Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 22:12
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Wie houden een dagboek bij? Ik zelf heb een online dagboek, maar ik heb niet vaak meer de kans om erin te schrijven omdat de computer bezet is, of er loopt altijd iemand langs die meegluurt wat ik aan het doen ben. Ik heb nu een stapel volgeschreven blaadjes die ik nergens veilig kan opbergen. Nu wil ik een schriftelijk dagboek bijhouden want dat is handiger. Maar waar moet ik het opbergen zodat het niet gevonden wordt?
Advertentie
Oud 26-09-2003, 22:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
In een la met oude kleren, bijvoorbeeld.
Of tussen je zomerkleren ergens diep in een kast.

Gewoon ergens waar niemand ooit zal zoeken.

Ik heb een eigen kast waarvan alleen ik de sleutel heb. Die sleutel ligt op een verborgen plek in een doosje met spullen in een andere kast.
Oud 26-09-2003, 22:19
Verwijderd
- Ergens achterin je kast. Leg er een stapeltje kleding overheen en niemand die er naar omkijkt.
- Maak een dubbele bodem in de lectuurbak. Niemand die gek staat te kijken als jij reclame of iets ander door wil kijken.
Oud 26-09-2003, 22:22
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Ik heb geen kast met sleutel. En de laatste tijd heb ik het gevoel dat waar ik het ook leg, dat het overal niet veilig is in m'n kamer. Vandaag moest ik krantenlopen en ik heb m'n dagboek meegenomen! Overal waar ik naartoe ga, neem ik m'n dagboek mee. Ik kan het niet ergens laten slingeren in m'n kamer terwijl ik op school zit.
Oud 26-09-2003, 22:22
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Je kan zo'n geldkistje kopen, daar zit een slotje op. Als je de bakjes eruit haalt, past daar precies een schrift/dagboek-achtig iets in. En anders ergens achterin een bureaulade waar het toch al een rommeltje is. Mensen gaan toch niet jou bureau uitspitten?
Oud 26-09-2003, 22:23
Verwijderd
Schrijf je dagboek in een wiskundeschrift.
Oud 26-09-2003, 22:26
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Para! schreef op 26-09-2003 @ 23:23:
Schrijf je dagboek in een wiskundeschrift.
Zoiets kan natuurlijk altijd.

Overigens denk ik dat alleen jij het beste weet waar je het kan verstoppen. Jij weet waar je ouders vaak zijn en waar ze regelmatig komen.
Oud 26-09-2003, 22:26
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
gewoon ergens in je kamer. of zit bij jou iedereen aan je spullen?
Oud 26-09-2003, 22:26
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
M'n moeder ruimt soms m'n kamer op als het echt een zooitje is en dat is het vaak. Dan gaat ze echt m'n hele kamer uitspitten.
Daarom heb ik het gevoel dat ik geen privacy heb.
Oud 26-09-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Para! schreef op 26-09-2003 @ 23:23:
Schrijf je dagboek in een wiskundeschrift.
jee, wat geniaal eigenlijk...

niets is saaier dan een wiskundeschrift
Oud 26-09-2003, 22:28
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Lil'Girl schreef op 26-09-2003 @ 23:26:
M'n moeder ruimt soms m'n kamer op als het echt een zooitje is en dat is het vaak. Dan gaat ze echt m'n hele kamer uitspitten.
Daarom heb ik het gevoel dat ik geen privacy heb.
dan zorg je dat je kamer niet zo'n vreselijke bende wordt. en hup! daar is je privacy.
Oud 26-09-2003, 23:41
Verwijderd
Ik ben heel overduidelijk - ik schrijf in agenda's en die liggen gewoon naast mijn bed. Krijg je van die vriendinnen die ze stiekem gaan lezen enzo *kijkt nadrukkelijk naar *Burning water**
Oud 26-09-2003, 23:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ligt gewoon overal op mijn kamer.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-09-2003, 07:12
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ligt gewoon naast mn bed.. heb al een half jaar niet meer geschreven maar dat doet er niet toe.

tip: zorg ervoor dat er een slotje op zit
Oud 27-09-2003, 07:40
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Dan koop je een dagboek met een slot erop. En de sleutel maak je vast aan je sleutelbos
Oud 27-09-2003, 07:49
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 27-09-2003 @ 08:40:
Dan koop je een dagboek met een slot erop. En de sleutel maak je vast aan je sleutelbos
idd. In m'n kast verstoppen is voor mij geen optie met een zus die er telkens insnuffelt
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Oud 27-09-2003, 08:58
the tourist
the tourist is offline
Neem er een met slot en leg hem ergens boven in een kast, verstopt tussen allemaal spullen of onderin een la met heel veel troep.
Oud 27-09-2003, 09:00
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
in een schoenendoos in een kast
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Ads door Google
Oud 27-09-2003, 09:36
zwoesj
zwoesj is offline
In een prullenbak. Wel zorgen dat die prullenbak niet geleegd wordt.
Oud 27-09-2003, 10:07
Bravo
Bravo is offline
Ik ´gooi´ ´m altijd tussen de muur en m´n bed. Maar ik weet zeker dat niemand hier thuis ooit op zoek zal gaan naar mijn dagboek.

Je kan ´m misschien ook wel onder je matras ofzo leggen.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Oud 27-09-2003, 10:10
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 27-09-2003 @ 08:40:
Dan koop je een dagboek met een slot erop. En de sleutel maak je vast aan je sleutelbos
Alsof je die dagboekjes niet zo kunt openbreken...?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 27-09-2003, 10:11
Kamilla
Kamilla is offline
Volgens mij kan je het beste zelf gewoon een plek zoeken waarvan je zeker weet dat niemand daar zal kijken. Ik heb mijn dagboek eigenlijk altijd gewoon 'in zicht' liggen, en ze weten ook dat dat mijn dagboek is. Maar ik vertrouw ze erop dat ze het niet lezen en als er echt iets in staat wat niemand mag weten, dan zoek ik gewoon een plek waar ze hem niet kunnen vinden. Of waar ze niet zo snel zullen gaan zoeken.
Oud 27-09-2003, 10:18
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
gewoon onder je bed stoppen ofzo of leg um tussen je kleren!
__________________
move your body next to me
Oud 27-09-2003, 10:41
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Je moet je dagboek absoluut NIET zo goed verstoppen dat je zelf veel moeite moet doen om 'm te vinden, want dan schrijf je minder impulsief dingen op.
Ik heb 'm zelf gewoon naast m'n bed liggen met een stapel boeken en tijdschriften erop. Op één of andere manier vertrouw ik erop dat niemand er in kijkt... misschien een beetje naïef, maar ik doe het toch
Je zou je dagboek bijvoorbeeld achter een kast kunnen leggen, dan ziet niemand 'm liggen. Of onder je bed: onder de lattenbodem zit bij mij een metalen kruis over de hele lengte en breedte van mijn bed. In het midden daarvan blijft hij precies goed liggen.
__________________
Home is where the heart is...
Oud 27-09-2003, 11:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Roos schreef op 27-09-2003 @ 11:10:
Alsof je die dagboekjes niet zo kunt openbreken...?
Idd. Wel eens uitgeprobeert met mijn eigen en met een paperclip ofzo heb je hem zo open.

Je kan beter een onopvallent schriftje gebruiken en dat tussen je schoolboeken en schriften zetten. Maar ik vind het wel stom dat je hem moet verstoppen, vind dat je daar gewoon niet hoort in te kijken en stom als iemand dat doet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 27-09-2003, 11:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-09-2003 @ 12:42:
Idd. Wel eens uitgeprobeert met mijn eigen en met een paperclip ofzo heb je hem zo open.

Je kan beter een onopvallent schriftje gebruiken en dat tussen je schoolboeken en schriften zetten. Maar ik vind het wel stom dat je hem moet verstoppen, vind dat je daar gewoon niet hoort in te kijken en stom als iemand dat doet.

Beetje naief, er bestaan namelijk ook 14-jarige broertjes in deze wereld!!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 27-09-2003, 12:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Roos schreef op 27-09-2003 @ 12:54:
Beetje naief, er bestaan namelijk ook 14-jarige broertjes in deze wereld!!
Dat zal ik niet ontkennen. Maar mijn broertje kreeg vlink op zijn donder toen hij een keertje wat gelezen had. Hij heeft het nooit meer gedaan
Maar ja, ik kan me niet voorstellen dat hij al je schoolschriften gaat lezen om te kijken of dat je dagboek is
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-09-2003, 12:18
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Roos schreef op 27-09-2003 @ 12:54:
Beetje naief, er bestaan namelijk ook 14-jarige broertjes in deze wereld!!
Helaas wel.
Oud 27-09-2003, 12:22
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Wawl schreef op 27-09-2003 @ 13:18:
Helaas wel.
je mag hem bij mij opbergen, dan is ie iig safe
Oud 27-09-2003, 12:29
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
als je gewoon een schrifjte gebruikt kun je m toch gewoon tussen je boeken in boekenkast zetten? dat zie je niet eens.
Oud 27-09-2003, 13:16
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Roos schreef op 27-09-2003 @ 11:10:
Alsof je die dagboekjes niet zo kunt openbreken...?
dan koop je een GOED slot. En als ze toch kijken zijn zij zwak hoor.
Oud 27-09-2003, 13:21
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Kun je je huisgenoten er niet gewoon van overtuigen dat ze er met hun poten vanaf moeten blijven?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 13:33.
Oud 27-09-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 27-09-2003 @ 14:21:
Kun je je husigenoten er niet gewoon van overtuigen dat ze er met hun poten vanaf moeten blijven?
Oud 27-09-2003, 15:04
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
ik heb 'm gewoon onder m'n bed liggen waar iedereen 'm kan zien... en het sleuteltje zwerft ergens op m'n kamer rond waar ik 'm zelfs soms al niet kan vinden

ik vertrouw mn ouders wel dat ze het niet lezen...

ik zou iig niet op die slotjes vertrouwen nee... die krijg ik zelfs nog los met een haarspeld...
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 27-09-2003, 15:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 27-09-2003 @ 14:16:
dan koop je een GOED slot. En als ze toch kijken zijn zij zwak hoor.
Krijg je hem nog open hoor. Die ringetjes die aan het dagboek zelf zitten krijg je er ook zo uit. Je kan hem beter in een soort boxje/ doosje met een goed slot stoppen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-09-2003, 15:26
Verwijderd
Tja.. dagboek van mij ligt ergens in een la in 4 dozen ofzo. Niemand die daar oooooit komt. Schrijf er ook nooit in maargoed. Ik heb ook nog een schrijfblok, daar schrijf ik wel regelmatig op. Maar dat ligt gewoon tussen mn schoolspullen. Iedereen blijft er toch wel vanaf.
Ads door Google
Oud 27-09-2003, 15:29
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Citaat:
M@rco schreef op 27-09-2003 @ 14:21:
Kun je je huisgenoten er niet gewoon van overtuigen dat ze er met hun poten vanaf moeten blijven?
Ze weten niet eens dat ik een dagboek bijhoud en dat wil ik zo houden. Ik heb nu een online dagboek bij mydiary.nl, maar ooit gaat die site weg en dan wordt alles gewist. Dus een schriftelijk dagboek is beter, maar niet veiliger.
Oud 27-09-2003, 15:38
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Onopvallend tussen schoolschriften enz doen idd...
Of in een la met allemaal troep erin, dat soort plekken,
iig iets waar het vervelend wordt om te kijken.
__________________
Drie.
Oud 27-09-2003, 15:43
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Wacht even, dat ik daar niet eerder op ben gekomen! Ik heb twee matrassen op m'n bed, als ik nou m'n dagboek tussen die twee matrassen leg?
Oud 27-09-2003, 16:21
Verwijderd
Koelkast
Oud 27-09-2003, 16:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 27-09-2003 @ 17:21:
Koelkast
Dat werkt toch niet echt goed lijkt me. Een koelkast is vochtig en lijkt me dus niet zo goed voor het papier.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-09-2003, 16:25
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Ik legde hem altijd op mijn lattenbodem, ónder mijn matras. Of ik sneed een héle dikke encyclopedie uit, gewoon een soort "bakje" in het midden van het boek waar het dagboek in kan (en 2 jaar later gebruikte ik die om stiekum mijn sigaretten in te verstoppen ). Verder heb ik m'n dagboek ook weleens in de sloop van een kussentje gedaan. En ook ik gebruikte gewoon een wiskunde schrift.
Oud 27-09-2003, 16:32
Laïs
Laïs is offline
Ik verstop em onder een stapel t-shirts.
__________________
girls in liquid.
Oud 27-09-2003, 17:22
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Denk je niet dat je je moeder gewoon moet vertrouwen dat ze het niet leest... zeg het tegen je moeder dat je het niet wil... neem er 1 met een klein slotje erop.. tuurlijk kun je die open breken maar dan zie je gelijk dat hij is gelezen... dan weet je dat je je moeder niet kan vertrouwen...
Oud 27-09-2003, 20:31
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 27-09-2003 @ 08:40:
Dan koop je een dagboek met een slot erop. En de sleutel maak je vast aan je sleutelbos
Die dingen krijg je zo open met een paperclip
Oud 27-09-2003, 20:36
Verwijderd
onder je kussen
Oud 27-09-2003, 20:37
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Mijn ouders lezen dat soort dingen niet, dus het ligt gewoon op mijn kamer.
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Oud 27-09-2003, 20:40
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Op schoolpapier werkt in ieder geval niet. Ik heb ooit een heel dramatisch verhaal geschreven voor Engels. Eerst de lerares helemaal bezorgd omdat ze niet goed meegekregen had dat veel dingen gedramatiseerd waren, daarna mijn moeder janken omdat ze het blaadje toevallig op mijn kamer had gevonden en op het idee kwam mijn Engelse opstel eens door te gaan lezen. Pff, mag ik eens een leuk tragedie-verhaaltje schrijven?

Als ik een dagboek zou bijhouden (wat ik op een zeker moment in geheimschrift deed, dat werkt ook heel goed) zou ik het verstoppen tussen een matje dat om een vage reden onder mijn matras ligt en mijn matras. Geen gek die daar gaat kijken.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-09-2003, 21:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Jullie verstopplekken zijn wel erg standaard

Wat dacht je van tussen de boeken in de boekenkast?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 27-09-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 27-09-2003 @ 17:23:
Dat werkt toch niet echt goed lijkt me. Een koelkast is vochtig en lijkt me dus niet zo goed voor het papier.
Gaan we eigenwijs doen? Je wilt je dagboek toch vers houden?

Stop hem anders in een koelbox
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie Het is uit.
Mingster
20 28-09-2006 10:45
Psychologie Het Grote Dagboeken Topic
Miracle
60 19-06-2004 18:07
Verhalen & Gedichten Zo zal het zijn
Ferris
1 25-10-2001 18:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.