Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 15:13
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
dit kan toch ook de dood zijn? misschien zijn we al dood. hoe weten wij nou of we nu leven of dood zijn, als je niet weet wat er na de dood is?

stel je eens voor, (als het onmogelijk voor je is vergeet het dan maar) ik ben dood, wat ik niet weet. ik maak dit topic aan onder de naam Dark Tish. jullie denken dat Dark Tish een levend persoon is. ik weet ook niet dat ik dood ben, voor mij is het allemaal normaal.

dat zou best zo kunnen, want niemand weet wat er na de dood is, dus ook niet of je dan ook voor je gevoel echt dood bent.

misschien is het wel een soort van black out en als je dan wakker word, dat je "leven" gewoon doorgaat. ik ben dood, zit hier achter de comp. een bericht te typen, denkend dat ik nog steeds leef. terwijl dat misschien niet eens zo is. waarom kan iemand weten of dit wel het leven is?

misschien zijn wij wel allemaal dooie mensen die in het hiernamaals onbewust verder gaan met het leven?
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 15:17
Verwijderd
Als het verschil met leven nihil is, wat maakt het dan uit?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 15:20
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
KontraDix schreef op 26-05-2003 @ 16:17:
Als het verschil met leven nihil is, wat maakt het dan uit?
ik zeg niet dat er nauwelijks verschil is tussen leven en dood, ik wil alleen beargumenteren dat dit niet het leven hoeft te zijn.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Dark Tish schreef op 26-05-2003 @ 16:20:
ik zeg niet dat er nauwelijks verschil is tussen leven en dood, ik wil alleen beargumenteren dat dit niet het leven hoeft te zijn.
Je zegt dat het wel eens zou kunnen dat wij nu misschien niet leven, maar dood zijn en verder leven. Dan leven we nog steeds. Te zeggen dat we leven en misschien eigenlijk dood zijn terwijl we dat doen heeft dan toch weinig betekenis?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 15:57
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
KontraDix schreef op 26-05-2003 @ 16:34:
Je zegt dat het wel eens zou kunnen dat wij nu misschien niet leven, maar dood zijn en verder leven. Dan leven we nog steeds. Te zeggen dat we leven en misschien eigenlijk dood zijn terwijl we dat doen heeft dan toch weinig betekenis?
ja oke dat was niet errug logisch geformuleerd. wat ik bedoel is dat als we nu dood zijn, wij voor ons gevoel verder "leven".

en die laatste 2 zinnen snap ik ff niet =S
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:04
gevaar
Avatar van gevaar
gevaar is offline
definieer leven eerst eens
__________________
I will die. Until that time ure stuck whit me. Live with it.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 16:08
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 26-05-2003 @ 16:13:
dit kan toch ook de dood zijn? misschien zijn we al dood. hoe weten wij nou of we nu leven of dood zijn, als je niet weet wat er na de dood is?

stel je eens voor, (als het onmogelijk voor je is vergeet het dan maar) ik ben dood, wat ik niet weet. ik maak dit topic aan onder de naam Dark Tish. jullie denken dat Dark Tish een levend persoon is. ik weet ook niet dat ik dood ben, voor mij is het allemaal normaal.

dat zou best zo kunnen, want niemand weet wat er na de dood is, dus ook niet of je dan ook voor je gevoel echt dood bent.

misschien is het wel een soort van black out en als je dan wakker word, dat je "leven" gewoon doorgaat. ik ben dood, zit hier achter de comp. een bericht te typen, denkend dat ik nog steeds leef. terwijl dat misschien niet eens zo is. waarom kan iemand weten of dit wel het leven is?

misschien zijn wij wel allemaal dooie mensen die in het hiernamaals onbewust verder gaan met het leven?

Je hebt gelijk,dit 'leven' is eigenlijk een illusie en als je in dit leven sterft wordt je geboren in de geestelijke wereld en dat is pas het leven. Maar omdat de meeste mensen blind zijn voor die wereld als ze gevangen zitten in het fysieke lijf,denkt men dat dit aardse leven werkelijk bestaat.
Toch zal de mensheid zich meer en meer gaan ontwikkelen waardoor men toegang krijgt tot de werkelijkheid.
Er zijn inderdaad veel levenden dood maar sommigen ontwaken uit die dood...door te sterven of door bewustwording.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 18:05
sexy adriaan
sexy adriaan is offline
Hee, dan hoef ik ook niet meer bang voor de dood te zijn!

Wat is het leven toch mooi!!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 18:07
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
sexy adriaan schreef op 26-05-2003 @ 19:05:
Hee, dan hoef ik ook niet meer bang voor de dood te zijn!

Wat is het leven toch mooi!!
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:13
//ItsJustMe\\
Avatar van //ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 26-05-2003 @ 16:13:
dit kan toch ook de dood zijn? misschien zijn we al dood. hoe weten wij nou of we nu leven of dood zijn, als je niet weet wat er na de dood is?

stel je eens voor, (als het onmogelijk voor je is vergeet het dan maar) ik ben dood, wat ik niet weet. ik maak dit topic aan onder de naam Dark Tish. jullie denken dat Dark Tish een levend persoon is. ik weet ook niet dat ik dood ben, voor mij is het allemaal normaal.

dat zou best zo kunnen, want niemand weet wat er na de dood is, dus ook niet of je dan ook voor je gevoel echt dood bent.

misschien is het wel een soort van black out en als je dan wakker word, dat je "leven" gewoon doorgaat. ik ben dood, zit hier achter de comp. een bericht te typen, denkend dat ik nog steeds leef. terwijl dat misschien niet eens zo is. waarom kan iemand weten of dit wel het leven is?

misschien zijn wij wel allemaal dooie mensen die in het hiernamaals onbewust verder gaan met het leven?
Misschien is het helemaal geen stoel waar je op zit!!
Misschien bestaat het leven niet eens!
Mischien is dood zijn wel hetzelfde als leven alleen dan ergens anders!
Wat is een illusie?
Wat is echt?
Hoe weet je dat?
blabla
__________________
Mag ik een samenvatting van de werking van de wereld aub?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:20
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Dit alles, wat het ook moge zijn,al is het de dood, heeft ooit de naam "Leven" meegegeven. Dat het een illussie is, zeg maar het matrix-gevoel, dat kan best ( die gedachte bestaat al sinds 500 voor Christus - het oude Griekenland). Uiteindelijk is alles relatief.Dat geldt voor meningen, maar dat geldt zeker ook in enige mate voor namen. In principe is alles onder uit te halen, dat is misschien wel het boeiende van waarheid
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 15:46
[trm]
Avatar van [trm]
[trm] is offline
Maakt het uit? Zolang je denkt dat dit het leven is &men jou behandeld alsof je leeft, wat kan het jou dan nog schelen of je werkelijk leeft of dood bent?
__________________
to look and look to look and look and look to look and find nihil // lj: ro_b_in
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:00
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
ga toch ...
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:24
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
dus als je word begraven is dat nep??
want later zit je weer op je stoel? ik snap niet.. kom nooit meer op dit forum-deel denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:35
Verwijderd
Wat is het doel van dit verneukte leven? Ik bedoel, het slaat toch gewoon HELEMAAL NERGENS op??? Ik zie geen doel, behalve dood gaan...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:44
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Dit verhaaltje doet me denken aan een film waar iemand al eerder in dit topic naar refereerde: de Matrix.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 18:54
Phylicia 14
Avatar van Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 27-05-2003 @ 19:24:
dus als je word begraven is dat nep??
want later zit je weer op je stoel? ik snap niet.. kom nooit meer op dit forum-deel denk ik
niet allemaal gaan zeuren als je het er nie mee eens ben..

Maar als Jezus terugkomt staat iedereen op uit de dood...
En dan krijg je om het zo maar eens te zeggen te horen wat er verder met je gebeurt...
Dan moet je verantwoording afleggen over wat je gedaan hebt in je leven...
Dus eigenlijk is het leven niet zinloos als je het mij vraagt...
__________________
kuzzie..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:39
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 26-05-2003 @ 16:13:
waarom kan iemand weten of dit wel het leven is?

misschien zijn wij wel allemaal dooie mensen die in het hiernamaals onbewust verder gaan met het leven?
Misschien, in principe is alles mogelijk. Of dit HET leven is weet ik niet. Ik denk wel dat dit EEN leven is. Daar zit verschil in denk ik.
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-05-2003, 22:43
Verwijderd
mjah ik weet t al... teveel Matrix gekeken....

tsk tsk tsk....

zo ken je úren door gaan op zo'n onderwerp...

dat is net als bij onderwerpen als:'waarom heet een stoel een stoel.'

eindeloze discussies die op een moment nergens meer over gaan...

misschien zijn we dood, misschien zijn we levend... who gives a fuck ?



ik niet iig... :/
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 01:02
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Misschien wel
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 10:21
Verwijderd
Zo'n discussie zóu kunnen leiden tot een hernieuwd besef van realiteit die een onnoemlijk gelukkiger leven inhoudt, dat kan het echt. Maar dan moet de discussie wel inhoud hebben en niet alleen het van plaats verwisselen van termen zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 17:46
Tjaslon
Tjaslon is offline
Ehm, je hersens stoppen dan toch?? Als je pc zo gigantisch kappot is dat die moeilijk te herkennen is als een pc (meer een blok gesmolten plastic en metaal), dan kan je toch ook wel stellen dat de pc kapot is. (of ga je dan ook beweren dat hij stiekem het nog doet??)


ps Ik ben hier een tijdje niet meer geweest, zijn er nog vragen (in discussies) of discussies zelf die openstaan?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:26
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 28-05-2003 @ 18:46:
Ehm, je hersens stoppen dan toch?? Als je pc zo gigantisch kappot is dat die moeilijk te herkennen is als een pc (meer een blok gesmolten plastic en metaal), dan kan je toch ook wel stellen dat de pc kapot is. (of ga je dan ook beweren dat hij stiekem het nog doet??)
ja je hersens stoppen dan ook, maar daar gaat het niet over. ik heb het meer over dat dit misschien wel de dood is. die pc is een fout voorbeeld. ik ga geen topic openen over dat een computer eiglijk geen computer is ofsow, maar waarom dit de dood niet kan zijn. (0f noujuist wel).
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:41
Tjaslon
Tjaslon is offline
Maar hoe stel je dat leven dan voor? bij een paar nietgoedwerkende hersendelen word je of blind, of je hebt geen lang of kort geheugen, of je word een muurplant, of je ervaart geen emoties etc. Bij je dood stoppen al je hersenfuncties.

Er is trouwens wel een andere "theorie", die jouw kan ondersteunen. Maar die ken ik nauwlijks dus ik ben niet degene die dat zou moeten vertellen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 22:37
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Phylicia 14 schreef op 27-05-2003 @ 19:54:
niet allemaal gaan zeuren als je het er nie mee eens ben..

Maar als Jezus terugkomt staat iedereen op uit de dood...
En dan krijg je om het zo maar eens te zeggen te horen wat er verder met je gebeurt...
Dan moet je verantwoording afleggen over wat je gedaan hebt in je leven...
Dus eigenlijk is het leven niet zinloos als je het mij vraagt...
en t is al zo overbevolkt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2003, 00:58
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
ekki schreef op 27-05-2003 @ 19:44:
Dit verhaaltje doet me denken aan een film waar iemand al eerder in dit topic naar refereerde: de Matrix.
Geloof zelfs dat the Matrix gebaseerd is op deze gedachte op dat oeroude ID dat nog van de klassieke griekse filosofen afkomstig is, maar dat terzijde. Tis een boeiende filosofie, maar niet iets om je tanden op stuk te bijten. De waarheid vind je toch niet, hoogstens een waarheid...


Ben er trouwens van overtuigd dat er veel dingen in deze wereld zijn waar wij geen weet van hebben en die buiten ons voorstellingsvermogen liggen. Zaken die zo ingewikkeld zijn of ondefinieerbaar, dat ze toch niet bevat kunnen worden door wezens met onze hersencapaciteiten. Ik vermoed dat DE waarheid zich daar ergens, ver buiten ons bereik bevindt.

Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 01:02.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 08:58
Verwijderd
Citaat:
fiepje schreef op 27-05-2003 @ 23:43:
mjah ik weet t al... teveel Matrix gekeken....

tsk tsk tsk....

zo ken je úren door gaan op zo'n onderwerp...

dat is net als bij onderwerpen als:'waarom heet een stoel een stoel.'

eindeloze discussies die op een moment nergens meer over gaan...

misschien zijn we dood, misschien zijn we levend... who gives a fuck ?



ik niet iig... :/
Jij hebt zo'n koele avatar!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 13:56
Verwijderd
als dit het hiernamaals is waarom is er dan ongelijkheid, iedereen is tog gelijk in de hemel

kan je nagaan hoe slecht we het hadden hiervoor
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 14:25
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
fishy_NL schreef op 02-06-2003 @ 14:56:
als dit het hiernamaals is waarom is er dan ongelijkheid, iedereen is tog gelijk in de hemel

kan je nagaan hoe slecht we het hadden hiervoor
Waarom ga je ervanuit dat je het in het hiernamaals beter zult hebben?
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 14:26
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Green D@y schreef op 01-06-2003 @ 01:58:
Geloof zelfs dat the Matrix gebaseerd is op deze gedachte op dat oeroude ID dat nog van de klassieke griekse filosofen afkomstig is, maar dat terzijde. Tis een boeiende filosofie, maar niet iets om je tanden op stuk te bijten. De waarheid vind je toch niet, hoogstens een waarheid...
Heb je het hier over Plato, of over iemand anders? Als je het over iemand anders hebt, wie bedoel je dan en wat zei diegene dan precies?
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 14:54
Whitey
Whitey is offline
Zoals Morpheus het in The Matrix al beschreef bestaat de realiteit voor ons slechts uit elektrische signalen die aan ons brein doorgegeven worden. Het is dus best mogelijk dat we ons hele leven bezeikt worden. De 'natuurwetten' zoals zwaartekracht lijken sowieso al verdacht veel op formules die een computerprogramma gebruikt om constant nieuwe waarden voor variabelen uit te rekenen.

Om op het oorspronkelijke statement terug te komen; ik denk dat sommige mensen dat leven-dood idee een beetje verkeerd begrijpen. Ik zal proberen uit te leggen hoe ik dit zie: Stel je voor; je komt onder de tram. Voor de rest van de wereld ben je dood, maar jouw 'bewustzijn' wil niet geloven dat het dood is en simuleert als het ware de wereld nog verder voor jou. In die wereld overleef je het ongeluk bijvoorbeeld op wonderbaarlijke wijze, of weet de tram nog op tijd te remmen. Dus, je bent eigenlijk dood maar je bewustzijn maakt een wereld voor jou waarin je oneindig doorleeft; het enige verschil is dat deze wereld niet bestaat. Het zou dus best kunnen zijn dat ik gisteren aan een hartkwaal ben overleden, maar in mijn gedachten toch nog op mijn stoel zit een bericht te verzenden wat toch niemand in de 'echte' wereld ooit nog kan ontvangen.

Bij het bovenstaande is wel de vraag nog; wat zou er gebeuren bij zelfmoord? Volgens die theorie zou je dan al je eigen zelfmoordpogingen op wonderbaarlijke wijze moeten overleven...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 23:47
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Als je begint met te vertellen :" waarom is dit leven, waarom is dit niet de dood?"

Da's gewoonweg omdat mensen een definitie hebben gemaakt van twee verschillende dingen. Adem je en kan je nog (zelfstandig) bloed door je vaten pompen etc dan leef je. Kan je dat allemaal niet meer, dan ben je dood.

Wat je bedoeld en wat ookal in deze topic aan bod is gekomen, is meer de vraag van: Is dit het enige bestaan wat wij als mens zijnde zullen kennen, of is er na dit leven op het aardse Rijk nog veel meer. Een nieuw leven, een ander bestaan. Is er uberhaupt wel een realiteit, of is er eigenlijk helemaal niks. Of zijn er misschien meerdere realiteiten... en dat zijn allemaal vragen waar je je dood over kan filosoferen zonder tot een juiste theorie te komen en zonder antwoorden te vinden op vragen die je hebt over het geheel van bestaan, de dood en het leven.
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:46
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
lovetear schreef op 02-06-2003 @ 15:26:
Heb je het hier over Plato, of over iemand anders? Als je het over iemand anders hebt, wie bedoel je dan en wat zei diegene dan precies?
Wat precies weet ik dus niet meer, er is een hele tijd over heen gegaan sinds ik dit las ( gevonden op Internet, maar de link, domgenoeg niet bewaard). Later kwam dit nog eens terug in een gesprek met een kennis van me destijds, waarbij hij er over begon. Weet alleen dat het inderdaad onder meer Plato betrof ( misschien een ID om " de dialogen" eens door te ploeteren), maar ook Aristoteles ( wat vrij logisch is, omdat hij als leerling van Plato veel van zijn ideeen adopteerde)

Later overigens heeft Descartes zich er ook nog over uitgelaten. Hij was veel bezig met de vraag hoe we nu eigelijk kunnen weten wanneer we wakker zijn en wanneer we dromen, of iets in die zin. De constructie van zijn vraag zal wel ingewikkelder geweest zijn.

Meer weet ik er niet van, sorry.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 08:17
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 26-05-2003 @ 16:13:
dit kan toch ook de dood zijn? misschien zijn we al dood. hoe weten wij nou of we nu leven of dood zijn, als je niet weet wat er na de dood is?

stel je eens voor, (als het onmogelijk voor je is vergeet het dan maar) ik ben dood, wat ik niet weet. ik maak dit topic aan onder de naam Dark Tish. jullie denken dat Dark Tish een levend persoon is. ik weet ook niet dat ik dood ben, voor mij is het allemaal normaal.

dat zou best zo kunnen, want niemand weet wat er na de dood is, dus ook niet of je dan ook voor je gevoel echt dood bent.

misschien is het wel een soort van black out en als je dan wakker word, dat je "leven" gewoon doorgaat. ik ben dood, zit hier achter de comp. een bericht te typen, denkend dat ik nog steeds leef. terwijl dat misschien niet eens zo is. waarom kan iemand weten of dit wel het leven is?

misschien zijn wij wel allemaal dooie mensen die in het hiernamaals onbewust verder gaan met het leven?

Hier is n woord voor. Dat weet ik cker. Kweet al1 ff niet wat dat woord is. Het was ook n keer in The Nanny() dat kind, die middelste (god, haar naam weer vergeten, die ook in Beethoven speelde) en die had toen een of ander vriendje die daar in geloofde zeg maar en toen zaten ze aan tafel te eten en toen zei ze ook zoiets; wat als die tafel hier niet stond, hij staat er helemaal niet, kan best wel. Naja, tis n dom voorbeeld, maar er is hier n woord voor.
Ik snap wel wat je bedoelt zeg maar, ik vin t ook wel grappig of hier over te filosoferen, dat was ook n keer in Felicity, kweet niet of je die serie kent, daar was n keer n aflevering en in de tv-gids stond: psychologische triller. Alles was zwart wit en op het eind kwam je er achter dat datgene waarvan zei d88 dat werkelijkheid was ofzow, dat dat nie zo was. Ik weet het niet meer prcies, want t is nogal lang geleden. Maar het bleek dus dat de kamergenoot van Felicity (n btje n vreemd typje, weetje zo'n tarokkaarten-geesten-oproepen typje, kweet niet hoe je dat moet benoemen) maar die had n doos en uiteindelijk zaten al die mensen, allemaal vriendinnen enzow van Felicity in die doos en ze vergaten langzamerhand wat ze hadden meegemaakt. iiig was daar ook de vraag wat nou de werelijkheid was, miss was hetgene waarvan ze altijd ged8 hadden dat het de werkelijkheid was, n droom en bleek dit de werkelijkheid te zijn.
Sry als dit n btje vaag overkomt, maar nogmaal; tis n poos geleden dat ik die film gezien heb. Ik vind t iig wel grappig of zo door te redenener en denken en weetikveel wat. Tis wel grappig opzich. Ik heb dat wel vaker, als ik er te diep op in ga en er te veel over na denk, klopt er helemaal geen zak meer van en word het heel vaag.
Maarehm, iemand enig idee hoe dat ook al weer heet, gewoon het principe, levenwijze is het mayb wel zelfs, wat DarkTisch hierboven dus schreef, dr was n naam voor.
He ik kom hier later trug, ik moet over 30min weg en ik ga nu douchen, ik sla ff op bij favorieten, kom ik hier latr back.
Nou, bye bye.

Liefs, Sara.
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:29
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Een vriend van mij zei ooit: `Het leven is een illusie, maar dat betekent niet dat je niet geil kunt zijn.`

Inmiddels ben ik het met die geilheid niet meer eens, maar het is wel een leuke uitspraak.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 09:32
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Trouwens; waarheid, illusie, op het eind zal blijken dat deze twee oneindig dicht bij elkaar liggen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2003, 10:14
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 04-06-2003 @ 10:32:
Trouwens; waarheid, illusie, op het eind zal blijken dat deze twee oneindig dicht bij elkaar liggen.
En dat wil zeggen dat... (behalve dat je te veel geblowed hebt in je jeugd)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Super_Marianne schreef op 01-06-2003 @ 09:58:
Jij hebt zo'n koele avatar!
Offtopic: thnx
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 20:00
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 04-06-2003 @ 11:14:
En dat wil zeggen dat... (behalve dat je te veel geblowed hebt in je jeugd)
Lastig uit te leggen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 09:50
Tjaslon
Tjaslon is offline
Probeer eens, geef een voorbeeld, geef een vergelijking, geef een soort van argument .
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 16:16
Nieni
Avatar van Nieni
Nieni is offline
Dit is Het Leven omdat jij hier jouw Leven van maakt...
__________________
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is dat toch met dit subforum? - algemeen topic
Verwijderd
26 22-02-2010 21:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke
Char Margolis
8 29-12-2005 22:18
Verhalen & Gedichten lees dit - zielig verhaaltje
Ronella
4 12-05-2004 17:50
Verhalen & Gedichten [kort verhaaltje] 'Als het leven niet meer vanzelfsprekend is'
Verwijderd
4 20-09-2003 11:33
Levensbeschouwing & Filosofie Schijnwereld??
xXxEvaxXx
15 26-06-2003 03:14
Verhalen & Gedichten Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom
louis84
1 07-11-2001 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.