Oud 26-05-2011, 01:08
Verwijderd
Advertentie
Oud 26-05-2011, 01:08
Verwijderd
Suf.
Oud 26-05-2011, 01:08
Verwijderd
Maar wat goed dat de andere in 1 avond is volgegaan
Oud 26-05-2011, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Suf.
Hij mag dat, hij is de bedenker
Oud 26-05-2011, 01:08
Verwijderd
Oud 26-05-2011, 01:09
Verwijderd
Ik wilde psychosaaigische zelfdiagnoses ofzo
Oud 26-05-2011, 01:10
Verwijderd
Mehh nog 4 uur en 20 minuten en dan gaat de wekker mss toch maar eens naar bed.
Oud 26-05-2011, 01:10
Verwijderd
Kmoest nog nadenken over de titel.
Oud 26-05-2011, 01:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Och, ik voldoe aan een hoop symptomen die bij chronische vermoeidheid horen als ik waarde moet hechten aan mijn 'zelfdiagnose'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Och, ik voldoe aan een hoop symptomen die bij chronische vermoeidheid horen als ik waarde moet hechten aan mijn 'zelfdiagnose'.
Misschien moet je gewoon meer slapen
Oud 26-05-2011, 01:11
Verwijderd
Mijn telefoon is kwijt, nu heb ik geen wekker
Oud 26-05-2011, 01:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Misschien moet je gewoon meer slapen
zou het? Voor mijn 'gevoel' heb ik er al 20 jaar last van
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 01:15
Verwijderd
Citaat:
zou het? Voor mijn 'gevoel' heb ik er al 20 jaar last van
Nou ja, die 4 uur slaap die jij gemiddeld pakt dragen vast niet bij aan een uitgeruster gevoel.
Oud 26-05-2011, 01:15
Verwijderd
Ik deed laatst een zelftest voor de bipolaire stoornis. Het advies dat eruit kwam rollen, was dat ik een afspraak moest maken bij d ehuisarts. :')
Oud 26-05-2011, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Ik deed laatst een zelftest voor de bipolaire stoornis. Het advies dat eruit kwam rollen, was dat ik een afspraak moest maken bij d ehuisarts. :')
Maar dat is al snel hoor, bij dat soort zelftesten
Oud 26-05-2011, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is al snel hoor, bij dat soort zelftesten
Die tests sturen je ook ene bepaalde kant op, vind ik, qua antwoorden.
Oud 26-05-2011, 01:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou ja, die 4 uur slaap die jij gemiddeld pakt dragen vast niet bij aan een uitgeruster gevoel.
eerder 6 tot 7...sta meestal om 9:00 pas op hè
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 01:17
Verwijderd
Citaat:
eerder 6 tot 7...sta meestal om 9:00 pas op hè
Oh, ik dacht stukken minder. Hm op 6 red ik het altijd wel. Maar probeer er eens 8 van te maken voor een paar weken, wie weet helpt het, en anders niet.
Ads door Google
Oud 26-05-2011, 01:17
Verwijderd
Hey Carn, had jij nou dat .gifje met de rijdende berg die zijn paerd doorklieft met een zwaerd?
Oud 26-05-2011, 01:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah, ja, zoiets heb ik ook met muziek maken. Maar niet of het goed genoeg is, want het kan altijd beter Ik ben 'bang' dat als mensen zeggen dat het goed is dat ik dan laks wordt; dus een compliment is dan meer van "oh dankjewel!" en stiekem gewoon denken "die gast weet er gewoon niets van, het was soms gewoon ruk".
Hehe, herkenbaar

Maar goed, als het gaat om commercieel werk waar geld om gemoeid gaat, dan is het wel onzekerheid (slash gezonde spanning?) of ze het niet finaal afkeuren en mijn zakenrelatie naar de knoppen is
Oud 26-05-2011, 01:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hey Carn, had jij nou dat .gifje met de rijdende berg die zijn paerd doorklieft met een zwaerd?
yes; GoT topic op Onzin
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 01:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar goed, als het gaat om commercieel werk waar geld om gemoeid gaat, dan is het wel onzekerheid (slash gezonde spanning?) of ze het niet finaal afkeuren en mijn zakenrelatie naar de knoppen is
Yeah, dat is ook niet echt meetbaar; dus volgens mij is dat een typisch geval van ervaring zodat je door de loop van de jaren leert inschatten wat mensen verwachten. Managing expectations!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 01:21
Verwijderd
Van (te vaak) 8 uur slaap word ik moe en krijg ik rugpijn. 7 uur is prima.
Oud 26-05-2011, 01:24
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Och, ik voldoe aan een hoop symptomen die bij chronische vermoeidheid horen als ik waarde moet hechten aan mijn 'zelfdiagnose'.
Daar denk ik soms ook last van te hebben ja

Een soort 'sedated' gevoel zoals Lester Burnham dat had. Een "meh" gevoel. Tenzij ik koffie opheb.
Oud 26-05-2011, 01:25
Verwijderd
Citaat:
yes; GoT topic op Onzin
Ah, gevondert.

Verder, Oberyn Martell fuck yeah.
Spoiler
Advertentie
Oud 26-05-2011, 01:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ah, gevondert.

Verder, Oberyn Martell fuck yeah.
Spoiler
Dat gaat nog even duren Ben zelf wel erg benieuwd naar Stannis en Davos!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Die tests sturen je ook ene bepaalde kant op, vind ik, qua antwoorden.
Ja, volgens dat soort testen heb ik alles.
Oud 26-05-2011, 01:28
Verwijderd
Goed ik ga nog 4 uurtjes in bed liggen. Slaap fijn schatjes!
Oud 26-05-2011, 01:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goed ik ga nog 4 uurtjes in bed liggen. Slaap fijn schatjes!
Whoa, succes met opstaan zo!
Oud 26-05-2011, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat nog even duren Ben zelf wel erg benieuwd naar Stannis en Davos!
Moet eerlijk zeggen dat ik de serie niet volg atm, wordt niet uitgezonden en geen 'connecties'.
Oud 26-05-2011, 01:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, volgens dat soort testen heb ik alles.
Hypochondrie is een psychische aandoening die in het DSM-IV is ingedeeld bij de somatoforme stoornissen. Een andere naam voor de aandoening is ziektevrees. Wie aan hypochondrie lijdt, heeft een chronische preoccupatie of een overmatige angst om een ernstige lichamelijke ziekte te hebben, terwijl hiervan uit onderzoek niets blijkt. De persoon kan vaak de locatie, ernst en duur van de symptomen gedetailleerd aangeven, maar deze zijn door een arts niet als een duidelijk lichamelijk ziektebeeld te herkennen. Als de patiënt daadwerkelijk een (lichte) ziekte heeft, interpreteert hij het ziektebeeld als veel ernstiger dan het in werkelijkheid is. Als een arts de patiënt heeft onderzocht en de patiënt geruststelt, vreest de patiënt dat de arts de ware oorzaak niet heeft kunnen vinden. Omdat de patiënt er sterk van overtuigd is dat er iets mis is, zijn behandeling en herstel vaak gecompliceerd. Bij hypochondrie hoort het somatiseren; het verlichamelijken van emotionele klachten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 01:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Moet eerlijk zeggen dat ik de serie niet volg atm, wordt niet uitgezonden en geen 'connecties'.
huh? Je hebt toch internet ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 01:32
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hypochondrie
Dat geldt toch meer voor fysieke pijntjes die door de patiënt worden uitgemeten tot iets heel groots, niet voor psychische klachten?
Oud 26-05-2011, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Hypochondrie is een psychische aandoening die in het DSM-IV is ingedeeld bij de somatoforme stoornissen. Een andere naam voor de aandoening is ziektevrees. Wie aan hypochondrie lijdt, heeft een chronische preoccupatie of een overmatige angst om een ernstige lichamelijke ziekte te hebben, terwijl hiervan uit onderzoek niets blijkt. De persoon kan vaak de locatie, ernst en duur van de symptomen gedetailleerd aangeven, maar deze zijn door een arts niet als een duidelijk lichamelijk ziektebeeld te herkennen. Als de patiënt daadwerkelijk een (lichte) ziekte heeft, interpreteert hij het ziektebeeld als veel ernstiger dan het in werkelijkheid is. Als een arts de patiënt heeft onderzocht en de patiënt geruststelt, vreest de patiënt dat de arts de ware oorzaak niet heeft kunnen vinden. Omdat de patiënt er sterk van overtuigd is dat er iets mis is, zijn behandeling en herstel vaak gecompliceerd. Bij hypochondrie hoort het somatiseren; het verlichamelijken van emotionele klachten.
Volgens die TESTEN he?

Maar bedankt voor je moeite hoor.
Oud 26-05-2011, 01:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat geldt toch meer voor fysieke pijntjes die door de patiënt worden uitgemeten tot iets heel groots, niet voor psychische klachten?
Hypochondrische symptomen kunnen optreden als onderdeel van een ander ziektebeeld, bijvoorbeeld een angststoornis. Er is dan meestal sprake van een ander type klachten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 06:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bwoah, ik lig al sinds kwart over 5 wakker. -_-
Misschien ga ik maar eens hardlopen. Then again, mijn haar zit net leuk. Dilemma's dilemma's!
Ads door Google
Oud 26-05-2011, 06:42
Verwijderd
Morning.
Oud 26-05-2011, 07:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo dat hardlopen was wel superlekker!
Nou ben ik een ontbijtje aan het maken voor mijn lieve huisgenootje die vandaag hoofdvakexamen doet.
Met een succeskaartje en alles
Oud 26-05-2011, 08:24
Verwijderd
Nog even terug komen op jaloers zijn. Daar heb ik dus echt nooit last van. Gelukkig want het lijkt mij best vervelend.
Oud 26-05-2011, 08:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ik ben echt altijd heel erg jaloers. Of nouja, niet altijd. Maar wel heel snel. En dan word ik heel competitief, ook tegenover vriendinnen of zelfs mijn vriendje.
Oud 26-05-2011, 08:35
Verwijderd
Ik snap dat nooit zo goed

Zonde van je energie lijkt mij ook.
Oud 26-05-2011, 08:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ik doe het natuurlijk niet expres he!
Oud 26-05-2011, 08:47
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Goeiemorgen!
Oud 26-05-2011, 08:53
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen lekkerdtjes!


ja het staat er echt
Oud 26-05-2011, 08:54
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben niet jaloers aangelegd, maar ik doe soms wel net alsof ik een beetje jaloers ben, want dat hoort
Oud 26-05-2011, 09:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ik ben trouwens niet jaloers van dat ik denk dat mijn vriend vreemdgaat, ik vertrouw mensen wel. Maar ik ben altijd bang dat ze iemand anders leuker vinden en op dat gebied ben ik dus heel jaloers. Als iemand leuker is of iets beter kan.
Oud 26-05-2011, 09:28
Rationeel
Rationeel is offline
maarja je kunt ook niet megalomaan én jaloers tegelijk zijn natuurlijk
Oud 26-05-2011, 09:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Daarom ben ik ook niet megalomaan
Op het moment valt het wel mee ook omdat ik best trots ben op mezelf. Want ik heb mijn buurmeisje verrast met een ontbijtje en ik heb het hele trappenhuis schoongemaakt en gesopt (ook de trapleuningen! ) dus ik kan er weer even tegenaan. Mijn huisgenootjes halen dit niet zomaar in
Oud 26-05-2011, 09:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zo, potje brak geslapen zeg. nom nom koffie <3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 09:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik ben niet jaloers aangelegd, maar ik doe soms wel net alsof ik een beetje jaloers ben, want dat hoort
clever .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.