Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2004, 09:16
nlblue-eyes
Avatar van nlblue-eyes
nlblue-eyes is offline
Zijn er hier ook mensen die van de havo komen en nu psychologie studeren? Ik wil vooral weten of het te doen is en of het niet meteen heel moeilijk is.
__________________
Heaven bend to take my hand and lead me through the fire, be the long awaited answer...to this long and painfull fight
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2004, 09:23
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Je moet dan in ieder geval nog wel iets daartussen doen toch?
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 09:26
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Er bestaat ook een opleiding HBO-Psychologie
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 10:09
nlblue-eyes
Avatar van nlblue-eyes
nlblue-eyes is offline
ja maar ik wil echt naar universiteit enneh jaa... ik moet idd eerst een propedeusejaar doen
__________________
Heaven bend to take my hand and lead me through the fire, be the long awaited answer...to this long and painfull fight
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:23
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 05-04-2004 @ 10:26 :
Er bestaat ook een opleiding HBO-Psychologie
Van de LOI, ja maar volg mij niet bij n gewone instelling...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:26
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
cynthia16 schreef op 05-04-2004 @ 10:16 :
Zijn er hier ook mensen die van de havo komen en nu psychologie studeren? Ik wil vooral weten of het te doen is en of het niet meteen heel moeilijk is.
Ik ken trouwens wel n meisje die eerst een propedeuse leraar nederlands heeft gedaan, en daarna psychologie, kan goed.
maareeuh...

- welk profiel heb je
- ben je goed in wiskunde
- heb je goeie cijfers

Op zich moet t wel lukken alleen krijg je wel veel statistiek. Een jaartje mwd of sph lijkt me aan te raden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 12:47
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Heej,

ik ben ook van plan om psycholgie te gaan doen, en zit nu op 5 havo. Je kunt in Tilburg, Eindhoven, Enschede en Deventer een jaar toegepaste psychologie gaan doen, en daarna naar de uni! Lijkt mij wel het beste!

Succes
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:03
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Sannepanne schreef op 05-04-2004 @ 13:47 :
Heej,

ik ben ook van plan om psycholgie te gaan doen, en zit nu op 5 havo. Je kunt in Tilburg, Eindhoven, Enschede en Deventer een jaar toegepaste psychologie gaan doen, en daarna naar de uni! Lijkt mij wel het beste!

Succes
Vanaf eind april misschien ook in Leiden (wordt dan bekend) Hoop het
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 13:34
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Citaat:
thabomb1986 schreef op 05-04-2004 @ 13:23 :
Van de LOI, ja maar volg mij niet bij n gewone instelling...
Volgens mij wel hoor, want als je bij google HBO Psychologie intikt en dan zoekt in nederlandse pagina's krijg je aardig wat sites. Ik hoorde trouwens dat ze er in Groningen ook mee bezig waren.

Als je dan eerst een propedeuse jaar moet doen kan je denk ik het best een studie kiezen die er een beetje op aan sluit en ermee te maken heeft.
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 15:33
Verwijderd
Loontjuh gaat hbo psychologie doen (in Deventer oid?), als ik het goed heb.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 17:54
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
P toegepaste psychologie neem ik dan aan?!

Bij de OU kun je ook Psychologie studeren!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 09:56
SpacingBen
SpacingBen is offline
Ok, dus het is best mogelijk na de havo een jaar propedeuse psychologie te doen en daarna door te stromen naar de universiteit?

Het scheint namelijk dat maar 5% dat haalt

Stel je hebt de havo afgesloten met allemaal 6en, maar je bent wel zeer geinteresseert in psychologie (bent dagelijks bezig met hoe mensen reageren op bepaalde dingen) Heb je dan een grotere kans het halen? Want ik neem aan dat een groot deel van de mensen die het niet haalt komt doordat het toch niet de goede opleiding is of omdat ze zich niet genoeg inzette (zet me nu voor de havo nauwelijks in, maar voor de opleding psychologie ben ik dat wel van plan)

PS, is het niet zo dat een groot deel van de psychologie studenten problemen heeft met het statistiek gedeelte? Want dat is eigenlijk het enige waar ik tegen op zie...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:50
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
cynthia16 schreef op 05-04-2004 @ 10:16 :
Zijn er hier ook mensen die van de havo komen en nu psychologie studeren? Ik wil vooral weten of het te doen is en of het niet meteen heel moeilijk is.
ik heb havo gedaan
ben nu tweedejaars hbo
en ik ga in september psychologie doen in leiden (althans ff kijken of het loten wordt )

ik denk dat havisten vooral moeite krijgen met de wiskunde dus als je slim bent, doe je even een soort zomercursus ofzo en neem je sowieso wiskundebijles bij de univ zelf (in leiden heb je dat, ik weet niet of dat ook zo bij andere univs zal zijn).

ik heb er onwijs veel zin in maar je moet je wel bedenken dat universiteiten niet staan te springen op mensen die havo hebben gedaan en met hbo-p naar de univ komen. vooral omdat die mensen vaker af zullen haken dan vwo-ers

als jij gewoon goede cijfers had voor je eindlijst, dan zou ik het gewoon proberen

ga ik ook doen en ik heb er onwijs veel zin in
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:50
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Eerised schreef op 05-04-2004 @ 14:03 :
Vanaf eind april misschien ook in Leiden (wordt dan bekend) Hoop het
waarschijnlijk niet btw

omdat ze eerst langer met andere hbo-instellingen willen praten over lesprogramma ed.
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
SpacingBen schreef op 01-04-2005 @ 10:56 :
Ok, dus het is best mogelijk na de havo een jaar propedeuse psychologie te doen en daarna door te stromen naar de universiteit?

Het scheint namelijk dat maar 5% dat haalt

Stel je hebt de havo afgesloten met allemaal 6en, maar je bent wel zeer geinteresseert in psychologie (bent dagelijks bezig met hoe mensen reageren op bepaalde dingen) Heb je dan een grotere kans het halen? Want ik neem aan dat een groot deel van de mensen die het niet haalt komt doordat het toch niet de goede opleiding is of omdat ze zich niet genoeg inzette (zet me nu voor de havo nauwelijks in, maar voor de opleding psychologie ben ik dat wel van plan)

PS, is het niet zo dat een groot deel van de psychologie studenten problemen heeft met het statistiek gedeelte? Want dat is eigenlijk het enige waar ik tegen op zie...
ik denk eerlijk gezegd niet dat je dan meer kans hebt om het te halen. Kijk, een deel valt inderdaad af omdat het niet hun opleiding bleek te zijn, maar de rest die afvalt is net zo geïnteresseerd in psychologie als jij.
Waarom zij dan afvallen? Statistiek is inderdaad een reden. Vergeet niet dat WO Psychologie ook heel erg gericht is op onderzoek doen! Je moet dus veel leren over het doen van onderzoek en daar ligt je interesse misschien wat minder; toch moet je het doen. Ook heb je heel veel leesstof die je moet verwerken. Je kan wel zeggen dat je je er hard voor gaat in zetten, maar dat zegt bijna elke student. Moet jij eens kijken hoe dat er in de praktijk uit ziet...

Toch vind ik dat je het absoluut moet gaan doen als dat is wat jij wil! Als je echt wil lukt het ook. Maar denk er alleen niet te simpel over als 'als ik me iets meer inzet op de havo en ik ben geïnteresseerd in de stof, dan lukt het makkelijk.' Door er reëel over te denken ben je ook beter voorbereid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 11:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben iemand die van t VWO naar de havo is gegaan en altijd goed ben geweest in wiskunde, óók op het VWO dus. Ik heb ook expres wiskunde b1 gekozen op de havo (ipv wiskunde a12) omdat die meer aansluit op de wiskunde van het VWO. Ik zie dan ook geen problemen met statistiek (ik wil dus ook psychologie op de universiteit gaan doen of pedagogische wetenschappen). Zo zal iedere havist dat voor zichzelf moeten uitzoeken.

Een snelcursus heeft weinig zin (voor mij dan) want die is op wiskunde a1 niveau van het VWO (tenminste, in Deventer wel) en daar zit ik al ver boven. En áls er een enkel nieuw dingetje tussen zit, heb ik dat zo uitgezocht.

Dus ja... Ze zeggen wel dat het belangrijk is, dus ga het goed bij jezelf na.

Wel weer een lekkere up trouwens Een nieuwe topic had volgens mij best gemogen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 12:14
Verwijderd
Citaat:
thabomb1986 schreef op 05-04-2004 @ 13:26 :
- ben je goed in wiskunde
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 13:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 13:14 :
Wat is er?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2005, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-04-2005 @ 14:58 :
Wat is er?
Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat er wordt gesteld dat je goed moet zijn in wiskunde om psychologie te studeren.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 14:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 15:32 :
Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat er wordt gesteld dat je goed moet zijn in wiskunde om psychologie te studeren.
Als havist moet je niet voor niets je wiskunde bijspijkeren. Daarom is het wel handig als je goed bent in wiskunde. Je hebt het blijkbaar nodig. Dus...

En t is me pas nog verteld tijdens een opendag.

En ja, natuurlijk is het niet noodzakelijk, maar wel hándig, zoals ik al zei (ik zie je weerwoord al helemaal voor me nml).
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 15:05
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 15:32 :
Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat er wordt gesteld dat je goed moet zijn in wiskunde om psychologie te studeren.
Is statistische analyse geen wiskunde meer tegenwoordig

PS. Jij claimt in zoveel topics zoveel te weten over de studie psychologie, maar je weet niet dat wiskunde een van de hoofdbestanddelen is voor het interpreteren van psychologisch onderzoek?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 15:08.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2005 @ 16:05 :
Is statistische analyse geen wiskunde meer tegenwoordig

PS. Jij claimt in zoveel topics zoveel te weten over de studie psychologie, maar je weet niet dat wiskunde een van de hoofdbestanddelen is voor het interpreteren van psychologisch onderzoek?
Natuurlijk zit er wiskunde in die studie, dat snap ik zelf ook wel. Het niveau is alleen laag, dus hoef je niet goed te zijn in wiskunde. Dat is het enige punt dat ik maak.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 17:07 :
Natuurlijk zit er wiskunde in die studie, dat snap ik zelf ook wel. Het niveau is alleen laag, dus hoef je niet goed te zijn in wiskunde. Dat is het enige punt dat ik maak.
Ik las laatst ergens dat veel mensen stopten met de studie psychologie omdat het gedeelte statistiek ze totaal niet beviel. Het schíjnt dat het voor sommige mensen toch best wel zwaar kan vallen.

Daarbij is de TS een havist en heeft dus waarschijnlijk te weinig kennis over wiskunde voor de studie psychologie. Dat proberen al die professors je tenminste wel wijs te maken

Dús is het niet onlogisch om te vragen of TS goed is in wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-04-2005 @ 17:24 :
Ik las laatst ergens dat veel mensen stopten met de studie psychologie omdat het gedeelte statistiek ze totaal niet beviel. Het schíjnt dat het voor sommige mensen toch best wel zwaar kan vallen.

Daarbij is de TS een havist en heeft dus waarschijnlijk te weinig kennis over wiskunde voor de studie psychologie. Dat proberen al die professors je tenminste wel wijs te maken

Dús is het niet onlogisch om te vragen of TS goed is in wiskunde.
Ja, het is dan wel een zgn. 'pretstudie', maar het blijft wel een enigszins wetenschappelijke opleiding.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 17:07 :
Natuurlijk zit er wiskunde in die studie, dat snap ik zelf ook wel. Het niveau is alleen laag, dus hoef je niet goed te zijn in wiskunde. Dat is het enige punt dat ik maak.
Verschrikkelijke mierenneuker, je begrijpt best wel wat ze bedoelen. En wil je een kanttekening maken, zeg dat dan gewoon, en ga niet eerst dommetje spelen 'hoezo goed in wiskunde'. Pedant mannetje ben je soms, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2005, 16:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 17:26 :
Ja, het is dan wel een zgn. 'pretstudie', maar het blijft wel een enigszins wetenschappelijke opleiding.
Pffft... We weten allemaal allang dat jij natuurkunde-studies ver boven alle andere studies plaatst dus zulke dingen hoef je echt niet meer te zeggen hoor. Psychologen zijn er echt niet minder om.

Daarbij had je me voor dit niet hoeven te quoten, want het had totaal niets te maken met het gene wat ik zei.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:32
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Je zou ook gwoon VWO na je havo kunnen doen.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
I love stars schreef op 02-04-2005 @ 17:32 :
Je zou ook gwoon VWO na je havo kunnen doen.
Dat weet iedereen onderhand wel denk ik... Alleen veel mensen hebben daar gewoon geen zin in. Wat ik goed begrijp.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:42
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-04-2005 @ 17:33 :
Dat weet iedereen onderhand wel denk ik... Alleen veel mensen hebben daar gewoon geen zin in. Wat ik goed begrijp.
Kan me voorstellen dat je daar geen zin in heb. Maar het blijft een optie!
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-04-2005 @ 17:33 :
Dat weet iedereen onderhand wel denk ik... Alleen veel mensen hebben daar gewoon geen zin in. Wat ik goed begrijp.
Het is wel makkelijker, ook qua administratieve rompslomp.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:05
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 17:26 :
Ja, het is dan wel een zgn. 'pretstudie', maar het blijft wel een enigszins wetenschappelijke opleiding.
Zolang niet te verklaren is wat bewustzijn is, is het de moeilijkste studie denkbaar...aangezien het vragen behandelt, die het uiterste vergen van verklaringsniveau, welke in geen vergelijking staan met het verklaringsniveau van de natuurkunde die bepaalde wetten kan hanteren.

Als jij natuurkundig kan verklaren hoe een gedachte ontstaat, geef ik je gelijk, tot die dag moet ik helaas bekennen de natuurkunde als een ondergeschikte studie aan psychologie te zien.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:41
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2005 @ 18:05 :
Als jij natuurkundig kan verklaren hoe een gedachte ontstaat, geef ik je gelijk, tot die dag moet ik helaas bekennen de natuurkunde als een ondergeschikte studie aan psychologie te zien.
Wat een onzin, om de ene studie ondergeschikt te zien aan de ander.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2005 @ 18:05 :
Zolang niet te verklaren is wat bewustzijn is, is het de moeilijkste studie denkbaar...aangezien het vragen behandelt, die het uiterste vergen van verklaringsniveau, welke in geen vergelijking staan met het verklaringsniveau van de natuurkunde die bepaalde wetten kan hanteren.

Als jij natuurkundig kan verklaren hoe een gedachte ontstaat, geef ik je gelijk, tot die dag moet ik helaas bekennen de natuurkunde als een ondergeschikte studie aan psychologie te zien.
Heh, heh. Interessante en vermakelijke vergelijking. Hartstikke vals natuurlijk, maar desalniettemin vermakelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 17:55
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Sovereign schreef op 02-04-2005 @ 18:41 :
Wat een onzin, om de ene studie ondergeschikt te zien aan de ander.
U begrijpt mijn punt
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 02-04-2005 @ 18:05 :
Zolang niet te verklaren is wat bewustzijn is, is het de moeilijkste studie denkbaar...aangezien het vragen behandelt, die het uiterste vergen van verklaringsniveau, welke in geen vergelijking staan met het verklaringsniveau van de natuurkunde die bepaalde wetten kan hanteren.

Als jij natuurkundig kan verklaren hoe een gedachte ontstaat, geef ik je gelijk, tot die dag moet ik helaas bekennen de natuurkunde als een ondergeschikte studie aan psychologie te zien.
Dat is zeker natuurkundig te verklaren. Ik weet echter niet voldoende van de natuurkunde om die vraag te kunnen beantwoorden. Uiteindelijk zal de natuurkunde ook de vragen omtrent bewustzijn kunnen beantwoorden, omdat de natuurkunde op het meest fundamentele niveau kijkt naar de oorzaak van verschijnselen, terwijl de psychologie een louter empirische wetenschap is.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 20:07
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 19:06 :
Uiteindelijk zal de natuurkunde ook de vragen omtrent bewustzijn kunnen beantwoorden
Ook zo'n opmerking is volledig misplaatst want dat weten we helemaal niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 02-04-2005 @ 21:07 :
Ook zo'n opmerking is volledig misplaatst want dat weten we helemaal niet.
De veronderstelling is op zijn minst redelijk, apocalyptische scenario's daar gelaten.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 20:23
Verwijderd
Pff, wat een bullshit.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 20:57
Sovereign
Avatar van Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-04-2005 @ 21:20 :
De veronderstelling is op zijn minst redelijk, apocalyptische scenario's daar gelaten.
Op zijn minst redelijk? Dat maak je er zelf maar van, maar dat volgt niet. Als de huidige natuurkunde in staat was om bewustzijn te verklaren in conventionele natuurkundige begrippen dan had je wellicht een punt, maar kennelijk gaat dat niet op. Er is dus iets geheels nieuws nodig om te verklaren hoe bewustzijn ontstaat uit normaliter levenloze materie. Eenzelfde 'mysterie' bestaat nog steeds ten aanzien van abiogenesis.

Om maar aan te nemen dat de wetenschap wel een verklaring zal vinden (over 5 jaar? 50? 500?) terwijl men niet eens weet waaruit de verklaring zal bestaan, daar geraak je toch dichter aan 'scientism' (wetenschap als een alomvattend instituut der 'waarheid') dan aan werkelijke 'wetenschap'.

'we weten het niet maar we komen er heus ooit wel achter' is geen wetenschappelijk statement; maar een statement of faith.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Sovereign schreef op 02-04-2005 @ 21:57 :
Op zijn minst redelijk? Dat maak je er zelf maar van, maar dat volgt niet. Als de huidige natuurkunde in staat was om bewustzijn te verklaren in conventionele natuurkundige begrippen dan had je wellicht een punt, maar kennelijk gaat dat niet op. Er is dus iets geheels nieuws nodig om te verklaren hoe bewustzijn ontstaat uit normaliter levenloze materie. Eenzelfde 'mysterie' bestaat nog steeds ten aanzien van abiogenesis.

Om maar aan te nemen dat de wetenschap wel een verklaring zal vinden (over 5 jaar? 50? 500?) terwijl men niet eens weet waaruit de verklaring zal bestaan, daar geraak je toch dichter aan 'scientism' (wetenschap als een alomvattend instituut der 'waarheid') dan aan werkelijke 'wetenschap'.

'we weten het niet maar we komen er heus ooit wel achter' is geen wetenschappelijk statement; maar een statement of faith.
Extrapolatie van historische gegevens.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 10:58
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
kunnen we het even meer ontopic houden?
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi deemoedig pijpen #1869
Abby.
500 22-05-2016 21:19
Studeren HBO Psychologie: Waar en welke opleiding?
Nonexistinghero
4 17-02-2009 10:41
Studeren Studie kiezen: Toegepaste Psychologie/Psychologie?
Anna17J
22 04-11-2008 10:40
Algemene schoolzaken HBO SPH en dan psychologie
nlblue-eyes
31 10-02-2004 08:50
Algemene schoolzaken psychologie
sweet one
6 09-10-2002 17:08
Psychologie wat willen jullie later???
shania
7 15-01-2002 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.