Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 12:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Gaan we weer!

link van het vorige topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=823600

Citaat:
Kruimel schreef op 08-03-2004 @ 23:17 :
De laatste tijd komen er nogal wat topics die alleen de mededeling bevatten dat iemand zich rot voelt, zonder daadwerkelijke vraagstelling erbij. Dat zijn mededelingen en dus eigenlijk niet toegestaan. Daarom hier een lucht-je-hart topic zodat iedereen even zijn frustraties van zich af kan schrijven zonder daar een heel apart topic voor te hoeven openen.

Dus: schrijf het maar op. En één tip: als je even down bent, ga dan even wat anders doen en niet dit topic lezen.

En tot slot, een dikke *knuf* voor iedereen die op dit moment de behoefte heeft om te schrijven.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 07-05-2004, 13:03
Verwijderd
Ik ga veel te laat naar bed, en ik kom er veel te laat weer uit. Vandaag werd ik pas om 13.30u wakker, toch weer een hele dag weg.
Oud 07-05-2004, 13:11
kleinedraak
Ik ben vandaag jarig joehoe
Ben nu alleen exames aant maken. Bah ik heb daar echt geen zin in, nog een weekje of 2 en dan is het zo ver
Ik heb het best moeilijk met de ziekte van een lerares opschool(zie topic: Iemand Tips??)
dat was het zo'n beetje
Oud 07-05-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 07-05-2004 @ 14:11 :
Ik ben vandaag jarig joehoe
gefeliciteerd
Oud 07-05-2004, 13:48
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef op 07-05-2004 @ 14:11 :
Ik ben vandaag jarig joehoe
Ben nu alleen exames aant maken. Bah ik heb daar echt geen zin in, nog een weekje of 2 en dan is het zo ver
Ik heb het best moeilijk met de ziekte van een lerares opschool(zie topic: Iemand Tips??)
dat was het zo'n beetje
Gefeliciteerd.
Oud 07-05-2004, 14:04
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik voel me in de steek gelaten..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 07-05-2004, 14:17
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Whiej!
Ik ben vrolijk

En d'r kwam net zo'n rotkat drijfnat binnen, die natuurlijk weer op MIJN bed moest gaan liggen

Maargoed...ik ben thuis tot en met dinsdag en mijn ouders zien ook eindelijk in dat die leefgroep niets is en niets wordt en euhmz....nou nog hopen dat ze dat over een paar dagen nog steeds zo zien.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 07-05-2004, 14:25
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik ben bang.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 07-05-2004, 14:30
Verwijderd
help mn zusje is kwijt
Oud 07-05-2004, 15:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Damn, gisteren uiteten geweest, m'n pa helemaal dronken..Ik schaam me echt voor hem. Ik haat hem, hij kan nooit eens normaal doen, zoals andere vaders. Hij kan geen dag zonder drank, maar om hem nou een je-weet-wel te noemen, dat durf ik eigenlijk niet..
Moet nog zoveel voor school doen, maar als ik het woord hoor heb ik al geen puf meer..En m'n toneel tekst nog leren, (over 2 weken uitvoering) al die monologen..dat krijg ik nooit in m'n kop..*zakt ineen*Waarom nog doorgaan?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-05-2004, 15:09
Verwijderd
wanneer ben ik nou eens beter...klein stukje de stad in gelopen en kben bekaf...kan ook niet meer leren nu
Oud 07-05-2004, 15:22
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
ik voel me slecht,en heb ruzie met m'n ouders,en het is weer mislukt....
Oud 07-05-2004, 15:55
Roxann
Avatar van Roxann
Roxann is offline
aaagr, waarom loop alles vandaag verkeerd?
Ik was aan het station, maar m'n fiets stond nog thuis dus kon ik zelf niet thuisgeraken, dus wou ik naar m'n moeder bellen om te vragen of ze me wou komen halen. Maar thuis nam niemand op en dus belde ik naar m'n grootmoeder, maar daar was ze ook niet. Ondertussen was de belwaarde van m'n kl*te gsm eraan en kon ik dus nie meer bellen. Dan belde m'n grootmoeder van bij haar thuis naar m'n moeder en kon geen van beide me dus nog berijken. Ik dan gebeld met gsm van vriendin, mn moeder compleet over haar toeren omdat ze dacht dat er iets ergs gebeurt was en daardoor hebben mijn vader en zij terug ruzie.
*zucht*
ik was nu eindelijk zo blij dat het weekend was. Maar als het hier thuis voortgaat zoals nu, dan wou ik dat het al terug maandag was.
Oud 07-05-2004, 15:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
back
__________________
Oud 07-05-2004, 16:02
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik heb constant ruzie met mijn ouders die mij echt als vervloekte kut puber zien..echt niks wat ik doe is goed in hun ogen!
Enne ik ga gvd niet over en dan kom ik in een klas bij allemaal leeghoofdige huppelkutjes die mij als een laag iets zien omdat ik geen hakken draag en niet met hun mode meeloop..tja wat nog meer? ik ben ook nog is hopeloos verliefd en ik heb geen idee of hij mij ook leuk vind en heb nog concurrentie ook gvd!
soms stort ik echt gewoon in als ik alleen op mijn kamer ben
dan jank ik een potje,droog mijn tranen en word weer naar boven gestuurd omdat ik chagerijnig ben moeder:"idols finale komt vanavond!" ik: "boeie"
moeder:"nou chagerijn ga maar naar boven!"
ik:"graag"
en zo gaat het dus elke dag
depressing shit he
Oud 07-05-2004, 17:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
bugge schreef op 07-05-2004 @ 16:09 :
wanneer ben ik nou eens beter...klein stukje de stad in gelopen en kben bekaf...kan ook niet meer leren nu
heey jen,
gaat het nou nog steeds niet een beetje beter?
dáár zou ik echt moedeloos van worden... maar jij niet! want je gaat gewoon door <knuff>
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-05-2004, 17:04
Chris
Avatar van Chris
Chris is offline
Citaat:
Sylph schreef op 07-05-2004 @ 14:03 :
Ik ga veel te laat naar bed, en ik kom er veel te laat weer uit. Vandaag werd ik pas om 13.30u wakker, toch weer een hele dag weg.
ik werd een half uurtje eerder wakker, maar ik deel je mening
__________________
oranje
Oud 07-05-2004, 17:28
kroot
kroot is offline
Enorme kutcomputer!!!!!!
Poging 3:

Ik ging dus vertellen hoe mijn eerste gesprek vandaag is geweest. Allereerst de kamer vond ik raar. Ik had een grote tafel verwacht met hem aan de ene en ik aan de andere kant. Maar er stond zo'n klein bijzettafeltje met van die luie stoelen eromheen. Dit vond ik gelijk al moeilijk in zo'n stoel/situatie kan ik me echt geen houding geven en ik kan al helemaal niet over mezelf praten. Hij vroeg of ik iets wilde drinken, vond ik wel raar, maar hij wilde me in het begin gewoon helemaal geruststellen.
Ik vond dus dat ik redelijk slecht uit mijn woorden kwam. Hij vond dat ik dapper was en alles juist goed kon verwoorden......Hij moest gewoon alleen maar van zijn handboek complimentjes maken...
Hij wil dus wel mijn ouders spreken, ik heb hem gezegd dat ik dat niet zo'n succes vind. Maar zijn argumenten van dat hij dan beter een diagnose kan stellen en bepalen welke therapie hij gaat gebruiken en dat hij dat anders niet verantwoord vindt, kan ik wel goed begrijpen. Alleen het enige wat ik met mijn ouders heb is dat het mijn ouders zijn en dat ik helaas met ze in hetzelfde huis woon. Ik heb het idee van ik ben bijna meerderjarig dus hoef ik daarna bijna niks met ze te maken te hebben.
Hij vroeg ook wat mijn ouders ervan vonden dat ik daar was. Ik deelde hem toen mee dat ze dat niet eens wisten....toen moest ie wel even nadenken. En wat ze ervan vonden dat het zo met mij ging, ik zei toen dat ze dat pas sinds het gesprek vorige week op school wisten. Maarja dus door zijn argumentatie over het spreken met mijn ouders, schijnt het dat dat wel moest gebeuren. Maar dan komt weer het probleem moet ik erbij zijn ja of nee, ik mag kiezen van hem (oh wat vriendelijk). Als ik er niet bij ben, gaan ze over mij achter mijn rug om praten, maar als ik er wel bij ben klap ik helemaal dicht en wordt het ook al geen groot succes zoals ik op school wel gemerkt heb. Mijn vraag aan degenen die dit lezen (of niet natuurlijk): wat moet ik doen, erbij zijn of niet?
En toen kwam de vraag van als ik bij hem in behandeling zou gaan, wat dan mijn hulpvraag zou zijn. Toen heb ik hem dus gezegd dat ik gewoon graag zou willen dat het anders gaat dan nu. Toen kon ik dat dus weer gaan uitleggen. Maar voor mijn gevoel ging dat niet zo goed, ik moest hem dus gaan zeggen wat er aan de hand was, maar het kwam er niet helemaal uit.
Omdat hij maar 1 dag praktijk heeft, en de rest op de universiteit zit, heb ik pas over drie weken weer een afspraak. (maar ik moet niet zeuren want ik ben al meteen bij hem terecht gekomen, hij zat namelijk eigenlijk vol) Hij had gelijk ook al drie afspraken voor daarna om de twee weken gemaakt.....
Ook had ik hem gezegd dat ik zelf er nog niet helemaal achter stond, kon ik toen weer helemaal gaan uitleggen Maar het was wel een aardige man.
Oeps ik zal eens even stoppen met dit veel te lange bericht dat toch niemand leest, maar ik heb het tenminste wel even opgeschreven. Ik vind het net alleen zo'n kleuterbericht: de hele tijd staat er toen een maar. Maarja.....ik wens u veel sterkte als u dit bericht gelezen heeft.
En sorry voor dit onsamenhangende verhaal.
Ads door Google
Oud 07-05-2004, 17:55
Verwijderd
't was een verregende, maar wel gezellige meeting! Toch?
Oud 07-05-2004, 19:00
Verwijderd
ben ik eindelijk zover dat ik hulp wil. belt mn moeder niet. ze heeft het nummer op school liggen. staat toch ook wel in het telfoon boek ofzo of op internet?
komt het er nou op neer dat ik weer weken aan dr kop moet zeuren voor ze eindelijk belt? en dat het dan al geen zin meer heeft ofzo?
Oud 07-05-2004, 19:08
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2004 @ 18:55 :
't was een verregende, maar wel gezellige meeting! Toch?
Cool, was er niet bij... maar waar zijn jullie geweest? van welk deel forum?

Ik wil volgende keer ook mee
__________________
einde
Oud 07-05-2004, 19:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eerised schreef op 07-05-2004 @ 20:08 :
Cool, was er niet bij... maar waar zijn jullie geweest? van welk deel forum?

Ik wil volgende keer ook mee
admin
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-05-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 07-05-2004 @ 20:08 :
Cool, was er niet bij... maar waar zijn jullie geweest? van welk deel forum?
Amsterdam en idd van Admin.

Citaat:
Ik wil volgende keer ook mee
De psychmeeting is vrij binnenkort.
Oud 07-05-2004, 19:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ kleineghcdraak: gefeliciteerd!!!

Ik ben ook vandaag jarig en ik heb tot nu toe echt een geweldige dag, veel visite, gezellige mensen, vriendin nog langs geweest, mijn oppasgezinnetje zit er nu nog (en ik ben ondertussen ook aan t oppassen met de babyfoon bij de buren) dus de buurman komt zo nog wel ff wat drinken. Mijn opa heeft champagne meegenomen voor mijn 18e verjaardag, uit 1986. Mijn vader had toen ik geboren werd een fles gekocht voor op mijn 18e verjaardag maar die is al eerder opgegaan Morgen nog verjaardag vieren, bij mijn vader met mijn oudoom en oudtante, oma, Michel, mijn vriendin en natuurlijk mijn vader, zijn vriendin en mijn broertje. Ik heb echt zo'n ontzettend blij gevoel en echt een onwijs leuke verjaardag.

Iedereen bedankt voor alle felicitaties en PM's
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-05-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2004 @ 18:55 :
't was een verregende, maar wel gezellige meeting! Toch?
zeker wel
Advertentie
Oud 07-05-2004, 19:53
Verwijderd
Mjah, ik heb even heerlijk gedanst net
Weer gewoon lekker oud en vertrouwd en ik liep te klooien met Jack, die nu ontzettend naar fa-deo ruikt
Jagoed, ik heb basispassen van de samba geleerd en een nieuw stukje in de rumba. Ik ben gelukkig nu
Alleen één minpuntje, ik heb met haar gedanst. En het stomme was dat het eigenlijk niet eens hatelijk ofzo was. Het was gewoon gezellig en we liepen te klooien en te lachen. En dat vind ik best wel heel maf. *zucht* vrouwen
Morgenochtendvroeg weer even lekker sporten. Heb ik wel weer zin in. Ik kan volgende week de hele week niet, en daar baal ik best wel van eigenlijk. Ik baal sowieso van volgende week, en van mijn gedrag over volgende week. Doet me denken aan de tekst die in een boekje over de eindexamenstunt stond;
Het wordt zo leuk als je het zelf maakt. Dus, we gaan ons er nú overheen zetten en gezellig doen op werkweek, ook al mag ik er niemand, ook al moet ik heel veel doen, ook al ga ik iedereen onwijs missen.
Pff, ik ben moe. En ik ga met mezelf afspreken dat ik over een uur naar bed ga.
Oud 07-05-2004, 20:10
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2004 @ 20:43 :
Amsterdam en idd van Admin.

Aha stom
__________________
einde
Oud 07-05-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 07-05-2004 @ 21:10 :
Aha stom
Wrom stom? Hoe had jij dat moeten weten?
Oud 07-05-2004, 20:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik denk dat ik maar even van het forum moet gaan nu.
ik ben veel te emotioneel ofzo op het moment, maar ik heb al twee keer lopen janken bij andermans topic, en wordt er zelf nogal depri van. Dat heeft niks met de topics te maken denk hoor, maar puur met mijzelf.... sorry voor mijn kinderachtigheid.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-05-2004, 20:23
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
soms heb ik het idee dat ik thuis alleen maar goed ben om de afwas te doen en dingen.

Ik wil best helpen enzo helemaal geen probleem. maar als ze me roepen dan is het alleen maar om me afte zeiken of om te zeggen dat ik iets moet doen.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 07-05-2004, 20:24
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-05-2004 @ 21:10 :
Wrom stom? Hoe had jij dat moeten weten?
Ja dat is ook wel waar...
__________________
einde
Oud 07-05-2004, 20:25
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-05-2004 @ 21:16 :
ik denk dat ik maar even van het forum moet gaan nu.
ik ben veel te emotioneel ofzo op het moment, maar ik heb al twee keer lopen janken bij andermans topic, en wordt er zelf nogal depri van. Dat heeft niks met de topics te maken denk hoor, maar puur met mijzelf.... sorry voor mijn kinderachtigheid.
Niet kinderachtig, ik jank ook wel eens om ander zn topic, iedereen denk ik wel. Vooral als je zelf in zo'n bui bent dat je t allemaal ook gewoon niet meer weet.
*knuffelt heel stevig*
__________________
einde
Oud 07-05-2004, 20:29
Verwijderd
de dag vóór mijn 2 daagse ''vakantie'' nog ff op msn gweest... en ze vertelde.. dat ze het had... en o0ok al zal ze het waarschijnlijk niet overleven.. toch posi blijven...

na 2 dagen me blij voorgedaan te hebben ben ik nu echt helemaal kapot..en op de terugreis vanmiddag had de ns een treincoupé te weinig.. staan dus...

oh mercy mercy me.....

ik zou wel 1000 dingen kunnen typen maar heb er de fut niet voor

relaxxamann

(knuffels voor s. en w. )
Oud 07-05-2004, 20:38
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Eerised schreef op 07-05-2004 @ 21:25 :
Niet kinderachtig, ik jank ook wel eens om ander zn topic, iedereen denk ik wel. Vooral als je zelf in zo'n bui bent dat je t allemaal ook gewoon niet meer weet.
*knuffelt heel stevig*
ow oke... dankjewel
maar... ik ga nu toch echt van het forum af... ik weet niet wat ik heb, maar ik trek het ff niet hiero... zit weer te janken, bah.
eigenljk gaat het gewoon heel slecht op het moment... maar dat mag ik niet zeggen ofzo
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-05-2004, 20:54
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-05-2004 @ 21:38 :
ow oke... dankjewel
maar... ik ga nu toch echt van het forum af... ik weet niet wat ik heb, maar ik trek het ff niet hiero... zit weer te janken, bah.
eigenljk gaat het gewoon heel slecht op het moment... maar dat mag ik niet zeggen ofzo
Waarom niet?. Grijp die mogelijkheid om je te uiten!, het liefst natuurlijk in het echt, maar dat is niet altijd zo makkelijk. Huil het er maar goed uit!. Probeer de mensen om je heen te laten helpen...

*geeft knuffel*
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 07-05-2004, 20:56
Verwijderd
*knuffelt ~~Fantôme~~ en geeft een beetje warmte*
Ads door Google
Oud 07-05-2004, 22:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb zoveel te luchten dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen. Ipv. uitrusten was het eigenlijk alleen maar afleiding. Geen moment heb ik me verveeld en ik heb zoveel (kleine) dingen meegemaakt. Veel indrukken waar ik niet omheen kan.
Ik kan het niet schrijven. Ik moet het vertellen, maar ik wil er niemand mee lastigvallen. Red ik het ook zonder?

Waar ik echt zin in heb: een super lange buitenrit en vooral niet praten.
__________________
Oud 07-05-2004, 23:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
1000 woorden, gevoelens en gedachten.
Ik heb het idee gevangen te zitten in mijn eigen spinnenweb..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 07-05-2004, 23:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De meeting was supercool. En na de meeting ben ik maar naar Rotterdam gegaan, even bij een vriend op bezoek in het café waar hij werkt. En ik ben nog steeds niet uitgeraasd, dus ik ga nog even naar het plaatselijke danscafé van Papendrecht. Doei!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 08-05-2004, 04:00
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 08-05-2004 @ 00:06 :
De meeting was supercool. En na de meeting ben ik maar naar Rotterdam gegaan, even bij een vriend op bezoek in het café waar hij werkt. En ik ben nog steeds niet uitgeraasd, dus ik ga nog even naar het plaatselijke danscafé van Papendrecht. Doei!
*gaapt*

Ik geloof dat je het wel gezellig hebt gehad vandaag he?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 08-05-2004, 08:36
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Weer in Nederland. (koud! )

- Vijftien kilo overvracht (maar met vijf personen)
- Vier kilo eraf (maar ik heb vrij weinig binnen kunnen houden
ivm allergie voor medicijnen en bijna-uitdroging)
- Moe, moe, moe (niet heel verwonderlijk met een vrij brakke
vier uur slaap)
- Moederdag (...)
__________________
Drie.
Oud 08-05-2004, 10:29
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Welkom terug Kim.

(en sterkte morgen)
__________________
Oud 08-05-2004, 10:33
Verwijderd
gvd ik haat mezelf. ik kan ook helemaal niks. waarom bedacht ik ook dat ik dat wel kon? ik ben helmaal nergens goed ook niet een beetje
en ik moet echt leren wat ik dus niet doe en viool spelen wat al te lang niet meer gedaan heb. hallo luister nou eens zou gaat het niet. en dan weer lopen zeuren dat je nks kan, nee als jeook niks doet leer je niks.
nee nu gaat het ff niet zo goed
Oud 08-05-2004, 11:01
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ik gaat leren dansen...ik ....ik
Oud 08-05-2004, 11:08
Verwijderd
Ik moet veel doen voor school, maar ik doe er niks aan. Dat m'n spreekbeurt dan de mist ingaat, vergeten we even.
Oud 08-05-2004, 11:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Buitenrijden met een meisje wat ik eigenlijk niet zo aardig vind.... Ben benieuwd (hopelijk vind ze nog iemand anders die ook mee wil).
__________________
Oud 08-05-2004, 12:46
moon
Avatar van moon
moon is offline
Terug van vakantie, was echt een geweldige vakantie! ik wil terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-05-2004, 12:52
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
ik heb het koud
Oud 08-05-2004, 12:54
light smiley
Avatar van light smiley
light smiley is offline
voel me slecht
Oud 08-05-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
light smiley schreef op 08-05-2004 @ 13:54 :
voel me slecht
Ga iets leuks doen (ik geloof niet dat je echt helemaal niks leuk vindt).
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161
Dott
487 22-02-2011 21:05
Beleidszaken Beschrijving DK veranderen.
Verwijderd
44 05-09-2008 21:40
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.