Oud 01-06-2010, 22:39
Verwijderd
Dat zou shit zijn ja. Ik vraag me dan nu af, zou dp dan toch de geliefde zijn..
De wolven in dit spel vind ik makkelijker te onthutselen dan de geliefden
Advertentie
Oud 01-06-2010, 22:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan zat ik er toch aardig goed bij met mijn verdenkingen enzo. En dit zorgt er dus alleen maar voor dat ik LP nog verdachter vind. Zij is wat mij betreft de laatste wolf, dus zolang we haar niet ophangen winnen de geliefden niet.
Tja, zo jammer dat je er nu naast zit he

Citaat:
Maar eigenlijk is dit ook heel slecht voor ons, want de laatste wolf gaat echt niet zo gek zijn om de geliefden op te eten, want dan is ze (LP, dus ) de volgende hangronde zelf meteen dood.
Dus omdat jij denkt dat ik wolf ben, word ik niet opgehangen? Nice blijf dat dan maar denken, terwijl we de geliefden pakken, ja?

Citaat:
Wij moeten er dus zelf voor zorgen dat we de geliefden ophangen, want van de wolf krijgen we waarschijnlijk geen hulp, behalve als ze zelfmoordneigingen heeft. De tovenaar moet dus proberen om goed te mikken. En dan hebben we natuurlijk de bane nog, als DP dat tenminste zelf niet was.

Als we geluk hebben kunnen we het makkelijk winnen.
Ik hoop het. De wolf zal ons wel moeten helpen dit keer, ironisch genoeg. Geniaal spel.
Maar goed, ik hoop inderdaad ook dat de tovenaar een goede zet doet vanavond, aangezien de laatste wolf weet dat ik dat dus niet ben (duh, hij/zij is het zelf).

Wie zijn volgens jou de geliefden dan? Ik zeg namelijk nog steeds DP met jou of DaT.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 22:41
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
De geliefden spelen erg goed! Het is juist daarom dat ik misschien wel denk dat DP en Siorin de geliefden zijn, de een is ervaren (DP) en de ander is geniaal.. Zou erg logisch zijn in mijn ogen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 22:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat zou shit zijn ja. Ik vraag me dan nu af, zou dp dan toch de geliefde zijn..
De wolven in dit spel vind ik makkelijker te onthutselen dan de geliefden
Nee, dat ben ik niet. Hoewel de wolven dat blijkbaar heel graag willen doen geloven (en ik denk dat we nu wel snappen waarom, ik had ze bijna allemaal in het begin al te pakken) ben ik dat niet. Maar ik ben het met je eens, het is verdomd lastig om ze te vinden, de wolven waren stukken makkelijker.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Straks is een geliefde de tovenaar of de bane Of nog erger: allebei
Je kunt niet tovenaar en bane tegelijk zijn. (grapje, ik snap natuurlijk wat je bedoelt).

Maar zelfs al is het allebei, dan is de tovenaar nog niet beschermd, dus dat maakt dan niet zoveel uit.
Oud 01-06-2010, 22:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De geliefden spelen erg goed! Het is juist daarom dat ik misschien wel denk dat DP en Siorin de geliefden zijn, de een is ervaren (DP) en de ander is geniaal.. Zou erg logisch zijn in mijn ogen.
Jij speelt tot nu toe ook best een geniaal spelletje, anders. Niet om je meteen van geliefde zijn te beschuldigen, maar je glipt wel erg makkelijk tussen alle verdenkingen door tot nu toe.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 22:43
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
OMG! Hij viel me geen moment op, ik had deze uitslag in elk geval niet verwacht..

Verder denk ik dat het goed mogelijk is dat de wolven een geliefde hebben proberen op te eten maar dat hij standaard werd beschermd door zijn tovenaargeliefde, bijvoorbeeld, of dat het de bane betrof. In dat geval (tovenaarbescherming) moet de geliefde gehangen worden, en niet per ongeluk gegeten, want 's nachts wordt deze geliefde dan al beschermd.



Citaat:
Ik kreeg een vraag over hoe het zit met de geliefden en de ziener. De vraag is: "Krijgt de ziener te horen of iemand geliefde is? Het antwoord is nee. De geliefden en ziener zijn hier als het goed is al van op de hoogte (en zo niet mogen ze boze PM's sturen ), maar ik post het nu even voor iedereen.

Reden hiervoor is dat de geliefden het (normaal gesproken) al moeilijk genoeg hebben en dit biedt ze extra kans om te winnen. Bovendien is geliefde eigenlijk een bijrol.
Wtf normaalgesproken wordt het altijd wel verteld. Als geliefde heb je het al relatief veel makkelijker tegen maar 15 andere spelers in plaats van 20, waardoor je invloed vele malen groter is als je met zijn tweeen samenwerkt.




edit;

Postovervloed Het is echt nauwelijks bij te houden, ik ben niet elk uur hier.
ennn
Citaat:
Als we geluk hebben kunnen we het makkelijk winnen.
Dit vind ik een opvallende dubbele uitspraak geluk/makkelijk hm.

Maar ik ben nu ook paranoide over elke uitspraak en beweging in het spel
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 01-06-2010, 22:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De geliefden spelen erg goed! Het is juist daarom dat ik misschien wel denk dat DP en Siorin de geliefden zijn, de een is ervaren (DP) en de ander is geniaal.. Zou erg logisch zijn in mijn ogen.
Dat vind ik dus ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 22:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind alle complimentjes heel lief, maar Bretlow speelde het spel nog eerder dan ik en is dus ook zéér ervaren. Misschien is het leuk haar ook wat credits te geven, zodat ik niet te arrogant word.

Seriously though, dat ik het spel vaak speel maakt me niet meteen een goede speler, en al helemaal niet automatisch slecht. Bovendien is de aandacht al het hele spel op mij gefocust, dus als iemand anders de geliefde is (Toddish, bijvoorbeeld, of Dott of Queasy of iemand anders die nauwelijks nog verdacht is geweest) dan kunnen die relatief makkelijk overleven (zonder per se heel goed te spelen ook) en niemand die het zou opvallen, omdat jullie al zolang op mij jagen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Tja, zo jammer dat je er nu naast zit he
Dat zullen we nog wel eens zien, wolf.


Citaat:
Dus omdat jij denkt dat ik wolf ben, word ik niet opgehangen? Nice blijf dat dan maar denken, terwijl we de geliefden pakken, ja?
Nee. Ik zeg dat jij niet opgehangen wordt totdat de geliefden dood zijn. Dus als jij wilt blijven leven, eet jij niet de geliefden op, maar ga je één voor één andere dorpelingen opeten, totdat je er zeker van bent dat je kunt winnen.

De enige reden waarom de laatste wolf nu in leven blijft, is dat de geliefden nog leven. Dan gaat die laatste wolf dus niet zijn buffer opeten. Tenminste, dat lijkt me nogal dom. Daarom zeg ik: we moeten geen hulp van die wolf verwachten.

Citaat:
Ik hoop het. De wolf zal ons wel moeten helpen dit keer, ironisch genoeg. Geniaal spel.
Hoeft niet, hoor. Als ik wolf was, zou ik juist niet degenen gaan eten van wie ik denk dat ze geliefden zijn, maar één voor één de andere dorpelingen opeten.
Citaat:
Maar goed, ik hoop inderdaad ook dat de tovenaar een goede zet doet vanavond, aangezien de laatste wolf weet dat ik dat dus niet ben (duh, hij/zij is het zelf).

Wie zijn volgens jou de geliefden dan? Ik zeg namelijk nog steeds DP met jou of DaT.
Nou, ik dacht eerst dat het ggcy8 moest zijn met Abzg, omdat zij hem zo ging verdedigen, maar daar zit ik er opeens naast.

Ik heb ook even gedacht dat jij het was, omdat je opeens zo ging hameren op DP als geliefde; misschien om de aandacht van de echte geliefde wilde afleiden (jij dus), maar daar zat ik ook fout.

Ik weet dat er door een aantal mensen is gezegd dat DaT geliefde is (waaronder ook ggcy8, dus ik weet niet of we dat serieus moeten nemen).

Ik hoor al vanaf het begin dat DP geliefde moet zijn, maar dat is vooral gebaseerd op jouw theorie over DP en mij en dat is lekker aangewakkerd door Soija in de ronde waar hij eruit ging, en verder stoelt het nergens op, dus ik vraag me echt nog steeds af waar dat vandaan kwam. Ik bedoel, ik snap wel waarom mensen het denken, omdat ik mensen (en dan blijkbaar DP in het bijzonder heb verdedigd), maar dat doe ik ieder spel. Ik kan wel zeggen dat ik geen geliefde ben, maar dat heeft nog nooit veel geholpen in dit spel.

Verder zouden het natuurlijk ook gewoon twee spelers kunnen zijn die totaal niet opvallen. Ik bedoel, hoe geniaal zou het zijn als bijvoorbeeld Dott en Bretlow geliefden zijn? Die vallen überhaupt niet op en er is niemand die hen ook maar van iets heeft verdacht. Nu zeg ik niet dát ze het ook zijn, maar wat mij opvalt is dat er alleen maar aandacht is voor de 'actieve' spelers, en dat is ook wel logisch, maar het is ook héél erg makkelijk voor mensen die er gebruik van willen maken.

Maar we zullen alweer meer weten nadat de laatste wolf morgen zijn/haar slachtoffer heeft gekozen.

Edit: Godver, nu zeg ik weer precies hetzelfde als DP (over hoe de geliefden ook onopvallende spelers kunnen zijn enzo). Geen wonder dat iedereen ons verdacht vindt. Ik kan er echt niets aan doen. Great minds, maybe?
Oud 01-06-2010, 22:51
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
DP; Je denkt dus zelf dat je niet een geliefde bent?
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 01-06-2010, 22:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
DP; Je denkt dus zelf dat je niet een geliefde bent?
Ik heb een sterk vermoeden van niet!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 23:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat zullen we nog wel eens zien, wolf.

Nee. Ik zeg dat jij niet opgehangen wordt totdat de geliefden dood zijn. Dus als jij wilt blijven leven, eet jij niet de geliefden op, maar ga je één voor één andere dorpelingen opeten, totdat je er zeker van bent dat je kunt winnen.
Ja zal ik doen
neuh, als de wolf slim is, eet hij mij op, dan hebben jullie helemaal geen idee meer wie de laatste wolf is en zijn we verloren.

Citaat:
De enige reden waarom de laatste wolf nu in leven blijft, is dat de geliefden nog leven. Dan gaat die laatste wolf dus niet zijn buffer opeten. Tenminste, dat lijkt me nogal dom. Daarom zeg ik: we moeten geen hulp van die wolf verwachten.
Ohja, zo. Duh (ik facepalm mezelf wel even )

Citaat:
Hoeft niet, hoor. Als ik wolf was, zou ik juist niet degenen gaan eten van wie ik denk dat ze geliefden zijn, maar één voor één de andere dorpelingen opeten.
Dat zou niet zo mooi zijn. Tenzij hij/zij per ingeluk een geliefde op eet

Citaat:
Nou, ik dacht eerst dat het ggcy8 moest zijn met Abzg, omdat zij hem zo ging verdedigen, maar daar zit ik er opeens naast.

Ik heb ook even gedacht dat jij het was, omdat je opeens zo ging hameren op DP als geliefde; misschien om de aandacht van de echte geliefde wilde afleiden (jij dus), maar daar zat ik ook fout.

Ik weet dat er door een aantal mensen is gezegd dat DaT geliefde is (waaronder ook ggcy8, dus ik weet niet of we dat serieus moeten nemen).

Ik hoor al vanaf het begin dat DP geliefde moet zijn, maar dat is vooral gebaseerd op jouw theorie over DP en mij en dat is lekker aangewakkerd door Soija in de ronde waar hij eruit ging, en verder stoelt het nergens op, dus ik vraag me echt nog steeds af waar dat vandaan kwam. Ik bedoel, ik snap wel waarom mensen het denken, omdat ik mensen (en dan blijkbaar DP in het bijzonder heb verdedigd), maar dat doe ik ieder spel. Ik kan wel zeggen dat ik geen geliefde ben, maar dat heeft nog nooit veel geholpen in dit spel.

Verder zouden het natuurlijk ook gewoon twee spelers kunnen zijn die totaal niet opvallen. Ik bedoel, hoe geniaal zou het zijn als bijvoorbeeld Dott en Bretlow geliefden zijn? Die vallen überhaupt niet op en er is niemand die hen ook maar van iets heeft verdacht. Nu zeg ik niet dát ze het ook zijn, maar wat mij opvalt is dat er alleen maar aandacht is voor de 'actieve' spelers, en dat is ook wel logisch, maar het is ook héél erg makkelijk voor mensen die er gebruik van willen maken.

Maar we zullen alweer meer weten nadat de laatste wolf morgen zijn/haar slachtoffer heeft gekozen.

Edit: Godver, nu zeg ik weer precies hetzelfde als DP (over hoe de geliefden ook onopvallende spelers kunnen zijn enzo). Geen wonder dat iedereen ons verdacht vindt. Ik kan er echt niets aan doen. Great minds, maybe?
Ik wou jullie dus achter elkaar quoten ja, maar met 1 minuut tussen, had je dat nooit al kunnen lezen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ja zal ik doen
neuh, als de wolf slim is, eet hij mij op, dan hebben jullie helemaal geen idee meer wie de laatste wolf is en zijn we verloren.
Ja, of dat, natuurlijk.

Citaat:
Ik wou jullie dus achter elkaar quoten ja, maar met 1 minuut tussen, had je dat nooit al kunnen lezen
Ja, damnit. Ik druk 'reactie versturen', zie ik ineens die post van DP. Ik kon mezelf wel slaan, want het is geen wonder dat iedereen ons verdacht vindt.

Overigens ben ik ook benieuwd wat Toddish heeft gestemd, en of-ie überhaupt wel heeft gestemd.
Oud 01-06-2010, 23:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, of dat, natuurlijk.



Ja, damnit. Ik druk 'reactie versturen', zie ik ineens die post van DP. Ik kon mezelf wel slaan, want het is geen wonder dat iedereen ons verdacht vindt.

Overigens ben ik ook benieuwd wat Toddish heeft gestemd, en of-ie überhaupt wel heeft gestemd.
Ja, maar hier konden jullie écht niks aan doen ik vind het wel een komische situatie.

Ja, ik ook inderdaad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 23:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Edit: Godver, nu zeg ik weer precies hetzelfde als DP (over hoe de geliefden ook onopvallende spelers kunnen zijn enzo). Geen wonder dat iedereen ons verdacht vindt. Ik kan er echt niets aan doen. Great minds, maybe?
Jezus Siorin, alweer.


Citaat:
Ja, maar hier konden jullie écht niks aan doen ik vind het wel een komische situatie.
Ik zit hier ook te lachen. Maar dit soort dingen gebeuren geloof ik dus steeds, echt heel irritant (en grappig )
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-06-2010, 23:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Yes
Ik moet bij deze trouwens alvast zeggen dat ik misschien zondag niet in staat ben om te stemmen.
Ik ga mijn uiterste best doen om het wel te redden, maar ik kan niks beloven.
Sowieso zal ik het weekend weinig posten, ik heb muziekweekend, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Maar ik ga mn best doen voor jullie.
En morgen alles lezen
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-06-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Yes
Ik moet bij deze trouwens alvast zeggen dat ik misschien zondag niet in staat ben om te stemmen.
Ik ga mijn uiterste best doen om het wel te redden, maar ik kan niks beloven.
Sowieso zal ik het weekend weinig posten, ik heb muziekweekend, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Maar ik ga mn best doen voor jullie.
En morgen alles lezen
Ach meid, we weten helemaal niet of het spel nog wel zo lang gaat duren. Maar anders kun je vast wel zaterdag vast stemmen, of zo.
Oud 02-06-2010, 08:35
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Tvp
Oud 02-06-2010, 10:56
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ach meid, we weten helemaal niet of het spel nog wel zo lang gaat duren. Maar anders kun je vast wel zaterdag vast stemmen, of zo.
Altijd optimistisch blijven
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 13:16
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Surprise, surprise!

Nou ja, niks aan te doen. Succes laatste wolf!

En omdat ik het toch niet laten kan; Siorin, ik vind het nog steeds () vreemd dat je van die opmerkingen maakt. Bijv. dat de woorden van de wolven niet te vertrouwen zijn. I get the point, maar je vergeet wel dat de wolven de geliefden ook eruit willen. Lalalala ik heb niets gezegd!

Ik hoop dat 'de dorpelingen' lekker zo overhoop blijven, want dan komt het allemaal goed!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 02-06-2010, 13:46
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Surprise, surprise!

Nou ja, niks aan te doen. Succes laatste wolf!

En omdat ik het toch niet laten kan; Siorin, ik vind het nog steeds () vreemd dat je van die opmerkingen maakt. Bijv. dat de woorden van de wolven niet te vertrouwen zijn. I get the point, maar je vergeet wel dat de wolven de geliefden ook eruit willen. Lalalala ik heb niets gezegd!

Ik hoop dat 'de dorpelingen' lekker zo overhoop blijven, want dan komt het allemaal goed!
Beste Ggcy8/Geel. Aangezien u bent opgehangen door uw medespelers, gelieve niet meer spelinhoudelijk te reageren.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-06-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Surprise, surprise!

Nou ja, niks aan te doen. Succes laatste wolf!

En omdat ik het toch niet laten kan; Siorin, ik vind het nog steeds () vreemd dat je van die opmerkingen maakt. Bijv. dat de woorden van de wolven niet te vertrouwen zijn. I get the point, maar je vergeet wel dat de wolven de geliefden ook eruit willen. Lalalala ik heb niets gezegd!

Ik hoop dat 'de dorpelingen' lekker zo overhoop blijven, want dan komt het allemaal goed!
Ik vind het flauw dat je toch nog even spelinhoudelijk gaat reageren terwijl dat niet meer mag (terwijl anderen daar waarschuwingen voor krijgen en/of hun posts worden verwijderd/gewijzigd), maar volgens mij heb ik nergens gezegd dat de woorden van wolven niet te vertrouwen zijn (hoewel dat natuurlijk wel waar is ). Dat waren de woorden van DP.

En als de wolf de geliefden eruit willen hebben, dan is daar een makkelijke oplossing voor.
Oud 02-06-2010, 16:37
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Ervaring schmervaring, het is niet alsof je spel 6 tot 317 nog veel bijleert hoor.

Jullie vestigen momenteel alle aandacht op de geliefden want de wolf zou die misschien niet eruit willen hebben, maar ik denk juist dat in een klap twee spelers kwijt zijn wel zo lekker is, als je alleen staat tegen nog 8 andere spelers. Daarbij weet de wolf uiteraard meer over de stemlijstjes te zeggen door zijn eigen gebrek aan stem. Die ene extra clue kan gigantisch verschil uitmaken waardoor de wolf de geliefden makkelijker kan aanwijzen. Misschien is de wolf nu wel de dorpelingen aan het sturen richting een van de geliefden, maar dan met net wat minder onderbouwing Ik ga nu zelf nog, denk na de eetronde, naar alle stemlijstjes kijken want iemand loopt te fucken. Het is een kwestie van tijd voor het echt overduidelijk is allemaal. En vanavond zal ook wel helpen.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 02-06-2010, 16:47
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik blijf erbij dat ik DaT ook nog wel hoog inschat voor 1 van de geliefden, misschien juist wel omdat ie het de vorige keer ook was, dat Mean dacht, dan verdenken ze hem niet zo snel.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 16:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ervaring schmervaring, het is niet alsof je spel 6 tot 317 nog veel bijleert hoor.

Jullie vestigen momenteel alle aandacht op de geliefden want de wolf zou die misschien niet eruit willen hebben, maar ik denk juist dat in een klap twee spelers kwijt zijn wel zo lekker is, als je alleen staat tegen nog 8 andere spelers. Daarbij weet de wolf uiteraard meer over de stemlijstjes te zeggen door zijn eigen gebrek aan stem. Die ene extra clue kan gigantisch verschil uitmaken waardoor de wolf de geliefden makkelijker kan aanwijzen. Misschien is de wolf nu wel de dorpelingen aan het sturen richting een van de geliefden, maar dan met net wat minder onderbouwing Ik ga nu zelf nog, denk na de eetronde, naar alle stemlijstjes kijken want iemand loopt te fucken. Het is een kwestie van tijd voor het echt overduidelijk is allemaal. En vanavond zal ook wel helpen.
Thing is, wij willen de wolf er niet uit hebben totdat de geliefdes eruit zijn. De wolf heeft dus more or less vrij spel op dit ogenblik, want wij kunnen hem of haar niet doden zonder te verliezen. Dus de wolf zal ongetwijfeld ook de geliefdes eruit willen hebben (aangezien hij / zij niet kan winnen zolang die er nog in zitten) maar zal daar waarschijnlijk het liefst mee wachten tot vrijwel alle dorpelingen dood zijn zodat hij / zij 'onsterfelijk' blijft.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 16:56
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ik blijf erbij dat ik DaT ook nog wel hoog inschat voor 1 van de geliefden, misschien juist wel omdat ie het de vorige keer ook was, dat Mean dacht, dan verdenken ze hem niet zo snel.
Waarom zou Mean willen dat de geliefdes niet dood gaan?

Edit: Ik vind het een beetje een irritant argument, ik word beschuldig van geliefde-zijn omdat ik dat de vorige keer ook was, jakkes. Ik wil helpen de geliefden eruit te knikkeren, maar dat is zo moeilijk als iedereen mij verdenkt *Geïrriteerd word*
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 16:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom zou Mean willen dat de geliefdes niet dood gaan?
Of misschien wilde ze juist een nieuwe kans geven omdat je vorig spel vrij snel dood ging.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 16:59
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Of misschien wilde ze juist een nieuwe kans geven omdat je vorig spel vrij snel dood ging.
Omg
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 17:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Waarom zou Mean willen dat de geliefdes niet dood gaan?

Edit: Ik vind het een beetje een irritant argument, ik word beschuldig van geliefde-zijn omdat ik dat de vorige keer ook was, jakkes. Ik wil helpen de geliefden eruit te knikkeren, maar dat is zo moeilijk als iedereen mij verdenkt *Geïrriteerd word*
Dat is net zo'n irritant argument als het niet zijn omdat je het de vorige keer was

edit: En dat wil ze niet zodat ze nog enig eer aan haar werk als cupido behaalt
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 17:01
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dat heb ik ook niet als argument ingezet, daarmee kwam geloof ik Siorin als eerst.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 17:02
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik kan simpelweg niet bewijzen dat ik het niet ben, ik kan jullie alleen maar vragen mij te geloven: Ik werk NIET met iemand samen. Ik ben GEEN geliefde dit spel. Ik sta aan de kant van de Dorpelingen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 17:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wil helpen de geliefden eruit te knikkeren, maar dat is zo moeilijk als iedereen mij verdenkt *Geïrriteerd word*
Ja, want ik ben nog nooit mogelijke geliefde genoemd dit spel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook niet als argument ingezet, daarmee kwam geloof ik Siorin als eerst.
Huh what? Ik heb nooit gezegd dat jij geliefde bent omdat Mean jou de vorige keer ook heeft gekozen. Maar het tegenovergestelde heb ik ook nooit beweerd.

En lieverd, volgens mij wordt iedereen er nu van beschuldigd geliefde te zijn. Behalve LP natuurlijk, want zij is wolf.

Edit: Ik bedacht me net dat het wel erg geniaal zou zijn als LP wél geliefde is en helemaal geen wolf, want nu durft niemand haar op te hangen. En dan wint ze het makkelijk.
Oud 02-06-2010, 17:10
Verwijderd
Iemand onder ons loopt gewoon heel hard te liegen.
Ik ben bang dat de wolf de geliefden er niet uit haalt, omdat het dan verloren zaak is voor de wolf, want wij pakken de wolf daarna. Ik ben bang dat we zelf opzoek moeten gaan naar de geliefden. En dan moeten we terug in de posts voor dat iedereen elkaar loopt te beschuldigen van de geliefde te zijn.
Oud 02-06-2010, 17:11
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik hoop persoonlijk dat de wolf perongelijk toch een geliefde pakt.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 17:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vrees een beetje dat minimaal 1 van de geliefdes een stille speler is, en dat ze daardoor zo makkelijk tot nu toe hebben overleefd. In dat geval is / wordt het namelijk vrij lastig om de geliefdes op te merken.

Citaat:
Ik hoop persoonlijk dat de wolf perongelijk toch een geliefde pakt.
Dat hopen we (op de geliefdes en de wolf onder ons na dan) waarschijnlijk allemaal.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 17:13
Verwijderd
Dat zou kunnen. Maar ik verdenk Abzg niet, dan blijft bretlow en dott eigenlijk een beetje over, maar dott heeft nu andere dingen aan haar hoofd.
Oud 02-06-2010, 17:14
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat heb ik ook niet als argument ingezet, daarmee kwam geloof ik Siorin als eerst.
Uhm, oh ja? dit heb ik toch echt van jou gequote:

Citaat:
Het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat Mean de vorige keer mij al gekozen heeft en dat ze me vast niet nóg een keer zou kiezen. Zonet zei iemand dat ik met LP geliefde ben, maar die zie ik liever hangen, want die is volgens mij wolf. Zelfde voor ggcy8. Maar omdat we eerst de geliefden eruit moeten hebben, stem ik de volgende ronde op DP want die is volgens mij geliefde.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 17:14
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Dat zou kunnen. Maar ik verdenk Abzg niet, dan blijft bretlow en dott eigenlijk een beetje over, maar dott heeft nu andere dingen aan haar hoofd.
Psst. Toddish.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 17:15
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Uhm, oh ja? dit heb ik toch echt van jou gequote:
Ik heb het over daarvoor.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Dat zou kunnen. Maar ik verdenk Abzg niet, dan blijft bretlow en dott eigenlijk een beetje over, maar dott heeft nu andere dingen aan haar hoofd.
Dott heeft andere dingen aan haar hoofd, true. Maar dat zegt natuurlijk niets, want de geliefden waren gekozen voordat haar oma werd opgenomen, dus het kán wel. Persoonlijk denk ik echter niet dat Dott geliefde is.

Bretlow zou kunnen. Abzg heb ik eventjes van gedacht dat ze geliefde was met ggcy8, maar daar zat ik naast.

Valt me trouwens op dat ik niemand over Toddish hoor. Zelf vind ik hem helemaal niet verdacht, maar dat komt eigenlijk ook omdat-ie helemaal niet opvalt. Weet niet wat ik van hem moet denken.
Edit: Ik zag dat DaT hem net noemde.

Citaat:
Uhm, oh ja? dit heb ik toch echt van jou gequote:
Omg. En dan probeert-ie om het in mijn schoenen te schuiven, terwijl ik er niets over heb gezegd..
Oud 02-06-2010, 17:18
Verwijderd
Ohja toddish idd.
Maar ik denk dat ik het morgen heel anders ga aanpakken.

@siorin wie zie jij als geliefden dan?
Oud 02-06-2010, 17:20
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Omg. En dan probeert-ie om het in mijn schoenen te schuiven, terwijl ik er niets over heb gezegd..
Ik zal het even opzoeken, misschien vergis ik me inderdaad in de persoon.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 02-06-2010, 17:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb het over daarvoor.
Rrright.

Toddish was vorig spel wolf en ook enorm stil. Zou dus kunnen dat hij dezelfde tactiek nu weer toepast. (al was hij als wolf ook gewoon weinig online, dus dat zou ook nog mee kunnen spelen, but still.)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-06-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ohja toddish idd.
Maar ik denk dat ik het morgen heel anders ga aanpakken.

@siorin wie zie jij als geliefden dan?
Dat heeft LP mij ook al gevraagd en dat had ik in deze post uitgelegd:
Citaat:
Nou, ik dacht eerst dat het ggcy8 moest zijn met Abzg, omdat zij hem zo ging verdedigen, maar daar zit ik er opeens naast.

Ik heb ook even gedacht dat jij het was, omdat je opeens zo ging hameren op DP als geliefde; misschien om de aandacht van de echte geliefde wilde afleiden (jij dus), maar daar zat ik ook fout.

Ik weet dat er door een aantal mensen is gezegd dat DaT geliefde is (waaronder ook ggcy8, dus ik weet niet of we dat serieus moeten nemen).

Ik hoor al vanaf het begin dat DP geliefde moet zijn, maar dat is vooral gebaseerd op jouw theorie over DP en mij en dat is lekker aangewakkerd door Soija in de ronde waar hij eruit ging, en verder stoelt het nergens op, dus ik vraag me echt nog steeds af waar dat vandaan kwam. Ik bedoel, ik snap wel waarom mensen het denken, omdat ik mensen (en dan blijkbaar DP in het bijzonder heb verdedigd), maar dat doe ik ieder spel. Ik kan wel zeggen dat ik geen geliefde ben, maar dat heeft nog nooit veel geholpen in dit spel.

Verder zouden het natuurlijk ook gewoon twee spelers kunnen zijn die totaal niet opvallen. Ik bedoel, hoe geniaal zou het zijn als bijvoorbeeld Dott en Bretlow geliefden zijn? Die vallen überhaupt niet op en er is niemand die hen ook maar van iets heeft verdacht. Nu zeg ik niet dát ze het ook zijn, maar wat mij opvalt is dat er alleen maar aandacht is voor de 'actieve' spelers, en dat is ook wel logisch, maar het is ook héél erg makkelijk voor mensen die er gebruik van willen maken.

Maar we zullen alweer meer weten nadat de laatste wolf morgen zijn/haar slachtoffer heeft gekozen.

Edit: Godver, nu zeg ik weer precies hetzelfde als DP (over hoe de geliefden ook onopvallende spelers kunnen zijn enzo). Geen wonder dat iedereen ons verdacht vindt. Ik kan er echt niets aan doen. Great minds, maybe?
Maar, ik heb dus geen flauw idee wie het zou kunnen zijn, want het kan iedereen zijn. De enige die ik niet verdenk van geliefde is LP, omdat ik denk dat zij de laatste wolf is en dus geen geliefde kan zijn.

Edit:
Citaat:
Ik zal het even opzoeken, misschien vergis ik me inderdaad in de persoon.
Ik ben ook al aan het zoeken.
Oud 02-06-2010, 17:25
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:

Edit:

Ik ben ook al aan het zoeken.
Het staat er niet hoor.. ben het hele topic doorgeweest, of ik ben knetterscheel.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 17:27
Verwijderd
Oke. Ik ga morgen voor een stillere speler denk ik, of DaT.

Mijn voorgevoel zegt dat ik er vanavond uitvlieg.
Oud 02-06-2010, 17:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dott heeft andere dingen aan haar hoofd, true. Maar dat zegt natuurlijk niets, want de geliefden waren gekozen voordat haar oma werd opgenomen, dus het kán wel. Persoonlijk denk ik echter niet dat Dott geliefde is.
Dat mijn oma is opgenomen wil niet zeggen dat ik het spel niet meer speel
Het is idd niet zo, want ik denk dat ik dan wel ergens een misser had gemaakt juist vanwege andere dingen aan mn hoofd.. maar ik kan het wel van me af zetten en mn hoofd hierbij houden als het moet
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 02-06-2010, 17:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Oke. Ik ga morgen voor een stillere speler denk ik, of DaT.

Mijn voorgevoel zegt dat ik er vanavond uitvlieg.
Dat zei mijn voorgevoel mij ook al.. dus dat hoeft niks te betekenen hahaha

edit: dan ga je wel op een mooie wijze dood, al zeg ik het zelf
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 19:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #2
Verwijderd
500 01-06-2010 20:18
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 14-09-2008 00:32
De Kantine Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing!
Mariekje*
30 23-05-2008 07:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.