Oud 27-06-2002, 12:53
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Volgens mij moet het hier, maar anders... verplaats hem maar

Mijn vriend en ik waren laatst heel erg opgewonden en we zijn met elkaar naar bed geweest. Het probleem was alleen dat we geen condoom hadden maar hebben het toch gedaan.
Hij is niet klaargekomen, en na een minuutje of 10 issie toch maar condooms gaan halen (ik ben niet aan de pil)
Nou goed. Mijn ovulatie moet dus vandaag zijn, en dit gebeurde 2 dagen geleden. Hij is niet klaargekomen toen we het zonder condoom deden.
Het is zo ontzettend stom en ik ben echt heel erg bang dat ik zwanger ben.
Kan dat 2 dagen voor mijn ovulatie, zonder dat hij is klaargekomen? Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?
Help me asjeblieft, want ik ben echt heel erg bang

ps: aan uitspraken als "het is gewoon heel erg stom van je" heb ik niks, dat weet ik zelf ook wel.
ps 2: na hoeveel dagen wordt je misselijk enzo??
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
je hoeft niet persé misselijk te worden als je zwanger bent hoor.

en de kans dat je zwanger bent, die ís er wel, maar volgens mij issie maar heel klein als je 'het' vlak voordat je ongesteld moet worden, doet.
als ik het me nog goed herrinner van biologieles ben je op je vruchtbaarst 2 weken na de eerste dag dat je ongesteld bent ofzo....
maar goed, je kan altijd zwanger worden als je het zonder condoom en pil doet...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 13:59
Verwijderd
Wat is 'laatst'? Als het gister of vanmorgen (weet ik het?) was haal dan de morning after pil (als dat nog kan). Ga anders, als je het zeker wilt weten, langs de dokter. Je kunt nl zwanger zijn. Of wacht af tot je ongesteld wordt. Of doe (wanneer dat kan) een zwangerschapstest.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 14:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Wat is 'laatst'? Als het gister of vanmorgen (weet ik het?) was haal dan de morning after pil (als dat nog kan). Ga anders, als je het zeker wilt weten, langs de dokter. Je kunt nl zwanger zijn. Of wacht af tot je ongesteld wordt. Of doe (wanneer dat kan) een zwangerschapstest.
Citaat:
Starrie schreef:
Kan dat 2 dagen voor mijn ovulatie, zonder dat hij is klaargekomen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 14:14
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Wat is 'laatst'? Als het gister of vanmorgen (weet ik het?) was haal dan de morning after pil (als dat nog kan). Ga anders, als je het zeker wilt weten, langs de dokter. Je kunt nl zwanger zijn. Of wacht af tot je ongesteld wordt. Of doe (wanneer dat kan) een zwangerschapstest.
morning afterpil is het te laat voor. En langs de dokter... tja mijn ouders zijn mijn huisarts! En ik durf ze ook al niet te vertellen dat ik met mijn vriend naar bed ben geweest (niet dat mijn moeder daar niet positief over zal zijn, maar ze hebben door die scheiding zoveel aan hun hoofd, dat ik ze NOG niet ongerust wil maken)
Is de kans dat ik zwanger ben erg groot? Ik ben vrij regelmatig ongesteld, en mijn ovulatie zou vandaag zijn (het gebeurde eergisteren)
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:

Is de kans dat ik zwanger ben erg groot? Ik ben vrij regelmatig ongesteld, en mijn ovulatie zou vandaag zijn (het gebeurde eergisteren)
Hoe weet je wanneer je ovulatie is? Das toch alleen maar het vrij komen van een eicel? Of is dat ongesteld worden? *weet het even niet meer* Als je ongesteld bent geworden dan is er (bijna zeker) niets aan de hand. En ik zou het er toch maar even met je ouders over hebben, scheelt een hoop zorgen en je kunt je verhaal kwijt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 15:55
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Hoe weet je wanneer je ovulatie is? Das toch alleen maar het vrij komen van een eicel? Of is dat ongesteld worden? *weet het even niet meer* Als je ongesteld bent geworden dan is er (bijna zeker) niets aan de hand. En ik zou het er toch maar even met je ouders over hebben, scheelt een hoop zorgen en je kunt je verhaal kwijt.
de ovulatie is je vruchtbare periode, dus inderdaad het vrijkomen van een eicel. Dat kun je uitrekenen, omdat hij 14 dagen na ja eerste dag dat je ongesteld bent geworden plaatsvindt. Dat zou voor mij dus vandaag zijn, ik ben vrij regelmatig ongesteld. Ik wil eigenlijk alleen maar weten of de kans nu groot is dat ik zwanger ben.
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:


de ovulatie is je vruchtbare periode, dus inderdaad het vrijkomen van een eicel. Dat kun je uitrekenen, omdat hij 14 dagen na ja eerste dag dat je ongesteld bent geworden plaatsvindt. Dat zou voor mij dus vandaag zijn, ik ben vrij regelmatig ongesteld. Ik wil eigenlijk alleen maar weten of de kans nu groot is dat ik zwanger ben.
Maar hoe weet je dan dat het nu een dag eerder is gebeurd?

Maar hoe groot de kans is kan ik je niet vertellen, ben geen arts. Mail ekki (oa fb vraag & aanbod) ff met de vraag of je de url er over mag, ik heb al gezocht, maar kan hem niet vinden. Daar staat informatie er over. Het JIP heeft ook een goede site, moet je ff zoeken met een zoekmachine. En ga, als het ff kan aan de pil, dan komt het niet nog een keer voor.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 16:17
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Maar hoe weet je dan dat het nu een dag eerder is gebeurd?

Maar hoe groot de kans is kan ik je niet vertellen, ben geen arts. Mail ekki (oa fb vraag & aanbod) ff met de vraag of je de url er over mag, ik heb al gezocht, maar kan hem niet vinden. Daar staat informatie er over. Het JIP heeft ook een goede site, moet je ff zoeken met een zoekmachine. En ga, als het ff kan aan de pil, dan komt het niet nog een keer voor.
Nee dat weet ik niet. Maar ik ben gewoon ontzettend bang dat ik zwanger ben. Heb me voorgenomen om voordat we op vakantie gaan (=over 2 weken) te vragen of ik aan de pil mag, als ik daar de moed voor heb!
Thx voor je advies!
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:03
Verwijderd
je kunt altijd als je niet naar de dokter durft omdat het je ouders zijn naar de rutgersstichting gaan

veel succes
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:09
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Het kan...In principe ovuleer je 14 dagen voor de eerste dag van je menstruatie, maar dit kan variëren van 1 dag ervoor tot 1 dag erna. Maar vergeet niet dat zaadcellen tot 3 dagen kunnen overleven in het lichaam van een meisje, dus met andere woorden: als je 2 dagen voor je ovulatie onveilig sex gehad hebt, kàn je zwanger raken. Er is wel weinig kans aangezien hij niet is klaargekomen in jou, maar een beetje voorvocht kan al voldoende zijn. Ook belangrijk: bij tienermeisjes is de kans op zwangerschap per keer onveilige sex 40 %, en dat is echt wel enorm veel. Dus in 't vervolg echt wel condoom ofzo gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:54
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
. Ook belangrijk: bij tienermeisjes is de kans op zwangerschap per keer onveilige sex 40 %, en dat is echt wel enorm veel. Dus in 't vervolg echt wel condoom ofzo gebruiken...
Zoveel??? Waar haal je dat vandaan?
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 20:30
Verwijderd
De kans is niet erg groot, maar ik zou voor de zekerheid toch maar een zwangerschapstest halen... anders kom je er nooit achter. Ja je kan ook wachten tot je ongesteld word, maar dan zit je twee weken te stressen (en door stress kan de ongesteldheid ook nog es uitblijven).

Hm...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 09:39
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Morgan schreef:
De kans is niet erg groot, maar ik zou voor de zekerheid toch maar een zwangerschapstest halen... anders kom je er nooit achter. Ja je kan ook wachten tot je ongesteld word, maar dan zit je twee weken te stressen (en door stress kan de ongesteldheid ook nog es uitblijven).

Hm...
Ik dacht dat je een zwangerschapstest pas na een paar weken kon doen. En ik moet pas ongesteld worden als ik al in italie zit.
Heel irritant.
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:07
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
een morning-afterpil kan tot 72 uur na de onveilige sex!
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:10
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
een morning-afterpil kan tot 72 uur na de onveilige sex!
nee, tot 36 uur erna.
dus te laat
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:36
Verwijderd
Morning after pil
Met de morning after pil kan gestart worden één dag na het 'ongelukje'. U mag echter niet later dan drie dagen erna met de kuur beginnen. De arts legt aan u uit wanneer u de pillen in moet nemen. De menstruatie zal meestal op de gewone tijd komen. Mocht de menstruatie onverhoopt tocht uitblijven dan raden wij u aan toch een zwangerschapstest te doen. Mocht de test positief uitvallen dan kunt u contact met ons opnemen voor een overtijdbehandeling.

Morning after spiraaltje
Een morning after spiraaltje moet uiterlijk binnen vijf dagen na de onbeschermde gemeenschap worden geplaatst. De eventueel bevruchte eicel kan zich dan niet innestelen. U kunt het spiraaltje gewoon laten zitten indien u voor de komende jaren beschermd wil zijn. Mocht u dat niet willen dan kunt u het spiraaltje na de menstruatie weer laten verwijderen.

http://www.abortuskliniek.nl/pages/morningafter.htm
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:37
Verwijderd
- De morning after-pil wordt gebruikt ter voorkoming van zwangerschap ná onbeschermde geslachtsgemeenschap (= coïtus) of wanneer de pil, condoom of ander voorbehoedmiddel heeft gefaald.

- Hoe sneller de morning after-pil wordt genomen, des te beter het resultaat. Het risico om na gebruik toch nog zwanger te worden, neemt per 12 uur met 50% toe! De morning after-pil is tot 3 dagen (= 72 uur) na onbeschermde geslachtsgemeenschap werkzaam.

- Vanwege de ernst van de bijwerkingen (o.a. misselijkheid en braken) wordt de morning after-pil alleen op recept verstrekt.

Morning after-pillen: Neogynon '21'®, Norlevo®, Stederil-D®

http://www.consumed.nl/pil-watch/mor...er/wanneer.htm

(En:
Normaal gesproken is de kans op zwangerschap na onbeschermde geslachtsgemeenschap 0-17%. Na gebruik van de morning after-pil is de kans op zwangerschap 80-90% kleiner, dat wil zeggen 0-2%, dat wil zeggen dat 0-2 van de 100 vrouwen na gebruik van de morning after-pil alsnog zwanger worden. In dat geval kan abortus worden overwogen.)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:39
Verwijderd
Morning after pil
· De morning-after pil is niet één pil, maar een aantal pillen dat je slikt om te voorkomen dat je in verwachting raakt.
· Het is geen voorbehoedsmiddel, maar een noodmaatregel achteraf. Je kunt het gebruiken als bijvoorbeeld het condoom is gescheurd, je de pil bent vergeten of er een gaatje in het pessarium bleek te zitten en je persé niet zwanger wilt raken.
· De eerste 2 pillen moet je zo snel mogelijk na het onbeschermde seksuele contact innemen. Uiterlijk binnen 72 uur, maar hoe sneller je dit doet, hoe meer kans van slagen je hebt.
· Is al teveel tijd verstreken, dan kun je alsnog een pechspiraaltje laten plaatsen.


Hoe kom je er aan?
· Je moet zo snel mogelijk na het onbeschermde seksuele contact een arts bellen voor een recept. Hiervoor kun je terecht bij je huisarts, de Rutgers Stichting (030-2313431) of de GGD (zie telefoonboek).
· Houd er rekening mee dat je je na het slikken misselijk kunt voelen en je borsten wat gespannen kunnen aanvoelen.
· In 1 à 2 % van de gevallen werkt de morning-after pil niet. Heb je de morning-afterpil geslikt, maar blijft je menstruatie uit, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest.

http://www.sexwoordenboek.nl/morning-afterpil.html

(Alsjeblieft, met zoeken op 'morning after' in een zoekmachine kom je een heel eind. )
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:41
Verwijderd
Hoe kan na een onbeschermde gemeenschap een ongewenste zwangerschap worden voorkomen?

Hiervoor zijn meerdere methoden:

3x2 morning after-methode door middel van Stediril-d of Neogynon 21: de eerste 3 tabletten zo snel mogelijk maar tot uiterlijk 72 uur na de onbeschermde gemeenschap innemen. Na 12 uur gevolgd door nogmaals 3 tabletten.

levonorgestrel-methode : door middel van 2 tabletten met levonorgestrel (NorLevo): zo snel mogelijk maar tot uiterlijk 72 uur na de onbeschermde gemeenschap een tablet innemen. Na 12-24 uur gevolgd door nogmaals een tablet.

morning after-spiraaltje : dit moet uiterlijk 5 dagen na de onbeschermde gemeenschap worden ingebracht. Het spiraaltje kan na plaatsing blijven zitten en als voorbehoedmiddel worden gebruikt.

Het morning after-spiraaltje is het meest betrouwbaar van deze methoden.
In vergelijking met de 3x2-methode is de levonorgestrel-methode even effectief, maar geeft het minder bijwerkingen.
De 3x2-methode en de levonorgestrel-methode veroorzaken soms misselijkheid en braken. Daarom wordt soms een anti-emeticum bijgegeven.

Er is ook nog een zogenaamde abortuspil ( mifepriston , Mifegyne) beschikbaar. Deze pil wordt soms in abortusklinieken gebruikt voor het afbreken van de zwangerschap tot 49 dagen na de laatste menstruatie. Gebruik van deze pil als morning after-methode in een dosering van 600 mg en lager na een onbeschermde gemeenschap is in klinisch onderzoek. Ten opzichte van de 3x2-methode geeft deze pil minder misselijkheid en braken; nadeel is dat de menstruatie later kan komen dan verwacht.

http://www.mijnapotheek.nl/pil%20adv...ning_after.htm
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:44
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
- De morning after-pil wordt gebruikt ter voorkoming van zwangerschap ná onbeschermde geslachtsgemeenschap (= coïtus) of wanneer de pil, condoom of ander voorbehoedmiddel heeft gefaald.

- Hoe sneller de morning after-pil wordt genomen, des te beter het resultaat. Het risico om na gebruik toch nog zwanger te worden, neemt per 12 uur met 50% toe! De morning after-pil is tot 3 dagen (= 72 uur) na onbeschermde geslachtsgemeenschap werkzaam.

- Vanwege de ernst van de bijwerkingen (o.a. misselijkheid en braken) wordt de morning after-pil alleen op recept verstrekt.

Morning after-pillen: Neogynon '21'®, Norlevo®, Stederil-D®

http://www.consumed.nl/pil-watch/mor...er/wanneer.htm


(En:
Normaal gesproken is de kans op zwangerschap na onbeschermde geslachtsgemeenschap 0-17%. Na gebruik van de morning after-pil is de kans op zwangerschap 80-90% kleiner, dat wil zeggen 0-2%, dat wil zeggen dat 0-2 van de 100 vrouwen na gebruik van de morning after-pil alsnog zwanger worden. In dat geval kan abortus worden overwogen.)
hmmmm bedankt leonoor! Ik dacht dat na een aantal jaar biologielessen het waar was wat er in het boek stond. Daar stond dus in dat het tot 36 uur na de onveilige seks gebruikt kon worden.
Maar een ding snap ik niet, als de kans dat je zwanger wordt per 12 uur met 50% toeneemt dan zou na 72 uur de kans dat je zwanger bent 300% zijn. Dus wat er staat is dat als je hem niet voor 24 uur na de onveilige seks inneemt, heb je meer kans om zwanger te worden, dan als je hem niet inneemt als er 24 uur voorbij zijn. Dat is eigenlijk wel wat er staat als je het omreken, toch
Maar goed, weer wat geleerd. Dus de morning-after pil zou neit te laat zijn? (volgens mij heeft het inmiddels niet veel zin meer)
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:


hmmmm bedankt leonoor! Ik dacht dat na een aantal jaar biologielessen het waar was wat er in het boek stond. Daar stond dus in dat het tot 36 uur na de onveilige seks gebruikt kon worden.
Maar een ding snap ik niet, als de kans dat je zwanger wordt per 12 uur met 50% toeneemt dan zou na 72 uur de kans dat je zwanger bent 300% zijn. Dus wat er staat is dat als je hem niet voor 24 uur na de onveilige seks inneemt, heb je meer kans om zwanger te worden, dan als je hem niet inneemt als er 24 uur voorbij zijn. Dat is eigenlijk wel wat er staat als je het omreken, toch
Maar goed, weer wat geleerd. Dus de morning-after pil zou neit te laat zijn? (volgens mij heeft het inmiddels niet veel zin meer)
Volgens mij bedoelen ze dat het risico na een aantal dagen groter is dat de pil niet helpt. Niet dat je dan meer kans hebt om zwanger te worden (blijven) dan wanneer je hem niet neemt. Als het nog binnen die 72 uur is, zou ik hem zeker nog gaan halen. Dan heb je iig minder kans dat je zwanger wordt.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 14:05
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Volgens mij bedoelen ze dat het risico na een aantal dagen groter is dat de pil niet helpt. Niet dat je dan meer kans hebt om zwanger te worden (blijven) dan wanneer je hem niet neemt. Als het nog binnen die 72 uur is, zou ik hem zeker nog gaan halen. Dan heb je iig minder kans dat je zwanger wordt.
maar waar moet ik hem dan gaan halen? huisarts? dat kan dus niet, want dat zijn mijn ouders.
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Starrie schreef:

maar waar moet ik hem dan gaan halen? huisarts? dat kan dus niet, want dat zijn mijn ouders.
Dat stond op de site van één van de links die ik gepost had. En ook nog in de tekst, moet je ff lezen.

Citaat:
Leonoor schreef:
Hoe kom je er aan?
· Je moet zo snel mogelijk na het onbeschermde seksuele contact een arts bellen voor een recept. Hiervoor kun je terecht bij je huisarts, de Rutgers Stichting (030-2313431) of de GGD (zie telefoonboek).
· Houd er rekening mee dat je je na het slikken misselijk kunt voelen en je borsten wat gespannen kunnen aanvoelen.
· In 1 à 2 % van de gevallen werkt de morning-after pil niet. Heb je de morning-afterpil geslikt, maar blijft je menstruatie uit, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 14:53
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
oh oke sorry, had ik overheen gelezen
maar ik vrees dat het te laat is voor die pil.
Nou ja ik denk dat ik afwacht tot ik ongesteld wordt, en anders vertel ik het mijn moeder meteen.
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 15:29
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
Starrie schreef:



Maar een ding snap ik niet, als de kans dat je zwanger wordt per 12 uur met 50% toeneemt dan zou na 72 uur de kans dat je zwanger bent 300% zijn. Dus wat er staat is dat als je hem niet voor 24 uur na de onveilige seks inneemt, heb je meer kans om zwanger te worden, dan als je hem niet inneemt als er 24 uur voorbij zijn. Dat is eigenlijk wel wat er staat als je het omreken, toch
Er staat dat de kans met 50% toeneemt, de kans is echter geen 50 % dat je zwanger wordt, die is veel kleiner...Als je die morning after direct inneemt is de kans om zwanger te worden dus 1-2% en die kans stijgt met 50% als je die pil 12 uur na de onbeschermde sex inneemt.
Toepasselijke sig. trouwens
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 15:31
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
Starrie schreef:
Nou ja ik denk dat ik afwacht tot ik ongesteld wordt, en anders vertel ik het mijn moeder meteen.
Als je je nu heel de tijd druk zit te maken dat je misschien zwanger bent kan je menstruatie ook weg blijven daarvan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 15:35
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
~sweetgirl~ schreef:


Als je je nu heel de tijd druk zit te maken dat je misschien zwanger bent kan je menstruatie ook weg blijven daarvan.
ja ik weet het, maar ik maak me al wat minder druk. Gisteren en eergisteren was het erger. Mijn vriend heeft me verzekerd dat er niks gebeurd was, want er was absoluut geen voorvocht zei hij. Hij heeft het ook super rustig gedaan.
Dus ik ga er gewoon even niet aan denken (ik weet het, het is niet de slimste oplossing)
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:02
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Je kan pas een zwangerschapstest doen op de dag dat je ongesteld had moeten worden, dus reken uit en test jezelf.

Als je erg onregelmatig bent zou ik voor de zekerheid 1 week na de eerste nog een 2de test doen. (veel verpakkingen hebben er twee)
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 11:36
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Je kan pas een zwangerschapstest doen op de dag dat je ongesteld had moeten worden, dus reken uit en test jezelf.

Als je erg onregelmatig bent zou ik voor de zekerheid 1 week na de eerste nog een 2de test doen. (veel verpakkingen hebben er twee)
thx voor je advies
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 11:58
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Markiex schreef:


Zoveel??? Waar haal je dat vandaan?
Ik moest voor school een werk maken in verband met tienerzwangerschappen en ben daarvoor naar verschillende centra geweest: abortuscentra en voorlichtingscentra enzo...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Starrie schreef:

Mijn vriend heeft me verzekerd dat er niks gebeurd was, want er was absoluut geen voorvocht zei hij.
Hoe weet ie dat nu weer?

(lijkt me niet dat je dat echt kan voelen als je in een vrouw zit, maar goed ben dan ook geen jongen )
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 15:39
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Kdenk da ge juist de 'gevaarlijkste' periode er hebt uigenomen om onveilig te gaan doen :-S
T beste is idd afwachten en zeker ni beginnen stressen...
Succes ermee :-S
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:25
Verwijderd
Mijn vriend is niet in me geweest, en ik ben ook niet aan de pil... dus ik zit ook te wachten tot ik ongesteldwordt.. ik weet dat de kans klein is maar de gedachte dat ik dus zwanger zou kunnen zijn zit toch in mijn achterhoofd...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 11:41
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Mijn vriend is niet in me geweest, en ik ben ook niet aan de pil... dus ik zit ook te wachten tot ik ongesteldwordt.. ik weet dat de kans klein is maar de gedachte dat ik dus zwanger zou kunnen zijn zit toch in mijn achterhoofd...
je vriend is toch niet in je geweest zei je?!
Maar ik weet hoe het is, heel spannend.
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Kan ik zwanger zijn?
Verwijderd
2 22-06-2012 23:22
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
Lieved
15 25-04-2004 20:26
Lichaam & Gezondheid kan ik zwanger zijn?
grizzy
22 22-01-2004 22:32
Lichaam & Gezondheid kan ik zwanger zijn???
someone
9 16-08-2002 09:13
Lichaam & Gezondheid kan ik zwanger zijn?
~*Mizz.$uu$*~
8 22-05-2002 09:46
Lichaam & Gezondheid kan ik zwanger zijn??
devilcat
3 13-05-2002 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.