Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2003, 16:12
kawaii
Avatar van kawaii
kawaii is offline
weet iemand dat 'toevallig'?
__________________
*S toboi ostat'sya dol'she*
Advertentie
Oud 19-05-2003, 16:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Nee, maar d'r is wel een fanatieke gek die bijhoudt hoeveel moskeeen er in Nederland zijn.
De Nederlandse Moskeeen Database of zoiets heet dat.

NMD

Weet de link niet.

Affijn, dit hoort hier eigenlijk niet thuis
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-05-2003, 16:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Moskeeën.

En nee, ik heb geen idee.

Misschien moet je het een moslim vragen?
Atje85 weet het misschien...
Oud 19-05-2003, 16:23
kawaii
Avatar van kawaii
kawaii is offline
hehe soz.. kben n off topic mens.. en lui (nog iets wat in n andere topic thuis hoort) maar iig bdankt, dit helpt al gnoeg!
__________________
*S toboi ostat'sya dol'she*
Oud 19-05-2003, 17:08
Verwijderd
Voor adressen van kerken (dit is de tegenhanger van de moskee database):

http://www.kerkenregister.com/

voor adressen van moskeeen.

hoofd site op dit moment down:
http://www.moskeedatabase.com/

Mirror van de homepage van de moskeedatabase

http://www.xs4all.nl/~juurlink/

"Nee, maar d'r is wel een fanatieke gek die bijhoudt hoeveel moskeeen er in Nederland zijn. "

Als deze persoon graag uitzoekt hoe veel moskeeen er in nederland zijn dan hoeft ie niet perse fanatiek en of gek te zijn hoor want zie hier boven er zijn ook mensen die dit van kerken bijhouden.

Groeten,
the marshall

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 17:11.
Oud 19-05-2003, 17:45
Verwijderd
hmm, 447 bolwerken van intolerantie
Oud 19-05-2003, 18:09
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 19-05-2003 @ 18:45:
hmm, 447 bolwerken van intolerantie

ga lekker kleine kindjes misbruiken
Oud 19-05-2003, 18:11
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 19-05-2003 @ 19:09:
ga lekker kleine kindjes misbruiken
Hij heeft wel gelijk. De gemiddelde moslim heeft schijt aan de Nederlandse normen en waarden en de autochtone bevolking. In deze moskeën wordt alleen maar haat gepredikt.
Oud 19-05-2003, 18:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
the marshall schreef op 19-05-2003 @ 18:08:

Mirror van de homepage van de moskeedatabase

http://www.xs4all.nl/~juurlink/

"Nee, maar d'r is wel een fanatieke gek die bijhoudt hoeveel moskeeen er in Nederland zijn. "

Als deze persoon graag uitzoekt hoe veel moskeeen er in nederland zijn dan hoeft ie niet perse fanatiek en of gek te zijn hoor want zie hier boven er zijn ook mensen die dit van kerken bijhouden.

Groeten,
the marshall
Nee, maar ik geloof dat de bedoelingen van deze man die dit bij elkaar verzamelt niet echt kosher zijn.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-05-2003, 18:13
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-05-2003 @ 19:11:
Hij heeft wel gelijk. De gemiddelde moslim heeft schijt aan de Nederlandse normen en waarden en de autochtone bevolking. In deze moskeën wordt alleen maar haat gepredikt.
Jij hebt volgens mij nog nooit een voet over de drempel van een moskee gezet.

Noe schloes mit dat gespekuleer.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 19-05-2003, 18:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-05-2003 @ 19:11:
Hij heeft wel gelijk. De gemiddelde moslim heeft schijt aan de Nederlandse normen en waarden en de autochtone bevolking. In deze moskeën wordt alleen maar haat gepredikt.
O, dus jij komt vaak in een moskee en verstaat wat ze zeggen? Of ben je helemaal psychisch gehersenspoeld door de reportages over een aantal marokkaanse moskeeen en ben je niet meer goed in je hoofd ??
Oud 19-05-2003, 18:23
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-05-2003 @ 19:11:
De gemiddelde moslim heeft schijt aan de Nederlandse normen en waarden en de autochtone bevolking.
Is dat nou leuk, generaliseren?

De 'gemiddelde moslim' heeft echt geen schijt aan 'de normen en waarden van de autochtone bevolking' (ook weer zoiets: kun jij die beschrijven? Als ik zo lees zijn juow normen en waarden al weer duidelijk anders dan de mijne).
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 19-05-2003, 18:25
Verwijderd
atje85, het had niet lang kunnen uitblijven

maar ik hoef geen moeite te doen om mijn stellingname te verklaren/verdedigen, ik zou zeggen, lees s de koran
Oud 19-05-2003, 18:28
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 19-05-2003 @ 19:11:
Hij heeft wel gelijk. De gemiddelde moslim heeft schijt aan de Nederlandse normen en waarden en de autochtone bevolking. In deze moskeën wordt alleen maar haat gepredikt.
whaha.. meen je dat nou serieus?
Oud 19-05-2003, 18:29
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 19-05-2003 @ 19:19:
O, dus jij komt vaak in een moskee en verstaat wat ze zeggen? Of ben je helemaal psychisch gehersenspoeld door de reportages over een aantal marokkaanse moskeeen en ben je niet meer goed in je hoofd ??
Ik spring niet graag in een beerput. En het is nu juist een van de problemen dat je niet kan horen wat er gezegd wordt.
Oud 19-05-2003, 18:32
Ms Rose
Ms Rose is offline
Citaat:
Hij heeft wel gelijk. De gemiddelde moslim heeft schijt aan de Nederlandse normen en waarden en de autochtone bevolking. In deze moskeën wordt alleen maar haat gepredikt
Wat weet je daar nou van, debiel . Ben je wel eens in een moskee geweest? Dacht het niet.
Ik ben d'r wel een paar keer geweest en geloo mij nou maar, ze preken over van alles en nog wat maar dus niet over haat. De media schets tegenwoordig gewoon een negatief beeld van de islam .

http://www.imaan.nl/frontimages/erbarmen.gif

Ik geloof niet dat ze daarmee bedoelen dat hiermee haat wordt bedoeld of wel soms.

En nee, ik ben geen een of andere extreme nationalistische moslim or what so ever. Mijn beste vriendin is namelijk moslim en ik ga best vaak met haar om.
__________________
Geen rose zonder doornen
Oud 19-05-2003, 18:37
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-05-2003 @ 18:29:
Ik spring niet graag in een beerput. En het is nu juist een van de problemen dat je niet kan horen wat er gezegd wordt.
Als je zelf niet eens hoort wat er gezegd wordt kan je beter zelf niets zeggen.
__________________
Een oorlog is nooit zonder doel, doelloos zijn slechts zijn gevolgen.
Oud 19-05-2003, 19:09
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Ms Rose schreef op 19-05-2003 @ 19:32:
Wat weet je daar nou van, debiel . Ben je wel eens in een moskee geweest? Dacht het niet.
Ik ben d'r wel een paar keer geweest en geloo mij nou maar, ze preken over van alles en nog wat maar dus niet over haat. De media schets tegenwoordig gewoon een negatief beeld van de islam .

http://www.imaan.nl/frontimages/erbarmen.gif

Ik geloof niet dat ze daarmee bedoelen dat hiermee haat wordt bedoeld of wel soms.
Ik geloof dat het grootste gedeelte van de moslimbevolking ons 'ongelovige honden' niet als mensen beschouwt in navolging van de grote pedofiel mohammed
Ads door Google
Oud 19-05-2003, 19:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 19-05-2003 @ 20:09:
Ik geloof dat het grootste gedeelte van de moslimbevolking ons 'ongelovige honden' niet als mensen beschouwt in navolging van de grote pedofiel mohammed
Bij deze krijg je een waarschuwing voor het maken van beledigende opmerkingen waardoor andere mensen zich gekwetst kunnen voelen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 20-05-2003, 18:48
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2003 @ 20:20:
Bij deze krijg je een waarschuwing voor het maken van beledigende opmerkingen waardoor andere mensen zich gekwetst kunnen voelen.
Zo denk ik er niet over, dat heb ik een paar weken een moslimvrouw in de bus letterlijk horen zeggen!
Oud 20-05-2003, 19:12
JeanJeanJean
Avatar van JeanJeanJean
JeanJeanJean is offline
Trouwens in die moskees wordt gezegt dat wij christenhonden zijn en dat wij minderwaardige mensen in het westen zijn. Bijv. op 11 sept. EEN SCHANDE

dat zijn feiten die opgenomen zijn in moskees.. Die kan je niet weerleggen. Hoe de Islam tegenover vrouwen staat ... BELACHELIJK eveneens als bij homosexueele enz.

De cultuur van de Islam is gewoon achterlijk of vind je soms dat vrouwendiscriminatie normaal is? En dat vrijheids van meningsuiting geen hoeksteen in onze samenleving is'?
Oud 20-05-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef op 19-05-2003 @ 19:29:
Ik spring niet graag in een beerput. En het is nu juist een van de problemen dat je niet kan horen wat er gezegd wordt.
Het probleem is dat in deze tijd, waarin iedereen maar denkt dat hij moet zeggen wat hij denkt, er de meest baarlijke nonsens wordt uitgekraamd.

Ga me nou niet vertellen dat jíj zo tolerant bent. Jij hebt net zulke schijt aan bepaalde normen en waarden die ík verkondig, dus doe niet alsof jij en de mensen die jouw denkbeelden delen de objectief goede maatstaf zijn.

Eigenlijk heb jij dus geen flauw idee wát er gezegd wordt: jij baseert je alleen maar op informatie die je via de media doorgespeeld krijgt, dus zo gekleurd is als de pest. Verder zijn de extreme moslims waar jij naar verwijst écht niet de enigen die zo denken. Misschien moet je je eens afvragen waaróm zulke mensen radicaliseren. Misschien omdat ze uitgekotst worden door domme, xenofobe blanken, die helaas 80% van Nederland uitmaken.
Oud 20-05-2003, 19:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 20-05-2003 @ 19:48:
Zo denk ik er niet over, dat heb ik een paar weken een moslimvrouw in de bus letterlijk horen zeggen!
Waarschijnlijk citeerde ze Ayaan Hirsi Ali en ook die zou van mij een waarschuwing hebben gekregen omdat ze daar moslims mee kwetst.
En die vrouw in de bus zou ook een waarschuwing gekregen hebben (tenzij ze citeerde).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 20-05-2003, 19:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 20-05-2003 @ 20:12:
Trouwens in die moskees wordt gezegt dat wij christenhonden zijn en dat wij minderwaardige mensen in het westen zijn. Bijv. op 11 sept. EEN SCHANDE

dat zijn feiten die opgenomen zijn in moskees.. Die kan je niet weerleggen. Hoe de Islam tegenover vrouwen staat ... BELACHELIJK eveneens als bij homosexueele enz.

De cultuur van de Islam is gewoon achterlijk of vind je soms dat vrouwendiscriminatie normaal is? En dat vrijheids van meningsuiting geen hoeksteen in onze samenleving is'?
Het zijn een paar moskeeen en opeens zijn het alle moskeeen.

Lekker subjectief zijn we weer bezig.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 20-05-2003, 20:32
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Deze prachtige moskee staat in Zaandam.


En deze moskee staat in Rotterdam, ook foto hieronder:



Dit zijn gebedshuizen waar nur vrede wordt gepredikt. Dat geldt voor elke moskee.
Echter, op het moment dat jij als persoon wordt bedreigd mag je jihad verrichten. Onder Jihad wordt niet de heilige oorlog verstaan zoals de westerse media graag beweren, maar daar wordt het verdedigen van jezelf mee bedoelt.
Ik sta er dan ook voor de 1000000% achter als een imam bijvoorbeeld predikt voor het verzetten tegen de vijand: de Palestijnen hebben er recht op zich te verzetten tegen de Israelische bezetters, net als de afro-americans moesten strijden voor hun rechten tegen de white-americans om het maar even zo globaal mogelijk te nuanceren, waar zij ook recht op hadden.
Jihad is het strijden voor je rechten en voor je geloof, wanneer deze bedreigd worden. Ook bijvoorbeeld hulp verlenen wordt onder Jihad verstaan.

Er wordt hier zwaar overdreven over hoe slecht en fout moskeeen wel niet zijn. Je begeeft je op gevaarljk terrein als je je uitlaat over dingen waar je maar bar weinig verstand van hebt.

Ik zal me ook niet uitlaten over bijvoorbeeld het Chineze natuur-en milieubeleid. Simpelweg omdat ik er geen verstand van heb. Ik zou me er wel in kunnen verdiepen en mezelf kunnen afvragen over het waarom en over het hoe en hoezo. Daarom raad ik die mensen hier aan om even bij zichzelf na te gaan waarom zij de Islam als een bedreiging zien. Verdiep je erin en praat er met mensen over die er daadwerkelijk verstand van hebben. Dus niet met je whitepowervriendjes of met je Marokkaanse klasgenootje van 13 jaar dat ook niet meer weet dan dat hij of zij 1 maand per jaar moet vasten.

Maar ik voel me ook alsof ik tegen een muur praat. Ik kan 1000x per dag herhalen dat de Islam vredelievend is, en dan nog wordt het woord van een nieuwsschrijver eerder geloofd dan iemand die met de Islam leeft....

Er zijn overal extremisten, rotte appels of slechterikken. Het is maar wat voor etiketje je op ze wilt plakken.
Kijk alleen maar naar de recente aanslagen in Marokko. Denk je dat Marokkanen dit hebben gewild? Dat het islamitische Marokkaans volk blij is dat er 5 zelfmoordaanslagen plaats vonden in Casablanca? Nee die vinden het ook afschuwelijk, net als dat ik het ook verschrikkelijk vind en jullie ook. Het doden van onschuldigen kan niet, mag niet en is absoluut verboden. Dat is de Islam. En de Islam is niet het woord van iemand als Osama Bin Laden.

De groeten..

Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 20:36.
Advertentie
Oud 20-05-2003, 20:49
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2003 @ 20:20:
Bij deze krijg je een waarschuwing voor het maken van beledigende opmerkingen waardoor andere mensen zich gekwetst kunnen voelen.
In andere topics lees ik gevloek, onder andere van jou zelf. Die mensen kwetsen daar christenen mee (niet dat ik er zelf een ben). Waarom krijgen die geen waarschuwing? Of wordt er hier een dubbele moraal op nagehouden?

Overigens vind ik het zeer kinderachtig dat sommige mensen hier generaliseren, zoals al gezegd was. Toch kan ik het niet genoeg herhalen. Je hebt de modale moslim en de extremist. In Nederland hebben we het CDA en de SGP.
Oud 20-05-2003, 21:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S@nder schreef op 20-05-2003 @ 21:49:
In andere topics lees ik gevloek, onder andere van jou zelf. Die mensen kwetsen daar christenen mee (niet dat ik er zelf een ben). Waarom krijgen die geen waarschuwing? Of wordt er hier een dubbele moraal op nagehouden?


Vloeken is iets anders dan de messias van een ander pedofiel te noemen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 20-05-2003, 21:19
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-05-2003 @ 20:43:
Het probleem is dat in deze tijd, waarin iedereen maar denkt dat hij moet zeggen wat hij denkt, er de meest baarlijke nonsens wordt uitgekraamd.

Ga me nou niet vertellen dat jíj zo tolerant bent. Jij hebt net zulke schijt aan bepaalde normen en waarden die ík verkondig, dus doe niet alsof jij en de mensen die jouw denkbeelden delen de objectief goede maatstaf zijn.

Eigenlijk heb jij dus geen flauw idee wát er gezegd wordt: jij baseert je alleen maar op informatie die je via de media doorgespeeld krijgt, dus zo gekleurd is als de pest. Verder zijn de extreme moslims waar jij naar verwijst écht niet de enigen die zo denken. Misschien moet je je eens afvragen waaróm zulke mensen radicaliseren. Misschien omdat ze uitgekotst worden door domme, xenofobe blanken, die helaas 80% van Nederland uitmaken.
Ik ben wel tolerant, maar alleen voor iemand die dat verdiend. Verder zijn het de moslims die begonnen met ons te minachten; niet andersom. Ze werden juist overdreven vriendelijk door de linkse kerk ontvangen. Het is verder ook al een aantal keer op band vastgelegd wat er in moskees wordt gezegd, en dat is niet bepaald tolerant.
Oud 20-05-2003, 21:29
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-05-2003 @ 22:06:


Vloeken is iets anders dan de messias van een ander pedofiel te noemen. [/B]
Misschien is het iets anders, maar bij vloeken wordt Zijn naam misbruikt, en dat is zeer kwetsend voor christenen.

Vloeken wordt gedoogd, ook al is het kwetsend? En als De Heer een pedofiel genoemd wordt, wordt dat niet getolereerd?
Oud 20-05-2003, 21:31
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-05-2003 @ 22:19:
Ik ben wel tolerant, maar alleen voor iemand die dat verdiend. Verder zijn het de moslims die begonnen met ons te minachten; niet andersom. Ze werden juist overdreven vriendelijk door de linkse kerk ontvangen. Het is verder ook al een aantal keer op band vastgelegd wat er in moskees wordt gezegd, en dat is niet bepaald tolerant.
Wie haalden ze hier naartoe om vuil werk op te knappen, zonder ze eerst een inburgeringscursus te geven? Getuigt dat niet van minachting van autochtonen?

Waren de kabinnetten onder wie die gastarbeiders hier naar toe haalden, nou echt zo overdreven links?
Oud 20-05-2003, 22:41
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef op 19-05-2003 @ 19:25:
atje85, het had niet lang kunnen uitblijven

maar ik hoef geen moeite te doen om mijn stellingname te verklaren/verdedigen, ik zou zeggen, lees s de koran
Baron en al zijn rechtse vriendjes, t kon niet lang uitblijven

Alsof jij die hebt gelezen, of lees je van die kutvertalingen op je popu rechtse sites ?
Oud 20-05-2003, 22:41
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-05-2003 @ 19:29:
Ik spring niet graag in een beerput. En het is nu juist een van de problemen dat je niet kan horen wat er gezegd wordt.

Kan je in een kerk ook niet (zien)
Oud 20-05-2003, 22:42
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Assasin schreef op 19-05-2003 @ 20:09:
Ik geloof dat het grootste gedeelte van de moslimbevolking ons 'ongelovige honden' niet als mensen beschouwt in navolging van de grote pedofiel mohammed

*proest*
Oud 20-05-2003, 22:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
S@nder schreef op 20-05-2003 @ 22:29:

Vloeken wordt gedoogd, ook al is het kwetsend? En als De Heer een pedofiel genoemd wordt, wordt dat niet getolereerd?
dit hoort niet hier

punt
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 20-05-2003, 22:43
Martian
Avatar van Martian
Martian is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-05-2003 @ 23:42:
dit hoort niet hier

punt
We hebben FB-versterking nodig hier :/
__________________
http://www.johnkerryisadouchebagbutimvotingforhimanyway.com
Oud 20-05-2003, 22:44
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
JeanJeanJean schreef op 20-05-2003 @ 20:12:
Trouwens in die moskees wordt gezegt dat wij christenhonden zijn en dat wij minderwaardige mensen in het westen zijn. Bijv. op 11 sept. EEN SCHANDE

dat zijn feiten die opgenomen zijn in moskees.. Die kan je niet weerleggen. Hoe de Islam tegenover vrouwen staat ... BELACHELIJK eveneens als bij homosexueele enz.

De cultuur van de Islam is gewoon achterlijk of vind je soms dat vrouwendiscriminatie normaal is? En dat vrijheids van meningsuiting geen hoeksteen in onze samenleving is'?

Dus omdat t in 3 moskeen werd verkondigd is meteen die hele godsdienst verrot?


In AMerika zaten ze toch ook kleine kindjes te neuken, zijn nu alle kerken zo en is t hele christendom en al die dingen nou slecht?

Je nickname getuigt al van hoog niveau

Flikker toch op man
Ads door Google
Oud 20-05-2003, 22:46
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 20-05-2003 @ 23:41:
Baron en al zijn rechtse vriendjes, t kon niet lang uitblijven

Alsof jij die hebt gelezen, of lees je van die kutvertalingen op je popu rechtse sites ?
Jij Ali Baba zijn.
Jij terug gaan naar je eigen land.
Hand in hand met je Turkse vriendjes.
Oud 20-05-2003, 22:48
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-05-2003 @ 22:19:
Ik ben wel tolerant, maar alleen voor iemand die dat verdiend. Verder zijn het de moslims die begonnen met ons te minachten; niet andersom. Ze werden juist overdreven vriendelijk door de linkse kerk ontvangen. Het is verder ook al een aantal keer op band vastgelegd wat er in moskees wordt gezegd, en dat is niet bepaald tolerant.
Moslims werden minachtend bekeken toen de eerste groep hierheen kwam en mensen zoals jou kijken er nog steeds zo naar (even ervan uitgaand dat jij ze weer allemaal generaliseert).
Toen kregen ze geen inburgeringscursus, men vond t niet nodig omdat ze alleen maar moesten werken. Of ze nederlands konden boeiede niemand wat.

Waren die kabinetten links? Dacht t niet!

Ow ow, op een paar marokkaanse moskeeen hoor en nu zijn ze dus allemaal zo he (generaliseren)

In Amerika zaten ze in kerken ook kindjes te misbruiken is ook aangetoond, nu ga ik toch ook niet roepen dat alle kerken slecht bezig zijn.
Oud 20-05-2003, 22:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-05-2003 @ 23:46:
Jij Ali Baba zijn.
Jij terug gaan naar je eigen land.
Hand in hand met je Turkse vriendjes.
Dit is me eigen land

Jij stout zijn.
Jij straks waarschuwing of ban krijgen
Hand in hand met je rechtse vriendjes.
Oud 20-05-2003, 22:55
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-05-2003 @ 23:46:
Jij Ali Baba zijn.
Jij terug gaan naar je eigen land.
Hand in hand met je Turkse vriendjes.
Jij BARON zijn.
Jij gaan buiten spelen.
Hand in hand met je vriendjes Vlugge Japie, B2, Handige Harry en B100.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-05-2003, 22:56
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 20-05-2003 @ 23:50:
Dit is me eigen land

Jij stout zijn.
Jij straks waarschuwing of ban krijgen
Hand in hand met je rechtse vriendjes.
Ik ga nu maar even geen flamewar starten, anders wordt Gatara weer boos.
Oud 20-05-2003, 22:58
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 20-05-2003 @ 23:55:
Jij BARON zijn.
Jij gaan buiten spelen.
Hand in hand met je vriendjes Vlugge Japie, B2, Handige Harry en B100.
* Ik ga even wel door met flamen *

Jij geen naam hebben
Jij stem voor, stem SP zingen
Hand in hand met je geitenwollensokken vriendjes.
Oud 20-05-2003, 22:58
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-05-2003 @ 23:56:
Ik ga nu maar even geen flamewar starten, anders wordt Gatara weer boos.
Aah, t kleine jongetje is bang om een ban te krijge

Is ze al denk ik, jij begon (t topic te verpesten)


Dus ontopic.
Oud 20-05-2003, 22:59
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 20-05-2003 @ 23:58:
Is ze al denk ik, jij begon (t topic te verpesten)


Dus ontopic.
Deze topic heeft weinig discussie waarde, dus ik vind dat we hem net zo goed kunnen volzeiken.

Ik ben niet bang voor een ban, zo flauw is het beleid hier niet (meer).
Oud 20-05-2003, 23:00
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-05-2003 @ 23:58:
* Ik ga even wel door met flamen *

Jij geen naam hebben
Jij stem voor, stem SP zingen
Hand in hand met je geitenwollensokken vriendjes.
Mij dat niets kunnen schelen.
Mij daar trots op zijn.
Mij niemand kennen met geitenwollensokken.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-05-2003, 23:00
Atje85
Atje85 is offline
Ohja, ik weet niet hoeveel moskeeen er in NL zijn, wel een stuk of 500 dnek ik, maar die zijn dan weer onderverdeeld in verschillende stromingen zegmaar.

En dan heb je ook nog Turks, Marokkaans etc.
Oud 20-05-2003, 23:02
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 21-05-2003 @ 00:00:
Mij dat niets kunnen schelen.
Mij daar trots op zijn.
Mij niemand kennen met geitenwollensokken.
Nou, ik ben blij voor je, ik ga 'ns slapen. Moet jij trouwens geen examens leren eigenlijk?
Oud 20-05-2003, 23:03
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 21-05-2003 @ 00:02:
Nou, ik ben blij voor je, ik ga 'ns slapen. Moet jij trouwens geen examens leren eigenlijk?
Neuh, morgen Engels (alleen teksten) en de dag erna vrij.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 20-05-2003, 23:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 20-05-2003 @ 23:59:
Deze topic heeft weinig discussie waarde, dus ik vind dat we hem net zo goed kunnen volzeiken.

Ik ben niet bang voor een ban, zo flauw is het beleid hier niet (meer).
Waarom niet? Omdat t over iets islamitisch gaat en jij t weer zo nodig moet verpesten?

Ik hoop t voor je
Oud 20-05-2003, 23:05
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 21-05-2003 @ 00:03:
Neuh, morgen Engels (alleen teksten) en de dag erna vrij.
Eitje, maar toch maar vast suc6.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 06:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
501 18-09-2006 07:15
Levensbeschouwing & Filosofie Hoofddoeken verbod
patricalientje
452 04-11-2005 20:34
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is er mis met een hoofddoekje?
Love & Peace
203 07-07-2004 17:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen
Gatara
174 27-03-2004 21:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stichting Al Waqf onderneemt stappen jegens NOVA
BiL@L
105 11-05-2003 08:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.