nimeer gezien, maar toen hij haar terug zag begon hij te tweifelen aan zijn gevoelens. En even later brak hij dus met mij en nu zijn ze weer een koppel, toen ik het meisje leerde kennen viel het me op hoeveel we op elkaar lijken!!! daarom waarschijnlijk dat hij een paar keer moeite heeft gehad met kiezen. Maar toen was het dus echt men beste vriend, en nu nog!! altijd als hij een mailtje met een beertje ofzo stuurt, zie ik altijd mijn mailadres en dat van zn meisje steen, dus hij geeft echt nog wel veel om me, in vriendschappelijke zin dan
het heeft me ook echt lang tijd gekost om over hem heen te geraken, maar dat is ondertussen ook alweer voorbij en nu ben ik stapelverliefd op een jongen van mn klas die ik inmiddels heel goed ken, en waar ik nu bijna wat mee heb

dus wat iedereen zegt : na vriendschap is liefde mogelijk, maar na liefde nooit vriendschap, is absoluut NIET waar

kuzz, Els
__________________
* 'fijn', zei de zon en ze was in de wolken*
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 21:11
Nik0s
Nik0s is offline
Hmm, ik lees hier dat het dus wel vaak goed gaat tussen beste vrienden. Beter voor hun.

Nu ben ik al een hele tijd, zeg maar gerust jaren verliefd op mijn beste vriendin. Ik heb dit ook al laten merken, maar me zeker niet opgedrongen. Nu houdt zij de boot steeds af en ik ben erg aan het twijfelen. Op zich wil ik wel vrienden blijven maar nog liever zet ik door naar de volgende stap. Iemand een idee? Ik zou erg geholpen zijn.

ALvast bedankt.
__________________
*Only the truth from now on.....*
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 21:16
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Lyn schreef:
Ongeveer een jaar geleden leerde ik een jongen op internet kennen, Sai.
Het klikte op de chat, vond het een erg gezellige/lieve jongen.
Hij woonde in dezelfde stad als ik, en kwam zelfs in dezelfde kroegjes.

De eerste meeting is niet lang uitgebleven, de meeting daarna ook niet.
Ik voelde me volledig op mijn gemak bij hem, en we werden vrienden.
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat hij mijn beste vriend werd.
We waren er voor elkaar als we elkaar nodig hadden.

Nu had ik toen ik Sai leerde kennen had ik verkering met Michael, maar dat heef niet erg lang geduurd.
Want toen ik een keer uit was met Sai en zijn vriend Wesley, kwam ik mijn ex vriendje Jos tegen (Waar ik daarvoor anderhalfjaar verkering mee had gehad..) en zoende met hem.
Sinds die avond waren Jos & ik weer een stelletje.

Sai was het er vanaf het begin volgens mij niet mee eens.
Dat heeft hij me ook gezegd.
Hij was bang dat Jos me pijn zou doen, omdat hij dat al eerder en meerdere malen had gedaan.
Maar ik probeerde Sai zo goed als het kon gerust te stellen,
en op een gegeven moment geloofde Sai het allemaal wel.

Sai werd verliefd. En ik was jaloers. Ik was ontzettend bang hem kwijt te raken aan dat meisje.
Het was een leuk meisje hoor, vriendelijk ding, en ik was blij dat Sai gelukkig was met Sanne.
Intussen was ik verder aan het modderen met Jos, die erg veel problemen had overal, schulden enz. En gelukkig kon ik nog steeds mijn ei kwijt bij Sai.

Jos was erg jaloers en werd boos toen ik met Sai afsprak.
Erg stom, want ik had Jos al meerdere malen verteld dat Sai veel voor me betekende in de zin van "vrienden".

Intussen maakte Sanne het uit met Sai. Ik probeerde hem te troosten waar ik kon, hij was erg verdrietig.
Ik weet nog dat ik dacht: "Ik zou veel beter voor hem zijn geweest.. "
Dat heb ik Sai niet gezegd, ik keek wel uit!

Tussen Jos & mij ging het ook steeds slechter. Ik had er geen zin meer in. In totaal had ik al 2 jaar verkering met Jos, en ik kan nou niet zeggen dat onze verkering bepaald zorgeloos was.
Ik had behoefte om er met iemand over te praten, en Sai stond parraat.
We gingen samen naar de MacDonalds en hebben daar de hele middag gezeten.
En toen voelde ik het pas echt! Een ernorme spanning. Het was er wel eerder geweest, maar ik had het altijd weten te verdoezelen.
Sai streelde mijn knie en de hormonen gierden door mijn lijf.
Ik herinner me nog dat ik toen de behoefte had om hem te zoenen, maar natuurlijk heb ik dat niet gedaan.
Ik had een vriendje, en Sai zou vast niet weten wat hem overkwam.

Intussen begon mijn gevoel naar Jos steeds meer te minderen, en ik speelde met de gedachten het uit te maken met hem.
Dat lag alleen wat moeilijker, omdat hij bij mij (Lees: Ik, moeder, stiefvader) in huis woonde.
Maar uiteindelijk heb ik het dan toch gedaan.

Een week nadat het uit was met Jos ging ik uit met mijn beste vriendin, Babs, met Sai en met zijn vriend Wesley.
Meestal als we elkaar zagen gaven we elkaar de gebruikelijke 3 kusjes en 1 zoen op de mond.
Dat was altijd al zo geweest, en niemand die er vreemd van op keek.
Alleen nu voelde het anders.
Ik was nu, sinds ik Sai kende, vrijgezel. En hij was ook vrijgezel.
En dat was toch wel een raar idee..
Nu zijn Sai en ik altijd al twee knuffelberen geweest, en we hebben de hele avond staan knuffelen en kleffen.
Af en toe vroeg hij of ik: "Kusje?" En dan gaven we elkaar een kus op de mond.
En toen hij later op de avond weer een kusje vroeg voelde ik een sterke behoefte om hem echt te zoenen.
En dat deed ik dan ook..
Sai zei later dat hij dacht: "What the fuck, wat doet ze nou?"
Maar erg vond hij het niet.

Het voelde heerlijk. Ik kan zeggen dat we een geweldige avond hebben gehad toen.
Alleen een relatie of iets? Ik durfde er nog eens niet over na te denken.
Sai was al bijna een jaar mijn beste vriend, en ik was bang onze vriendschap op het spel te zetten.
Ik vond het echt doodeng.

We spraken met elkaar op MSN, en Sai suggeerde dat die zoen was plaatsgevonden uit liefde. Daar had hij gelijk in, want wat ik voor Sai voelde was ook echt liefde!
Alleen werd ik verliefd op hem..
En hij op mij..
We durfden het allebei niet uit te spreken, dat zou alles alleen maar griezeliger maken.

Die week daarop gingen we weer uit. En weer zoenden we.
En net toen we stonden te zoenen kwam Jos voorbij gelopen.
Hij werd ontzettend boos, wilde me slaan.
Wesley kwam er tussen.
Later die avond heeft hij me nog meerdere malen proberen te slaan, maar telkens waren er mensen die er tussen kwamen.
Hij bedreigde me, en noemde me een hoer.
Ik was erg geschrokken, boos en verdrietig.
Maar ik wist dat ik het niet moest laten voor Jos..
Jos, die nog steeds twee weken in de maand, bij mij in huis woonde (Hoe, wat en waarom is een lang verhaal) is er de volgende avond uitgezet.

Die vrijdag daarop heb ik Sai een kaartje gestuurd dat ik verliefd op hem was.
Ik zat tegelijkertijd met hem op MSN, en de vlinders fladderden door mijn buik.
Ik kreeg er 1 terug: "Ik ook op jou.."
En sinds die dag waren we een stelletje..

Dat het goed klikte tussen ons was al langer duidelijk, maar het gevoel wat ik nu had bij hem kende ik niet.
Gewoon, heel echt. Het voelde gewoon heel erg goed.
Ik geloof niet dat ik ooit zo verliefd op iemand ben geweest als ik op hem ben.. Op alle gebieden klikt het gewoon!
Sai en ik hebben ook veel gepraat. Hij vertelde me o.a. dat hij al eerder verliefd op me was geweest, maar hij had het toen niet durven te vertellen omdat ik toen een vriend had.

Nu zijn we ruim een week (Je moet ergens beginnen ) samen, en ik ben erg gelukkig..

En nu zit er eigelijk een vraag vast aan dit verhaal (Behalve dat ik het even met jullie wilde delen );
Zijn er meer mensen die verkering hebben met zijn/haar beste vriend(in)? Of verkering hebben gehad? En als het uit is gegaan, waarom, en hoe gaan jullie nu met elkaar om?

Benieuwd wie de gezichten zijn achter dit verhaal?
Kijk dan hier maar even.. Heeft Sai voor me gemaakt..
wat een fantastisch mooi verhaal, maar sorry geen ervaring.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 23:09
jij
jij is offline
ik heb bijna anderhalf jaar een relatie met mn beste vriend..het gaat heel erg goed!
het is ook begonnen zoals bij jullie: leerde hem kennen op het internet, ik had een vriend enz...en dan..*verliefd* superzalig
ben nog steeds dolgelukkig dat ik toen mn hart gevolgd heb...

kwens jullie heel veel succes samen!
(ps: ja jullie zijn superschattig )
kus, meike
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:07
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Lees niet graag lange verhalen maar het jouwe is echt mooi en lief, leuke foto trouwens . Ja heb ook eventjes iets gehad met me beste vriend is niet goed afgelopen en we hebben het nog steeds niet uitgepraat , er is veel verandert en hij praat met me alsof er niets gebeurd is, dit kan ik niet en daarom zie ik hem zeker niet meer als m'n beste vriend, kweet zelf niet meer als ik hem nog zie als een vriend . Nou ja wil er niet meer over nadenken heb nog vrienden genoeg die het wel met me menen. Nog veel geluk samen !

xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 17:08
SweeT LaY-D
SweeT LaY-D is offline
11 blauw je wet wat men zegt, best friends make the very best lovers.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 23:49
PiLa
PiLa is offline
Citaat:
#ELSieketje# schreef:


dus wat iedereen zegt : na vriendschap is liefde mogelijk, maar na liefde nooit vriendschap, is absoluut NIET waar

kuzz, Els
Mee eens: ik had een hele tijd geleden een vriend waarmee het na een paar maandjes al fout ging. we hebben er toen(na een tijdje) veel over gepraat, en op gegeven moment werden we gewoon goede vrienden(steeds beter). ik heb het gevoel dat ik nu beter met hem kan paten en van die dingen, als toen we een stel waren. warschijnlijk kende ik hem toen nog niet goed genoeg, maar toch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2002, 01:31
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Ah...'k had al zo'n deja vu idee.... :\

Hoe vond Sai het eigenlijk dat je vreemdging met Jos? :\
En hoe denkt hij er nu over? :/
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 16:05
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
ik had verkering met mijn beste vriend.
3 jaar beste vriendjes geweest, veel samen gedaan/gedeeld.
en nu is alles weg.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 21:13
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Ah...'k had al zo'n deja vu idee.... :\

Hoe vond Sai het eigenlijk dat je vreemdging met Jos? :\
En hoe denkt hij er nu over? :/
Op dat moment vond hij het stom van me. Maar niet alleen omdat ik vreemdging met Jos, maar ook omdat hij Jos niet vertrouwde en hem niet goed genoeg vond voor mij. Zoiets. (Jos is dan ook echt een geval apart..)

En nu.. Ach ja, laat ik het er maar over houden dat ze momenteel niet zo heel goed met elkaar op kunnen schieten.. (Jos kan niet accepteren dat Sai en ik een stelletje zijn..)
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 12:27
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Verhalen & Gedichten Nep
Inferno
3 25-06-2004 19:54
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 20:08
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Coma (drama)
Anne
13 11-11-2002 13:22
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.